oktopod 283 Posted October 19, 2009 Kvačilo sam menjao prošle godine, znači prešao sam oko 30-35 ljada km...i evo opet trza kad krećem, ne svaki put, ali recimo kad auto već mili pa ti nije baš da krećeš drugom, ipak je benzinac, pa bocnem u prvu. Takođe trese svako kretanje kad nas ima 5 u kolima. Ponekad ga možeš zeznuti jačim gasom i dužim držanjem vage ali opet oće malo da cimne pred sam kraj. Cenim da je korpa kao i prošli put. Koliko vidim po servisima, korpa i ode kod punta pre nego lamela, druk lager napravi sebi ležište i jede perca korpe tako u dubinu... Prošli put sam uzeo Valeo u Kitu za manje od 7 ljada din. Neki mi kažu pa to ti nije novo nego reparirano, cena ti kaže sve. Razumem ja da repariraju meso na lameli ali šta korpa ima da se reparira? Zvao sam Deltu rešen da uzmem dobar deo jer auto sigurno neću prodavati bar godinu dve, pa em sam miran em me ima izađe ista cena ako budem opet menjao sledeće godine ili prodavao auto sa lošim kvačilom. Ceo set u Delti košta 17 ljada i nešto. Kažu nema marka već baš original Fiatov deo. Prvo pitanje, šta biste vi kupili na mom mestu, ovaj original ili opet rizik sa kvalitetom? Računajte da ni ruke nisu jeftine pa se i u tom smislu ne isplati menjati svake godine... Drugo pitanje, kako još da budem siguran da je korpa a da nije neki zimski gremlin? Na koji način proveriti, mada po opisu problema i vi vidite da je 99% korpa...ovo pitam da ne bih džabe skidao kvačilo samo da vidim i cimam majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 19, 2009 Razumem ja da repariraju meso na lameli ali šta korpa ima da se reparira?Nisam nikad to radio, ali evo postoji. Kazu ljudi provera besplatna Reparacija korpi i lamela Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted October 19, 2009 Uf, evo i moje kvacilo ispoljava te simptome, mada u mnogo manjoj mjeri... Ponekad zadrhti kad krecem, tako da moram da drzim rpm oko 2000 pa onda ide mirno...Al je kvacilo skroz visoko, kad skroz spoji i auto krene potpuno, ostaje oko 1.5 cm praznog hoda na pedali, mislim da je prije bilo vise...Ja bih isao na taj deo sto ti prodaju u delti, ako je ricambi originali bar nema glava da te boli...ovako ces sa ovim jeftinijim uvjek da se pitas kad ce da ode, a to nije mali posao da se odradi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 19, 2009 (edited) Valeo u AP sportu uzmi,cuo sam da delta uzima isti taj valeo iz AP pa prepakuje,a sad za cit komerc da li je repariran ili nije to nikad neces saznatip.s. bitno je da taj ko ti to radi dobro uradi Edited October 19, 2009 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 19, 2009 Ma daj, ja mislio Vi se zezate. Nije valjda da u tim malo "ozbiljnijim" radnjama prodaju reparirani deo kao nov. Ajde da Ti ponude da imaju i tu opciju pa se Ti odluci ali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 19, 2009 ....Preći samo 30-35kkm sa jednim setom kvačila je premalo... Čak i na Jugu kvačilo traje duže Ja sam svoje kvačilo zamenio pre skoro 60 000km i još uvek (da kucnem u drvo) ne daje ni najmanje znake istrošenosti, a nisam radio u Delti već nabavljao delove u Kitu i AP-u takođe po znatno nižim cenama Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 19, 2009 Valeo u AP sportu uzmi,cuo sam da delta uzima isti taj valeo iz AP pa prepakuje,a sad za cit komerc da li je repariran ili nije to nikad neces saznatip.s. bitno je da taj ko ti to radi dobro uradiU Kitu jesu reparirana, pouzdano znam, ALI je reparirano u Italiji kao da je to bitno...a u Kitu je bilo 6800 a u APu 9600 IDENTIČAN set Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted October 19, 2009 Ma nema teorije da je kvacilo riknulo posle godinu dana a da je bilo original...Jednostavno si potrefio fals/robu s greskom!Nema veze to sa stilom voznje Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 19, 2009 U principu ima veze sa stilom vožnje ako divljaš i slično, ja znam kako vozim tj nisam lud toliko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 19, 2009 Ma nema teorije da je kvacilo riknulo posle godinu dana a da je bilo original...Jednostavno si potrefio fals/robu s greskom!Nema veze to sa stilom voznjeHmmm... kvačilo se može spaliti za 15km koliko god da je originalno i kvalitetno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted October 19, 2009 (edited) Moze, ako se divlja s njim!Normalnom voznjom nema sanse! po mojim pojmovima, kvacilo, ukoliko je originalno i kvalitetno mora da traje izmedju 80 i 100 kkm. Zato postoje specijalni/performance djelovi, zamajci i setovi kvacila po nekoliko puta skuplji od ovih za normalnu upotrebu.Hocu da kazem, ne vjerujem da je oktopod bas toliko divljao da je cisto do njega sto je kvacilo vec pri kraju. Ima nesto i u (ne)kvalitetu djelova! Edited October 19, 2009 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 19, 2009 Ja ništa spalio nisam, otišla je korpa...Nešto razmišljam, pošto mi je 99% gradska vožnja, 6 brzina menjač tj kratki hodovi, a nije fabričko tj iz radnje je još i polovno, možda mu ovo i jeste neki realan vek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 19, 2009 Prvi set kod mene riknuo na 80000, stavljen komplet Valeo set i sad na 130000 i dalje radi super. Cena je bila pre 3 godine oko 18000 sa rukama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 19, 2009 Kad kažeš prvi set, jel misliš na fabrički tj da li si ti prvi vlasnik auta? Ako nisi, sa koliko je došao kod tebe?Drugo, kažeš 18000...jel to znači da si kupio u Delti ili? Pošto sam ja pre godinu i nešto malo platio 6800...gde si ga kupio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 19, 2009 Izgleda mi da je kod tih setova,najbolji pokazatelj cena,osim ako ti ne uvale neki fush,za 200E Sve u svemu koliko para toliko muzike ,a i lici mi da kod nas generalno prodaju lose kopije orginala ,gomile delova.Pa mi je nekako najlogicnije da ti ga pazari majstor i ako moze da ti da garanciju(iz svog iskustva ugradjivanja istih) na deo koji je on uzeo i montirao,normalno,ako je majstor posten ,pa nece da te odradi ,a posle da se pravi lud ,tipa-ne znas da vozis i ti fazoni . Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 19, 2009 Razumem ja da repariraju meso na lameli ali šta korpa ima da se reparira?Nisam nikad to radio, ali evo postoji. Kazu ljudi provera besplatna Reparacija korpi i lamelaHvala buraz, ovo mislim da mi je blizu, samo ne piše šta ako ustanove da je neispravno, da li moram da ga repariram kod njih šalim se otići ću da pitam, mada meni je korpa pa ne znam ni šta tu ima da se reparira...@mikovo mi je rekao drug majstor da uzmem, on zna ove u Kitu i zna da je to reparirano navodno u Italiji, kod njega sam išao skoro da mi vidi, kaže takvi su setovi nemoj se jebavamo džabe...zbog toga i još par "sitnica" kod njega više ne idem...uvek sam mu platio i preplatio a on samo svira muškom polnom organu sreća slučajno saznah da je drugovom drugu kojeg i ja znam ali iz viđenja Ninić zet a on radi tamo pa sad više nemam ni dileme ni probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kypck 0 Posted February 23, 2010 Isao sam po nekakvo hidraulicno ulje, i pogresio sam i usao sam u pogresnu radnju. Magacin firme, koja uvozi SACHS.Cena za punta mk2 kosta 9700 dinara. Ne zvuci lose...mislim da je kvalitetnije od onoga u AP sportu...HEMTEXMike Alasa 46011/3283-554 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 9, 2011 E ovako, primetio sam da je kvacilo postalo dosta tvrdje, malo sam pronjuskao i video da curi ulje iz hidraulicnog cilindra kvacila, ako je to to uopste, stoji na menjacu sa gornje strane, zanima me jel zna neko jel se to menja il moze neka reparacija ili sta vec, cini mi se da je neka kao manzetna pukla ali nisam 100% siguran . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted April 9, 2011 Moze i reparaciA i da se menja...ako curi da curi iscurelo bi za po sata samo od sebe ili od dva stiskanja...to sto ti je zastitna guma masna ili puna dot-a to je jer lagano pusta godinama...To sto ti je pedala tvrda ima veze sa tim sto je korpa vise izasla tj lamela istrosena itd...uglavnom pokazuje starost seta kvacila...a isto tako da ti cilindar ne curi inace bi propadala pedala i ne bi moglo da odvaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 9, 2011 Aha, mene buni to sto ulje ide bas sa cilindra i vidi se da je od pre ali normalno odvaja, a da je set star jeste, ima oko 90000km jel skup cilindar cisto informativno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted April 10, 2011 Nemoj menjati ako ne curi ...zamenski nije tako kvalitetan...ako bas slini i dolivas dot cesto onda menjaj. A cena..telefon u ruke..ap sport..kit komerc...delta i ekipa. Deo se zove donji cilindar kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 11, 2011 Ne znam sta da kazem meni je 155 000 i dalje sa fabrickim kvacilom przim ga maksimalno tako da ako ima da se kupi fabricki u delti uzmi taj pre 100 000 ne bi trebalo da bude problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 11, 2011 Ne znam sta da kazem meni je 155 000 i dalje sa fabrickim kvacilom przim ga maksimalno tako da ako ima da se kupi fabricki u delti uzmi taj pre 100 000 ne bi trebalo da bude problema90000 od kad je uvezen 2004, tad je imao 80000, u srbiji nije nista menjano a tamo su takodje tvrdili da kvacilo nije dirano tako da me necudi sto je tvrdo onda Pa videcu ako uspem nekako da ga sredim da ne kupujem posto neverujem da je jeftin a bas sad da bacam pare . . . Inace pola stvari kad sam menjao na autu od kad sam ga uzeo je bilo fabricki . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 2, 2012 (edited) Sinoc mi je propalo kvacilo i nekako sam se dovukao do kuce, dakle propalo je skroz i ja sam ga vratio i tako dva puta, posle toga je zakocilo skoro pri vrhu. Kaze majstor korpa, e sad koja je cena korpe i lamele priblizno? I gde je najpovoljnije to kupiti. Hvala.Punto HGT 1.8 16v Edited March 2, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 2, 2012 ^^^ Reseno 16.500 dinara kostala popravka Quote Share this post Link to post Share on other sites