Jump to content
FAS Goran
wlad

Fiat Multipla - da ili ne?

Recommended Posts

Gledam nesto ovih dana(mada su mi i ranije zapadale za oko) ove multiple. Visok, pregledan, praktican i nadasve neobican auto. Vidim po oglasima razne cene, sto me posebno buni, od 3800-5000 mozda i vise. Nisam video da li ovde na forumu neko vozi jedan takav auto, a nasao sam neki post od letos gde se prica o multipli na gas. Manje bitno. Elem, misljenja ko zeli da podeli voleo bih cuti(procitati).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan glas ZA....Udoban, pregledan, veliki, ako imas u blizini pumpu za metan onda moze i Bi power, samo nije za duze puteve jer mu je max. brzina mala i na 140km/h se dere kao da ce da se raspadne.. Ovako glasam za JTD... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako JTD, to sam zaboravio da napisem. Samo sam pomenuo temu. Inace ja vozim do 130, tako da nema veze

Edited by wlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sviđa mi se kao automobil. Mislim da je funkcionalan, a od nekoh ljudi sam čuo da je veoma udoban. Kad bih kupovao neki minivan (ili šta li je već...) sigurno bih obratio pažnju na ovaj model. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako je za pohvalu, jedino mi se ne sviđaju glupava svetla koja su "onako" visoko i ružno ubodena.

Ali auto je odličan. Ima mesta, udoban, visok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad neće BOLENS - ja ću.

Kao potvda upotrebljivosti vozila je opredeljenje kineza da otkupe celu liniju za proizvodnju Multiple i da je nazovu MULTIPLAN. (u suštini to je restilizovana Multipla . koju sada prave i italijani, ali se u Italiji i dalje zove kako se i pre zvala).

SPACE SHUTTLE na četiri točka sa impozantnom širinom, sa izvanrednom preglednošću za vožnju u svim smerovima, naročito u rikverc - za taksiste, porodične ljude, vozilo kako se samo poželeti može. Mislim da joj je i vešanje slično kako kod Lybre. Motor apsolutno JTD, 115 ks, i eto ti i brzine i relativno jeftine vožnje.

Za razliku od druga Etibora kome se ne dopadaju prednja svetla - meni je to poseban šarm kod tog vozila. Sija ko krstarica!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično je što su slike jedna iznad druge. Ova gornja - nanjnovija varijanta je VAN kao i svaki drugi VAN.

Prvobitna varijanta (slika dole) je skroz autentičan auto. Svidjao se nekom ili ne, ali kad se kaže "MULTIPLA" uvek vam padne na pamet upravo originalni, prvobitni primerak. Ne postoji sličan auto. Ova renovirana i restilizovana verzija liči na sve druge vanove!

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se sa g. Damjanovicem. I meni je ova prvobitna nekako zanimljivija, ali su se izgleda upravo zbog takvog stava vecine, da je bzvz dizajn i resili da je svedu na obicniju meru. A pritom je dosta skuplji noviji model

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan super multifunkcionalni auto,izuzetno prijatan i lagan za voznju.od mene pohvale za taj auto i kao sto rece goran -JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam u Nemanjinoj imao susret sa Multiplom. Bila je iza mene...pomislio sam da je kamion, ali okrenuo sam se i skontao sam da je Multipla.

I meni je prvi model jako zanimljiv u odnosu na drugi - baš zbog svog jedinstvenog i originalnog dizajna!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako stojimo sto se tice odrzavanja?Neki posebni zahtevi, dostupnost delova, otpadi...?BoleNS, reci i ti neku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prisustvovao sam kad je Miki servisirao Bolensovu Multiplu. Toliko reči hvale za jedan model još nisam čuo. Celog smo ga ispregledali od ispod, baš je kao avion. Putnički! (još da je žut....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

delovi za motornu grupu se gadjaju sa drugim modelima fiata tako da su cene iste a delovi trapa najpriblizniji sa recimo librom.diskusije o dopadljivosti su "vecne" ali kad sednes da vozis i vidis mogucnosti koje pruza enterijer sve ostalo ide u drugi plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Pančevu ima jedno taksi udruženje baš dosta Multipli... mogu reći da su baš prostrane i mnogo su kul zbog toga... ove što voze taksisti idu na metan, ali kažu vozači da su veoma zahvalne, da se ne kvare i da se sve svodi na redovan servis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam te u Pancevu, ima ih dosta, ali cini mi se da oni vecinom voze ove novije. Bas mi je bilo interesantno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada o novim se radi... imaju i dve stare kod drugog taxi udruženja, ali se s njima nisam vozio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi, evo i mene sa komentarima, nešto sam u gužvi... a baš krenula ova tema o kojoj i ja mogu nešto reći... :w00t:

Naravno, svako uglavnom hvali ono što vozi, (a ja baš Multiplu) ali mogu reći da je to stvarno jedan izuzetan auto.

Imamo jednog Izraelca na www.multiplaowners.co.uk forumu, i on u njoj drži limun. Pitali su ga zašto? Pa zato što svaki put kad uđe u Multiplu, toliko se oraspoloži da počne da smeje, pa mora malo da liže limun da se uozbilji!

Sa Multiplom ide ovako, to često ponavljam: Kad je ljudi vide (odnosi se na ovaj stariji model) kažu, jooj što je ružna ("za medalju"), kad sednu u nju (auuu, što je ovo udobno i prostrano)... a kad im dam da je provozaju, onda obavezno pitaju, a gde ovo ima da se kupi i koliko košta. Upravo tako su dva moja drugara i postali vlasnici probajući moju.

Samo da ne bude zabune, nije specifičnost Multiple samo u izgledu, to je još i najmanje - najveća prednost je u funkcionalnosti prostora na prilično kratkom automobilu (399 m, to je 4 cm kraće od Fiata Bravo!) i na utisku u vožnji - a to je, verujte, jako zabavno. Da li je vozite opušteno dok vam pogled bludi na neki pejzaž kroz ogromne prozore ili je vozite onako sportski nervozno menjajući trake i ulećući brzo u krivine - i za jedno i za drugo je sposobna. Volan joj je veoma direktan... dizajneri kažu da su je projektovali da bude negde između Brava i Fiata Coupe, i može se veoma precizno voditi kroz razne kritične situacije. Naginjanje u krivini je isto malo i porede je čak sa onim kod Fiata Bravo 155 20v HGT. Odnos širine i dužine je isto skoro kao kod nekog sportskog automobila 1:2. Koga interesuje čitava priča oko Multiple može da skine odličan tekst: http://www.nick.hostwith.me.uk/multipla/mu...roftomorrow.doc koji sam upravo ja iskopao negde na Fiatovom preess sajtu (http://www.fiatautopress.com/).

Mehanika i kvarovi... pa Miki je to dobro objasnio. Ispod lima se ne krije ništa što je našim majstorima nepoznato. Uglavnom je to sve Fiat Bravo...

Stakla - glupo bi bilo ne osigurati ih, ako već nemate kasko, jer su enormno skupa.

Tako da Wlade, moj odgovor je DA. Ako te nanese put u Novi Sad svakako je možeš i probati a i uživo ću ti reći neke cake oko kupovine. Jedan mali savet... uvek gledaj one koje su imale branik u boji vozila. To je neki početni indikator da mogu imati bolju opremu od onih koje imaju crni branik. Možeš uzeti i ovu noviju koja ne izgleda tako "strašno"... koncepcija je potpuno ista, i nije njena stvar u izgledu. Ipak, svi mi u porodici smo se zaljubili baš u ovaj stari model.

Naravno ima i mana - zbog prilično velikog razmaka osovina i velike širine a početne male visine od tla... veoma je nezgodna za off-road vožnju. Vrlo često idem mic-po-mic preko nekih džombi i rupčaga i opet nasednem. Odatle potiče i moja opsednutost šuc-plehom koji nemam! I mislio sam baš ovih dana da na našem forumu porkenem temu: Kako povisiti auto za min 10-15 cm? Jer mnogo volim i da se spustim sa puta... i da je koristimo kao kamper vozilo. Dvoje spavaju izuzetno lepo u njoj i to uz udobnost dva noćna stočića (srednja preklopljena sedišta).

Imate na http://www.flickr.com/photos/75032549@N00/ neke fotografije moje Žabe baš u takvim akcijama. Možda neke štelujuće amortizere nabaviti, ne znam, ali bih čak i investirao u nešto skuplje, kao oni Ameri što dižu svoje pikapove nebu pod oblake.

To je uglavnom to...

Ko je fasciniran njenim dizajnom obavezno neka pročšelja i odličan mađarski sajt: http://multipla.szakkor.hu/ i posebno video ("Kepek") sekciju:

http://multipla.szakkor.hu/film/Multipla_pub2004.mpeg i mnogo bolju verziju: http://multipla.szakkor.hu/film/Multipla_pub2004_alt.mpg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi bre Bole..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Svaka čast za slike Žabe u akciji, baš su ekstra!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno mi se sve vise svidja multipla. Ali bas. Generalno, ja vise kod kola cenim udobnost i prakticnost nego snagu motora i lezanje, ali sam jos uvek u godinama kad me vise interesuje trovratni Stilo nego Multipla, iako bi mi Multipla realno, vise odgovarala, pogotovo za koju godinu. Jako volim kojekakve gadget-e i mogucnosti unutrasnjosti kola, sto Multipla nedvosmisleno ima. Ova fora sa sedistima i kampovanjem je extra. Za obilazak kojecega kojekud - dusu dalo. Jedini trosak koji dvoje ljudi imaju je gorivo, hrana i pice. Extra. ... Pretvaram se u onog cicu iz Majstorske radionice sto ima kuvalo za kafu i sudoperu u kolima... :D

BoleNS ili neko drugi ko ima dovoljno iskustva bi nam mogao malo opisati ako auto ima neke zackoljice za koje vecinom ljudi ne znaju/ne mogu naci na netu. Kakva im je potrosnja, kako se krecu cene polovnjaka, kakve se opreme nude. Takodje, kakvi su benzinci, ima li smisla trpati plincugu i tako. Cenim da bi uz toroidnu bocu i thule na krovu bilo extra resenje. Imas sve i imas to jeftino.

e, da, sto se dizanja tice... jedna ideja mi se vec neko vreme mota po glavi... Koliko tesko bi bilo nabudziti vazdusni jastuk nekog manjeg kamiona (ako ima takvih)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ovaj auto sve više svidja,jednostavno genialno osmišljen i praktičan porodični auto.

Trenuno mi moja panda04 zadovoljava potrebe,ali ovo je definitivno moj sledeći auto,godinama sam vozio Dobla putničkog jtd.

Zadužio sam novog u firmi i vozio ga tri godine oduševljen sam s njim,a mislim da je ovaj auto još bolji i udobniji od njega.

Cene u oglasima su im jako povoljne,jedino varijanta metan CNG ne znam koliko je za naše uslove ,mislim koliko pumpi u Srbiji ima metan u ponudi?Koji je bajdu-vej jeftiniji duplo od plina.

@BOLENS koliko troši multipla s obzirom na veličinu-težinu a bogami i visinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...