Dante Bg 4 Posted March 27, 2015 Dizel manje trosi,bolje ide i dodje mu na isto.Ali svakako za nekog ko ne prelazi velike kilometraze i ne zeli iznenadjenja u vidu potencijalno skupih kvarova,za njega je benzinac bolje resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 28, 2015 Evo kod bugara kakve su cene http://chastite.bg/avtochasti-fiat-stilo-multi-wagon-192-1.9-jtd-kombi-e17137.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 11, 2015 (edited) kupio sam skoro fiat stila 1.9 jtd od 115 ks odradio mali servis i sad me naravno u nekom uducem vremenu ocekuje i velikiznam da u veliki servis idu kaisevi i vodena pumpa pa ako neko zna sta se tacno menja i koliko kosta materijal za kaiseve i pumpu ...lik kod koga sam uradio mali mi je rekao da se neki menjaju tokom redovnog servisa a da neki kaisevi u zavisnosti od stanja i kvaliteta se menjaju redje i da od toga zavisi cena. hvala Edited April 11, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 11, 2015 Ovde mozes da saznas sta se sve menja i pribliznu cenu velikog servisa http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php#/category/551 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 11, 2015 hvala za stranicu ap sporta bar mogu okvirno da vidim cene .ako se neko jos seti necega ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted April 11, 2015 Set zupcastog ( roleri spaneri kaisevi ), PK krug ( roleri spaneri kaisevi ) i vodena pumpa se menjaju na velikom servisu. Za cene bi morao da nazoves radnju pa da pitas,razlikuju se , zavisi od motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 11, 2015 a ako sam dobro cuo od majstora pominjao mi je remenicu i jos neke stvari ...nisam pogresio?jel ima i tu nekih stvari ili je sve to obuhvaceno ovim kaisevima?i da li mi neko moze preporuciti kojoj radnji da se obratim kako bih nasao nesto malo kvalitetnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted April 11, 2015 Remenica radilice i alternatora se menjaju po potrebi. Tj u zavisnosti od stanja.Npr ja sam na 190 000km promenio jer je rekao majstor da će najviše još 30-40 000km obe isterati. Pozovi i ovlašćene, original set za zupčenje sa vodenom pumpom je bio oko 15-16 000 kada sam ja uzimao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 11, 2015 Set zupcastog ( kais, pumpa za vodu, spaneri) ti se krece od nekih 8-13000din, zavisi od proizvodjaca. Ja sam npr uzeo Skf set i kostao me je 12600din. Set pk kaisa ( kais, dva rolera) ti je odprilike 80ak eura. Treba ti i 1l antifriza -400-500din i ruke majstora od 40-80e, zavisi. Remenice, kao sto rekose, menjaju se ako su lose. Remenica alternatora se krece od 30-60e, radilice 80-ak eura. To ti je to otprilike Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 11, 2015 Zovi AP Sport imaju original set za zupčenje sa pumpom za vodu oko 13 800 din. Poštarina je besplatna i imaš neki popust na cifru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 11, 2015 e to me i zanimalo ... jer znam da mi je pominjao nesto pored tih standardnih kaiseva koji obuhvataju taj veliki servis...hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 11, 2015 PK kaiš i ostalo nek proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 17, 2015 Znam da se ulje menja na 10.000, meni je ostalo jos oko 2.000 do zamene, e sad me ima ljudi koji kazu ako si stavio seleniu pici do 15.000, ne namerava da cekam bas do 15, e sad me zanima kad vi obicno menjate na stilu jtd, meni bih se taman sve poklopilo da gurem tamo do nekih 12 hiljada, jel to nije greska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 17, 2015 Te 2000km preko mu nista nece skoditi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted April 17, 2015 Ako vozis lupam samo grad onda menjaj na 10000km. Ako vozis dosta otvorenog puta ili mesano onda slobodno idi do 12-13.000km. Znam dosta njih koji je cak menjaju i na 20.000km al ja to nikad ne bi uradio ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 17, 2015 Ja menjam na 8000km wr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 17, 2015 Grad mi je nekih 35% da kazem od ukupne voznje a i to sto bih verovatno da kazem prekoracio od 10.000 bi bio otvoren put, tacnije duze putovanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 17, 2015 Cekaj, a sto su ti bitne te 2000km? Jaka stvar ako zamenis malo ranije, cak sta vise ja i volim na put da idem sa novim uljem, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 17, 2015 pa zato se i femkam, lakse bi mi finansiski bilo kad se vratim i onda odradim i mali i veliki, a ako sad odradim onda nista od puta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 17, 2015 Pa onda idi , nece nista da mu fali. Gde bre to oces da ides, za Svecku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 17, 2015 hahahahh da idem na put oko sveta za Cg, ali dva puta, u maju i julu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 17, 2015 Pa brate...onda odradi v.servis a i ulje ce da dodje na zamenu do tada sve jedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 17, 2015 ma znam da bi bilo to najbolje, al onda za put je zeznuto, nisam na vreme razmisljao i ostavljao sa strane dovoljno, mozda do tad vec ispadne nesto i odradim sve to Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted April 17, 2015 Ja sam zamenio na ~8.500km, a tako cu i sledeci servis... Izmedju 8 i 10.000To mu taman dodje negde godinu dana Quote Share this post Link to post Share on other sites