JTD-Power 0 Posted December 17, 2009 Desava mi se ponekad pogotovu kada udjem u rezervu da auto jednostavno nece da vuce, pa makar dao gas do poda, on jednostavno ne ide, ili samo mili...i onda odjednom krene, a nekad je sve ok, stvarno ne znam sta je u pitanju?? neki kazu pumpa za gorivo?!? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 18, 2009 zasto dozvoljavas da sa dizelom ulazis u rezervu Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTD-Power 0 Posted December 18, 2009 ^^^ Pa student sam, nemam prihode da non stop sipam, a i iskreno nisam ni znao da ne smem da ulazim u rezervu... Hvala, sad znam ali trebam prvo ova da resim pa ako moze neki savet sta bi to moglo da bude, koliko kosta itd...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted December 18, 2009 Održavaj i pazi taj auto kako treba, jer će da te košta posle mnogo više.Ja bih proverio filter za naftu i ne bih ga više nikad vozio na rezervi. Čim se upali lampica - pravac Mol. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 18, 2009 napuni ga jednom,i onda odredi na primer polovina da ti je rezerva i samo dolivas,barem ja tako radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTD-Power 0 Posted December 18, 2009 Ok, hvala na savetima... nadam se samo da me nece mnogo izaci ova popravka Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 18, 2009 Rezeorvar je 58 litara.Rezerva je 7L. Kada razliješ 7 litara po tolikom rezeorvaru, dobiješ veoma tanak sloj na dnu. Kako voziš auto, tako se naravno sve to bućka. Na dnu svakog rezeorvara je prljavština...talog od goriva...sve ono što ne valja. Kada auto mora da vuče taj talog ( mulj )...onda imaš problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted December 19, 2009 (edited) Sve si prave savete dobio. Mada talog ne bi trebalo da se javi kod evrodizela u toj meri u kojoj se javlja kod obične nafte, pa ipak ne treba ga držati na rezervi sem u slučaju velike nužde (finansiske mislim). Nidža je posumnjao u filter za naftu, kao prvu stepenicu napajanja gorivom koja može da zasmeta, a ja bih pored filtera za naftu proverio i ceo sistem usisa. Naravno, ovo sve košta, ali planiraj kad napraviš neke pare, recimo 100e.,(rodjendan, neka desetka, mama, tata, strina, strika) da uz tank goriva proveriš sve ovo kod našega "doktora"... da ne boli glava posle što rekao Nidža. Ništa lepše od bezbedne vožnje i ništa gore kad stalno voziš pod sumnjom da svaki čas može nešto da te izda (a pogotovu akcelerator - gas...."blam sine veliki"). Ovo ti ne pričam iz razloga "soljenja pameti", nego gorkog iskustva, kada sam hteo ženi da se pohvalim novom kupovinom, i posle povoljnog prvog utiska impresivnim izgledom spoljašnjosti i unutrašnjosti - došla je na red i vožnja. Brankov most. Kiša. Na sred mosta u koloni, jedan za drugim mile automobili. Stanu krenu. Negde pred kraj krene kolona normalnom brzinom, a moj novi ljubimac se uguši!! Neće da predje 5 km/h. Počeše da se pale raznorazne sijalice na tabli, u trenutku primetih ledeni ženin pogled koji me iseče ko nožem! (zar za "ovo" dade onolike pare???). Posle 10-tak sekundi mučenja, auto kao sam od sebe jurnu kao furija i bezbedno se vratismo kući, a ja se dadoh u besomučnu potragu za uzrokom i majstorom koji bi mi rešio problem - sve dok nisam našao "doktora". Evo, od tad prodje skoro godinu dana - leti auto ko metak, čak sam se i usudio da se potrkam sa predsednikom kluba!! (časno izgubio za pola dužine auta - ali je bilo impresivno)!Naravoučenije: proveri ceo usis! Edited December 19, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted December 19, 2009 (edited) Rezeorvar je 58 litara.Rezerva je 7L. Kada razliješ 7 litara po tolikom rezeorvaru, dobiješ veoma tanak sloj na dnu. Kako voziš auto, tako se naravno sve to bućka. Na dnu svakog rezeorvara je prljavština...talog od goriva...sve ono što ne valja. Kada auto mora da vuče taj talog ( mulj )...onda imaš problem.Gorivo se razliva ali ga motor "usisava" iz tanka ukoliko se nadje višak vazduh u crevima, aparatura usisa izbaci taj višak.Zašto, više puta sam svog doterao dotle da sam uvek sipao iznad 55L i ništa nije bilo, nikakvih znakova.Gore su ti rekli pravu preventivu da se to ne dešavaali ispravan usis ne bi smeo dovesti do toga.Proveri rezervoar i očisti ga ako je potrebno, filter za gorivo redovno menjaj,pumpa verovatno povuče prljavštinu iz rezervara i onda se muči Edited December 19, 2009 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTD-Power 0 Posted December 20, 2009 @Damjanović tesko cu do desetke, ali rodjendan ce uskoro pa ce biti valjda nekih parica Hvala jos jednom svima, javljam sta je bilo kada sredim i koliko sam izdvojio za ovo zadovoljstvo... pozz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
diabloJTD 0 Posted December 21, 2009 Nazalost, moram iz teme Termostat da se prebacim i pisem na ovu temu.Jutros sam upalio JTD-a i sve je bilo Ok, ali posle 5 km je ostao bez 90% snage. Po ovom ledu nije mogao ni da zaslajfuje, a male uspone je jedva prelazio. Posle 15-ak kilometara je poceo da radi kao na 3 cilindra i onda je izbacio veliku kolicinu crnog dima i ogromnu fleku cadji na sneg. Posle toga je radio normalno. Dijagnostika je pokazala da je bila greska oko protokomera i da greske vise nema. Majstor koji mi je promenio termostat (ispostavilo se ispravan) hoce da menja protokomer, a meni se ne daje opet 100e ako nisam 100% siguran da je to u pitanju. Izvukao je dzek iz protokomera posle kojih sam vozio 20-ak kilometara i nisam osetio nikakvu razilku (ubrzavao je dobro, bez problema 160-170 km/h).Ovo mi se desilo jednom prosle godine, ali je trajalo 10-ak sekundi i jednom pre 2 nedelje i trajalo 10 minuta.Sta mislite, da promenim protokomer ili da prvo proverim nesto drugo.PS. Nemam 100e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted December 21, 2009 Ti protokomeri od 100 e. su čudo.Evo ti jedan oridjinale talijanski:http://cgi.ebay.it/MASS-AIR-FLOW-SENSOR-FI...2#ht_6865wt_862a ako hoćeš kineski - duplo je jeftiniji. Pročačkaj malko po GOOGLE-u. Istim problemima sam se borio... Nije samo bio protokomer, nego čuveni usisPočni od filtera za vazduh, interkulera, turbine, brizgaljki... Svo to čišćenje je jeftinije nego tih 100e (famoznih) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 21, 2009 ume zbog EGR ventila ako zabode na otvoreno da prijavi MAF i obrnuto.ja bi prvo zatvotio EGR i ocistio MAP pa tek onda na zamenu MAFa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan000 0 Posted July 18, 2011 Nov sam na foru i zdravo svima. Imam stila 2003 god 1.9 jtd,problem je sto nece da vuce. Prva ide sve ok ali ako ne nabijem preko 2000 obrtaja i prebacim i drugu on krene da se gusi,stisnem gas da kraja i on polako nabija obrtaje i brzinu. Ista stvar se desava kad prebacujem iz 2 u 3,a iz 3 u 4 je katastrofa jer nabijem u 3 3000 obrtaja i prebacim u 4 a on dodje na 2000 i preko toga na ljute jade ubrzava. Sta nije uredu?,zasto nece da vuce kako treba,isto tako kad idem uzbrdo moram da prebacim u 2 ili 1,o visim brzinama ne razmisljam. Sta mu je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 18, 2011 (edited) Deluje da ti turbina ne radi dobro.Mozda treba da se ocisti ili zatvori EGR ventilMozes da proveris MAF i Map senzor Edited July 18, 2011 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 18, 2011 Opis kvara je takav da ja auto ne bi vozio ni do servisa u tom stanju a ne nešto dalje. Oteraj(odšlepuj) ga negde u servis, nije to "crkla mi sijalica" kvar pa da tražiš rešenje na forumu. Inače liči na turbinu al to je nagađanje, pravac servis i sve će ti biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan000 0 Posted July 20, 2011 prvo cu da odradim veliki servis posto je ulje katastrofa,egr treba da se pogleda,protokomer sam promenio,cim dobijem bilo kakve pare ide na popravku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan000 0 Posted July 21, 2011 Zatvoren elektromagnetni ventil i izbrisana greska u racunru motora,ide ko blesav,vratio se u zivot xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
brokva 0 Posted March 9, 2012 (edited) Automobil slabašno vuče u nižim obrtajima (do 1800 rpm) a pored toga, kad se dignu obrtaji, žestoko zadimi. Takođe, šišti tokom naglijeg ubrzavanja a u servisu su povodom zvuka posumnjali na crevo interkulera. Isto crevo je prljavo od ulja na mestu spoja sa glavom. Razumljivo mi je da treba zameniti dato crevo ali se pitam, može li ono izazvati probleme koji se očituju u vožnji? Napomenuo bih da dijagnostika ne pokazuje probleme. Edited March 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobez 0 Posted March 9, 2012 Probaj da ocistis EGR ventil... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brokva 0 Posted March 9, 2012 Probaj da ocistis EGR ventil... Hvala na odgovoru.Mogu li to ikako sam da uradim i gde se EGR nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 9, 2012 Pogledaj malo po forumu, teško da si ti prvi kome se nešto događa sa Stilom, prvi koji pita za EGR ili sl.Sve što ti treba oko snalaženja na forumu je objašnjeno ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=104Oko EGR-a ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki91La 0 Posted April 4, 2012 (edited) Ljudi jel se nekom desavalo da na nekih 2000 obrtaja ugasi turbinu i posle sekunde opet upali i nastavi normalno da radi,protokomer sam menjao,cistio egr,cistio map senzor ne znam vise sta da radim,i da desi mi se nekad da pocne da stuca bukvalno nece da primi gas kada krecem i posle sve ok...?svaki savet je dobro dosao... Edited April 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 4, 2012 Zatvori EGR i probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki91La 0 Posted April 4, 2012 LJudi znate sta je bilo,stavim ja nov protokomer,ono sve lepo radi,dijagnostika odradjena sve lepo,ali ovo sto mi je iskljivao turbinu na trenutke to je bilo do pogresnog kupljenog protokomera,odem ja kod majstora zezali smo se 2 sata i na kraju aj da probamo da skinemo dzek kad ono auto normalno ne gasi turbinu,skinemo protokomer kad ono potpuno razliciti brojevi ne poklapa se ni jedan broj sa novog i starog mog original protokomera,sutra idem da vratim ovaj protokomer i da nadjem sa istim kataloskim brojem... Quote Share this post Link to post Share on other sites