Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Problem je što smo mi takvi ljudi da ćemo sve da istrpimo. U nekoj drugoj zemlji bi svi 2 meseca pešačili i bilo bi osiguranje 20% niže nego sada. 
Meni mnogo počinje da smeta što su ljudi jako kratkovidi. PDV je skočio par procenata, cene skočile na desetine, skuplje je gorivo, hrana, cigarete, manja primanja imamo, ali bitno je da je Mišković proveo 2-3 dana u zatvoru, a to što se kod nas dešava nema veze, samo da bogatiji od nas malo dobiju po ušima.. i opet svi pričaju kako je sve sjajno i da smo na nekom putu ka boljem životu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja plata i koji standard :D

Uostalom zasto je osiguranje obavezno, zasto sam primoran da placam kad ne pravim stetu?

Mislim da u Britaniji za starija vozila važi da se mogu registrovati  bez osiguranja ili se plaća neka smešna cena s tim što će u slučaju saobraćajke da te biju po ušima. :)  Bilo je jednom u onoj emisiji Wheeler dealers na Discovery channel-u za Suzuki Samuraj baš nešto oko tog osiguranja objašnjeno ali ne drži me za reč, davno sam to gledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debelo poskupelo obavezno osiguranje

od 01.07.2014.

 

do 22    kW..........................7323 din

22-33   kW...........................8747 din

33-44   kW........................10 183 din

44-55   kW........................11 620 din

55-66   kW........................13 045 din

66-84   kW........................14 959 din

84-110 kW........................17 821 din

>110 kW...........................21 161 din

 

Hmmmm... Slučajnost, ili...?

http://uos.rs/organizacija/organi-udruzenja-osiguravaca-srbije/

 

 NADZORNI ODBOR predsednik Nadzornog odbora

Milovan Đurović, Globos osiguranje 

članovi Nadzornog odboraLea Markštajn Stojanović, AXA neživotno osiguranje

Mirko Butulija, AMS osiguranje 

Branislav Savić, Dunav Re

Miroslava Milenović, nezavisni član 

Andrej Vučić, nezavisni član

NBS godinama odbija da odobri poskupljenje polisa, odjednom se u udruženju pojavljuje dotični i Jorgovanka momentalno aminuje... :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok, to je cista slucajnost, koincidencija.

A onda je mrmot zamotao cokoladu u foliju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
484208_13_lb.jpg
 

Vlasnici više od 2,2 miliona automobila od narednog meseca moraće da izdvoje 45 odsto više novca za obavezno osiguranje automobila, iako za to, smatraju stručnjaci, nema razloga. Ovo basnoslovno poskupljenje predložilo je Udruženje osiguravača Srbije (UOS), a odobrila Narodna banka Srbije (NBS), koja je prošle godine isti zahtev odbila.
 
- Prošle godine NBS je zaključila da nema osnova za povećanje minimalne tarife. Ove godine je rezultat poslovanja osiguravajućih društava znatno bolji, pa ne samo da opet ne postoji razlog za poskupljenje nego su se čak stekli i uslovi za pojeftinjenje premije od 20 odsto - kaže Milan Cerović, predsednik Udruženja korisnika osiguranja. Sa njim se slaže i Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.
- Nema opravdanja za ovo povećanje cene. Tražili su od vozača da budu obazriviji i obećali nam niže premije osiguranja ukoliko se smanji broj nesreća. Kupili smo zimske gume, letnje gume, prvu pomoć, smanjili broj nesreća, a “nagrađuju” nas novim nametima. Cena osiguranja određuje se prema riziku, a rizik od nastanka saobraćajnih nesreća u Srbiji se smanjuje, pa ovakva odluka uopšte nema smisla - kaže Okanović.
 
U Udruženju osiguravača objašnjavaju da su osnovni razlozi za povećanje cena to što je cena polise poslednji put povećana 2008. godine kada je dinar bio znatno jači, ali i to što je politika smanjenja premija savesnim vozačima i kažnjavanje loših, dovelo do gubitka od šest odsto, jer nesavesni vozači čine samo jedan odsto, što znači da je samo toliko vozača plaćalo penale.
- Tu je i uvođenje naknade od pet odsto koju sva osiguravajuća društva uplaćuju u Republički fond za zdravstveno osiguranje, ali i povećanje limita za isplatu šteta koje na snagu stupa od oktobra ove godine. Tada će osiguravajuće kuće umesto maksimalnih 100.000 dolara, isplaćivati do milion evra - kažu u ovom udruženju. 
Cerović, ipak, smatra da su sve to loši argumenti:
 
- Promenu kursa kompenzovalo je smanjenje nesreća. To što ima manje nesavesnih vozača smanjilo je troškove osiguravača koji ne moraju da isplaćuju odštete, a što se tiče povećanja limita za odštetu, pa u Hrvatskoj su nedavno povećali više od 13 puta, a premija je ipak smanjena za 25 odsto. Okanović veruje da je najveći problem to što osiguravajuće kuće izdvajaju veliki procenat od naplaćenih polisa kako bi stimulisali prodavce da prodaju baš njihove polise.
- Prodavci su postali sve zahtevniji, pa se sve više novca izdvaja na marketing. Kao i uvek, to se naplaćuje preko naših leđa. Povećanje možda neće biti ogroman problem onome ko vozi “jugo”, ali transportne kompanije sa velikim brojem kamiona, ili taksi udruženja imaće ogroman dodatni trošak što će dodatno uzdrmati našu ekonomiju - kaže on.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto je odavno postao luksuz,ovo je samo potvrda.racunica je jasna ko ima para da vozi auto,kupuje benzin,odrzava ga ima i za registraciju.ako ne budem mogao to da placam jednog dana cu ga prodati,vozicu bicikl i u pm.

sto kaze radasin 'ebem te zivote :(

nego jel se registracija moze placati administrativnom zabranom i kako je to u praksi kad je ugovor o radu zakljucen na odredjeno vreme? da li adm. zabrana ide do datuma isteka ugovora ili...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A niko ne spominje u koliko saobracajnih nezgoda vozaci se medjusobno dogovore o popravci auta da vozac koji je kriv ne bi placao kaznu i dobijao tackice kao i malus koji ce onda da vuce 5 godina?

Koliku su samo tu ustedu napravili jer znam  bar 3 sudara gde su krivci popravljali auto ostecenog o svom trosku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na jednoj slavi slusao coveka koji radi u osiguranju kako prica da je to najisplativije resenje ... a osiguranje je obavezno ... kao sa cu ja u slucaju nezgode da isparim i necu da platim stetu ...

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se ne spominje jer ne postoji u policijskoj evidenciji, a ono što nije zapisano kao da se nije ni dogodilo.

 

Zapravo su tačkice i malus jedine mere koje su doprinele "smanjenju" saobraćajnih nesreća ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kazu da osiguravajuce kuce kukaju jer su zbog bonusa na polisama koje nisu imale stete protekle godine izgubila 6% profita........

 

edit: sad videh da to vec spomenuto gore na slici  :rant:

Edited by Zhorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su vise izgubile zato jer nam je zima bila blaga i skoro bez snega,ali da li su izguile i sad zbog poplava,ne bih rekao bas,sve u svemu prevaranti kao i ceo sistem drzave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objektivno gledano, cene se nisu menjale od 2008. godine. Kurs € je recimo 01.07.2008. bio 78,6555rsd. Danas je 115,5150. To je 46,9% više. 

 

Takođe, tokom ovih 6 godina dinar je pored pada vrednosti prema € pretrpeo i inflaciju od ~10-13% godišnje. 

 

Da je svake godine (recimo svfakog 01.07.) rađeno usklađivanje niko ne bi ni primetio ovo povećanje. Sada ovo deluje mnogo kada se vidi da je povećanje par hiljada dinara odnosno skoro 50% pa deluje mnogo. 

 

Takođe, činjenica jeste da je smanjen broj saobraćajnih nesreća, ali je isto tako činjenica da je i vozni park podmlađen u odnosu na 2008. godinu. Čak i da nije, danas automobili više koštaju (recimo polovnjak od 10 godina nije imao istu vrednost kao što je ima danas polovnjak od 10god). 

 

Svakako da svako povećanje cena boli, ali ako bi se postavili u njihovu situaciju verovatno bi pronašli još mnogo drugih opravdanih razloga za povećanje. Privatne firme (u ovom slučaju osiguranja) nisu socijalne institucije pa da brinu o standardu građana. Tome služi država. Isto kako je država odgovorna za odobravanje cena osiguranjima isto tako treba da bude odgovorna i u sudskim postupcima za naplatu štete. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada bi povecanje osiguranja, cena struje, goriva, hrane pratio rast plate niko nista ne bi osetio, ovako ljudi rade za istu svotu novca a cene odu 50% gore i direktno te ojadi na vec ojadjeni kucni budzet.

vraticemo se mi biciklima (ja ga odavno po gradu uveliko vozim i vise predjem km biciklom po gradu nego kolima, autom samo kad se mora).

j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla objektivno gledano prosecna plata je 200e, a to bi trebalo da se uzme u obzir pri svakom dizanju cene ... od pocetka godine su cene troskova za uvoz i registraciju povecane za preko 200e, cene vece, a nista se nije promenilo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla je lepo rekao DRZAVA JE ODGOVORNA!

A posto imamo LOPOVSKU DRZAVU koju vode ljudi koji razmisljaju samo o svom dupetu sve ce biti sve gore i gore.

Znaci, ovo poskupljenje drzava vidi kao korist kroz PDV i nece nista uraditi da pokusa da zastiti standard gradjana, 

sta vise, ne bi me iznenadilo da im dignu onaj procenat sa 6 na recimo 10% pa ce tako jos vise da uzmu, ionako ima fali vise para nego sto ce ikada uspeti da namaknu.

A jedini razlog sto se drzava ovako ponasa je sto se niko ne buni.

Ziveo sam u Grckoj par godina, u Atini.

Kada su digli cenu hleba za 10% ljudi su jednostavno sve blokirali i sve je stalo, niko nije radio dok nisu vratili cene na staro.

Kada su poljoprivrednicima smanjili cenu otkupa za nesto (ne secam se sta je bilo) stala je cela grcka, ali cela.

Ja nisam mogao da izadjem iz Atine jer su svi izlazi bili blokirani, jedini nacin je bio da odem nekako do aerodroma pa onda avionom u Srbiju, ali za to nisam imao para.

A kako je kod nas, pa kod nas se prvo sindikati posvadjaju medjusobno, u prosveti ih recimo ima 5 ili vise cak, a 4 od tih 5 rade za drzavu otvoreno, a 5-ti isto ali ne bas tako otvoreno. Na izborima na Kosovu ima 500 lista.

Da ne nabrajam, poenta je da nam nikada nece biti bolje u ovoj usranoj drzavi sa narodom koji je sistematski ubijan u pojam godinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi smo odgovorni, jer smo kao narod totalno propali ... samo svoje dupe gleda svaki pojedinac i racuna da nije mnogo ostecen, a ovi zavrcu usi pa sve puca

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad je srbin bio sposoban nesto pametno da uradi?!nikad

zato bi ja postavio nemca na svim rukovodecim mestima u drzavi pa da vidis,bagra eto to smo mi.

ko nas sta pita,cuti i pasi.ko ima para vozice auto ko nema da plati vozice bicikl ili moped (trenutno najisplativije prevozno sredstvo)

Edited by salevs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla objektivno gledano prosecna plata je 200e, a to bi trebalo da se uzme u obzir pri svakom dizanju cene ... od pocetka godine su cene troskova za uvoz i registraciju povecane za preko 200e, cene vece, a nista se nije promenilo ...

 

Zapravo, prosečna plata je ~397€ tačnije za april 2014. je 45.847,00rsd neto (izvor: Sl. Glasnik RS 56/2014), ;) 

 

Ali kapiram šta hoćeš da kažeš :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos da mi je da znam kako vade prosek :)

Jos veci problem, bar za mene je to sto oni na foru, tj izmisljanjem pregleda i institucija izvlace pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde pročitah podatak da u Srbiji ima više sindikata nego li igde na svetu. Mislim da je brojka verovali ili ne oko 26000 registrovanih. Baš čudno što se nikada ne mogu dogovoriti nizašta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji crni sindikati ?

Registrovani trgovci polutkama, kobasicama, ugljem i po koja banja.

Njima i odgovara da se ne slože.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beli

Prosek se od 01.03.2014. vadi značajno jednostavnije i preciznije jer je Poreska uprava prešla na full automatiku i prosek mogu izvaditi odmah poslednjeg dana u mesecu za prethodni mesec. ;) 

 

Što se tiče sindikata... a jel' znaš koliko ima registrovanih firmi u Srbiji? 26000 sindikata i nije mnogo ;) Problem je što jedna firma ima nekoliko sindikata. I zna se zašto postoje sindikati. Kada se usvoji novi zakon o radu sindikati će postati značajno efikasiniji, a i biće ih manje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...