MS PK 7732 Posted March 22, 2016 Hahah, jeste Gorane, pogotovo na semaforu ili iz trake u traku Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted March 22, 2016 3328km 5.7 l po bordu na Stilu 115 ks karavan.Vise puta proveravano cep-cep metodom i uglavnon se slaze sa bordom Uglavnom relacije na brdsko planinskim putevima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 23, 2016 mozda vama isto trosi ali meni ovaj mesec trosi vise 54din/100km od proslog meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted March 23, 2016 (edited) Od uzivanja sa manjim autom moze da bude samo da je laksi za parkiranje... 11 hours ago, Markobgd said: Ja sad češće nego ranije kad sednem u svoj dizel imam ovakav izraz lica. Identican osecaj kad izadjem iz vecine sluzbenih bez obzira na godinu proizvodnje Stila, a vozim svasta. Stvarno su Zabari uboli sa ovim 1.6, 1.9 i 2.0 dizelasima, pa moze da prica ko sta hoce . Odlicno idu, mali potrosaci, robusni, kome treba mogu lepo da se nasviraju - ubedljivo najbolja stvar na nasim vozilima... I 1.3, naravno, za manje modele. Edited March 23, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted March 23, 2016 Svaki cigo svoga konja hvali, za vas je Stilo pojam, za mene Punto sasvim dovoljan, jtd mozda savrsenstvo, za mene je to mali benzinac, i u gradu i na otvorenom, jednog dana kada ga promenim hvalicu tog drugog kao i vi i to ide ukrug Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 23, 2016 Meni Croma po SD trosi 8 litara, na magistrali ispod 6. Autoput je oko 6,5. Mislim da za toliki motor/auto i sve sto pruza uopste nije mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 23, 2016 1 hour ago, Ivan said: Od uzivanja sa manjim autom moze da bude samo da je laksi za parkiranje... Sa ovim se ne mogu sloziti ni na koji nacin. Ali da ne idem u off, reci cu samo da je stvar licnih zelja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted March 23, 2016 T-Jet neko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 23, 2016 Posto vidim da se na raznim temama raspitujes oko potrosnje i odrzavanja motora - ovde jedino clan pod imenom dr. Tuborg od vidjenijih clanova ima t-jet motor, 120ks, u grande puntu...od ostalih i nema ko da ti da odgovor iz svog primera Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 23, 2016 Cekaj, a kolega @Urkele sta ima u svom L-u? 1,4t bese? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20039 Posted March 23, 2016 (edited) Meni trenutno prosecna potrosnja na benzincu varira od 13.8 do 14.1 km/l znaci ispod 7 nikad , predjeno 500 i vise km, prosecna brzina 28km/h. Naspram njega kod dizela je litar i po do 2l manja potrosnja. Zato je benzinjara od velikog servisa (april 2015.) do sad presla skoro 6.000km Edited March 23, 2016 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted March 23, 2016 31 minutes ago, gorank82 said: Svaki cigo svoga konja hvali, za vas je Stilo pojam, za mene Punto sasvim dovoljan, jtd mozda savrsenstvo, za mene je to mali benzinac, i u gradu i na otvorenom, jednog dana kada ga promenim hvalicu tog drugog kao i vi i to ide ukrug Unapred se izvinjavam za Off - vozio sam i vozim svasta, nigde nisam rekao da je Stilo pojam (sto bi bilo za zaljenje), jos od 2007. ga definisem kao kompromis. Cak, ne znam da li pratis Stilo teme, posto ga odlicno poznajem, na X mesta ces naci da pljujem ono sto su na njemu tipicno zabarski zbrljavili i umesto odlicnog napravili prosecan auto. Imas najbitnije stvari, motore a padas na sitnicama, materijalima, zavrsnoj obradi... Isto mislim za Fiat generalno, sve to se odnosi i na danasnje modele, ma koliko neki ovde pokusavali da ih opravdaju. A za Jet tehnologiju dizela (Bilo da su Uni ili Multi) svaki za svoje vreme jesu pojam , sto im i svi ostali proizvodjaci priznaju, dovoljno je videti gamu non-Fiat vozila u koja se ugradjuju. @YUgisa Naravno da svako ima svoje afinitete i da samo drugarski caskamo, ali ono sto sam pomenuo oko velicine vozila je za neku prosecnu eksploataciju kakvu ima 90% foruma. Kao sto sigurno necu reci da je auto iz "mog" segmenta iznad automobila iz visih segmenata. Kreni sa porodicom na more, hoces li udobnije i odmornije sticu u Stilu, Bravu, Giulietti ili lupam Cromi, Peugeotu 407 ili 508... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 23, 2016 slazem se...drugarsko caskanje a svako ima svoj ukus, nacin razmisljanja I afinitete....neko vozi Fiata iz ljubavi, neko sto mora a neko jer smatra da je to najbolja opcija u datom trenutku...I treba postovati svako od tih misljenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted March 23, 2016 Da ali na more ides jednom godisnje a po gradu se drndas svaki dan. Sta mislis, zasto sam ja iz Crome presao u Twinga. Ne kazem da sam najpametniji i nepogresiv ali kao sto Yugisa rece sve je to stvar licnih zelja odnosno potreba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 23, 2016 Samo da napomenem da ne pomislite da je ovo standardna potrosnja...to su samo retki trenuci inace, ni ja da zivim I vozim po BG ne bi vozio Cromu, tako da se tu slazem u potpunosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 23, 2016 (edited) Davno htedoh da pitam pa sve zaboravim.... Iz kog razloga je osetno veća potrošnja na Chomama u odnosu na duge fiat/lancia/alfa modele sa motorima 1.9? @Siciliano tvoja je još i u nekoj granici normale rekao bih, aki kad vidim (a to nije retko) da se spominju neke potrošnje u gradu za taj model od 9~10~11l nije mi jasno. Doduše i ti kažeš da je u SD tebi potrošnja oko 8l to znači da bi u BG verovatno otišla min litar gore ako ne i više.... Ni na jednom od tri dizelaša koja imam u toj kubikaži ne dohvatam 8l u BG. Edited March 23, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted March 23, 2016 (edited) Zato sto su Zabari u periodu saradnje sa GM pokupili masu "losih" resenja. I ovde je slucaj velika i teska GM platforma, cini mi se da joj je naziv bio Epsilon (na nju su kalemljeni Vectra, Saab 9-3,...). Slicno vazi i za AR 159 koja takodje ima GM/Fiat Premium osnovu - teska, masivna i kao takva nije naisla na narocit prijem kao naslednik cuvene 156. Apropo prethodne price, apsolutno se slazem sa kolegama, svako ima svoje vidjenje (manji vs veci auto, benzin vs diesel, manuelni vs automatski menjaci, plavuse vs crnke...). Poenta mog posta je bila da uz moderne i ekonomicne motore veci automobili uopste nisu toliki bauk po gradu. Prica je i krenula od potrosnje (kada je Marko uporedio potrosnju Delte i Y), kada sam rekao da je prednost manjeg automobila danas najvise okretnost i parkiranje po gradu. Edited March 23, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted March 23, 2016 Upravo sam pisao post pa me Ivan preduhitrio. Ali se slazemo. Evo post koji sam kucao: Glavni razlog je definitivno tezina auta koja ubija potrosnju po kratkim a nervoznim relacijama u Bg. Prva, druga, ponekad treca. A krme debelo treba zaleteti... Drugi je mozda ozloglaseni GM-ov 6-stepeni menjac. Ne znam ni sam, ali za 1.9 lepo pije. Doduse snage ima toliko da sve puca, mislim na onaj 16v. A mogu da ti ponovim po ko zna koji put, 1.9 16v u Bg-u ispod 9l nema sanse, jedino mozda nedeljom popodne, ako uhvatis zeleni talas Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted March 23, 2016 Dobro mozda sam se i pogresno izrazio, hteo sam reci da su pojam u smislu da odlicno sluze, kao sto ga ti vozis dugo, razmisljao da ga menjas pa odustao, tako i ja razmisljam isto, prosto me tako lepo sluzi da sam prezalio i 3 vrata i jacinu motora i neudobnost jer je spusten a imam i dete, itd., znaci nije vazno sta imas vec kako ga odrzavas, svaki auto prema trenutnoj potrebi moze biti najbolji, a koji prozvodjac je savrsen, takvog nema ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 23, 2016 (edited) 52 minutes ago, Ivan said: Naravno da svako ima svoje afinitete i da samo drugarski caskamo, ali ono sto sam pomenuo oko velicine vozila je za neku prosecnu eksploataciju kakvu ima 90% foruma. Kao sto sigurno necu reci da je auto iz "mog" segmenta iznad automobila iz visih segmenata. Kreni sa porodicom na more, hoces li udobnije i odmornije sticu u Stilu, Bravu, Giulietti ili lupam Cromi, Peugeotu 407 ili 508... Mislim da se najsrecnije putovalo na more dok se islo Ficom Sta ja znam, gledajuci meni bliske ljude ne znam ni jednog za kojeg bi rekao da se stiska u nekom manjem autu velicine Punta a svi skoro voze vece... Tako je i sa opremom, ima svega i svacega a kad se vozim sa njima skoro pa nista ne koriste... Kao i gosn Francuz, radije bi se stiskao jednom godisnje na putu do mora nego vukao 1.5t ostatak godine da bih prevezao sebe i mislim da u svakom razumnom autu manjih dimenzija moze relativno normalno da otputuju 4 odrasle osobe normalnih gabarita na put od 1000km... Sto se mene tice, voznja mi je uvek neki vid zabave i avanture a ne puka prepreka od tacke A do tacke B Licno ja najvise volim aute koji su tu oko 3.5m Edited March 23, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 23, 2016 16 minutes ago, francuz69 said: Upravo sam pisao post pa me Ivan preduhitrio. Ali se slazemo. Evo post koji sam kucao: Glavni razlog je definitivno tezina auta koja ubija potrošnju......... A mogu da ti ponovim po ko zna koji put, 1.9 16v u Bg-u ispod 9l nema sanse, jedino mozda nedeljom popodne, ako uhvatis zeleni talas Koliko je teška Chroma? Primetio sam da neće ispod zato i pitam.... Sa ''jačim'' motorom isto 16v nemam taj problem zato mi je i upalo u oko. Verovatno ima ponajvipe do te saradnje sa GM-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 23, 2016 29 minutes ago, Markobgd said: Davno htedoh da pitam pa sve zaboravim.... Iz kog razloga je osetno veća potrošnja na Chomama u odnosu na duge fiat/lancia/alfa modele sa motorima 1.9? @Siciliano tvoja je još i u nekoj granici normale rekao bih, aki kad vidim (a to nije retko) da se spominju neke potrošnje u gradu za taj model od 9~10~11l nije mi jasno. Doduše i ti kažeš da je u SD tebi potrošnja oko 8l to znači da bi u BG verovatno otišla min litar gore ako ne i više.... Ni na jednom od tri dizelaša koja imam u toj kubikaži ne dohvatam 8l u BG. Kolege su vec odgovorili ali da dodam...kada se pogledaju svi automobili na pomenutoj platformi I izvorno 1.9 mjet motorima, potrosnja je slicna ili ista. Tu mislim na AR159, Vectru C I Signum, Saab 9-3....Tezak auto sa menjacem koji ocigledno nije najsrecniji moguci izbor....Ipak, opet da napomenem, Croma I nije za gradsku stani/kreni voznju u 1-2-3 brzini...svoje prave kvalitete pokaze tek na magistrali ili autoputu. 8 minutes ago, Markobgd said: Koliko je teška Chroma? Primetio sam da neće ispod zato i pitam.... Sa ''jačim'' motorom isto 16v nemam taj problem zato mi je i upalo u oko. Verovatno ima ponajvipe do te saradnje sa GM-om 1520 kg verzija 120ks 1540 kg verzija 150ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted March 23, 2016 (edited) YuGisa, ti si kralj. Kao da sam ja napisao tvoj post. Od A do Sh. Siciliano i sa tobom se slazem. Croma definitivno treba da bude izbor nekoga cija je voznja vecim procentom na otvorenom putu. Velika, snazna, udobna, pogotovu sa jakim paketom opreme, ma milincina. Meni ipak takav auto vise nije trebao iako i dalje mislim da je za veliki (a polovan) auto Croma i dalje best buy. Edited March 23, 2016 by francuz69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 23, 2016 Yugisa uvek ima interesantne I duhovite komentare Meni je u gradu sve bitno na max 5 minuta peske I tu retko palim kola osim zimi zbog dece. Inace kola koristim do posla, vikendima za kraca putovanja I naravno nekoliko puta godisnje dalje. Croma mi odlicno zavrsava posao I zbog mojih 198 cm visine. A da moram da se vijam po BG, odmah bi je prodao. Ja cenim veci auto zbog mog komfora, gepeka gde ne moram da razmisljam kako spakovati sve sto zena I klinci zamisle da je neophodno I poslednje ali ne I najmanje vazno, zbog bezbednosti porodice. To placam vecim troskovima goriva I registracije ali za sada ne zalim ni dinara....I opet, ovo je samo moj stav, koji meni licno zvuci logicno kao sto svima drugima zvuci njihov Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 23, 2016 Veci ili manji auto...onda i nije cudno sto se ljudi odlucuju za neku C ili cak B klasu auta. Neka zlatna sredina. Zbog toga je Golf toliko popularan. Ili Skida Rapid spaceback. Eto ja sam uzeo Stila karavana zbog prtljaznog prostora (decja kolica, tricikl itd) inace bi mi Punto bio sasvim dovoljan...Stilo karavan je ipak malo nezgodan za grad, a cesto ima situacija da se "za malo" ne mozete parkirati i na "vase" mesto stane neka Opel Corsa... Tako da razmisljam da, kad deca malo porastu i ne budem morao vuci milion stvari sa sobom, predjem na manji auto. A sto se tice motora, ipak bih ostao pri jacem, makar na 1.6 mjet. Tesko kad se naviknes na 1.9 da predjes na 1.3....steta sto je recimo GP sa 1.9 motorom jako redak.... Quote Share this post Link to post Share on other sites