Jump to content
FAS Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

Da li je mguce da me zeza ovako zbog auspuha nesto, posto sam od dvojce mastora cuo tu teoriju.

ma daj ...hahahahhaah

ti moras od necega da krenes a to sigurno ne treba da bude auspuh,mada po tome kako si opisao kvar svi simptomi govore da je step motor a imao sam taj problem i sve sto ti pisem pisem ti iz licnog iskustva sa istim kolima i sa istim motorom mada ja sam imao dupli kvar instalacija do potenciometra gasa + step motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj sa ciscenjem potenciometra nemas sta da izgubis a ne kosta te nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da se miki zeznuo hteo je da ti kaze step motor da probas da ocistis ali kontaktiraj ga na PM neka ti kaze sta da radis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to sto ti se dogodilo,kriv je jedan od gremlina koji zive pod haubom,konkretno,onaj sa zelenim pantalonama i klempvim usima.Ne mogu da se setim kako se zove,ipak ih ima previse da bi popamtio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravljam evo ovdje sam novi, imam FIAT BRAVU HSX 1.6 16V 76KW

pogledao sam topice i sve sto piše uglavnom je radjeno ali jos uvijek ne mogu da rjesim obrtaje.

naime,problem je sto mi non stop lude obrtaju, u vecini slucajeva zalijepi na 1500 do 2500 obrtaja, ili kada je ugrijan spada na 200 i zna se ugasit. problem je sto je skoro uvijek u toku voznje kad stisnem kvacilo , po baksuzluku kad odvezem kod majstora radi normalno na 850.

radili smo dijagnostiku i pokazuje sve ok,

mjenjan je filter zraka,nove su svijecice NGK, majstor je skidao kopletan metalni dio gdje je leptir(klapna) te cistio klapnu i dio step motora koliko se moglo doci do njega.

kada smo vratili sve ocisceno ponovo isto, samo sto u 90% slucajeva stoje iznad na 1500 obrtaja a ne ispod.

step motor majstor nije mogao skinuti da ga ocisti je nije kao standardni na šarafe nego je upresovan, ovi u servisu to prvi put vide al se moze narucit.

sajla gasa i sve ostalo je provjereno , sve ok.

kao da zašteka negdje gore iznad 1000,

problem je sto je skup step motor i da li bi je on vjerivatno problem,u njemu se vidi da ima gareži mnogo,cistili smo sa vd40

pozdrav i hvala unaprijed

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav,,

hvala na odgovoru, sutra cu da provjerim sve dzekove i da ih malo kontakt sprejom dotjeram, i reset uradit,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Neshone

meni se zbog uprljanog step motora povremeno gasio auto pri pritiskanju kvacila..

Share this post


Link to post
Share on other sites

rjesen problem,

u ovlastenom fiat servisu

wurth spray direktno na usis leptira sa turiranjem,

auto preporođeno, jer mu valjda taj spray dolazi sve do svijecica i auspuha, cisti kompletan sistem,

zove se SPRAY ZA ČIŠĆENJE SISTEMA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre Nesho,partybreakeru.Covek taman pomislio da je dobio komplet ciscenje spolja i iznutra sa sve donjim vesom... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh ovako , da uvedem u cijelu priču,nakon obavljenjih pretraga,

obrtaji ili rade perfektno ili rade na 1500 rpm.

šta sam sve radio:

-OVLAŠTENI FIAT SERVIS-NAJNOVIJA AKTIVNA DIJAGNOSTIKA- GREŠKE NISU PRONAĐENE!!!

1.promjena 3 step motora-ISTO

2.čišćenje usisa i dizni-ISTO

3.zamjena kompletne usisnog grla sa stepom i potenciometrom gasa-ISTO

4.POJAČANJE MASE-ISTO

jednostavno zašteka kada se motor zagrije malo više na 1200-1500 i gore radi

SLUČAJNO SAM U TOKU RADA MOTORA ISKLJUČIO MAP(plastična usisna grana)-iskključim i uključim džek i sve se normalizuje!!!

SKOČI NA 1500 RMP, isključim džek koji se nalazi na usisnoj grani, serviser mi je rekao da je to MAP,isključim-uključim i sve normala, nakon 10 minuta i malo vožnje isto,opet isto uradim ISKLJUČIM-UKLJUČIM i vrati se u normalu.

u suštini on je stabilan izuzetno, kazaljka stoji ko zakovana na 850 , kad upalim veliki potrošač malo se sasvim podigne i vrati nazad, al bez razloga i to uvijek u vožnji,kada je vruć motor zašteka na 1200-1500RMP,

MOLIM AKO IMA NEKO NEKI PRIJEDLOG,jer u ovlaštenom servisu serviser mi je rekao"NEMAM VIŠE IDEJA", već sam dao 200 eura, i nista nisam rjesio.

šta mu je taj map i da li je moguće da on pravi neku grešku i šalje pogrešne informacije step motoru,

jednostavno nemam se više kome obrtatit

Edited by bravahsx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao isti taj problem na bravu,postavio sam ti link ka temi da je procitas problem je bio taj sto je instalacija do potenciometra gasa bila u prekidu ali ne skroz nego je naprsla zica(polu slomljena)i dobijao je cas dobar cas los signal,sve sam probao menjao kompjuter ma sve i na kraju kada smo digli ruke i krenuli da vracamo deo koji je bio moj a stavljen je nov za probu majstor slucajno zakaci rukom zicu a auto je bio upaljen i izvalimo sta je,a dijagnostika nije toliko savrsena da pokaze bukvalno sta je vec ukazuje na moguce probleme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

drug,ma procitao sam sve na forumu i to po 3 puta, unimerom sam prekontrolisao 3 pita sne, te u toku rada motora sve kablove i džekove savijao,dirao, uvijeo it.. nikakve promjene.

evo malo nešto čitam po forumima, kažu da se moze zaprljati ili oksidirati MAP senzor na usisnoj grani,, sta mislis o toj varijanti??

pozdrav, i hvala na brzom odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 16V 76KW, 105 KS, HSX-plastična usisna-danas zamjenio kompletan usis sa novim stepom i potenciometrom, ali isti problem kao i sa starim usisom,

očito nije vezano za taj dio mašine

jel moguće da je MAP poludio, pošto ovaj verzija motora nema MAF nego ima MAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ok,sta je problem da ti majstor zameni ako je do njega problem resen molim lepo platis i dovidjenja ako nije ides dalje,ja sam imao isti motor sa metalnom granom i trebalo mi je oko 2meseca da resim problem ma uzas,sto je najgore to je neka glupost na koju niko i ne obraca paznju i jel vozio auto sa kompom da vidi sta kazu parametri u voznji

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozili smo 2 puta, servis je extra respektabilan,čovjek se hvata za glavu, kaže da niej vidio do sad da motor tajve brave bolje radi i daje bolje parametre,

problem je sam što ja svaki dan zinem po 50 eura, i tako svaki dan i ona krenem vozit i sve isto,

motor je izvanredan, prije tri mjeseca sam nasuo seleniu i danas gledamo ulje je žuto kao jestivo ulje, žao mi je da ne upropastim totalno motor,

ništa suta ću zaganjat onda taj MAP, probao sam bez njega da vozim, ne štekaju mi obrtaji,radi sve super samo sto trza u vožnji, ali nemam problem dizanja obrtaja,

p.s.

ako vidis da nekom zatreba na forumu komplet grlo usisa sa stepom,potenciometrom i klapnom za plasticnu usisnu granu-veoma tesko naći, sve komplet znaci 100% ispravno, nek se javi, pošto vidim da si moderator, cijena kompleta je 75 eura, imam dostavu do beograda, stoji mi višak sad, bezvaze sam promjenio to

pozdrav drug i hvala na savjetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma da probaj da ga zamenis mozda je do njeg aakone uradis ne mozes da znas,a valjda je do njega i da resis to

a sto se tice komplet usisa oko prodaje,postavi oglas OVDE

cena je dosta povoljna jer slucajno znam koliko je original da se poruci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...