marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 (edited) Mislim da će je za te para prodati - nikada!!! Realno, sve je na strani JTD, osim zvuka. Pogledaj ovu: https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9815846/lancia-lybra-19-emblema-jtd Edited March 19, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 Mene zanima konretno onaj primerak jer imam kombinaciju za zamenu s tim likom..Pa me interesuje koja je realna cena za taj auto, s tim motorom i s obzirom na godiste? da se ne zeznem mozda:) inace se slazem da za te novce nikad nece da ode... deluje lepo ocuvana, enterijer ne deluje pohabano...a bas bi mi fino dosao jedan benzinac petak posle mog tdi traktorceta Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 Koji auto si imao, jel bio TDi PD130? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 ne,1.9 TDI PD, od 150 konja, 6 brzina menjac...Dosta sam na otvorenom putu, i volim jake motore, iako ne ludujem s njima, ali volim da na autoputu vozim rastereceno na nizim obrtajima, da mi motor ne bruji, a kad zatreba u svakom trenutku imam zalihu snage....vozio sam se u libri i vrlo udoban auto, za ta moja duza putovanja dusu dala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 (edited) Ahahah, pa smorićeš sa 2.0 20v posle TDi PD od 150ks, realno. Vozio sam pre starog brava JTD, moj je imao 140ks, išao je ko metak, i nisam mogao da verujem kako lybra 2.0 ne ide posle njega, možda je bila neispravna, bem li ga. Taj 2.0 20v se deranja na auto putu, jer ima kratak menjač. Martini sa foruma je zbog toga ugradio menjač od stila 1.9JTD, da bi smanjio obrtaje na većim brzinama. Lybra jeste udobna, nema šta Evo: Edited March 19, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 vozio sam se u lybri jtd, ovu 2.0 nisam jos probao, i bas sam nesto razmisljao da li moze u nju menjac 6 brzina od neke alfe ili fiata...Ok,hvala na odgovoru, recite mi sta mislite koja je realna cena za taj auto,i resicu svoju dilemu vrlo lako hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 Na 100km/h ima 3000rpm, pa ti vidi da li je mnogo ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 uhh, moj tdi na 3000 obrtaja 160 na sat mada ipak ovo je benzinac, on se vrti na vise obrtaja....sta mislite o ceni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 O ceni, pa svako traži onoliko koliko misli da mu auto vredi. Posle pola godine, godinu, dve, shvatiće da ne može da ga proda, ili će skinuti cenu, ili će skinuti oglas. Pogledaj bre lybre 1.9JtD, onu što sam okačio, bar na slikama deluje super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 ma super ona izgleda, ali ne bih karavana, iako je lybra mali karavan, ne bih karavana, i zbog stalnih putovanja ne bih auto ispod 140-150 konja, to mi je neka merka, verujem da ce i ovaj od 115 da vrsi posao, ali kazem volim da vozim rastereceno sa dobrom zalihom snage..inace brat ima bravo jtd od 100 konja, znam odlicno kako ide taj auto i gde mu je granica, vrlo lepo povlaci, cak ima start rekao bih i bolji nego moj tdi, ali se vrlo brzo zasiti, a to je ono sto mi ne treba...najbolje bi legao ovaj 2.4 jtd, ali tesko da ima ok stanje kako vidim po oglasima, a i registracija mu je poprilicna, pa sam se zato zalepio za ovaj 2.0 benzinac sa 150 konja....jbm li ga, videcu...cena mu je povelika ,kako inace idu ostali benzinci po oglasima Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 19, 2017 Da li ti ovo nešto znači? Čipovana lybra 1.9JTD vs Bravo HGT 2.0 20v Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 19, 2017 Da,naravno, da je Lybra pecena za polu generalnu bljuje crni dim od toga zelim da pobegnem Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 20, 2017 Moj bivši auto, zdrav ko dren, i dalje se vozi u Kraljevu, bio slupan pa sam ga prodao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 20, 2017 realno, Lybra gore na klipu je iskidala Fiata za celu sekundu ,ne vise, posto je sa cipom, pretpostavljam da imaju slicnu snagu....po fabrickim podacima Lybra 2.0 ide pola sekunde sporije do stotke od mog tdi-a tako da to i nije toliko lose, u praksi neprimetno...Sad papir trpi sve, dok ne probam ne verujem takodje znam i kako ide WV benzinac 1.8 sa turbinom od 150 konja, ispravan ide ko metak, a evo ovde ga bravo 2.0 iskidao https://www.youtube.com/watch?v=v652xd4TKCM Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 20, 2017 28 minutes ago, rackko1986 said: 29 minutes ago, rackko1986 said: realno, Lybra gore na klipu je iskidala Fiata za celu sekundu ,ne vise, posto je sa cipom, pretpostavljam da imaju slicnu snagu....po fabrickim podacima Lybra 2.0 ide pola sekunde sporije do stotke od mog tdi-a tako da to i nije toliko lose, u praksi neprimetno...Sad papir trpi sve, dok ne probam ne verujem takodje znam i kako ide WV benzinac 1.8 sa turbinom od 150 konja, ispravan ide ko metak, a evo ovde ga bravo 2.0 iskidao https://www.youtube.com/watch?v=v652xd4TKCM Razlika je marginalna, a tih 16 sec do 400m je otprilike to što može da ponudi stock 1.8T i Fiat 2.0 20V. BTW, stock ARL 1.9 TDI 150KS ide bolje po specifikaciji od 1.8T od 150KS. Obrtni moment ga vadi, a i vremenom manje ponija mu odleprša. Isto tako je van pameti sa 1.8T izlaziti na bilo kakav drag bez barem osnovnog remapa. Video klip demonstrira fabričkih 150KS iz Bore koji je verovatno. teži od Brava sa takođe fabričkih 150KS. I da, remapovan dizel sa 150KS izmerenih će ići svakako bolje od stock benzinca od deklarisanih stock 150KS.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 20, 2017 naravno da cipovan dizel ide bolje od benzinca to se vidi, ali ne bih rekao da je ta razlika tako drasticna, bar na klipu tako ne deluje Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 20, 2017 1 minute ago, rackko1986 said: naravno da cipovan dizel ide bolje od benzinca to se vidi, ali ne bih rekao da je ta razlika tako drasticna, bar na klipu tako ne deluje Da, ali treba da uzmeš u obzir i to da je Lybra JTD osetno teži auto od trovratnog Brava. Ima barem 100 kila razlike... 1300 vs 1200 Kg, ako ne i jače. Drugo, pravo pitanje je koliko zaista ima Lybra, a koliko zaista HGT. Da se razumemo, Marka Jovanovica sam pokidao sa Mk2 GTI 2.0 16V sa deklarisanih 140KS (ACE motor), on je vozio tada ovog crvenog Brava JTD načipovanog na 135-140KS. Njih su dvojica bili u kolima, ja sam u dvojci, tako da sam imao osetnu prednost u težini, a on u obrtnom momentu. Prvom se držao pored mene, ali šaltanje u drugu je rezultovalo mojim iskakanjem ispred, u trećoj je već ostao par dužina iza. Ne može opet da se kaže da je neka razlika bila, ali je postojala, opet odnos težine i snage je bio presudan. S druge strane, sa niskih obrtaja i malih brzina nije bilo šanse da ga "dohvatim", doda gas...izbaci dim i skoči odmah nekoliko desetina metara. To jednostavno nije bilo moguće sa atmosferašem koji se veselo vrti tek od 4000rpm kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 20, 2017 jbm mu cudo, pokusavam da malo pobegnem od dizela, vi mi ne date, ovim ciframa Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 20, 2017 (edited) 19 minutes ago, rackko1986 said: jbm mu cudo, pokusavam da malo pobegnem od dizela, vi mi ne date, ovim ciframa Jedini benzinac posle turbodizela može biti turbo benzinac... I to neki moderan. Atmosfera je prošlost. Evo kako ide moj turbodizel, malo dorađen, sa većim turbom i metanolom.... Edited March 20, 2017 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
rackko1986 0 Posted March 20, 2017 sta mu dodje metanol? nesto kao nitro? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 20, 2017 To je ubrizgavanje alkohola. Metanol je metil alkohol... onaj otrovni alkohol. Poenta price je niza temperatura sagorevanja, veca efikasnost i potpunije izgaranje dizela. Kada se ubrizga dizel u cilindar, pri sabijanju provo dizel krene da izgara i zapali metanol koji dodatno pospeši izgaranje dizela, čime se u pravo vreme postiže veći pritisak u cilindru, a samiim tim i veći obrtni moment na obrtajima. Razlika u ubrzanjima sa metanolom i bez mi je oko 8-9%. Npr. od 100-160 četvrtom bez metanola trebalo je oko 8 sec, a sada treba 7,4. 80-120 trecom trebalo je oko 3.45 sec sada treba 3.1 sec... Uglavnom, oseti se i u vožnji ta razlika, a bez metanola je auto meren na 215KS, a sa metanolom bi trebalo da izgura oko 230-235 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 20, 2017 Trebalo bi to bolje od 100-160 sa tom snagom, sve ostalo ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted March 20, 2017 11 hours ago, rackko1986 said: jbm mu cudo, pokusavam da malo pobegnem od dizela, vi mi ne date, ovim ciframa Da sam na tvom mestu ja ne bih dozvolio da mi neki forum bira auto nego bih sam probao ono što me zanima i doneo zaključak da li mi odgovara ili ne. Svi mi imamo različita očekivanja od auta i različite potrebe, pa je besmisleno da neko svoja očekivanja i potrebe preslikava na tebe. Završićeš nezadovoljan ako kupiš auto koji odgovara Janku ili Marku... Potpuno te razumem da hoćeš da pobegneš od dizela, i Lybra benzinac nije loše rešenje za to. Lybra je pretendovala da bude luksuzna limuzina tako da te zvuk motora u kabini neće nikad iznenaditi na neprijatan način. Moći ćeš i na 160 km/h da opušteno razgovaraš sa saputnicima u kabini ili da slušaš muziku. Pri tom 2.0 20V ima jako jako lep zvuk za to što jeste. Motor radi vrlo uglađeno i svilenkasto i veliko je zadovoljstvo za vožnju, ima sasvim dovoljno snage za tu vrstu auta, a Lybra je upravo auto za duga i komforna putovanja a ne za potezanje od semafora do semafora, pa je svako poređenje sa nekim nadrkanim hatchback-om smešno. Pa i na auto trkama postoje različite klase automobila koje niko ne pokušava da direktno poredi. Najveći problem je što su to sve već dobrano stari i isluženi automobili pa naći dobar komad može da zahteva mesece truda i angažovanja i obilazak Srbije uzduž i popreko. Ja sam probao jedno 7-8 Lybri 2.0 i to su sve bili potpuno različiti automobili. Zato ti savetujem da ih obavezno probaš nekoliko, pa kad sedneš u dobru znaćeš to posle 2 km vožnje. A ako uspeš da nađeš dobru, što mislim da lagano postaje naučna fantastika, bićeš vrlo zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted March 20, 2017 (edited) 3 hours ago, vagenovac said: Trebalo bi to bolje od 100-160 sa tom snagom, sve ostalo ok. 7.5 sec od 100 - 160 je odlicno za tu snagu i tu kilazu (1400 kila sa mnom unutra), da napomenem, sat laze samo 3-4 kmh na 160. Od 0-100 bi moglo biti malo bolje. 6.2-6.3 je izvodljivo. Edited March 20, 2017 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 20, 2017 13 hours ago, rackko1986 said: Da,naravno, da je Lybra pecena za polu generalnu bljuje crni dim od toga zelim da pobegnem Pa s obzirom da je to bilo u kretanju s maksimalnim gasom, nije ni tako strašno. Onaj 2,0 se smatra dobrim motorom što se tiče trajnosti i pouzdanosti, a za cenu ćeš morati sam da rešiš s tim ili nekim drugim prodavcem. Quote Share this post Link to post Share on other sites