Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

Desava mi se ponekad pogotovu kada udjem u rezervu da auto jednostavno nece da vuce, pa makar dao gas do poda, on jednostavno ne ide, ili samo mili...i onda odjednom krene, a nekad je sve ok, stvarno ne znam sta je u pitanju?? neki kazu pumpa za gorivo?!? :crybaby:

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa student sam, nemam prihode da non stop sipam, a i iskreno nisam ni znao da ne smem da ulazim u rezervu... Hvala, sad znam :rolleyes:

ali trebam prvo ova da resim pa ako moze neki savet sta bi to moglo da bude, koliko kosta itd...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Održavaj i pazi taj auto kako treba, jer će da te košta posle mnogo više.

Ja bih proverio filter za naftu i ne bih ga više nikad vozio na rezervi. Čim se upali lampica - pravac Mol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezeorvar je 58 litara.

Rezerva je 7L. Kada razliješ 7 litara po tolikom rezeorvaru, dobiješ veoma tanak sloj na dnu. Kako voziš auto, tako se naravno sve to bućka.

Na dnu svakog rezeorvara je prljavština...talog od goriva...sve ono što ne valja. Kada auto mora da vuče taj talog ( mulj )...onda imaš problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve si prave savete dobio. Mada talog ne bi trebalo da se javi kod evrodizela u toj meri u kojoj se javlja kod obične nafte, pa ipak ne treba ga držati na rezervi sem u slučaju velike nužde (finansiske mislim).

Nidža je posumnjao u filter za naftu, kao prvu stepenicu napajanja gorivom koja može da zasmeta, a ja bih pored filtera za naftu proverio i ceo sistem usisa. Naravno, ovo sve košta, ali planiraj kad napraviš neke pare, recimo 100e.,(rodjendan, neka desetka, mama, tata, strina, strika) da uz tank goriva proveriš sve ovo kod našega "doktora"... da ne boli glava posle što rekao Nidža. Ništa lepše od bezbedne vožnje i ništa gore kad stalno voziš pod sumnjom da svaki čas može nešto da te izda (a pogotovu akcelerator - gas...."blam sine veliki"). Ovo ti ne pričam iz razloga "soljenja pameti", nego gorkog iskustva, kada sam hteo ženi da se pohvalim novom kupovinom, i posle povoljnog prvog utiska impresivnim izgledom spoljašnjosti i unutrašnjosti - došla je na red i vožnja. Brankov most. Kiša. Na sred mosta u koloni, jedan za drugim mile automobili. Stanu krenu. Negde pred kraj krene kolona normalnom brzinom, a moj novi ljubimac se uguši!! Neće da predje 5 km/h. Počeše da se pale raznorazne sijalice na tabli, u trenutku primetih ledeni ženin pogled koji me iseče ko nožem! (zar za "ovo" dade onolike pare???). Posle 10-tak sekundi mučenja, auto kao sam od sebe jurnu kao furija i bezbedno se vratismo kući, a ja se dadoh u besomučnu potragu za uzrokom i majstorom koji bi mi rešio problem - sve dok nisam našao "doktora". Evo, od tad prodje skoro godinu dana - leti auto ko metak, čak sam se i usudio da se potrkam sa predsednikom kluba!! (časno izgubio za pola dužine auta - ali je bilo impresivno)!

Naravoučenije: proveri ceo usis!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rezeorvar je 58 litara.

Rezerva je 7L. Kada razliješ 7 litara po tolikom rezeorvaru, dobiješ veoma tanak sloj na dnu. Kako voziš auto, tako se naravno sve to bućka.

Na dnu svakog rezeorvara je prljavština...talog od goriva...sve ono što ne valja. Kada auto mora da vuče taj talog ( mulj )...onda imaš problem.

Gorivo se razliva ali ga motor "usisava" iz tanka

ukoliko se nadje višak vazduh u crevima, aparatura usisa izbaci taj višak.

Zašto, više puta sam svog doterao dotle da sam uvek sipao

iznad 55L i ništa nije bilo, nikakvih znakova.

Gore su ti rekli pravu preventivu da se to ne dešava

ali ispravan usis ne bi smeo dovesti do toga.

Proveri rezervoar i očisti ga ako je potrebno, filter za gorivo redovno menjaj,

pumpa verovatno povuče prljavštinu iz rezervara i onda se muči

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damjanović

tesko cu do desetke, ali rodjendan ce uskoro pa ce biti valjda nekih parica :rolleyes:

Hvala jos jednom svima, javljam sta je bilo kada sredim i koliko sam izdvojio za ovo zadovoljstvo... pozz svima :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost, moram iz teme Termostat da se prebacim i pisem na ovu temu.

Jutros sam upalio JTD-a i sve je bilo Ok, ali posle 5 km je ostao bez 90% snage. Po ovom ledu nije mogao ni da zaslajfuje, a male uspone je jedva prelazio. Posle 15-ak kilometara je poceo da radi kao na 3 cilindra i onda je izbacio veliku kolicinu crnog dima i ogromnu fleku cadji na sneg. Posle toga je radio normalno. Dijagnostika je pokazala da je bila greska oko protokomera i da greske vise nema. Majstor koji mi je promenio termostat (ispostavilo se ispravan) hoce da menja protokomer, a meni se ne daje opet 100e ako nisam 100% siguran da je to u pitanju. Izvukao je dzek iz protokomera posle kojih sam vozio 20-ak kilometara i nisam osetio nikakvu razilku (ubrzavao je dobro, bez problema 160-170 km/h).

Ovo mi se desilo jednom prosle godine, ali je trajalo 10-ak sekundi i jednom pre 2 nedelje i trajalo 10 minuta.

Sta mislite, da promenim protokomer ili da prvo proverim nesto drugo.

PS. Nemam 100e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti protokomeri od 100 e. su čudo.

Evo ti jedan oridjinale talijanski:

http://cgi.ebay.it/MASS-AIR-FLOW-SENSOR-FI...2#ht_6865wt_862

a ako hoćeš kineski - duplo je jeftiniji. Pročačkaj malko po GOOGLE-u.

Istim problemima sam se borio... Nije samo bio protokomer, nego čuveni usis

Počni od filtera za vazduh, interkulera, turbine, brizgaljki... Svo to čišćenje je jeftinije nego tih 100e (famoznih)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ume zbog EGR ventila ako zabode na otvoreno da prijavi MAF i obrnuto.ja bi prvo zatvotio EGR i ocistio MAP pa tek onda na zamenu MAFa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov sam na foru i zdravo svima. Imam stila 2003 god 1.9 jtd,problem je sto nece da vuce. Prva ide sve ok ali ako ne nabijem preko 2000 obrtaja i prebacim i drugu on krene da se gusi,stisnem gas da kraja i on polako nabija obrtaje i brzinu. Ista stvar se desava kad prebacujem iz 2 u 3,a iz 3 u 4 je katastrofa jer nabijem u 3 3000 obrtaja i prebacim u 4 a on dodje na 2000 i preko toga na ljute jade ubrzava. Sta nije uredu?,zasto nece da vuce kako treba,isto tako kad idem uzbrdo moram da prebacim u 2 ili 1,o visim brzinama ne razmisljam. Sta mu je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje da ti turbina ne radi dobro.

Mozda treba da se ocisti ili zatvori EGR ventil

Mozes da proveris MAF i Map senzor

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opis kvara je takav da ja auto ne bi vozio ni do servisa u tom stanju a ne nešto dalje. Oteraj(odšlepuj) ga negde u servis, nije to "crkla mi sijalica" kvar pa da tražiš rešenje na forumu. Inače liči na turbinu al to je nagađanje, pravac servis i sve će ti biti jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo cu da odradim veliki servis posto je ulje katastrofa,egr treba da se pogleda,protokomer sam promenio,cim dobijem bilo kakve pare ide na popravku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvoren elektromagnetni ventil i izbrisana greska u racunru motora,ide ko blesav,vratio se u zivot xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobil slabašno vuče u nižim obrtajima (do 1800 rpm) a pored toga, kad se dignu obrtaji, žestoko zadimi. Takođe, šišti tokom naglijeg ubrzavanja a u servisu su povodom zvuka posumnjali na crevo interkulera. Isto crevo je prljavo od ulja na mestu spoja sa glavom. Razumljivo mi je da treba zameniti dato crevo ali se pitam, može li ono izazvati probleme koji se očituju u vožnji? Napomenuo bih da dijagnostika ne pokazuje probleme.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da ocistis EGR ventil... :thumbsup:

Hvala na odgovoru.

Mogu li to ikako sam da uradim i gde se EGR nalazi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj malo po forumu, teško da si ti prvi kome se nešto događa sa Stilom, prvi koji pita za EGR ili sl.

Sve što ti treba oko snalaženja na forumu je objašnjeno ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=104

Oko EGR-a ova tema:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi jel se nekom desavalo da na nekih 2000 obrtaja ugasi turbinu i posle sekunde opet upali i nastavi normalno da radi,protokomer sam menjao,cistio egr,cistio map senzor ne znam vise sta da radim,i da desi mi se nekad da pocne da stuca bukvalno nece da primi gas kada krecem i posle sve ok...?svaki savet je dobro dosao...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

LJudi znate sta je bilo,stavim ja nov protokomer,ono sve lepo radi,dijagnostika odradjena sve lepo,ali ovo sto mi je iskljivao turbinu na trenutke to je bilo do pogresnog kupljenog protokomera,odem ja kod majstora zezali smo se 2 sata i na kraju aj da probamo da skinemo dzek kad ono auto normalno ne gasi turbinu,skinemo protokomer kad ono potpuno razliciti brojevi ne poklapa se ni jedan broj sa novog i starog mog original protokomera,sutra idem da vratim ovaj protokomer i da nadjem sa istim kataloskim brojem...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...