MS PK 7729 Posted October 12, 2014 Mi,izgleda imamo neke Frankestajne!A bre gledao sam svojim ocima Isto smo proveravali i kumovu 156 jtd '03god vise puta. U pocetku je jedna bila na 1,8 a posle 3 meseca otisla na 2,8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted October 12, 2014 Onda tvoj kum ima AR Frankeštajna. Šalim se naravno!Kad mi je na prethodnom Puntu umrla dizna,Examner nije prikazivao nikakvu grešku,niti se ista palila na tabli. Kvar sam ustanovio prostim otkačinjanjem džekova, kao kad proveravaš koja ti svećica ne radi. Examiner (kod Punta jtd),je pokazivao 300 bara na 820 o/min i linearno je rastao sa rastom obrtaja (i sve je bilo po zadatim parametrima).Logično objašnjenje je da su 3 ispravne dizne prihvatale gorivo ove IV-e ,neispravne. Opcija za korekcije dizni nije postojala,barem na ovom autu, možda na nekim modelima postoji !A možda ste kum i ti malo popili ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 12, 2014 Ma bre mozda to nije isto kod punta i stila, alfe 85kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 12, 2014 Sa jednog Grandea 1.3 MJ. Jedini auto koji nije imao korekcije ili ih nije ispisivao.READING PARAMETERS:Broj okretaja: 1740 rpmKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iNema korekcija zato sto je motor na 1700 obrtaja. Mislim da kod njega nema podatka preko 1500.Sto se tice korekcija na edc15c7 svaki euro 3 ima. Edc 15c7 5.7 je za euro 2 i oni nemaju mogucnos prikaza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 (edited) FES čita na svim obrtajimaGP 90 KS READING PARAMETERS:Odometar: 234045.4 kmBroj previsokih okretaja: 0 Trajanje Max. broj okretaja: 0.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 0 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 810 rpmNapon baterije: 13.161 VNapajanje senzora 1: 5.003 VNapajanje senzora 2: 5.003 VNapajanje senzora 3: 5.009 VIzmjereni pritisak dizela: 282.00 barTrazeni pritisak dizela: 284.00 barIzmjerena masa zraka: 167.5 mg/iTrazena masa zraka: 169.0 mg/iPozicija pedale gasa: 0.00 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9686 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9832 VTemperatura dizela: 28.5 °CAD/C temperatura dizela: 2.3753 VTemp. zraka (mjerac protoka): 27.0 °CTemperatura zraka (turbo): 44.5 °CAtmosferski pritisak: 1001 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1009 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.6568 VOtvar. regulatora pritiska (DRV): 36.368 %Otvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: 39.44 %Ukupna kolicina Dizela: 6.774 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 6.807 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 1.638 mm³/iKolicina dizela: 4.194 mm³/iPotrosnja goriva: 0.6840 l/hKorekcija goriva cil. 1.: -0.88 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.67 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.20 mm³/iNapon Injektora: 46.999 VPocetak pilotnog ubrizgavanja: 9.95 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.29 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.403 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.623 msTemperatura vode: 83.0 °CAD/C temperatura vode: 0.6256 VNapon Lambda sonde: 10.4880 VLambda koncentracija kisika: 16.162 %Pritisak klime: 1.81 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': kmIndikator degradacije ulja: %Broj 'Zamjena ulja': Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmOdom. kod zad. spon. regen.: kmOdom. kod zad. prisil. regen.: kmZacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarPedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Staza 2 potenc. Pedale gasa Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Iskljuceno Cruise Restore tipka (RCL): Otpusteno ili oktljucano Podesavanje ubrzavanja (+) : Otpusteno ili oktljucano Podesavanje usporavanja (-): Otpusteno ili oktljucano Ubacena brzina: NE Tip ugradjenog mjenjaca: Mehanicki Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: Iskljuceno Centrala grijaca: Iskljuceno Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Zaruljica vode u filteru goriva: Iskljuceno Univerzalni kod: Onemoguceno Centrala ubrizgavanja: Programirano Pokretanje motora: Dopusteno Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1AIA67BO Kod injektora cil. 2.: AIAIAOD77 Kod injektora cil. 3.: 8SH7BFB77 Kod injektora cil. 4.: 81H5A267P Za ovaj dole je vlasnik tvrdio da su dizne nove i stvarno je imao male korekcije.GP 75 KS READING PARAMETERS:Odometar: 187473.2 kmBroj previsokih okretaja: 0 Trajanje Max. broj okretaja: 0.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 0 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 800 rpmNapon baterije: 7.15 VIzmjereni pritisak dizela: 288.00 barTrazeni pritisak dizela: 284.00 barIzmjerena masa zraka: 156.0 mg/iTrazena masa zraka: 164.0 mg/iPozicija pedale gasa: 0.00 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 0.9929 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 0.9929 VTemperatura dizela: 29.0 °CAD/C temperatura dizela: 2.3655 VTemp. zraka (mjerac protoka): 23.5 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 998 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1001 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.8768 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 4.395 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 4.428 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 1.698 mm³/iKolicina dizela: 2.940 mm³/iPotrosnja goriva: 0.4620 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.05 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: -0.07 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: -0.15 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.17 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: 8.912 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 0.000 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.316 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.514 msTemperatura vode: 83.5 °CAD/C temperatura vode: 0.6207 VNapon Lambda sonde: 11.3240 VLambda koncentracija kisika: 21.643 %Pritisak klime: 7.40 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': kmIndikator degradacije ulja: %Broj 'Zamjena ulja': Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Staza 2 potenc. Pedale gasa Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: 8SHSBK46O Kod injektora cil. 2.: BSANA6CDB Kod injektora cil. 3.: A1APAOCDR Kod injektora cil. 4.: ASAGATD8P Ogranicenje brzine: Edited October 12, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 12, 2014 (edited) Kod mene prosecna stoji na 5.7/100km i tako od kada sam ga kupio pre pet dana a isao sam dva puta do BG i jednom do Beceja i ni dole ni gore jedino mi radi trenutna a ova zakucana.Stilo 1.9JTD Edited October 12, 2014 by SrdjanNS86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 13, 2014 ako nisi resetovao npr 3000km onda ti put od 200km nece promeniti prosek Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 140 Posted September 6, 2017 Ima li bord comp veze sa plovkom goriva u smislu tacnosti merenja? (ostatka do pumpe,prosecne i trenutne potrosnje i sl.). Menjao sam plovak,sad je na rezervi a bord pokazuje da ima jos 200km do pumpe?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 16, 2017 @mitros Može da se pređe sa rezervom i do 200 kilometara ukoliko je mala prosečna potrošnja. Komp gleda prosečnu potrošnju u poslednjih npr. 50-100 kilometara, i ako si te poslednje kilometre vozio kilavo na nekoj magistrali, eto kako pokaže i celih 200km sa tih 7 ili 9 litara (kolika je rezerva), jer ti je prosek bio npr. 4.5 litre. Ali, zato vrlo lako tih 200 km postane i 50 kilometara čim promeniš način vožnje, pa npr. iako si prešao samo 20 kilometara pod rezervom, ''range to empty'' padne na samo još 50 km ili sl...jer ti se stil vožnje u tih 20-tak kilometara jako promenio, pa samim tim i potrošnja. 1 ViktorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted September 17, 2017 Nemam pojma odakle ti info da komp meri prosecnu potrosnju na poslednjih 100-200km. Kod mene meri ukupnu prosecnu potrosnju od poslednjeg reseta i to solidno tacno. Zato se valja i zove "prosecna". Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 17, 2017 @simpson_H Mislio sam na to šta komp gleda kada izbaci podatak koliko još može da se pređe sa gorivom u rezervoaru. Taj broj kilometara koji se koristi kao uzorak nije isti kao onaj broj kilometara sa prosečnom potrošnjom. Kao i na Delti, tako i na Stilu, uzorak broja kilometara prosečne potrošnje je veliki, plus može da se podešava preko Trip B. Bukvalno na hiljade pređenih kilometara odakle onda izvadi prosek potrošnje. Tu se slažemo. Ali, kada bi taj isti uzorak bio osnova i za onaj ''range to empty'', onda se ne bi događalo (kao što se događa), da samo posle npr. 20-tak pređenih kilometara muške vožnje kada si već oko rezerve ili na rezervi, ''range to empty'' opadne i za 100 kilometara. To se dešava jer potrošnja u tih 20-tak kilometara toliko naruši prosek da mnogo više od tih 20 kilometara opadne ''range to empty'', a to se opet može dogoditi samo ako je uzorak kilometara mali, a ne ako je i tu na poslednjih par hiljada kilometara. Zato sam napisao npr. 50-100 poslednjih kilometara za ''range to empty''. 1 ViktorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 17, 2017 Tako je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted September 17, 2017 Da da slazem se za parametar "range", onda smo se razumeli. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 140 Posted September 17, 2017 13 hours ago, neshaoct said: @mitros Može da se pređe sa rezervom i do 200 kilometara ukoliko je mala prosečna potrošnja. Komp gleda prosečnu potrošnju u poslednjih npr. 50-100 kilometara, i ako si te poslednje kilometre vozio kilavo na nekoj magistrali, eto kako pokaže i celih 200km sa tih 7 ili 9 litara (kolika je rezerva), jer ti je prosek bio npr. 4.5 litre. Ali, zato vrlo lako tih 200 km postane i 50 kilometara čim promeniš način vožnje, pa npr. iako si prešao samo 20 kilometara pod rezervom, ''range to empty'' padne na samo još 50 km ili sl...jer ti se stil vožnje u tih 20-tak kilometara jako promenio, pa samim tim i potrošnja. Ovaj dole post sam napisao pre 10-ak sati ali nije objavljen,jer je bas tad azuriran ovaj sajt.Ponovo ga postavljam,mada sam vec video neke osgovore u medjuvremenu.: "Zar komp ne pokazuje prosecnu potrosnju od zadnjeg resetovanja,(tj od novog trip-a)a ne zadnjih 50-100km kao sto kazes?meni je tada (na rezervi)pokazivao prosek 7,5 i ostatak 200km.Da je prosek bio,kao sto navodis primer 4,5L bilo bi mi jasno. Drugo,ima li plovak uopste veze sa racunanjem kompa ili plovak samo sluzi pa skazaljka pokaze nivo goriva i da upali lampicu?" p.s. trenutno mi komp pokazuje prosek potrosnje 7.7L,ostatak do praznog oko 150km,a skazaljka 1mm iznad crvene crte (tj jos nije upalio lampicu).Samo me zanima jel ovo sve normalno,obzirom da sam menjao plovak. Kome vise verovati skazalji goriva ili kompu:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 17, 2017 Aj da probam ja plastično da ti objasnim oko pokazivača "preostalih" kilometara prema bordu. Zaboravi na ukupnu prosečnu potrošnju, broj pređenih km, nivo goriva u rezervoaru.... Trenutno ti piše da sa preostalim gorivom možeš da pređeš cca 100km i ti od tog trena uđeš u režim vožnje gde se vozi u (za potrošnju) idealnim uslovima tj. po magistrali na vrh gasa i nekih 70-80kmh. Kroz par kilometara će preostala kilometraža da počne da raste. Iako ti se ukupna prosečna potrošnja možda nije ni promenila ili se promenila za par decimala gore pomenuti "range to empty" će se povećavati. Ako ostaneš u tom režimu vožnje duže vreme to povećenje zna da bude baš drastično. A ako rezimo u gore pomenutom trenu na cca 100km preostale kilometraže počneš da stiskaš po gasu i da voziš žustrije odnosno upadneš negde u gradsku gužvu vrlo brzo ćeš spasti na ispod 50km za "range to empty" a onda i na - - - - -! Što se tiče pokazivača količine goriva on zna da bude debelo neprecizan. Odnosno da u zavisnosti i od samog nagiba puta pokazuje drugačije. Svakako kada se uključi lampica rezerve računaš da imaš 5-10l goriva u rezervoaru i teraš na pumpu. Kao što napisah gore to što ti pokazuje da imaš 50-100-150km preostalih do nestanka goriva je vrlo lako promenjiva u jednačini tako da je ne uzimaš za osnovni reper kada da sipaš gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 16, 2022 Potrošnja goriva po putnom kompjuteru i stvarna potrošnja Kod nekih automobila razlike su velike... Nemački autoklub ADAC je testirao razlike između prosečne potrošnje na putnom kompjuteru automobila i stvarne potrošnje goriva. Potrošnja prikazana na putnom kompjuteru je često netačna. Samo oko trećina svih modela prikazuju tačne vrednosti. Gde su najveća odstupanja? Ekrani u mnogim slučajevima ne daju tačne vrednosti uprkos mernim senzorima i kompjuterskoj logici. Ovo je zaključak opsežne procene ADAC-a sprovedene na 80 modela automobila s različitim vrstama pogona. Za procenu se koristilo ADAC Ecotest merenje. To znači da su i pogonski profili i ambijentalni uslovi uvek bili isti za sva merenja što je i preduslov za komparativne analize. Sedam vozila prema proceni ADAC-a zaista daju tačne vrednosti na putnom kompjuteru. To su: Kia Xceed 1.4 T-GDI, Mercedes B 250e, Mercedes A 200d, Opel Corsa 1,2 DI Turbo, Range Rover Evoque D150 i VW Polo GTI. Ugrađeni kompjuter na još 19 vozila pokazuje vrednosti potrošnje koje odstupaju manje od 2% od izmerene potrošnje. ADAC smatra da su tačni ugrađeni kompjuteri koji ne odstupaju više od 5% prema gore ili dole i da su kao takvi prihvatljivi, dok se ograničenje za neispravni kompjuter na vozilu označava sa odstupanjem većim od 5%. Odstupanje od manje od 2% znači da potrošnja odstupa za otprilike 0.1 litra, dok je odstupanje do 5% jednako odstupanju od oko 0.3 litra u proseku. Zanimljivo je da većina kompjutera u vozilu obmanjuje u korist vozača i pokazuje više nego što vozilo u stvari troši. Primeri: premium modeli - Audi Q2 35 TDI quattro, najmanje je precizan. Dok njegov ugrađeni kompjuter pokazuje potrošnju od 6.6 litara dizela na 100 kilometara, njegova stvarna potrošnja je 0.8 litara manja. To odgovara odstupanju od 13.8%. BMW X5 xDrive 45e se ističe među benzinskim motorima. Putni kompjuter hibrida sa benzinskim motorom prikazuje jedan litar potrošnje više što je 9.4% razlike. Pogledajte neke modele, potrošnju po putnom kompjuteru, stvarnu potrošnju i odstupanje: Audi A1 citycarver 35 TFSI 7.0/6.9 -1.45% Audi A4 Avant 40 TFSI 7.9/7.8 -1.28% Audi Q3 Sportback 45 TFSI 9.1/8.8 -3.41% BMW 118i Steptronic 6.9/6.7 -2.99% BMW 218i Gran Coupé 6.7/6.4 -4.69% BMW 330e 6.7/6.8 +1.47% BMW X5 xDrive45e 11.7/10.7 -9.35% Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost 7.2/7.0 -2.86% Ford Mustang 5.0 V8 10.3/10.5 +1.90% Honda Civic Type R GT 8.7/8.9 +2.25% Hyundai i10 1.0 5.4/5.5 +1.82% Hyundai i30 Fastback N 9.0/8.4 -7.14% Hyundai IONIQ PHEV 5.5/5.2 -5.77% Hyundai Kona 1,6 GDI Hybrid 6.2/6.0 -3.33% KIA Niro PHEV 5.9/5.7 -3.51% KIA XCeed 1,4 T-GDI 6.9/6.9 0.00% Mazda 3 SKYACTIV-X 2,0 Hybrid 6.2/6.4 +3.13% Mercedes B250e 7.1/7.1 0.00% Mercedes CLA 200 Shooting Brake 6.8/6.7 -1.49% Opel Ampera E-REV 6.9/6.7 -2.99% Opel Astra 1.2 DI Turbo 5.8/5.4 -7.41% Opel Corsa 1.2 DI Turbo 6.6/6.4 -3.12% Opel Corsa 1.2 DI Turbo A 5.4/5.4 0.00% Peugeot 2008 1.2 PureTech 6.0/6.1 +1.64% Peugeot 208 1.2 PureTech 5.7/5.5 -3.64% Peugeot 3008 1.6 Hybrid 7.8/7.7 -1.30% Peugeot 508 SW PHEV 7.2/6.8 -5.88% Porsche 911 Carrera S 10.8/10.0 -8.00% Renault Captur TCe130 6.4/6.5 +1.54% Renault Clio TCe130 6.1/6.0 -1.67% Seat Leon ST Cupra 8.3/7.8 -6.41% SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T 8.3/7.9 -5.06% Subaru Forester 2.0ie 8.8/8.2 -7.32% Subaru Levorg 2.0i 8.8/8.3 -6.02% Subaru XV 2/0 ie 8.3/7.8 -6.41% Toyota C-HR 2.0 Hybrid 5.7/5.4 -5.56% Toyota Proace City 1.2 Turbo 7.2/7.1 -1.41% Volvo V60 T6 Twin Engine 7.1/6.8 -4.41% Volvo XC40 T5 Twin Engine 7.4/7.6 +2.63% Volvo XC60 B5 AWD 9.6/9.1 -5.49% VW Golf 1.5 eTSI 6.5/6.1 -6.56% VW Polo GTI DSG 7.3/7.3 0.00% VW T-Roc Cabrio 1.0 TSI 7.2/7.0 -2.86% preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites