Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

Ako ostavljas auto na parkingu, ne bi ni trebao da sipas vise :) drugaru na nbg 3 puta ispraznili pun rezervoar u roku od 6 meseci, svaki put u sred bela dana :)

8fab6faad47c9ac3fcab909b97acbc4f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to Skoda family :D :D

 

Preletači!

 

Nemam ja predrasude ni prema čemu što ima odnos uloženo-dobijeno kakav mi odgovara.

 

Inače, čep-čep kaže nešto sitno preko 5.1l što je opet sjajno, pogotovu što može biti da smo drugi put više sipali.

 

Sve u svemu baš sam oduševljen motorom.

Jedino nema onog udarca u leđa kao Stilo, ali evidentno ide daleko bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš smešno troši.

 

Žao mi je što nismo čepovali još jednom u povratku, išli smo malo sporije zbog kiše i snega i ispade 4.4l/100km po bordu.

 

A puni stvarno kao lud. Jedino što ne valja na kolima je perfect shift. Čim pređe 1600 obrtaja traži brzinu više, a nekad ne može ni u trenutnoj da vuče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam cekao samo cep-cep da vidim, jer su do sada iznosene samo cifre sa borda, sto mi je bilo neverovatno iskreno. Svaka im cast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš su lepo odradili motor stvarno.

Ima snage na pretek, malo troši i menjač je baš dugačak što je verovatno i razlog male potrošnje (~1900 obrtaja na 120 po cajgeru, a na 2000 okruglo 125km/h).

 

Voleo bih sledeći put da probam 2.0mjet u nekom putničkom vozilu pa da uporedim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino što ne valja na kolima je perfect shift.

Ako pod ovim podrazumevas onaj tupavi "savetodavac" na tabli u koju brzinu da saltas - ne znam da li to gleda bilo ko ko se iole razume u motore i voznju.

Bas sam gledao na par vozila, uglavnom je to trajalo par pogleda dok ne skapiras da jedino tezi da udavi masinu :) . Nepotrebno eco-njesra kao i Start-Stop sistem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj savetodavac od mene ima težak IGNORE, probao jednom da vozim po njegovim savetim i neka hvala, motor samo što ne umre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni to i hoce Tomas :) umesto da im stoji da ispod 2k obrtaja ne treba menjati brzinu kod njih obratno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni drzi na stabilnih 8  :laughing: ubise me ove kratke relacije,koje su kratke samo kad treba da se vozi  :laughing: kad se pesaci deluju predugo.Upalim auto da predjem nepunih 5 km u oba pravca  :ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni to i hoce Tomas :) umesto da im stoji da ispod 2k obrtaja ne treba menjati brzinu kod njih obratno.

 

Idu oni preko 1500 obrtaja na ravnom sasvim ok ako se ne žuri.

 

Ali recimo idem uzbrdo 5. brzinom 80-85km/h i vidim da treba 4. da se auto ne bi mučio, a on traži 6.

 

Probam da ubacim u 6, brzinu i više ne idem sa 20% gasa kao u 4. brzini već sa 50-60%. Nigde logike.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, to je extrem, ne moze Shift Up/Down naravno da unapred zna konfiguraciju terena i da li ide brdo. Isto kao sto ce u takvoj situaciji "pogresiti" i tempomat, drzeci konstantnu brzinu pa naglo pumpajuci u brdu da odrzi brzinu (ako pustis samo automatiku da odradi svoje). Dok ce svaki racionalan vozac uhvatiti blagim gasom zalet i odgovarajucom brzinom inercijom izaci uzbrdo. To su finese, uz maltene neprimetno davanje i oduzimanje gasa na pravcu, gde vozac moze da napravi manji rezultat u potrosnji nego tempomat.

A sto se tice Shift "savetodavca" on i u normalnim i predvidivim uslovima konstantno trazi da se masina udavi i vozi na minimalnom broju obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ce svaki racionalan vozac uhvatiti blagim gasom zalet i odgovarajucom brzinom inercijom izaci uzbrdo. To su finese, uz maltene neprimetno davanje i oduzimanje gasa na pravcu, gde vozac moze da napravi manji rezultat u potrosnji nego tempomat.

Sta je tehnologija, govori kad da se promeni brzina. Secam, ja 18, lada 20, nailazi brdo i nema da izadjes uopste ako ne pripremis dobro auto za taj podvig, sve na vreme, niza, lagani zalet, ali ne preteran da se ne prevrnes sa starom karavankom.. A sad se zeznes, omasis brzinu, izlazis svakom kako hoces.

 

Kad sam izgubio trecu uz debelo brdo, vratio se u drugu i nema vise trece do sledece ravnice  :rofl:

Jeste off, al me podsetilo na lepe dane, ja se izvinjavam, emocije  :D

E to cudo je imalo potrosnju kao m5 da sam vozio, ovo sad je mizerija xD

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ga potopis na nizim rpm pokazace da se vrati brzina nize, ako krenes da ubrzavas zustrije prestane da trazi brzinu vise.

U sustini daje savete onako kako bi dsg menjao brzine, sto u teoriji nije lose, a u praksi zna biti frustrirajuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sam ja dosta bio nežan jer mi nijednom nije tražio brzinu niže :)

 

A za jači gas sam video da ne traži višu brzinu do nekih 2500-2800rpm.

 

Sve u svemu ja sam baš prijatno iznenađen performansama i potrošnjom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze da podigne potrosnju los termostat?

Na starom stilu do Lazarevca je trosio u proseku 4.5, a novi 6L

Stari-jtd 115ks

Novi-mjet 120ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Stilo Mjet Mw (120 ks) na magistrali trosi oko 6, sa ispravnim termostatom, tako da mi je to normalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...