Jump to content
FAS Goran
nikoldije

Punto 1.2 16v - svetli lampica check engine

Recommended Posts

Na mom HGT-u se prije 3 dana upalila lampica check engine i onda se idući dan ugasila do juče kada je motor skroz riknuo... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa otišlo je mnogo toga. Kompresor klime, vodena pumpa, alternator, španeri sve remenice sa PK remenom, zupčasti, semerinzi na bregastim,na radilici, Leteći ležajevi... trebam li još nabrajati? Veliki servis urađen prije tačno 71 dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to pitanje ni sam majstor nema odgovor... Vjerovatno je nešto bilo otišlo i prije servisa, a nismo primjetili i sada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pola toga je menjano na velikom servisu . . . Semeringe je sve MORAO da vidi kad je radio servis, leteci lezajevi bi se i tada culi tako da tu nema objasnjenja . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno je nije promenio ulje... MAJSTORCINA

i onda prodao pricu da mu uradi i generalnu... jedino objasnjenje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro za motor. Ali kako skoro svi semerinzi i sve spolja da se razleti ? Pa i ulje da nije zamenio izdržao bi još.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili je sipao neko levo ulje meni se skoro desilo dosao mi covek sipao ulje na tocenje u auto nemozes da verujes sta se dogodilo sa motorom...

semering ni jedan nema leteci lezeci crveni ko rak naravno kad sam skinuo naslagu od 2mm sa njih necega ko katran...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lik došao u servis sa Nissan-om Sunny kaže upalila se lampica za ulje. Pita ga majstor (auto star godinu i po) kad je merio ulje- lik to se meri? sledeće kad je zadnji put zamenio ulje- nikad. Tip uzeo auto iz salona i nikad nije menjao ulje i kad su skinuli dekl skrama kao tovatna mast. Motor u večna lovišta.

OK za unutra kako spolja da se sve razleti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu sam možda i sam malo kriv. Bio sam nekih 20-ak km udaljen od kuće (van grada).Pošto nisam hteo da ostavim auto u toj džungli seo sam u njega i odvezao se kući.Većinu stvari sam nabavio ali kompresora klime nema nigde... :(

Zaboravio sam reći da je remenica na radilici bila skroz labava.Možda je to razlog...

Edited by Hidro

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste najverovatnije razlog za spoljna ostecenja, ali za unutrasnja nije sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nakon nekog vremena uspio sam da ukompletiram motor i sada radi odlično, osim što i dalje malo dimi i troši ulje.Pošto više nisam imao vremena,a ni živaca da čekam dijelove ja sam motor sklopio onako urađen na pola. Ono što se moglo promjeniti a da se ne skida glava ja sam promjenio,a dihtung glave nam nigdje.Naručio neki kao za HGT-a kad ono mali dihtung za motor sa 8v, tako da ventile nisam dirao.Našao kompresor klime ali ovaj ima veću remenicu i drugačiji raspored vijaka na nosaču pa sam nešto brikovao i ubacio i taj.Jedino kada upalim klimu radi na dosta niskim obrtajima i gas počinje da varira.

Uglavnom hteo sam da kažem da je sve radilo kako treba do prije 7 dana kada mi je otišla bombina na trećem klipu.

Naručim drugu i sada motor radi kako treba, ali ne mogu poništiti grešku na kompu i svijetli mi lampica check engine

Šta uraditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo dođoh sa drugarom koji vozi Sporting 1.2 16v, od majstora koji inače meni održava auto... Problem je bio što mu je palio check engine lampicu, ali kada se auto ohladi i kada ga upali ona više ne svetli... Dijagnostika je izbacila "senzor za temperaturu", inače primetio sam da mu auto veoma sporo diže temperaturu, ja sam jutros sa svojim autom išao do dede koji živi blizu tog majstora i meni se auto zagrejao na radnu temperaturu, dok je njemu recimo temperatura bila na pola od radne, ali auto se ponašao normalno, ler je bio normalan.. Kaže da je sipao neki crveni antifriz pre par dana, nije paraflu u pitanju, a da mu je prethodni bio neki zeleni...

Ja sam mu preporučio da to poruči u AP Sportu, ali ne mogu da nađem nikako tamo koji je to senzor i da li je to do tog antifriza i da li će samo zamena tog senzora da reši problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja, da ne kvotujem sam sebe, nadam se da neko možda ima odgovor ili predlog šta bi moglo da bude i da li taj senzor kojim slučajem ima neki drugi naziv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema, pogledao sam sve termodavače, za 1.2 16v nema nijedan, samo za Z10 i 1.2 8v što se mk2 tiče.. Rekao sam mu ja da pozove, pa da pita najbolje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice toga motora 1.2 8v na njemu i odlazi centralni procesor pa javi gresku check engine m,eni tako svijetlilo pa nakon nekog vremena auto poceo radit na tri cilindra i nakraju skroz otisao centralni procesor,tako da si to obavezno provjeri,cim se tebi lampica opet upalila nesto nije uredu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bas juce kupio termodavac, pise da pase i za 1.2 16v . I mene zeza, kada ne radi upali se chesk engine, kada proradi greska se sama izbrise. Bas kada sam izasao iz radnje sa novim termo davacem on proradio. Sada ga vozam u autu dok ponovo ne pobrljavi, pa da probam, da vidim da li je on ili komp.

evo linka, ja sam uzeo zeleni, mada ist aje sifra, ovo je navodno za modele do 01.03. 2004. moj je proizveden u martu ali je zeleni , ko ce ga znati. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=31918

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posedujem Punto 1.2 16v 2002 godiste.Lampica mi se upalila pre dva meseca dok sam tocio na NIS pumpi,Posle toga sam presao na MOL i lampica se posle par tocenja ugasila.Posle toga sam opet malo tocio na NIS pumpi ali ne znam zasto i lampica se opet upalila pa sam se vratio na MOL (ovo sam vec ispricao u temi o gorivu da je bolje na MOL).

Da se vratim na temu, lampica se ugasila u nije gorela dve nedelje da bi veceras zatreperela i auto je jednostavno stao. Pre toga sam natocio gorivo na MOL i otisao kuci i posle kada sam upalio auto nisam prosao ni km auto je stao i ne mogu da ga upalim. Sve lampice rade auto samo vergla nije kao kada crkne akumulator ili kada nema goriva. Treba mi vase misljenje sta je u pitanju, ja sumnjam da je otisao senzor radilice.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...