mornar popaj 0 Posted November 20, 2015 Negde sam pročitao,na temu koliko vam auto troši ," sipam za 1000 dinara i to sve potroši". Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted November 21, 2015 Ako ostavljas auto na parkingu, ne bi ni trebao da sipas vise drugaru na nbg 3 puta ispraznili pun rezervoar u roku od 6 meseci, svaki put u sred bela dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 22, 2015 Welcome to Skoda family :D Preletači! Nemam ja predrasude ni prema čemu što ima odnos uloženo-dobijeno kakav mi odgovara. Inače, čep-čep kaže nešto sitno preko 5.1l što je opet sjajno, pogotovu što može biti da smo drugi put više sipali. Sve u svemu baš sam oduševljen motorom.Jedino nema onog udarca u leđa kao Stilo, ali evidentno ide daleko bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 22, 2015 Pa to je odlicno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 22, 2015 Baš smešno troši. Žao mi je što nismo čepovali još jednom u povratku, išli smo malo sporije zbog kiše i snega i ispade 4.4l/100km po bordu. A puni stvarno kao lud. Jedino što ne valja na kolima je perfect shift. Čim pređe 1600 obrtaja traži brzinu više, a nekad ne može ni u trenutnoj da vuče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 22, 2015 Ma ja sam cekao samo cep-cep da vidim, jer su do sada iznosene samo cifre sa borda, sto mi je bilo neverovatno iskreno. Svaka im cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 22, 2015 Baš su lepo odradili motor stvarno.Ima snage na pretek, malo troši i menjač je baš dugačak što je verovatno i razlog male potrošnje (~1900 obrtaja na 120 po cajgeru, a na 2000 okruglo 125km/h). Voleo bih sledeći put da probam 2.0mjet u nekom putničkom vozilu pa da uporedim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 22, 2015 Jedino što ne valja na kolima je perfect shift.Ako pod ovim podrazumevas onaj tupavi "savetodavac" na tabli u koju brzinu da saltas - ne znam da li to gleda bilo ko ko se iole razume u motore i voznju.Bas sam gledao na par vozila, uglavnom je to trajalo par pogleda dok ne skapiras da jedino tezi da udavi masinu . Nepotrebno eco-njesra kao i Start-Stop sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted November 22, 2015 Taj savetodavac od mene ima težak IGNORE, probao jednom da vozim po njegovim savetim i neka hvala, motor samo što ne umre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19969 Posted November 22, 2015 Pa oni to i hoce Tomas umesto da im stoji da ispod 2k obrtaja ne treba menjati brzinu kod njih obratno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted November 23, 2015 Meni drzi na stabilnih 8 ubise me ove kratke relacije,koje su kratke samo kad treba da se vozi kad se pesaci deluju predugo.Upalim auto da predjem nepunih 5 km u oba pravca Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 24, 2015 (edited) Pa oni to i hoce Tomas umesto da im stoji da ispod 2k obrtaja ne treba menjati brzinu kod njih obratno. Idu oni preko 1500 obrtaja na ravnom sasvim ok ako se ne žuri. Ali recimo idem uzbrdo 5. brzinom 80-85km/h i vidim da treba 4. da se auto ne bi mučio, a on traži 6. Probam da ubacim u 6, brzinu i više ne idem sa 20% gasa kao u 4. brzini već sa 50-60%. Nigde logike. Edited November 24, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 24, 2015 Dobro, to je extrem, ne moze Shift Up/Down naravno da unapred zna konfiguraciju terena i da li ide brdo. Isto kao sto ce u takvoj situaciji "pogresiti" i tempomat, drzeci konstantnu brzinu pa naglo pumpajuci u brdu da odrzi brzinu (ako pustis samo automatiku da odradi svoje). Dok ce svaki racionalan vozac uhvatiti blagim gasom zalet i odgovarajucom brzinom inercijom izaci uzbrdo. To su finese, uz maltene neprimetno davanje i oduzimanje gasa na pravcu, gde vozac moze da napravi manji rezultat u potrosnji nego tempomat.A sto se tice Shift "savetodavca" on i u normalnim i predvidivim uslovima konstantno trazi da se masina udavi i vozi na minimalnom broju obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted November 24, 2015 (edited) Dok ce svaki racionalan vozac uhvatiti blagim gasom zalet i odgovarajucom brzinom inercijom izaci uzbrdo. To su finese, uz maltene neprimetno davanje i oduzimanje gasa na pravcu, gde vozac moze da napravi manji rezultat u potrosnji nego tempomat.Sta je tehnologija, govori kad da se promeni brzina. Secam, ja 18, lada 20, nailazi brdo i nema da izadjes uopste ako ne pripremis dobro auto za taj podvig, sve na vreme, niza, lagani zalet, ali ne preteran da se ne prevrnes sa starom karavankom.. A sad se zeznes, omasis brzinu, izlazis svakom kako hoces. Kad sam izgubio trecu uz debelo brdo, vratio se u drugu i nema vise trece do sledece ravnice Jeste off, al me podsetilo na lepe dane, ja se izvinjavam, emocije E to cudo je imalo potrosnju kao m5 da sam vozio, ovo sad je mizerija xD Edited November 24, 2015 by m1hajlo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 24, 2015 Ako ga potopis na nizim rpm pokazace da se vrati brzina nize, ako krenes da ubrzavas zustrije prestane da trazi brzinu vise.U sustini daje savete onako kako bi dsg menjao brzine, sto u teoriji nije lose, a u praksi zna biti frustrirajuce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 24, 2015 Onda sam ja dosta bio nežan jer mi nijednom nije tražio brzinu niže A za jači gas sam video da ne traži višu brzinu do nekih 2500-2800rpm. Sve u svemu ja sam baš prijatno iznenađen performansama i potrošnjom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 24, 2015 Pri punom gasu ce istrpeti do jedno 4000rpm i onda ce opet traziti brzinu vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 24, 2015 E to ne znam, na punom gasu nisam gledao u display Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 24, 2015 Bio sam jutros do aerodroma... U povratku 43-4min od aerodroma do kuce u Smederevu Zena bila sa mnom, malo je reci.....Potrosnja oko7-7.5l Ukupno 80km od toga 68km auto put Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted November 25, 2015 Trenutna potrosnja 11l na 100km, doduse graCke voznje, na otvorenom ide drasticno manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted November 27, 2015 Jel moze da podigne potrosnju los termostat? Na starom stilu do Lazarevca je trosio u proseku 4.5, a novi 6LStari-jtd 115ksNovi-mjet 120ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 27, 2015 Naravno da moze.Sporije motor dostize radnu temperaturu, tako da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted November 27, 2015 Meni Stilo Mjet Mw (120 ks) na magistrali trosi oko 6, sa ispravnim termostatom, tako da mi je to normalno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 27, 2015 Mislim da ne bi trebalo da prelazi 5l sa voznjom do 80-90 i bez cestih naglih ubrzanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted November 27, 2015 "Bez naglih ubrzanja"...pa to bas i nije slucaj kod mene. Zato mu oprastam litru vise Quote Share this post Link to post Share on other sites