Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

On 10/11/2016 at 9:50 AM, skile86 said:

 

Mislim da je kolega sa posla imao problem sa tim senzorom, doduse na Ford Kugi.

Nije radio regeneracije, tako da bih ja na tvom mesto to prekontrolisao. Imaces zbog toga problema sa DPF-om, ako vec ne planiras da ga skidas.

 

taj senzor moras da zamenis hitno ne radi ti regeneraciju nikako bez toga upasti ces u probleme vrlo brzo....i kad se radi dpf agr off bez toga ispravnoga senzora solucija ne moze  da radi ako imas nekoga sa galettom ili mpps 50 eur je dpf  off agr off ali senzor moras zameniti mogu ti mapu poslati..ili ima ovde kolega mogu da ti urade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li DPF treba da bude zamenjen - WALKER objašnjava


Ako kontolna lampica za DPF svetli na kontrolnoj tabli, obično je prva reakcija u servisu njegova zamena. Kako bi se izbegle reklamacije, Tenneco, proizvođač Walker izduvnih kontrolnih sistema, preporučuje prvo odbacivanje svih ostalih potencijalnih izvora kvara. Kao deo sveobuhvatne ''B-connected'' inicijative tehničke podrške, Tenneco je sastavio kontrolnu listu kako bi pomogao serviserima u vezi prijavljivanja DPF grešaka. Ovaj dokument preporučuje dijagnostičke testove koji koriste savremene čitače koda greške, kao i vizuelnu proveru relevantnih komponenti. Među tačkama za razmatranje su:

 

  • Moguć ulazak vazduha u usisni sistem i oko izduvne grane
  • Kvar senzora (lambda, temperatura, diferencijalni pritisak, senzor protoka vazduha)
  • Problem sa sistemom za recirkulaciju izduvnih gasova
  • Nivo aditiva (Eolys-a)
  • Znaci habanja na motoru ili turbini
  • Stanje svetlećih lampica

 

Međutim, u nekim slučajevima je neophodno zameniti DPF, kao na primer kada DPF dođe do kraja svog životnog veka. Ovo se često događa posle pređenih 120.000 do 160.000 kilometara. Zamena je takođe neophodna kada se regeneracija obavlja češće nego uobičajeno ili kada je DPF oštećen zbog nedovoljno aditiva ili pogrešnog motornog ulja. Tenneco-v B-connected program je napravljen da širok program tehničkih resursa učini dostupnim što brže i što povoljnije. Sa jednim jednostavnim klikom, korisnici imaju pristup najširem spektru treninga informacija. Kliknite na B-connected Walker simbol i imaćete direktan pristup uputstvima sa svaki DPF kataloški broj.

 

preuzeto sa - euroauto.rs

logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 07/03/2017 at 9:38 PM, MS PK said:
Jel 150ks bese ima dpf il jok? Jer onda bi trebala wr PE


Dpf napolje I selenija 5-40
 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da diram dpf dok ne rikne.sipam i neki aditiv za njega pride.valjda ce potrajati neko vreme.
A i razvlacicu ga malko svakih mesec dana

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapitaj se samo gde mozes da budes tim kolima kada DPF rikne a ti ne budes mogao da upalis kola...

 

Ne kazem da hoce i da mora...samo mi zaparalo usi ono da ces voziti dok ne rikne, a on kada rikne, ti si ostao na putu...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jos ljubitelja EGR i DPF :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko od toga da sam protiv skidanja dpf-a, ali mislim da on tesko moze da rikne pravilnom upotrebom.

Na stranu sto je po meni debilno da ti treba da budes rob autu, da ga ne gasis dok radi regeneraciju i slicno, ali opet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komsi mom na mazdi6 2007-2012, ta generacija - jednostavno otkazao poslusnost...jednostavno upali auto i odmah se ugasi.
200e stete, jedan dpf je morao biti ubiven i ko da nista nije bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, MS PK said:

Jel 150ks bese ima dpf il jok?

 

Bio sam ubeđen da svaki 1.9 MJet 16v od 150 ima DPF, kad ono šipak...komšija ima Nuova Bravo sa tim motorom, 2007. godište i nema DPF. :) A, ja svojevremeno ''bežao'' od Stila sa tim motorom baš da bih pobegao i od DPF-a... :) ali nema veze, @MS PK i sa ovim 140 nisi smeo da se probaš... :P:D 

 

2 hours ago, skile86 said:

 

Daleko od toga da sam protiv skidanja dpf-a, ali mislim da on tesko moze da rikne pravilnom upotrebom.

 

Walker je imao pre par godina prezentaciju u Beogradu, i glavni njihov baja reče tada da se danas izduvni sistemi projektuju da traju do 150.000 kilometara, odnosno da pokriju interval prvog velikog servisa. Posebno nam napomenuo da se pripazimo kada budemo kupovali polovnjake godište 2012., 2013., i mlađe jer je kod njih to uobičajeno...i da se tako pravi da nema druge nego zamene kompletnog sistema. Bilo je na promociji prisutno i par majstora koji rade skidanje DPF-a, koji su se odmah nadovezali da će oni i dalje skidati samo DPF kao što se i sada radi. Reče taj lik da sve to oni znaju, da se DPF masovno vade kada krenu da prave probleme (a, ne menjaju se) ne samo po SRB, nego i u Bugarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, ali da to kod ovih novijih automobila neće moći lagano da se radi jer zbog potrebe zadovoljavanja sve strožijih i strožijih euro normi (najveći teret za postizanje tih cifara je na izduvnom sistemu), oni postaju toliko komplikovani da neće moći auto da se startuje. Kao što sada imamo poseban komp za motor, poseban kao centralu vazdušnih jastuka, poseban body komp, tako i izduvni sistemi dobijaju svoj komp, tj. jedan problem više koji se mora zavarati da nekako radi iako više nema DPF-a...

 

49 minutes ago, cuore_sportivo said:

Sa 20k sam presao 7200km i ulje je crno,sad..cuo sam da je to dobro jer je pokupljen sav garez,na ovu kilometrazu sam dolio oko 300 grama i prezadovoljan sam zaista i iskreno ne znam da li da cackam mecku i menjam ili da nastavim isto...

 

Meni je Shell sipan poslednjih dana decembra, i eno....crno je. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct haahahahaa pa tebi ne valja motor :lol: zezam se. Znaci da probam Shell ili da ostanem na 20k? Ili neki Motul da mi prekine cuveno kliktanje kada je hladan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutin-NS said:
Zapitaj se samo gde mozes da budes tim kolima kada DPF rikne a ti ne budes mogao da upalis kola...
 
Ne kazem da hoce i da mora...samo mi zaparalo usi ono da ces voziti dok ne rikne, a on kada rikne, ti si ostao na putu...


Druze ne mogu da vidim u buducnost.da mogu di bi mi bio kraj.
Gde me zadesi zadesi me..sta da radim.
Trudicu se da ga odrzavam najbolje sto mogu a ostalo sve je bozija volja.
Za sada auto radi odlicno.ne dimi,ne gasi se,vuce ko lud..pretpostavljam da je sve za sad ok.kad bude na zameni ulja pregledacu i sve ostalo i znacu na cemu sam.ko zna mozda mu je i skinut dpf jos u italiji a ja to ne znam


Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока
 

Edited by bulmil

Share this post


Link to post
Share on other sites
@neshaoct haahahahaa pa tebi ne valja motor default_laugh.png zezam se. Znaci da probam Shell ili da ostanem na 20k? Ili neki Motul da mi prekine cuveno kliktanje kada je hladan dark_lol.gif

Koliko procitah nedavno u nekoj temi, jedan clan je bas to pomenuo, sa Shell-om je nestalo lupkanje pri niskim temperaturama, hladnijem vremenu, kako god

Samsung A5

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, bulmil said:


Druze ne mogu da vidim u buducnost.da mogu di bi mi bio kraj.
Gde me zadesi zadesi me..sta da radim.
Trudicu se da ga odrzavam najbolje sto mogu a ostalo sve je bozija volja.
Za sada auto radi odlicno.ne dimi,ne gasi se,vuce ko lud..pretpostavljam da je sve za sad ok.kad bude na zameni ulja pregledacu i sve ostalo i znacu na cemu sam.ko zna mozda mu je i skinut dpf jos u italiji a ja to ne znamemoji3.pngemoji3.pngemoji3.png


Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока
 

 

 

Izvadi go*no pre nego sto pocne da pravi probleme :) to sam hteo da kazem

 

I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Izvadi go*no pre nego sto pocne da pravi probleme to sam hteo da kazem
 
I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga.

Koliko se lakse zivi bez dpf-a :D

Sent from my Havaji P9

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Milutin-NS said:

I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga.

Pre 10 godina su isto tako "opravdavali" i postojanje EGR, dok su automobili bili jos novi. Pa sam ga sa zadovoljstvom zatvorio cim sam kupio prvi dizel, kada sam se malo informisao za sta sluzi i kako radi. I usis svo vreme cist. Sada kada im se posle godina koriscenja javljaju problemi, vecina eliminise EGR plocicom (i softverski na MultiJetu).

Isto mislim i za DPF, satro ekologija pri cemu mu opet najcesce spali sadrzaj usred grada :) , a tehnicki smo pisali na sta sve proces regeneracije utice. Sve je to lepo i funkcionalno kada isteras auto iz salona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedva cekam kad budu stvarno sve proveravali na tehnickom pregledu, pa da popadate svi vi bez dpfa sto cadite po gradu :D

 

sa dobrim dpf-om auto radi kao da ga nema, ali jbg, skupo da se zameni kad crkne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jedva cekam kad budu stvarno sve proveravali na tehnickom pregledu, pa da popadate svi vi bez dpfa sto cadite po gradu
 
sa dobrim dpf-om auto radi kao da ga nema, ali jbg, skupo da se zameni kad crkne

A sta ce ovi sto ga nikad nisu ni imali ?
Vrlo malo dima kod mene ima, tek na 4000 obrtaja, pritom je cipovan. Verujem da ne bi uopste bilo da nije cipovan.

To za gasove, ekologiju i ostalo mora da prodje jos mnooogo godina, da bi pocelo da se kontrolise. Do tada cemo valjda voziti dobra, mlada/nova kola..

Sent from my Havaji P9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocemo ocemo...kad ne budemo ziveli u srbiji mozda

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

A to oko egera...kako si ga eliminisao?
Mozes i na pp da mi kazes

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vicem, samo tako pricam! :lol:

 

A ovo da ispravan dpf ne pravi probleme...paaaa ne bih se slozio. Samo da pocnemo od toga da svakih 200-300km radi regeneraciju pa ako si parkirao ispred zgrade a on poceo da radi - a ti lepo sedis 10 minuta u kolima i cekas da on lepo iskrklja. Vrhunska-intergalakticka-tehnologija!

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebi ga..
Koji je postupak skidanja toga?
Odseku ispred i iza filtera,pičnu cev,zavare...
Sta sa elektronikom?
Sigurno ce nesto da brlja auto?


Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se slozio, na superbu sam samo znao da postoji dpf, nisam nikada primecivao regeneracije i slicno, prvi put je upalio lampicu na 150.000km, drugi put na 180.000km kada je izleteo napolje, verovatno je uz vecu paznju i cesce regeneracije mogao jos da gura, nije mi se dalo, a takodje ni pare za novi preskupi dpf, na grandeu je dpf poceo da brlja posle remapa vrlo brzo, pa je izleteo, na alfu sam ga odmah izvadio jer sam radio remap, a sa remapom je samo pitanje dana kada ce poceti da zeza, svakako bi me sacekalo dok je kod mene.

 

Neko ko je revnosniji, pazljiviji, ne cipuje itd. sigurno se moze dugo i lepo voziti sa dpfom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...