oktopod 283 Posted April 29, 2009 (edited) ja ne znam koliko trosi, al kompjuter nikad ne pokazuje vise od 6.2, 6.3 , sad kad nasipam opet do cepa izracunacu da vidim koliko lazeMoja procena je da krade 0.62-0.63 litara na 100 km znači po mom nagađanju troši oko 6.82-6.83Btw izgleda da je vreme tj temperatura i vazduh idealno za potrošnju pošto meni 1.2 16V počeo da troši oko 7.3 a trošio je blizu 8 do 8.5 u ovo vreme prošle godine...a što je najbolje vozio sam ga ceo rezervoar onako muški, vozim na blizu 3 hiljade drugom i trećom bez da prebacim u sledeću, izgleda da mu prija revnija vožnja Edited April 29, 2009 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted April 29, 2009 Fiat Stilo 1.9 JTD (tjuniran), mereno na 4200 km predjenih, mešovito grad, medjugrad 5.1l/100 km. Arilje - Čačak više puta 4.6l/100 km. Samo gradska vožnja izadje oko 6.2l/100 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted April 29, 2009 Koliko ti trosi manje posle tjuninga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted April 29, 2009 Meni marea week tesko ispod 8 u gradu s tim da radim oba spica 07:00 - 20:00 Svaka Vama cast ljudi, ja bih zapevao sa ispod 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 30, 2009 Na relaciji do CG i nazad + još malo 4.8. To je vožnja mahom 4tom na trećini/polovini gasa.Na autoputu 7 (150)U gradu relacije do 5 km prošle zime 8.4, a mislio sam da ne može preko 8.Al to je bilo pre čišćenja dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted April 30, 2009 Koliko ti trosi manje posle tjuninga?Posle tjuninga, sa istim, normalnim stilom vožnje, potrošnja treba da bude 0.5-1.0l manja (kod mene oko 0.6).Svaka Vama cast ljudi, ja bih zapevao sa ispod 8Ne moraš da pevaš jer to nije naš lični uspeh. Isto bi i tebi verovatno trošio da voziš u našim uslovima, kao što bi i nama u tvojim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
icanik88nis 0 Posted April 30, 2009 krece se oko 15 u gradu sa normalnom voznjom, ali u zadnje vreme nece ispod 17 normalne voznje (grad 90%)!!!! Napominjem da sam menjao sondu i sve je bilo u redu potrosnja do pre neki dan kad je ponovo poceo da srce Ne znam sta je s tom sondom cas radi, cas ne, mozda ima veze to sto vozim na plin, ali oduvek ga vozim tako da mislim da nema veze s tim Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 30, 2009 Ako mi dozvolite još malo offa, danas sam nasuo gorivo i izračunao potrošnju, 645 kilometara sa 46 litara goriva, uspeo sam da mi prelije rezorvoar koliko sam punio, stvarno je 46, kazaljka je bila mrtva maltene i....7.13 litara / 100 KM !!!!! (1.2 16V)Da mi je neko pričao ne bih mu verovao....prošle godine u ovo vreme preko 8... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted April 30, 2009 Potrosnja zavisi od vise faktora, da se ne ponavljam kao sto je receno gore, uglavnom u pribliznim uslovima potrosnja istog tipa motora na istom tipu vozila ne moze drasticno da odstupa, osim ako nema nekog problema u radu motora!Ja sam sa paliom 1.9 D presao 850 km sa rezervoarom (51 l) mozda malo vise jer sam ga bukvalno napunio do cepa!Od toga je oko 600 km na otvorenom putu (auto put) sa klimom, oko 200 km mesovito grad-medjugrad ( povremeno koriscena klima) i 50-ak km grad, ekstremno kratke relacije. To mu izadje 6 l/100 km, manje vise! Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth 5 Posted April 30, 2009 Meni je abarth trošio po gradu od 15-20. Na otvorenom 10-11. Kad sam ga načipovao trošio je 20% više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted April 30, 2009 koliko si konja dobio chipovanjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth 5 Posted April 30, 2009 odkud znam!? Mereno GPS-om, standard je išao ~8.5 sec do 100, a sa čipovanjem 7.9-8 sec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22966 Posted April 30, 2009 Meni je Lybra 1.9 jtd 115KS, zimus, neposredno pre onih velikih minuseva trosila okruglo 7,5 kombinovane voznje koja je izmedju ostalog ukljucivala odlazak svaki dan na posao udaljen 3-4 km. Potrosnju sam merio sipanjem uvek punog rezervoara uvek na istoj pumpi. Sada mi kompjuter pokazuje prosecnu potrosnju 6,3 za poslednjih 2000 km, bilo je par odlazaka u Smederevo i Novi Sad, i mnogo manje odlazaka na posao kolima zbog lepog vremena. U gradu u guzvi, prosecna potrosnja opusteno poraste iznad 10 po bordu, ali to je bas po extremnoj guzvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 1, 2009 ^^^ Apsolutno isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted May 10, 2009 evo, najnoviji put BG-NS-BG pređoh oko 200 km, starim putem ( od Inđije mi otpadoše bubrezi od onih betoskih ploča!!!)ali skazaljka od punog rezervoara se pomerila samo za 1.5 crticu što po odokativnoj metodi izađe oko 6-7 lit ukupno !!!naravno uglavnom je bilo oko 60KM/H - 90 km/h jer je put uglavom očajan i uvek neki kamioni .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted May 12, 2009 (edited) Meni po kompu pokazuje 4,5 prosek, mada mislim da je potrosnja oko nekih 5 litara Po mojoj proceni sa nekih 30 litara predjem do 600 km. Voznja mi je grad, a od otvorenog puta ima samo gazelu da bi dosao do sajma, sto mi je nekad i gore od samo centra "kreni-stani". Zimus mi je po kompu pokazivao 5.5 litara. A da, 90% je penzos voznja, jer su mi relacije uglavnom kratke pa ne forsiram dok ne podigne temp. I nikad, ali nikad nisam mogao da spustim trenutnu potrosnju ispod 2 litre jel zna neko strucni razlog za to E da nista od ovoga nije sala, sve je istina. Edited May 12, 2009 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted May 12, 2009 ajmo sad nešto da razjasnimo - koliko vas sa dizelašima (pogotovo 1.3Mjet) je po kupovini polovnog auta zamenilo-očistilo protokomer, EGR, itd pa ste sad zadovoljni sa potrošnjom 5lit/100km danas sam pričao sa jednim ortakom (maš ing za motore i aute) tvrdi mi da veća potrošnja može biti i zaprljanost gore navedenih delova pa tek onda na kraju dolaze dizne ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted May 12, 2009 po mom mišljenju mnogo ti troši auto... što se mene tiče, moj Mjet ne troši više od 6l - 6.5l po gradu, na otvorenom se spušta potrošnja do 4.5l a zavisi i kako voziš, ako ga malo oštrije voziš potrošnja od 7l je očekivana! Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted May 12, 2009 stani stani, pa ni meni ne troši više od 6.5L po gradu, a na otvorenom nemogu precizno da proverim jer nemam komp !!!ovaj zadnji put do NS maltene ispade 4l/100km !!! @bile - jedino mi bežiš za 0.5 l možda ??ja sam bio iznerviran jer neki članovi foruma tvrde da im u urbanoj/gradskoj vožnji troši oko 5-5.5l/100km !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted May 12, 2009 Meni se na otvorenom spusti potrosnja ispod 4l. A izmericu za vikend opet kad budem isao u NS pa cu preneti utiske ponovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted May 12, 2009 (edited) @KGB - ma imamo ista kola, mora da nam troše isto , nemoj da se nerviraš, ja verujem da ima i ljudi koji tvrde da im auto ide na vazduh :lol: Edited May 12, 2009 by bile Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted May 13, 2009 Pre par nedelja sam odvozao smirenu vangradsku vožnju 80-90km/h u petoj, bez ikakvih ubrzavanja, potrošnja je ispod 4,Pre par meseci sam vozio ZR-BG_Ljubljana i nazad, ako pržiš 140km/h stalno uz vetar sa troje ljudi, pojede 7-8litara,Po gradu Zrenjaninu gde je gužva dosta manja od BG u letnjem režimu troši do 6,Najčešće beležim u kombinovanoj vožnji (sipam sam na istom točilu na istoj EKO pumpi od čepa do čepa) oko 5,5l.Zr-Kopaonik zimi sa MOL gorivom preko autoputa sa dosta oštrom vožnjom bude opet 5,5Auto nije čišćen ni od čega.Ima jedna pošalica o ovom multijet motoru u puntu koja kaže da je to jedini auto koji više troši van grada nego u gradu. Ako ga cepaš po autoputu i uzdržan si u gradu (u kojem nije nemoguća gužva) to ispada tačno. Na 140km/h vrti se na velikom broju obrtaja i treba dosta paprike po papučici gasa. Čini mi se da njegova "turbo rupa" i nije samo to, već je mapiran da je izuzetno štedljiv na malim obrtajima i kada se ne staje agresivno i duboko na papučicu. Posle te "knedle" ode štednja u xy$-%!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted May 13, 2009 @space2703 - ta pošalica je skroz realna, stvarno je tako!... jel znate koja je zapremina rezervoara? čini mi se da sam negde pročitao u nekom uputstvu za Mjet-a da je 37l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted May 13, 2009 Potpuno isto se i moj veći JTD ponaša, na težem autu. Na otvorenom ne smem da pređem 120, jer je onda sve sem ekonomičan, a zapravo je idealan za magistralne puteve i brzine 60-90 na sat, sve ispod, a pogotovo iznad, je sve samo ne ekonomično. Verovatno važi za sve moderne dizele, uz prednost manjih za manje i većih za veće brzine, u skladu i sa adekvatnim menjačem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted May 13, 2009 ma dobro potrošnja je takva kakva je, a kad dođem do parica idem na provere u TIM !!! - kapacitet rezervoara MJET, JTD -je 49 lit uz rezervu od 5-7 litara, dok je kod svih benzinaca 47 lit uz istu rezervu ... bile- nemaš uputstvo - owner handbook ?? ( trebalo bi da ima negde na forumu u PDF-u ? ) Quote Share this post Link to post Share on other sites