Jump to content
FAS Goran
obelix

Zamena - isplati li se? / zamena auta iz oglasa

Recommended Posts

Meni je 147 ekstra autic, ja da sam na tvom mestu oterao bih auto kod Mikija i ako aminuje ja bih ga uzeo!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 147 ono sto moze da bude problem je kako je prethodni vlasnik odrzavao.

Ako je izakana i lose odrzavana onda samo moze da bude problem, losa kupovina i rupa bez dna.

Ali ako je korektno odrzavana(ako mozes da proveris), uz detaljan pregled u servisu naravno , ne bi trebalo da bude problema.

Po gradu bi trebalo da trosi oko 9-10l, zavisi od stila voznje naravno - lako se dodaje gas Alfi. :D

Potencijalni problem takodje moze da bude kasnija prodaja, jer se Alfa slabo kupuje kao polovnjak(bas zbog poznatih predrasuda o njoj).

Ovo je prepricano iskustvo jednog mog poznanika koji vozi 147 dizel vec par godina bez vecih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twin Spark nije motor iz Stila, on je nešto jači. Treba da ima 88kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala momci na savetima, ali lik traži preveliku doplatu (ili je precenio 147 ili potcenio Punišu) tako da ništa od zamene...

za pare koje traži u doplatu mogu da biram Stilo 3v oću li Jtd ili MJET !! a Stilo je meni VRH :thumbup::respect: :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je bas precenio auto, brate 5700e a benzin, da je JTD pa ajde, ponudio si mu realnu cenu, aj pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas dobra Alfa,mislim onako citava,bar na slikama i puna fabricke opreme(tempomat,dig.klima,grejanje sedista,cd sharzer,alu felne...)naravno ko preferira benzince,pa makar i po cenu potrosnje.

Ona cena za kes,ko ga ima,je savsim ok,a mogla bi i malo da jos ide nize.

A posto je iz Shvice,ko god bude ehteo da je gleda treba prvo da pogleda patos i limariju,zbog klime koja tamo vlada(sneg,led itd),mada sam cuo da i proizvodjaci za takva trzista i za skandinaviju prve malo jacu antikorozivnu zastitu u startu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je dizel, pa hajde....ali 5200e, 2001. godište i to još benzinac???????

Ma najviše 4500-4800e!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alfa je do testisa ali sa JTD motorom sta ce ti benzinac ili jos gore plin,citaj ovo brze da brisem dok nije video bokija... :sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta se Alfa dobro pokazala sto se tice izdrzljivosti i eksploatacije a i ima najbolje vesanje u c klasi mozda BMW serija 1 lezi bolje.Drugo manji je gepek zbog multilinka pozadi inace je auto vrh ja bi doplatio 500 i punta za alfu da nisam ulozio neku kintu u moju bravu ,dao bi i nju uz vecu doplatu :scooter: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima, našao sam ovu temu pa reko potpuno se poklapa sa mojim problemom :

našao sam na ovom placu http://www.polovniautomobili.com/oglas2117...i_extra_stanje/

Nisan Almeru 2.2 dizel koju su spremni da zamene za mog Punta ...

znam da je ovo fiat forum, ali posle dugog posmatranja video sam da ima iskusnih mehaničara koji znaju i druge marke pa me zanima kakav je taj model i motor pogotovo ???

jasno je da je registracija preskupa 550 eur godišnje, ali drukčije se neću otarasiti punta ... pozz !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je iz Lagune. Osim skupe registracije, spremi se za osetno skuplje odrzavanje, i kad je rec o reno motorima, a pogotovo oko drugih delova za nisana.

Nije nesto nenormalno, kao za Volvo za koji sam se interesovao (s40 - preko 100 evra je poklopac retrovizora, da ne pricam o drugim stvarima), ali je bar 30% skuplje nego za Punta.

Inace, citam na nekim oglasima "decembar 2003. godine". Ne znam kako je za ostale, ali vecina nemaca ne radi tako i to je kretenski marketniski trik. Recimo moja korsa je 2003. godiste, regularno se tako vodi kao i sve ostale, na pojasu pise datum izlaska sa trake 21.12.2002. godine, na vecini delova stoji znak 02. Vecina nemaca sva vozila proizvedena posle 01. septembra vode pod narednom kalendarskom godinom. To sam i potvrdio citajuci u auto bildu cini mi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem se u Nissane, ali ortak je imao bas takvog i jedva je cekao da ga proda, a kada ga je prodao (posle mnooogo neuspelih pokusaja i po smesnoj ceni), nedelju dana nije skidao osmeh sa lica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep je to auto...Ali,zasto nema kilometrazu?Nek ti je bog u pomoci kad budes placao registraciju i servise.Za takav auto je po meni to niska cena,i samim tim mora da ima neku kvaku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvaka je u 550 jura registracije, i skupom servisu. Dosta dobrih automobila se sad moze kupiti po OK ceni, samo iz razloga sto su motori preko 2000ccm

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima na odgovorima, zaboravio na ovo moje pitanje kad sam prespavao sa mislima o toj registraciji, definitivno jeste kvaka u 550 eur /registracije !!! sad jedino ostaje da nađem "poštenog" šefa tp koji će mi u papire upisati 2.0 umesto 2.2 - i ako nađem javljam kako sam prošao.... (osim ako ne budem u bajbokani - onda šaljite cigare !!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

šta mislite isplati li se zamena Punto uz moju (skromnu) doplatu za Grande 1.4 benz :question: ništa ne znam o tom motoru pa mi je on enigma... ali videću po forumu :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

brate...da li se isplati zamena yuga za ferarri f530???

Pa normalno da se isplati jer je kud i kamo noviji model, a i cena mu je malo veca, sad ako trazi da doplatis 5000 naravno da se ne isplati, sve zavisi kolika je doplata. Sto se tice 1.4 motora to su odlicni motori, koristili su kao platforma za research za T-jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam taj motor u Linei. Malo je slabasan ali nije tako strasno. Strasniji je menjac. Za 120 mora na skoro 4000 obrtaja u petoj. :unsure:

U stvari jos navikavam na prelazak sa JTD-a na benzinac pa mi je 4000 obrtaja deluje kao da mucim motor... :rolleyes:

Spremi se i na vecu potrosnju...

Generalno ja bi na tvom mestu ipak gledao GP 1.3mjet. Ja se posle ovog izleta na benzinac definitivno vracam na 1.9jtd tj mjet... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam drugara sa Alfom 156 JTD koji bi zamenio auto sa mnom

moj Punto za njegovu alfu pa me zanimaju prednosti ili mane,razlike u ceni,odrzavanju itd...

da li se isplati... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...