Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

A ti vežbaj prvo na prazno malothumbup.gif - da se ne preneraziš kad sedneš u nju...

Njena najniža, dumska potrošnja je 7.7 litara

Gradska 13.8 litara

Kombinovana 10.

--------------

medjutim, na raspolaganju su ti 156 konjića na "brzih" 6500 obrtaja, ubrzanje od 9.5 sec... (prva 55, druga skoro 100, treća preko140, četvrta skoro 190, peta 210.... nema šestu)

U zdravlje da se navozaš!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ hvala na informacijama ........auto je inace kaparisan , i nadam se od sledece nedelje u pogonu. danas sam ga opet malo provozao , i mome odusevljenju nema kraja! ne silazi mi osmeh s lica nikako!! tako da cu preboleti potrosnju , zarad neopisivog uzitka. dok se ne ugradi neki TNG , mozda ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže neka ti je kupovina sa srećom i da se lepo navozaš i još bolje prodaš kad ....

E to su bile lepe želje, a sad malo istine iz ličnog iskustva.

Potrošnja po gradu ide i do 17 l ako se vozi muški.

Na auto putu (za koji je inače i pravljen ovaj auto) trošiće oko 7,7 l ali ako ne prelaziš 95 km/h. Ako očepiš kao što red nalaže a ZOBS brani e onda možeš da pratiš kako kazaljka klizi ka nuli.

Mešano to je između 10 i 13 l.

Veliki servis je kod nas oko 30.000.oo din. što je ekstra jeftino. Imaj u vidu da Nemci i Italijani naplaćuju veliki servis od 1200 do 1700 evrića a to zato što oni vade motor kada menjaju kaiševe, mnogo je tesno.

Za ostale stvari okači + ne retrovizor, što bi rekli, bože pomozi. Kočioni diskovi su većeg prečnika, 280 mm ako se dobro sećam. Ovde samo original sa žigom Fiat/Lancia ili Brembo diskove i pločice. Auto je stvarno brz i treba po potrebi da se brzo i bezbedno zaustavi a to sa ovim (povoljnim - jeftinim) što se prodaje kod nas baš i nije moguće.

Meni lično je odlučujući faktor za kupovinu Libre 2.0 20V bila niska cena (kasnije sam video zašto su nabavne cene niske).

Obzirom na pređenu kilometražu koju si naveo nadam se da nisi kupio onu teget na placu AutoMida Novi Beograd.

Ako još nisi izbrojao pare daj još podataka o kolima da ti kažem da li da vraćaš ili da uzimaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ jeste teget , na NBG-u .....a kako se zove plac nemam pojma...dao sam samo kaparu....ne veliku......ako znas nesto o tom autu , kazi , pa da stopiram kupovinu.....meni je delovao skroz ok....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre metar dana moj ortak rešio da kupi Libru i tako krenemo da obilazimo sve što ima po Beogradu. Od 2.0 20V videli smo nekoliko modela. Jedna je bila i TAMNO PLAVA na placu AUTO MIDA koji se nalazi jedna stanica posle Piramide idući ka okretnici tramvaja. Šta ne valja na njoj?

1. Ako si skidao čep sa nalivnog otvora za dolivanje motornog ulja trebalo bi da si video majonez i to dosta što bi teško moglo da se pripiše kondenzaciji. Ako nisi video ili je vlasnik očistio ili nisi ni gledao.

2. Ekspanzioni sud je bio prazan pa sam bio 100% siguran da meša ulje i vodu.

Možda je samo zaptivka (oko 32.000,oo din popravka).

možda je naprsla glava, možda je naprslina tako mala da pušta samo kada se motor zagreje na radnu temp, možda....

3. Poklopac prtljažnika udara u zadnje staklo, naknadnom proverom sam viedo da su iskrivljeni graničnici?

4. Prilično izgreban auto.

5. Unutrašnjost, sedišta i krov izuzetno čisti (prani do iznemoglosti) a dugmići podizača stakala izdrndani za medalju.

6. Volan izlizan sa gornje strane potpuno.

7. Hladnjak je toliko čist da bi se zakleo da je nov.

8. Prednja maska (niklovani finiš) prilično oljuštena, pazi sad ovo u korelaciji sa tačkom br. 7.

9. Samo jedan kod ključ.

10.Zadnji lonac pokazuje ozbiljnu koroziju po obodu.

Sve ovo govori da (na satu oko 95 000 km) auto ili nije prešao samo 95 000 ili jeste ali je skidano i menjano sa nekim drugim lošijim koji potencijalno znači veću zaradu npr. JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček polako. Nek čovek vidi i proveri. Svi polovni automobil imaju svoju priču, a svaka je nalik jedna na drugu (manje više). Toliko sam se toga naslušao, a i lično na svom primeru uverio da "hvaljena mlada" nije baš toliko niti mlada, a nije ni očuvana... Saberi - oduzmi, bilo šta da kupiš trebaće ti bar 500e. da je središ i dovedeš u stanje u koje neće da te nervira.

Naravno, ukoliko je u pitanju porozna glava, mešanje vode i ulja, prokuvavanje ulja i ostale pikanterije - to ti govori da takvo vozilo izbegneš. Poznati majonez od ključanja ulja pod poklopcem čepa ti govori da su vrlo izvesne prognoze da su karike okaljene, a gde karike tu i klipovi...ova pojava ima za posledicu nedovoljno dihtovanje i "ribanje" motora, pa time i prolazak vode... Izvesna generalka... Medjutim, svaka krpa nadje zakrpu, ali ti gledaj da tvoja rupa bude što manja.thumbup.gif

I na kraju, povedi nekog majstora da to sve vidi. Ja bih lično bio srećan da to nije Libra koju je BaneJ izvanredno opisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je ta lybra.......expanzivni sud je pun , sve ok , nema majoneza kada se otvori cep za ulje....ostalo sam video ...jedan kljuc , maska , niklovani deo oljusten , podizaci prilicno losi , volan uglancan.........poklopac prtljaznika udara u zadnje staklo.....ali sam ga dobio za 3700 e....racunam da se ulozi jos bar 500.....ali, ako mesa ulje i vodu , to ne valja.......ja to nisam video....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hajde sad kad smo počeli, da teramo do kraja.

Kada je moj drugar gledao dotičnu Libru cena je bila 4100 e, na moju opasku (pobrojani nedostaci, naročito onaj pod br. 1) gazda je spustio cenu na 3900 e. Ja sam nudio (u ime druga) 3500, (rovovska borba tek počinje) a gazda se premišljao na 3800 ali kao - pozovi večeras. Naravno savetovao sam povlačenje jer po mom skromnom mišljenju, 3500 je puno za taj auto, evo ga račun:

- 30.000,oo din veliki servis;

- min. 30.000,oo din skidanje, ravnanje glave + nova zaptivka;

- dodati još min. 15.000,oo din na nepredviđene troškove

to je približno 750 e ako se završi na pobrojanom ali praksa kaže da može da bude svašta.

>> Da ne bude zabune ja nisam patološki protivnik italijanskih automobila, posedujem dva komada iz pomenute kuće - Y i Lybra jtd, ali neke stvari moraju da se kažu <<

Tvoj problem bi možda mogao da reši i Hidro Štosen Dampfer (po srpski) od Liqui Molly. To sam jednom sipao drugaru u Audi A 4 koji je počeo da lupa u hidrauličnim podizačima i da s vremena na vreme pravi žešći majonez na čepu (nije bilo pravila) posle >> stručnog << tretmana Audi i dalje ide lepo, ventili se ne čuju uopšte a majoneza nema već pola godine. Inače ovo je bio potez u očaju pred prodaju ali se zvuk i rad motora toliko popravio da je čovek odlučio da zadrži auto!!!!!

Mi možemo ovde da k....o (kucamo) do mile volje ali NOVAC i ODLUKA su tvoji.

Ima još.

Nastavljam priču o Librama.

Posle one teget Libre odemo (drugar i ja) do jedne druge 2.0 20V samo tamno sive, metalik se podrazumeva. E ovde isto nije bilo tečnosti u ekspanzionom sudu ali je čep ulja bio čist - mas`an na najprirodniji način. Vlasnik se kleo da je pukla posuda na sastavu sa crevom pa curi tečnost, srediće se o njegovom trošku! Pazi to.

Inače vlasnik je počeo sa 3750 i beton. Da ne dužim došli smo do 3200. Mislim da bi dao i za 3000 da smo nastavili. Međutim, problem je bio što je Libra iznutra izgledala kao da je prespavalo stado ovaca. Za tako prefinjen model automobila ovo je neoprostivo. Hoću da kažem da bi ovde dezinsekcija i deratizacija koštala više od velikog servisa. Ostavismo i ovu i pođosmo dalje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije me mrzelo , otisao sam , na plac , izneo problem.....ljudi kazu da zovem majstora koga zelim , i da nije nikakav problem.....malo sam cveprkao, sada sve izgleda ok , expanzivni sud pun kako treba , ulje ok , i ima ga , nemesanog s vodom....provozao je , zagrejao fino , sve deluje meni kao laiku , samo ljubitelju voznje , nikako majstoru , skroz ok.....ako imate nekog majstora , koji je raspolozen da krene sa mnom , javite, placam uslugu naravno. Meni se auto svidja , i ima falinki , ali i za ocekivati je to od auta starog 9 godina, zar ne? ali uvazavam misljenje clanova ovog foruma , tako da cu proveriti sve. znaci uputite me na nekog majstora " mobilnog" , koji bi auto pregledao , a ja to sve lepo platim. hvala u svakom slucaju , nije na odmet biti oprezan. samo jos jedna stvar, vozio sam auto , ne mnogo , 10-ak km , utegnut je skroz , bez i najmanje zamerke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam da je skup, i razmisljam sta raditi. Auto ima dobrih strana , utegnut je i za moja merila pristojno ocuvan , pa ima recimo sve 4 gume odlicne, ali s druge strane ima i nedostataka koje treba resiti........mislim da cu ga uzeti , ako je glava ok i ako ne mesa ulje i vodu, pa sta mi bog da, resavati probleme u hodu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba imati u vidu da su BaneJ i njegov drugar,tu Lybru gledali pre tebe-znaci imali su uvid u pravo stanje stvari.

Sta hocu da kazem,da je prodavac verovatno dosuo antifriz i mozda cak i zamenio ulje,posle ranijih primedbi ljudi koji su gledali auto,jer je shvatio da ce ga tesko prodati u onakovom stanju.

Vrlo verovatno da si ti naleteo na dodatno nasminkan auto za prodaju,sto se tice predusretljivosti prodavca,da mozes da dovedes majstora,i da ga dovedes majstor ne zna sta je u motoru dok ga ne otvori,a to sigurno nece raditi na placu.

Moguce probleme koje ima ta Lybra,ako se pregrejala i pomesala telesne tecnosti ce nazalost videti tek onaj koji predje neki broj kilometara sa njom,a onda to moze da bude skupa greska.

Takodje ne treba zanemariti ni udaranje zadnjeg prtljaznika pri otvaranju,isktivljene granicnike,izgrebanu masku i eventualno promenjen hladnjak,sto sve goveri da je auto mozda imao neko cukanje,a pitanje je kako je to sve posle odradjeno.

Pran i previse cist enterijer,sa oljustenim volanom i polomljenim prekidacima za el.prozore ti govori da je auto presao sigurno dosta vise nego sto pise na satu,a to vuce gomilu drugih stvari za sobom.

Ovo sto sam napisao su samo pretpostavke,zasnovane na vasa dva iskustva prilikom gledanja istog automobila,Banetovog i tvog,znaci Bane ga gleda pre mesec dana on umesto ulja ima majonez,bez antifriza u kantici,a ti sad dodjes antifriz sipan,ulje promenjeno i cena dobrano spustena.Rzmisli dobro osvemu,registracija joj je skupa,zna da potrosi dosta goriva,a gde su tu jos popravke,ako auto ima ne bas lako uocljive probleme sa motorom-ja bih ti savetovao da je ne pazaris,odluka je tvoja,zelim ti srecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima na iznesenim misljenjima. Dobro cu razmisliti sta raditi. moj orijentir je Lybra JTD , koju sam imao pre 3 godine. mnogo kilometara je imala , generalno lose ocuvana je bila , ali gurala. ova je presla znatno manje , nisam ni pomislio da je presla 90 HKM kao sto pise , mislim da je pregurala 150, sto uz neko normalno odrzavanje ne treba da bude previse za taj motor....ili se varam? nisam nasao bolji komad na placevima za prodaju automobila u Beogradu, ova je od par koje sam nasao najbolja. Verovatno je pametnije sacekati neku bolju, a s druge strane sam nestrpljiv da se sto pre docepam lybrice...... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem ja tebe kako se osecas, jer sam i sam jednom bio nestrpljiv, kupio zver i posle pocetnog uzbudjenja shvatio da sam uzeo lesh. Iako sam ga platio prejeftino, 30-40% manje od realne cene na kraju me je izasao mnogo skuplje. Od tada volim da skuplje platim dobro ocuvan auto. Savet je da se ne ogranicavas samo na BG, ima u unutrasnjosti dobrih primeraka, ja sam moju kupio u Kraljevu. Meni bi ono sto je Bane napisao bilo dovoljno da momentalno odustanem, zato sluzi forum, da se clanovi medjusobno pomazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, onda se ja nadam da sam pogrešio u proceni. Majstora dovedi obavezno i proverite hlađenje motora, nije loše ako može da ponese pumpu sa manometrom za proveru pritiska u sistemu hlađenja motora. Dalje će majstor znati šta da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još nešto, merač nivoa ulja (šipka) izvuci i pusti da se kap slije na čist beli papir - maramicu. Pre mesec dana ulje je imalo skoro sivu boju. Ako je sada žuta ili braon onda je sveže ulje.

Inače u ponudi (baš sam pregledao) nema ništa jeftinije a da nije sumnjivo na oko. Ima boljih ali je to druga priča.

Ja lično ne bih uzimao 1.8 131 KS ali ima jedan u Dobanovcima svetlo sivi sa holandskim tablicama i dosta dugo je na oglasu 4500 e, ako nisi gadljiv na plav enterijer vredi pogledati, izgleda na oko solidno.

Drugi 1.8 je na Čukarici 4300 e, ovaj isto kao gore.

Cene sigurno mogu niže, što onda predstavlja interesantnu alternativu.

Ali, uvek ima ALI, 1.8 ima kvarljivu HITACHI elektroniku, kvarljive bobine na svakom cilindru i varijator faze koji često otkazuje a u prodaji nisu originalni. Mislim, kada Toyota napravi VVTi ili Honda VTEC to je za respect jer to radi dobro.

Verovatno nisi obratio pažnju da 2.0 osim 20 ventila ima VVT i VIS, znači varijator faze (pomeranje trenutka otvaranja/zatvaranja ventila) u sadejstvu varijabilnog usisa.

Za kraj tvoj auto je svakako interesantan sa nezaboravnim zvukom izduva (ja vozio zimi sa otvorenim prozorom samo da čujem režanje pri promeni brzina ili pri naterivanju preko 4000 rpm.) ali takav auto traži ozbiljno održavanje (neki to porede sa Ferari mašinama - znači mali servisi na 5000 km !!!) i solidnu zaradu da se prethodno pokrije.

Puno sreće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ hvala u svakom slucaju , na pomoci. Moram priznati da ste me pokolebali , tako da cu odustati nejverovatnije , mada teska srca , posto lybru obozavam, a s druge strane mi je auto trenutno preko potreban , posto se trenutno kotrljam u yugu koji samo sto nije umro...... inace vadio sam merac ulja , ulje je zlatno smedje , takoreci novo.....antifriz se plavi u posudi expanzivnoj , i sve deluje sasvim ok. prodavac je prenerazen , i hoce da vrate kaparu , ali tvrde da je auto skroz ok , cak ce vlasnik dati garanciju na motor ako treba?? tako da se dilema nastavlja.......bas ste me bacili u frku...a taman sam se odlucio , i vec sam unapred uzivao u carima lybrice.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sada što se tiče garancije!

Integra Motors je ovl. uvoznik i diler Renaulta i Dacia (možda još nečeg) pa su vlasnici imali puno muke da ostvare prava.

Većina je digla ruke i okačila kola na oglase.

Slično je bilo sa Hyundai automobilima i nekim nejednakim nijansama boje - zahtev neosnovan.

Zastavu da i ne pominjem.

E sada ovi su da lineke pismene garancije pa ništa. Kakvu garanciju ti daje vlasnik polovnog automobila? Znaš, u Srbiji je bitno uzeti pare od kupca a posle sleduje razvlačenje po servisima do isteka garancije.

Meni nije bio cilj da te pokolebam, samo hladne i oštre činjenice. Tvoj novac nema ni jednu manu, automobili, čak i novi imaju mnogo mana.

Ako si baš rešio da kupiš probaj da spustiš cenu za još koji evro x 100 pa šta bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdarav svima!Od kada sam video lybru prvi put,tj.obratio malo bolje paznju na nju,odusevio sam se i tada sam resio da je moram nekad imati jer je auto perverzija....to je bilo pre godinu dana..od tada sam promenio dva automobila(nisam imao tada novca za lybru) i nesto im je falilo,nikako nisam bio zadovoljan u srcu.Ovih dana sam shvatio sta im fali.....NISU LYBRA!!!!Tako da ovih dana sam resio da je ipak uzmem jer se krecu od 3500 do 6000,a ja sam sa novcem negde izmedju,tacnije 4000-4500.Valjda cu naci neku da je korektna.E sad pitanje da li uzeti benzin 1.8 ili 2.0 pa ugraditi sekvent plin ili 1.9 jtd.Nije mi preterano bitno da li je njeno velicanstvo LYBRA SW ili limuzina samo da je u dobrom stanju,da nemam nekih preteranih ulaganja sad na pocetku-zbog finansija. -----STA CU KAD VOLIM LYBRU----

EDIT: Procitah na prethodnoj strani kakve probleme ima -ACTIVA- sa nalazenjem dobre lybre.Posto cu i ja ovih dana da jurim lybru zamolio bih clanove da napisu ako znaju koje su od postojecih lybri u ponudi za izbegavati(npr.auto mida nbg) da ne bih gubio vreme gledajuci a jos gore da se zajebem...mozete cak i da mi predlozite neku koja vredi jer vidim da se extra razumete...unapred hvala..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdarav svima!Od kada sam video lybru prvi put,tj.obratio malo bolje paznju na nju,odusevio sam se i tada sam resio da je moram nekad imati jer je auto perverzija....to je bilo pre godinu dana..od tada sam promenio dva automobila(nisam imao tada novca za lybru) i nesto im je falilo,nikako nisam bio zadovoljan u srcu.Ovih dana sam shvatio sta im fali.....NISU LYBRA!!!!Tako da ovih dana sam resio da je ipak uzmem jer se krecu od 3500 do 6000,a ja sam sa novcem negde izmedju,tacnije 4000-4500.Valjda cu naci neku da je korektna.E sad pitanje da li uzeti benzin 1.8 ili 2.0 pa ugraditi sekvent plin ili 1.9 jtd.Nije mi preterano bitno da li je njeno velicanstvo LYBRA SW ili limuzina samo da je u dobrom stanju,da nemam nekih preteranih ulaganja sad na pocetku-zbog finansija. -----STA CU KAD VOLIM LYBRU----

EDIT: Procitah na prethodnoj strani kakve probleme ima -ACTIVA- sa nalazenjem dobre lybre.Posto cu i ja ovih dana da jurim lybru zamolio bih clanove da napisu ako znaju koje su od postojecih lybri u ponudi za izbegavati(npr.auto mida nbg) da ne bih gubio vreme gledajuci a jos gore da se zajebem...mozete cak i da mi predlozite neku koja vredi jer vidim da se extra razumete...unapred hvala..

puno srece u nalazenju dobre lybre....! ja sam trazio oko mesec dana , doduse samo BG , i nisam nista nasao dobro, te sam uzeo stila......

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta mislite o metalik plavoj lybri limuzini 2.0 20v 154ks sto se prodaje u zarkovu za 3800e,2000god.stim sto bih joj ja ugradio sekvent plin.sifra oglasa na polovnimautomobilima je 417495.Nisam isao da je gledam jos ali mi deluje ok ovako?Ima isto jos jedna u zarkovu tj.na cukarici za srebrna 3600 na ime ali je 1.8 130ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako sam nov na forumu ali posto delimo istu stras prema italijanskim vozilima,konkretno lybrama,smatram da smo tu da pomognemo jedni drugima.Posto sam u fazi trazenja lybre izneo bih svoje misljenje a isto molim i ostale clanove o lybrama koje ne vredi gledati ili su sumnjive,cisto da olaksamo zaljubljenicima koji traze svoj primerak.Na prvo mesto stavljm onu na placu auto mida nbg koju su i ostali clanovi opisali-dovoljno je reci mesa ulje i vodu,ostale nedostatke necu ni pomonjati.Mesto br.2 je lybra na auto placu mintauto-sabac,licno gledao,unutrasnjost strokava,neki dugmici fale,neki polomljeni,pusta ulje,a i jedan o radnika mi je rekao u poverenju da nije bas nesto.U svakom slucaju ne vredi 4400.Meni licno sumnjiva(nisam je gledao) je opet iz sabca 1.8 karavan a evo i zasto.Pre 7 meseci je ta lybra kostala 4000e a to je bila povoljna cana sobzirom da ih nije bilo ispod 4500.Vlasnik mi je tada u telefonskom razgovoru rekao sve najbolje o autu,da nema ama bas nista da se ulaze i napomenuo je da ga ne pitam za manju cenu jer ne moze i da je razlog prodaje iskljucivo sto mu je hitno jer mora da vrati kredit.7 meseci posle auto je jos na oglasima ali je sad cena 3500.Ako ima jos neko neka zapazanja neka javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...