Jump to content
FAS Goran
oktopod

Šta je bolje od delova kupiti originalno / kvalitet delova?

Recommended Posts

Far sam platio oko 5600 din u AP. I ja cu morati da podesavam far, jer dosta nisko baca. Pa cu posle stelovanja da kazem prave utiske o celoj prici. Zavrsava mi posao, stari far sam uzeo, pa ga mozda i sredim.. za sad ovaj stoji, i za 10 dana dobijete info dal to uopste vredi ili ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza Ja za duga koristim vec 2 godine te iste osram NB (mada retko palim duga), a za oborena (koja skoro i da ne gasim ni danju) preporucujem osram light@day seriju imam ih vec 2 godine i sljakaju. I sam osram kaze da je kraci vek ovih NB sijalica i zato nisam hteo da ih stavljam a za promenu moram kod majstora ... sta ces kad se ne razumem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi ja sam kupio kablove Facet u ap-u(plaćeni 2300din za novu pandu 1.1 fire) i pravili su mi probleme posle 5000km nisu dobro držali.Kad je vlaga ,palila mi se chek engine ,gori jedan dan pa se ugasi ne gori 5 dana i sve tako

i imao je ponekad neku knedlu kad ga upalim prvo paljenje.

Stavih pre 10 dana original kablove iz delte ricambi(4500din) i gle čuda sve je uredu resetovo komp koji je na dijagnostici pokazivao neke pogrešne signale sa bombine..odmah sam posumnjao na kablove facet šatro italia.

Tako da neke stavari definitivno treba kupovati u delti mada su za masu stvari bezobrazno skupi.Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da dam i ja komentar za farove, pošto sam pre neki dan montirao ove TUY sa dalekog istoka :)

Na prvi pogled, farovi su dosta lošije urađeni, pod rukom su upola lakši. Onda kad sam ih otvorio video sam da su metalni nosači oni tj limovi na koje se šrafe komponente jako tanki, nisu masivni kao na Valeo fabričkim. Žabice tj one žičice koje drže sijalicu su isto meke i tanke samo što se ne salome...

Ali što se tiče kvaliteta osvetljenja, ja sam progledao! Ne mogu realno da uporedim ove i stare pošto su meni ovi fabrički bili u jako lošem stanju, matirali su i voda je bila ušla pa su ostali prljavština i tragovi slivanja vode sa unutrašnje strane.

Prepakovao sam sa starih maglenke, elektro podešavače visine i te žičice što drže sijalice i sve radi OK. Lepo se vidi, mnogo lepše nego sa starim.

Kolega koji ih je napljuvao ne znam da li je nakon montaže išao u servis da ih podesi, ima na svakom dva kružića za podešavanje, visine i horizontalne pozicije snopa. Ja sam moje podesio na onu alatku sa lupom i grafikom i bacaju kako treba, kad sam ih tek montirao bacali su skroz bezveze.

Videću vremenom koliko brzo će da matiraju ili se izvitopere od toplote motora i atmosferskih uslova, ali prvi utisak je bolje njih nego original ako želite jeftino da prođete, ne vidim baš šta su original toliko bolji da koštaju 4 puta skuplje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kao da sam se izmalerisao prethodnim postom...

Danas na tabli vidim signal da mi je crkla neka sijalica, pogledam malo, kad ono sijalica pozicije istopila skroz plastiku onu okolo, zapalila je i crkla naravno. Druga isto samo što nije.

Na stranu vizuelni efekat izgorenog kućišta, nego sad ne mogu da izvadim staru sijalicu i prosto ne znam kako dalje da rešim problem. Primetio sam da je to providno kućište sijalice na originalnim farovima nekako komotnije, ima neku grbu iznad sijalice, dok ovde sijalica udara u samo kućište. Nadam se da ću moći da prepakujem ovo sa starih farova bez da ih otvaram... :(

p.s. ne kupujte ništa od NinjaPvo, nek vam moje reči budu za nauk, a u temi gde on prodaje još štošta ću reći šta i kako

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da, ne rekoh šta bi onda bilo rešenje ako se neko već odluči za ove, znači ili neke sijalice koje ne greju ili neke LED mada je onda pitanje da li će se paliti signalizacija neispravne sijalice u kabini.

A NinjaPVO mi se javio, kaže da sam ih ubo preduboko, da je i on imao taj problem...što mi onda nije rekao i kako to preduboko kad jednostavno ima pozicija kad nosač sijalice onaj nalik na cevku klikne... :horse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja, pošto srećom imam stare farove, uspeo sam da sa njih prepakujem ove plastikice bez da skidam i otvaram far spreda, mada smo se igrali ortak i ja bogami čuku vremena sa šrafcigerom kroz rupu za sijalicu kao da smo na vašaru pa ono kad vataš igračkicu na aparatu :D

Ovaj put sam ostavio ubodeno do pola, drži OK a ne dodiruje sijalica plastikicu, nema šanse da ubaciš lepo cevku do kraja a da sijalica ne dodiruje plastikicu tj kućište, nekako je sam kanal u koji ulazi cevka sa sijalicom nakrivo...

I dalje mislim da se ovi farovi isplate zbog činjenice da su oko 50 evra možda čak i oba na otpadu a jedan nov je oko 200. Snop svetla je sasvim dobar. Samo eto oprez sa ovim detaljom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan elektricar mi je rekao da lika promet (neka firma na zrenjaninskom putu) pravi odlicne kablove... jel se zna nesto o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar mi je radio u toj firmi pre jedno 2-3 god i navodno su pravili i kablove za neke porche motore e sad ne znam da li za automomobilske ili neke druge...

Koliko sam upućen trebalo bi da imaju evro standarde i stvarno skoro sve rade za izvoz,tako da bi kvalitet trebalo da bude

ne dobar nego odličan...

jedino ne znam koja bi im bila cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivši firmin punto mk2b bio cukan i stavljen far marke"DEPO" kupljen u AP-u, bio oko 7000 delta tražila 16000. Na oko bio skroz isti medjuti prilikom prve zamene sijalice pukao je nosač-ležište sijalice i nikad više nije dobro svetleo, sijalica je uvek visila.

Drugar je cuknuo svoju korsu i isto stavio zamenski far marke"DEPO" i prestalo da mu radi kratko svetlo posle 3 meseca- izgorela instalacija u samom faru nije sijalica.

Farovi ako moraju da se menjaju -samo original ukoliko auto nije na prodaju.

Edited by ljuba.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je sa prednjim diskovima i plocicama? Mislim... sta preporucujete?

Zvao sam deltu tamo je 1 disk 9.233 RSD a set plocica 4.460 RSD znaci za komplet cca 23 hiljade.

A u Kit-u VALEO diskovi 3.300 komad, a plocice 2.740 ... ukupno 9 ipo hiljada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio pločoce TRW (Lukas), vozim ih već jedno 15.000 Km, pokazale su se odlično i daleko su od istrošenih. Za diskove ne znam, oni su mi OK, imam neke aftermarket sa rupicama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su mi u Kit-u da imaju Lukas plocice - 3 hiljade komplet, a imaju iz prve ugradnje 4.400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustvo koje imam sa delovima vezano za svoj auto i verziju svog auta su ti da ovde u srbiji imaju samo neke zamene retko da imaju originale....Trazio sam diskove za svoj auto i svi ovlasceni servisi i zastupnici delova su mi nudili lucasove diskove i plocice, stim da mogu da mi poruce i originale iz Italije...AP sport nije imao vodenu pumpu ( usput nisu znali ni kako izgleda na mom modelu pa su trazili da im donesem kad je skinem da vide), nemaju recimo u katalogu sifru filtera za moj model...o nekim kozmetickim delovima ne zelim ni da zborim ( zaduzeni su otpadi koje zaobilazim zbog preteranih cena)..

Posto je sve to tako traljavo islo delove sam narucio po broju sasije i motora iz Italije, sreca pa kolega radi dole...Kad je otisao u prodavnicu i dao brojeve odmah su mu rekli da na doticni model idu Brembo diskovi ,mislim da su traxtor plocice ( ne secam se tacno) engleske su uglavnom...itd....Sto se tice kozmetike konkretno HF znak, i cepovi na felnama narucivao sam preko auto lancie kod bogoslovije i sve stize u roku od 10-ak dana ...Ne znam sta da kazem po pitanju delova kod nas , sve mi je sumnjichavo...Nadam se iskreno da nije tako....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko kaze da su za Punto original plocice TRW a opet neko tvrdi da su Bosh.Ako mozes da nadjes i nije ti problem lova uzmi ATE plocice a diskove mozes i te Valeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda sam imao sreće, ali do sada mi se nije desilo da sam imao problema sa kupljenim delovima,bili original ili zamenskim. Posebno s obzirom da kod nas ni milka nije original; U bivšoj firmi smo fiate vozili u deltu i sipali su šel, a koje su filtere stavljali to niko ne zna. Jedan punto mjtd je slabo primao gas i samo su zatvorili egr i naplatili 1k.

Mislim da je važnije insistirati na kvalitetu nego na orginalnosti. Uđeš u radnju i ozbiljno im kažeš da ti daju kvalitetan deo ako imaju a ako nemaju da ti kažu gde ima. Tako sam pre 10-tak godina kupio remontovanu lamelu ( za GSI-ja) kod nekog matorog u ovči za 15 maraka i dao moju staru. Terao sam ga još 60k i prodao sa lamelom u super stanju.

Pločice lucas i ferodo su me odlicno sluzile na mnogo automobila i uvek bi ih opet kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...