Jump to content
FAS Goran
Bokili

Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

Recommended Posts

Pozdrav,

Ne bih želeo nikoga da reklamiram ili slično , samo me prosto zanima gde je naj bolje ili naj jeftinije ili kako god ....... ugraditi plinski uređaj u Fiata Brava ( u pitanju je Beograd ). Takođe , da li je moguće ugraditi polovan uređaj i koloko je to pametno?

U napred hvala na odgovorima! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preneće ti tvoj imenjak svoja iskustva samo da vidi temu. Da sam na tvom mestu ja bih se vodio pozitivnim iskustvom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ugradio u AC Rasic. Odrzavanje uredjaja se vrsi kod onoga ko ga je ugradio. Samo odrzavanje je retko i ne trazi neke velike finansije.Redovni servisi se upisuju u servisnu knjizicu.Meni je ugradjen uredjaj marke Tomaseto,i imam pozitivna iskustva sa njim.Pre ugradnje TNG-a,motor treba dovesti u top stanje da bi ugradnja TNG-a bila sto efikasnija.

Ako se odlucis za ugradnju,obavezno se opredeli za seqvencijalni sistem ubrizgavanja,jer samo na taj nacin ces imati lezernu exploataciju i takodje neces oskrnaviti tehnicke karakteristike motora ni na benzin ni na TNG.Auto kao tvoj nije zasluzio nista manje od tog.Ugradnja starih sistema,znacajno hendikepira motor i na benzin i na gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka preporuka za RR Auto Gas u Zemunu.

Lik radi samo sa proverenim uredjajima, stoji iza onoga sto uradi, ima sve moguce sertifikate i garancije. Dobro zna sta radi i kako radi!

Sto se tice odrzavanja, izbegava da popravlja lose/jeftine sisteme posto ne moze da garantuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj glas za AC Rasic

Ugradio sam u Grande Punte 1.2 sekvent i radi lepo. Trosi oko 8-9 L po nekoj mojoj slobodnoj proceni, a mislim da je sve manje od 10 super.

Atesti i sve ostalo se podrazumevaju. Kontrolni pregled je posle 1000 km prvi, a drugi posle 10 000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Rasica je ugradjen u vozilo na karburator i nikakvih problema nisam imao, kada sam ugradjivao u Z10 hteo sam malo da promenim da vidim kakav je RR Electronic tj. Ranko iz Zemuna i kakav je zavoli uredjas koji ugradjuje, do sada sam presao 10000km bez ikakvih problema. Sto se mene tice oba majstora su odlicna. Ja sam plinom nikada nisam imao problema nadam se da ce tako i ostati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Ne bih želeo nikoga da reklamiram ili slično , samo me prosto zanima gde je naj bolje ili naj jeftinije ili kako god ....... ugraditi plinski uređaj u Fiata Brava ( u pitanju je Beograd ). Takođe , da li je moguće ugraditi polovan uređaj i koloko je to pametno?

U napred hvala na odgovorima! :thumbup:

Preporucujem ti AutoCentar Rašić (Ivan).http://www.lovatogas.co.rs/

Obavezno neki sekvencijalni sitem i nema ni glava ni zub da te boli :thumbup:

Em ces se voziti jeftinije em ti plin produzava radni vek motoru.

Pozdrav Zoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan servis koji je najbolji za ugradnju, radio je to pre svih, kažu da je najbolji na balkanu. Pored toga, čovek je postavljao klastere linux servera pre nego što je PC stigao u srbiju a o BBSovima i da ne pričamo pa je i bolji IT od većine profesionalaca, dok su svi igrali crazykong na on je verovatno tukao callofduty na P4. Zaboravio sam kako se zove, čini mi se da je bilo neko žensko ime? Sve u svemu, toliko je kompletno tehnički stručan da ga prosto morate odabrati

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^Ako je servis u NS i ako te naziv asocira na zensko ime :) verovatno mislis na "Autogas Dora"

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da je iz ravnice pošto kažu da je toliko dobar da je gas stavljao i u kombajne pa su u okolini svi počeli kombajnirati vukući za sobom prikolicu na koju je natovaren veliki gasni rezervoar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, lomim se oko ugradje plina u svoj stilo, pa me interesuje, da li neko zna u cemu je razlika izmedju ovo AC Rasic i RR-a. Kod rasica mi traze 650e max, a RR pise da je cena 600-800e?

Kompletni sam duduk sa plinom ( sa vec jednim losim iskustvom kod Rasica na Hondi, mada mislim da su te stvari proslost tamo, pa bi to zanemario u svakom slucaju i radio kod njih opet ) i razumno sam skeptican. A kako stilo ima milion i 1 senzor za sve i svasta, malo sam plasljiv, da ne krene da mi pisti za neke gluposti posle ovoga, pa ne bi bilo lose da se javi neko ko je pakovao to u Stilo da podeli samnom svoje iskustvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitaj se kod RR koliko bi tacno bilo za tvoj auto konkretno. Idi nek pogleda i da ti kaze konacnu cifru i sta ulazi u cenu.

edit:pretpostavljam da kod Rasica ugradjuju za 650e Tomaseto, koji se pokazao dobro, ali kod RR mozda je ovaj skuplji i malo "kvalitetnijeg" proizvodjaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako stilo ima milion i 1 senzor za sve i svasta, malo sam plasljiv, da ne krene da mi pisti za neke gluposti posle ovoga

Ne bi trebalo nista da pisti i zvoni ako se korektno ugradi i ako je uredjaj ok.

A ako se odlucis da ugradis plin, nemoj gledati da ustedis 50-100 evra, nego ugradi ono sto je najbolje za tvoj auto.

Da ne bi bilo posle ono - most i cuprija. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasic - Lecho komp. (poljski), tomaseto multi ventil i isparicav, dizne ne znam koje.

RR - zavoli kit, multi velnitl tomaseto, zavoli ne proizovodi pa im je to preporuka, tj. dolazi uz zavoli Kit.

Mesto za punjenje plina kod Rasica ispod branika, RR kod cepa rezervoara.

Cena za Punta prosle godine kod oba 650 eura.

Tvoja je odluka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je neko zastupljen na forumima to ne znaci automatski da je i najbolji. Postoji mnogo odlicnih servisa cije gazde ne praktikuju ovaj vid reklamiranja. Tako da, zaobidjite preporuke da ste negde nesto culi ili da ga negde hvale. Ova tema je samo za licna iskustva.

Detritus, pozovi RR i vidi sta ugradjuju i koja je cena, uporedi sa konkurencijom, pa kad ugradis prensi nam utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu da vam kazem par reci o Zavoli-ju. Zavoli za 4 cilindra moze da bude ugradjen i za 600(Zavoli Alisei Easy) i za 750e(Zavoli Alisei). Razlika izmedju ova dva uredjaja je mala.Isparivac,dizne,senzori su isti. Instalicija koja je malo drigacije resena,drugaciji racunar,drugaciji softver u njemu. Neka jaca i komplikovanija vozila zahtevaju odredjene korekcije ubrizgavanja nakon ugradnje sto ovaj jeftiniji u softveru ne poseduje. U principu za vozila tipa Stila,Punta i sl. vrlo lepo radi taj Easy kit. Garancija koju daje nas ovlaceni uvoznik a samim tim i mi serviseri je 2 godine ili 100000km(u zavisnosti sta pre dodje) uz redovno odrzavanje vlasnika na 20000km. Cena redovnog servisa je oko 2000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Detritus

Imam Stilo 1.6 16v vec skoro 2.5 godine. Ugradio sam plin posle par dana u AC Rasic. Imao sam u pocetku problema a kako su mi rekli ja sam bio prvi koji je kog njih radio Stila. Pojavili su se i neki kasnije sa istim problem pa je Ivan posle dublje analize ali i komunikacije sa nekim Talijanima resio problem. Problem je bio u cut-off-u pa je podignut broj obrtaja kad se to desava. Gasne dizne su sporije od benzinskih pa gas nije mogao da stigne na vreme do cilindara i npr kad skrenem s auto-puta na pumpu, pri zaustavljanju, auto mi se ugasi. Ugradjen mi je Tomasseto sistem. Mislim da je toroidna boca iz poljske. Kad sam ugradjivao ponudio mi je skuplji BRC sistem. Pitao sam zasto je skuplji. Odgovor je bio da su npr dizne dosta skuplje kod BRC-a ali i da duze traju. I imao sam na oko 54.000 km problem sa jednom diznom. Ciscenje rail-a, sredjivanje dizne i zamena jednog filtera je izasla oko 3200 dinara. Kod Stila sa TNG se benzinske dizne brze prljaju. Ocistio sam ih jesenas i evo do danas je sve ok mada i vise se vozi na benzinu tokom zimskih dana.

Redovan servis radim na 11-13 000 km. U instalaciji imam dva filtra. Jedan se cesce menja a drugi je veci i redje se menja. Zamena prvog je oko 800-1000 din a ovog drugog oko 2000 (3000 din je zamena oba).

I jos da dodam da smo porodicno kod AC Rasica ugradili 3 TNG sistema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razbiće se uskoro taj ''internet monopol'' da samo dva majstora u Srbiji znaju da rade gas... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ugradio plinski uređaj kod Vlade (error na forumu) u moga automobila zvanog Yaris i verujte da sam oduševljen ugradnjom i uslugom i CENOM i skoro svime. Ali zamislite ljudi, čovek me nije ponudio kolačima u njegovoj radionici, nego samo kafom. HEHE

Ajd sad ozbiljno, uređaj je Tomaseto-Stag 4 i ja sam zadovoljan. Ne vidim razliku plin-benzin.

Sve preporuke sa moje strane za Vladu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, drugar mi ima Lanču Kappu 2.0 benzinku i ovih dana će dobiti vozačku i pošto će stalno voziti problem su pare jer treba sipati toliko goriva, pa je u dilemi da li da kupi neko auto neki 1.4-1.6 benzin ili nekog dizela ili da ugradi plin. . . E sad ja vas pitam za plin, gdje se može kupiti-ugraditi, koliko košta i tako to. . . Hvala !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...