Gusar 4 Posted June 8, 2012 (edited) to ti je onaj mali deo koji ti greje kabinu... svako vozilo ga ima... mali radiator u instrument tabli...sad kad si saznao sta je mali ladnjak nastavi da odgovaras na dr.Hardvet-ova pitanja... Edited June 8, 2012 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 9, 2012 ...Kroz njega tece antifriz takodje... Kad upalis auto, ako u sistemu ima vazduha puno( a ne sme da ga ima), cuje se jasno klokotanje vode.Ako ima vazduha, motor nema adekvatno hladjenje i pri vecem opterecenju dize temperaturu.Porazmisli o odgovorima i na ova moja pitanja. Sve se to da lako proveriti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted June 9, 2012 Ispreskakali ste coveka pa se nce ni pojaviti!Strasno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 9, 2012 Ma, nismo....Sta od ovoga sto smo pitali nije bilo na mestu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 9, 2012 Hoće recimo da diže temparaturu kad termostat ne otvara dovoljno. Po gradu sve normalno ali kad izađeš na otvoreno i očepiš on umesto da malo spusti temp. zbog većeg strujanja vazduha kroz hladnjak , krene da diže temp. Tepmostat umesto da otvori 9 mm on je otvarao 5 mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted June 11, 2012 Danas mi je kolega konstatovao da ventilator nikada ne vrti u drugoj brzini i da je verovatno problem od toga? Postoji li neko kucno resenje za to ili auto mora kod majstora??!?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 11, 2012 Pali ventilator ( i jednu i drugu brzinu) ?Bolje majstor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 11, 2012 Nebih rekao da hoce da pregreje zbog toga. Meni nije radila druga brzina godinama, tj. nisam ni znao da postoji, i nikada nisam imao problema sa temp. Samo mo je bilo cudno sto duze vreme drzi temp. i ventilator, inace vozilo je bilo uvek optereceno prilicno. Mada proveri sta ga znas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 11, 2012 Ako ne radi, svakako mora da se to resi.Zavisno od toplotne opterecenosti motora(konstrukcione, kako su ga projektovali) i samog kapaciteta hladjenja, sve je moguce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted June 25, 2012 samo da javim da je u pitanju bio mali hladnjak, al opet se dizala kazaljka za temeraturu, zamenio termostat i sve je ok.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jarrow 0 Posted June 26, 2012 Elem, bio sam kod par majstora, svi su rekli da je sve u redu ali auto i dalje ne ide dobro. Danas je bilo veselo, juce mi je produvalo nesto kod srednjeg lonca a danas je auto bio kod majstora za klimu, klima duva ladno a auto kuva savrseno s tim da se oseti prilican gubitak snage od kada je ukljucen i kompresor. Postoji li neki majstor koji zna o cemu se radi? Pre neki dan sam nosio auto na dijagnostiku i taj majstor je resetovao racunar, auto je isao dobro taj dan i onda od sledeceg dana opet ista prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 30, 2012 ...Postoji li neki majstor koji zna o cemu se radi? Iskustva sa servisima ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125Iskustva sa klima servisima su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42188 Quote Share this post Link to post Share on other sites
covke 0 Posted July 27, 2012 (edited) Evo i ja moj problem da iznesem,posle vise procitanih tema:Bravo 1.6 16vNabijao oritisak u prelivnom sudu,skinuta glava obradjena,zamenjen dihtung ( pojelo ga vreme).Vraceno sve,sipana tecnost u pelivnom sudu,auto upalio bez problema,zagreje se do pola kako treba ,ukjuci ventilator ( koji radi posle poduze) ali podigne temperaturu za 1,5 crte od pola ( veliki hladnjak hladan gornje crevo vruce a i donje toplo) .Grejanje duva toplo,pa onda hladno,Dodam gas , drzim malo pocne da duva toplo,temperatura padne na pola.Onda opet isto .Kad otvorim prelivni sud vraca se tecnost i ima malog pritiska ( koji je valjda normalan od pumpe).Da napomenem da imam sec.plin.Kasnije ustanovim da je kod vozaca patos mokar.Skinem mali hladnjak , pusta.Da dodam,Kad digne temp.preko pola za 1,5 crtu ,ugasim motor i dam kontakt temperatura na pola>Upalim temperatura neko vreme na pola pa pocne da raste.Sad,da li je mali hladnjak pravi glupost i kako nakon njegove zamene da ozracim instalaciju? Edited July 27, 2012 by Dejan Covic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 27, 2012 Kao i obicno s tim da ti i grejanje isparivaca , pretpostavljam, pravi problem. Nesto mi tu sumnjivo pa nebi bilo lose da se isproverava nacin vezivanja istog. Majstor da pogleda i pumpu ili pogon pumpe. Itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
covke 0 Posted July 27, 2012 Kao i obicno s tim da ti i grejanje isparivaca , pretpostavljam, pravi problem. Nesto mi tu sumnjivo pa nebi bilo lose da se isproverava nacin vezivanja istog. Majstor da pogleda i pumpu ili pogon pumpe. Itd...Sutra stavljam mali hladnjak.Kako se proverim vodenu pumpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 28, 2012 Obzirom da sa pojcanjem obrtaja padne temperatura a istovremeno "proradi" grejanje sumnjam na pogon pumpe (remen ili sta vec). Sve ovo u nekoj meri moze da uzrokuje vazduh u sistemu nastao usled busnog malog hladnjaka ali nije zgoreg proveriti i pomenuto.Neka proveri neko ko ima malo vise znanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
covke 0 Posted July 28, 2012 Zamenio mali hladnjak,dosuo vodu koliko treba.Motor se zagreje ali nemam grejanje u kabini i temperetura ide preko pola.Nije hteo nikako da pusti vodu u mali hladnjak iako su creva koja idu prema njemu vruca.Racunajuci da je vazduh ostao u sistemu na velikom hladnjaku gore levo ima cep koji odvrnem i ispustim odredjewnu kolicinu vazduha.Zatim na jednom od creva koje idu na mali hladnjak isto to odradim.Upalim auto i nakon 10sec pocne da greje i temperatura motora zakucana na pola.Sad videcemo da li je to bio uzrok svemu tome ili nesto drugo ce kasnije da se iskundaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke_so 0 Posted August 9, 2012 (edited) Pozdrav svima i molio bih ako mi neko moze pomoc.Problem je sledeci:U pitanju je Fiat Bravo 1.6 16v 1998. godiste, u poslednjih nedelju dana imam velikoh problema sa temperaturom i tecnoscu u hladnjaku. Dok auto radi sve je redovno, dostigne radnu temeperaturu, otvara termostat, pali se hladnjak..... temepratura je malo veca nego inace ali stoji zakucana. Kada ugasim motor i kada cirkulacija stane podize mi temperaturu i tecnost u boci i pocne da je izbacuje napolje. Auto ima ugradjen plin pa sam sumnjao na isparivac ali i on je servisiran tako da nije do toga.Molim vase misljenje....Hvala unapred Edited August 10, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 9, 2012 Servisiran rasprsivac = ne ozracen sistem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke_so 0 Posted August 9, 2012 ozracen sistem svaki put....nije to i ja sam mislio da jeste ali nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 9, 2012 Pitanje jel si ozracivao sa ukljucenim ili iskljucenim grejanjem kabine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke_so 0 Posted August 9, 2012 druze ozracen je sisitem kako treba nije do toga, sa otvorenim grejanjem sa ozracavao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 9, 2012 Ukljucuje li ventilator kada se sve ovo desava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke_so 0 Posted August 9, 2012 Da, sve ukljucuje, otvara termostat, ukljucuje ventilaror sve. Malo je temperatura za crticu iznad normalne ali tu stoji i kada ugasim auto onda digne temperaturu u crveno i pocne da izbacuje vodu na posudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 9, 2012 (edited) Pitanje jel si ozracivao sa ukljucenim ili iskljucenim grejanjem kabine?Voda non stop cirkuliše kroz mali hladnjak, tako da je nebitno da li je otvorio ili zatvorio klapnu grejanja.Druže ta crtica više ti je mnogo blizu tačke ključanja (čim izbacuje vodu kad ugasiš motor), sjebaćeš motor. Probaj prvo termostat da proveriš ili zameniš (možda ne otvara dovoljno)pa teraj dalje pumpa za vodu. Edited August 9, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites