Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

Nema više oglasa na linku, a nije bio okačen printscreen, tako da sada nemamo pojma o kom autu je reč...tako da će sve ovo biti obrisano, jbg-a. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi malo informacije oko kupovine lybre.Vozim skodu favorit koja ce za koji mesec u zasluzenu penziju i treba da je zamenim.Tvrdo sam se zagrejao za opel astru g ali mi je jedan prijatelj preporucio lybru.Puno sam citao o njoj i vidim da je veoma hvaljena.Do sada sam vozio benzince pa sam i dalje za tu opciju.Interesuju me iskustva o libri 1.6 posto mi se cini koliko sam uspeo da pronadjem na forumu da je malo jetinija za odrzavanje.Molim vas da mi bar malo date neki savet.Inace sam iz Krusevca...Pozdrav svim clanovima ovog foruma!!!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaš razloga da izbegavaš dizel auto.

I meni je Lanča 1.9 jtd prvi dizel auto. Ništa od ranijih problema sa starijim dizelima više ne postoji: aditivi u naftu (ili zaleđivanje nafte), grejači i otežano paljnje zimi i slično. Ništa. Sipaš Evro Dizel i ništa ne brineš. Zimi startuje bolje od bezinaca (garantovano) a pošto je dizel, odmah radi mirno i stabilno, nema problema kao benzinac sa saugom.

Održavanje - takoreći isto.

 

1.9 jtd je motor prave dimenzije i snage za Libru.

Benzinac 1.6 se uglavnom ugrađivao u automobile sa najnižim paketom opreme (koji je i dalje impozantan u odnosu na druge)

Benzin 1.8 je OK, ali je potrošnja uvećana, što je ejoš izraženije kod benzinca 2.0

2.4 Jtd bi bilo idealno rešenje da nema onog glupog zakona koje takve automobile ekstra oporezuje kod registracije.

 

Sve šta ti teba to je da nađeš održavan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo me brinu popravke tipa plivajuci zamajac...turbina...nisam bas finansijski jak tako da i to moram da uzmem u obzir.Zbog toga sam vise za benzin varijantu.Ali definitivno je izbor pao na libru i to limuzinu.Nije mi jos hitno ali cekam da mi se ukaze neka lepa prilika po mogucstvu u Krusevcu ili okolini,da nebi lutao mnogo.Razmisljam i o varijanti sa gasom posto prelazim preko 20 hiljada godisnje...Voleo bi da mi se javi neko ko vozi libru 1.6 da cujem njegova iskustva posto vidim da ih je vrlo malo sa ovim motorom.Ko zna mozda dodje u obzir i dizel ali kazem da me brinu te malo skuplje popravke ako dodje do njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradices pravi izbor ako uzmes Lybru zasto dobijas premium i kvalitetan auto za malo para.Moja preporuka je ako si se resio za benzinca,gledaj 1.8 ili 2.0 ali i razmisljaj da ugradis LPG zasto potrosnja je preko 10 litara.Zasto kazem da razmisljas o ovim motorima,zato sto 1.6 ima standardnu opremu i retko koja dolazi sa bosse ozvucenjem ili alcantara opremu,a to je verovatno uzitka,nema komande na volan, manja snaga a razlika u potrosnji je jedan litar.Odrzavanje je standardnu kao i za svaki auto na 10 000 km menjas ulje i filtre.Ali sve ovisi kakav ces primerak da ubodes, benzinac uvek ima manju kilometrazu od disel,a i jeftiniju cenu.Jedini peh je varijator faze koji zna pri startovanja motora prvi secund da zvuci kao dizel ali nakon 3 sec motor radi kao zujalica.Ja sam prezadovonjan mojom lybrom,prosao sam pola evrope nikad nisam imao problema (osim poneka sijalica i jednom resetovanje step motora ) tako  da ti rado preporucujem da uzmes lybru i sa srecom da pronadjes lep i ocuvan primerak.Nadam se da sam bio od pomoci ako imas neko pitanje stojimo ti na raspolaganju.

 

Pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam vise za karavana ali ostali clanovi porodice su u vecini i oni su za limuzinu...Mislim da postoje samo dve opcije 1.6 ili 1.8...Stvarno me mnogo plase tim dizelasima tako da ce najverovatnije biti benzinac.Gledam,oglase trazim...videcemo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre Stila vozio Lybru limuzinu i mogu ti reci da je ekstra udoban auto, samo je kvaka naci lepo ocuvanu kojoj je sve ispravno (osim standardno mehanike i limarije, obrati paznju na klapne klime, lepljivost enerijera i stanje alkantare na sedistima, to je uzasno dosadno za popravljati). Posle saobracajke nisam uspeo da nadjem jednako ocuvanu Lybru za pare koje sam posedovao pa sam uzeo solidno ocuvanog Stila sa istim motorom. Razlika u udobnosti je ogromna, uz to je Lybra neobicnog dizajna i odlicno zvucno izolovana.

 

Razlika u potrosnji je oko pola litre na strani Stila a i performanse su bolje kod Stila, Lybra je prosto tezak auto i taj 1.6 je slabasan ako si navikao na malo zustriju voznju. Meni nije smetalo jer nigde ne jurim, ali zna da bude zahebano kod rizicnih preticanja dok se auto smisli da povuce. Racunaj oko 7-8 na otvorenom i 11-12 u nekoj normalnoj (Beo)gradskoj voznji, tako da gledaj ili da nadjes sa plinom ili ugradjuj sto pre. Inace na Lybri je ECU pametno montiran pored akumulatora pa nema glupavih problema kao Stilo sa pregrevanjem i crkavanjem istog. Nemoj bezati od karavana, duzina i sirina su u milimetar isti kod limuzine i karavana, samo je karavan visi za 1cm. Ovo ti pricam jer me je opasno smarao rezervni tocak u gepeku zbog torus boce, da sam imao karavan mogao bih da ga uspravim da manje smeta, ovako ne znas sta ces s njim po gepeku. 1.8 je bolja mera za ovaj auto, ali varijator zna da bude dosadan za popravku, a i registracija je nesto skuplja. 2.0 je posebna prica, odlicno ide, odlicno se cuje (kad odskrines prozor), ali odlicno i trosi i ugradnja plina i veliki servisi su skuplja komplikacija a i zna brzo da prolupa ako ga prethodni vlasnik nije cuvao  :). 1.6 oce da srkne malo ulja, pricaju bar tako, moja nije trosila.

 

Ova Lybra sto je Mihailovic ostavio link deluje bas solidno, ima i Bose muziku i kozni MF volan, lepo joj je ocuvan enterijer sem volana, pohaban je bar po slikama, samo nema sanse da je presla 123000, pre ce biti +100000. Kao i sva ostala kola iz uvoza  :). Nije bas full oprema, ali malo samo fali da jeste. Ako je mehanicki dobra racunaj  jedno 500 evra za veliki i mali servis i "prvu" registraciju i jos oko 450eura za plin (moze i 100e jeftinije ako neces da atestiras, al je rizik na tebi). Obzirom da prelazis 20000 godisnje, brzo ce ti se vratiti investicija u plin. Stavi sto vecu bocu mozes (kod mene je stajalo ~40 litara plina)

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6164405/lancia-lybra-19-jtd-vidi-opis

2002_Lancia_Lybra_1_9_jtd_vidi_opis_Polo

sta mislite, dogovorio sam usmeno zamenu, sad jos da dobijem blagoslov forumasa :)

alfa i 600 evara doplata 

eventualno neko ko je gledao ili je blizu da ode da pogleda bilo bi kusti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš dobro deluje.

Upadaju i meni malo u oči vozačeva vrata jer se razlikuje nijansa, ostalo bih rekao da je savršeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dao sam sebi dan fore da razmislim i juce pozovem a ona prodata,

mozda se i pojavi na forumu, steta a delovala je odlicno, ko mi je kriv sto se premisljam ko seoska mlada

 

nista, trazim dalje, libra ili stilo je najuzi izbor

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste ali na oglasima imas od 30+ libri (lupio sam cifru) samo 5 koje vrede

a stila ima bar 10 puta vise a samim tim i toliko puta vise onih koji vrede

jos jedan faktor je to da se libra ne svidja svima, pogotovu prednji kraj 

Edited by Integralac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je naci dobru libru (i ja da ponovim da se ne uvrede stillisti :) ) narocito kod modela koji imaju alkantaru, a narocito bez alkantaru unutra. Ovo sa oglasa sto vidis, samo najskuplji primerci vrede nesto, sve ostalo su dresine teske. Skoro na jednom placu/otpadu u Nisu slucajno prolazim i vidim jednu libru karavan, stajem i htedoh da pitam za neke sitnice (zamenio bih neke plastike u enterijeru, gepeku, fali mi par nekih sitnih poklopcica, to verovatno samo ja vidim nego ajd' picajzla :) ) i izlazi vlasnik placa kaze libra je odlicna kao nova ... Sta ti treba? Ja mu pricam i prilazimo kolima, otvaram vrata a unutra GROBLJE, samo sam zatvorio vrata (jer te plastike sto su meni napukle kod njega i NE POSTOJE, rekoh mu prijatelju, dodji da vidis kako treba da izgleda ispravna libra, ne nova, nego ispravna a stara 14 godina. Stao je i gledao zabezeknut...pajser, hebo ga nov auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je i stila dobrog naci nego on nema tako "prefinjen" enterijer :) pa mnogo bolje trpi maltretiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko, nemoguce, je dobrog Stila naci za 2000 eura ili nedaj Boze za manje od toga, ali vec za od 3000 pa navise mogu da se proberu (mislim na dizel varijante), solidni primerci.

 

Sad je samo pitanje, da li neko do Srba hoce da kupi Fiat Stila dobrog i relativno mladog ('06, '07 god) za blizu 4000 eura (sa registracijom, servisima), ili ce mozda potraziti neko Njemacko auto za iste novce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina ce potraziti nemacki les za te pare :)

Imam komsiju preprodavca, valja g4, 1.4 ili 1.6 benz, klotare za 3.5k eura, alal mu vera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U istoj toj klot opremi, solidan Stilo benzinac kosta 1000 eura manje.

 

Pa ko je tu lud, za mnogo manje para dobijes moderniji, bezbedniji auto, ali eto nije Njemacki, a sigurno nije toliko losiiji u kom procentu je jeftijiji od Golfa 4, i kakva god klotara da bude opet ima vise opreme od G4, jer ja Stila, bez el. podizaca napred nisam video, a kod G4 ih ima koliko hoces, takodje ih i bez klime ima mnogo dok je to kod Stila prava retkost.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno nije u TOP stanju, lajsna na desnim vratima se negde izgubila, iza zadnjeg desnog točka je lepo odrana farba,  nema suvozački brisač, fali točkić na radio uređaju ... To se vidi na oskudnim slikama.

 

Ima tempomat ali i tablu od modela do 2001. godine a u oglasu stoji 2003.

 

Sumnjivo, naročito posle onog "u top stanju". Obavezno pogledaj gepek, motorni prostor itd..

 

Cena je niska ali ne zaboravi da je registracija duplo veća nego za 1.9 pa to onda i nije neka povoljnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...