Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
KosticMIAJ

Tipo 2.0 i.e / 1.4 - prevelika potrosnja plina

Recommended Posts

Dobar dan,

upravo sam se uclanio kako bih nasao resenje za preveliku potrosnju plina.Naime,imam Fiat Tipo 2.0 '91. godiste.Skoro je kupljen.Potrosnja po gradu mu je 20l plina.Tacnije sipam 18 l plina i na 86.kilometru bude prazan.Da li neko zna ili je imao iskustva sa ovakvom vrstom problema?I da li mozete da mi pomognete oko dobrog majstora za plin a da je u Beograda (okolina Zemuna)?Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako imam i ja isti problem samo sto je meni tempra 2.0 isto pije 20l plina po gradu , probao sam sve i da privijem plin i zamenim rasplinjac i uvek isto ili se vuce kao mrcina i trosi 15 ili ide malo brze od mrcine a trosi 20.

A na benzin ujeda kako ide i trosi nomalno , raspitivao sam se svi mi kazu da ugradim seqent uredjaj , posto sam ja iz cacka meni ovde traze da moj preprave u sequnt 280eura i to cu na kraju da uradim. Meni ide auto 200 km/h ali treba da ubrza vecnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja ne bih ugradjivao taj seq,samo sto sam platio prenos i registraciju pa nisam pri parama :(

Citao sam po drugim forumima da je mozda problem neki sraf koji treba da se zavrne,pa te neke svecice,filteri,isparivaci...Najvise bih voleo da nadjem nekog dobrog majstora za plin posto sam poprilicno siguran da treba nesto da se utegne.Ako znate nekog dajte broj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najtoplija preporuka je AC Rasic u Visnjickoj.Ja sam ugradio plin kod njega pre 5 godina i prezadovoljan sam.Inace u pitanju je Tipo 2.0 16v koji trosi 10.l plina na 100 a bez problema dolazi do 200km/h. Sad ne znam koji si ti uredjaj ugradio a kod mene je Lovato lambda kontrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene je isti uredjaj i isto mi auto ide 200 ali do 100 kao da vucem jos jednu tempru iza , dok na benzin ujeda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je potrosnja benzina zadovoljavajuca onda ostaje {najlogicnije}da je problem u kvalitetu plina ili stelovanju samog uredjaja.Kod mene je skoro neprimetna razlika izmedju voznje na plin i voznje na benzin jer sam trazio najoptimalnije stelovanje a ostalo je stvar majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi trebalo da je {kako su meni objasnili}neki elektronski sklop koji je povezan sa lambda sondom i ima istu funkciju kao i ECM tj. da na osnovu poslatih parametara sa sonde koriguje smesu plina i vazduha.Mozda se nisam najpreciznije izjasnio ali verujem da kapiras o cemu se radi. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana sam ugradio plin u moju dedru 2.0 i trosi isto kao i benzin.

Problem kod nasih uredjaja su majstori koji mesac za plin stave mnogo daleko od usisne grane(do protokomera ili do filtera)sto je greska.

Na moje insistiranje mesac je stavljen na samu usisnu granu i tako sam smanjio put kojim plin putuje.Time sam dobio mnogo brzi odaziv kada dam gas, na uzbrdicama nemam problema a ventil za dotok plina je zavijen skoro krug ipo i auto ide ko lud i mnogo malo trosi.

Majstor se mnogo nervirao jer je vec bio namestio kod filtera i auto je radio, stim sto je probnih 300din. plina potrosio kao da ih nije bilo.Posle prepravke se majstor vadio da je mnogo teze uglaviti masac na granu nego kod filtera.Naravno da se iznenadio kako auto radi i ide posle prepravke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Imam Fiat tipa 2.0 i.e. 8V.Takodje imam plin i potrosnja mi je 15L na 100km.Posto sam tek kupio auto interesuje me koliko on treba ustvari da trosi?

Kombinovana voznja je u pitanju (na otvorenom i gradska).Mnogi kazu da je to ok za ovaj auto.

Benzin nisam jos testirao,kaja je tu neka normalna potrosnja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ja sam isto mesac plina stavio na usis kada sam ugadjivao plin ali mi auto sve radi kontra od tvog , ide kao da vuce jos jednu tempru , trosi kao ruska Volga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo o tome i govorim vidis,ja sam pljunuo 550e.Mada dosta toga zavisi i od majstora.Ne zaboravi da i kvalitet plina igra veliku ulogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu to da resim tako sto cu da ubacim sequent uredjaj rekli su mi da mi treba 280e da mi preprave moj to jest ostaje mi boca , instalacija , i ventil ostalo sve novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je moj lovato sa ugradnjom kostao 260e i ne mislim da ubacujem sekvent.

Posto sam trenutno u Svajcarskoj ,a dosao sam mojim autom kroz Srbiju zbog ogranicenja od 120 prosek mi je bio neverovarnih 7,2l na 100 plina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam da li si vec resio problem, ali za stelovanje gasa nema neke prevelike mudrosti (vozim auta na gas vec 10 godina).

- Prvo ako ti na benzin radi odlicno, predpostavka je da je u osnovi manje vise sve ispravno.

- Najbitnije za gas je da ti je struja besprekorna, znaci svecice, kablovi kapa...sve savrseno da radi

- proveris filter za vazduh i ler motor, da li je sve OK, i sve sto utice na kontrolu dovoda vazduha. To ti majtor proveri za 10 min.

- E onda ga jos samo nastelujes. Zavrces ventil za dovod plina dok motor radi, sve dok ne pocne da se gasi.

Cim to primetis, polako ga odvrces i u isto vreme dodajes gas dok ne osetis da tecno povuce na visoke obrtaje.

Kada mislis da je OK. Sednes i krenes u prvoj i dodajes gas naglo do 30-40 km. Ne sme da trza, znaci premalo si odvrnu plin. Ako tecno i jako vuce to je to, a mozez malo i da zavrnes ako mislis da si preterao.

Obicno kod svih ide od kad pocne da se gasi jedan ceo krug odvrnes tockic i trebalo bi da je OK.

Ja imam tempru 1.8ie i meni trosi 9l na otvorenom, po gradu 12-13l gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam tipa 1.4 potrosnja plina je 14 litara na 100 kilometra.po praporuci majstora zamenio sam servo uredaj jer je sumnjao da je problem u potrosnji zbog njega i nista nije postigao. I dalje imam isti problem. potrosnja ista i kada presisnem kocnicu motor obori br obrtaja a kad pustim vrati na veliki br obrtaja

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji plinski uredjaj imas mogao bi da slikas kako je povezano tj kako je ubrizgavanje stvarno ne znam nikog u svilajncu ko moze da ti pomogne...

aj baci neke slike pa da kazem tom tvom majstoru sta treba da odradi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti nesto znaci kad upalim auto on kao da nerdi pod sauh a kad se ugreje radi sa velikim obrtajem motora.Menjao sam i sondu za sauh posto nemam karburator ,menjao i step motor ili vec tako nesto.Problem je poceo pre par meseci sa kocnicom jer sam primetio kad stojim i pretisnem kocnicu da se broj obrtaja motora smanji a kad pustim kocnicu on poveca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh sad je ovako bas tesko da se oceni... Proveri da negde ne vuce fals vazduh i kakav ti je protokomer ako ga imas... I obavezno vakum creva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...