Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

@badgonzzoo

Pitao si gde to imaju original delovi za 500e i ja sam te uputio.

 

Ko je proizvodjac kog dela za Fiat stvarno nemam informaciju ali moze da se proveri.Ili da se pozove ili da navede neko ko je radio sa originalnim delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre jel vi mene zezate ili sta?

U ovlascenom su mi rekli da v.servis izadje oko 30000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre jel vi mene zezate ili sta?

U ovlascenom su mi rekli da v.servis izadje oko 30000din

sta se podrazumeva pod  tim velikim servisom  sama remenica radilice kosta 120 eura 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pukla remenica  na  207 000km , pre mene  ne znam kad je  radio  i ko ja sam ga vozio 20 000 km , i naravno sad suhva  ovo ono kilometraza proverena  u servisu  a i motor mi ne trosi  na 10 000 ni  100 ml ulja   zbog toga sam i radio servis  prsla  ko ti je rekao ne kontam  , turbina nova  nema ili racunaj da je 700 eura  reparacija  Uzice 320 eura 

Edited by badgonzzoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ja ne kontam? Sta ko mi je rekao? :)

I reparacija turbine ( nase stilo jtd) ne prelazi 250e kod njih. Polovna 140-150e. Reparacija bez garancije 150e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja greška za ovo što sam napisao. Trebao sam da napišem veliki servis+ remenica alternatora+ remenica radilice +2 nosača motora + reparacija alternatora sa rukama izađe 500e. Sam veliki servis je kako je Mića i rekao.

 

@badgonzoo pravo da ti kažem baš me briga da li su delovi original ili ne. Dobio sam original pakovanje od svih delova i majstor mi garantuje 60 000km ili 5 godina da on snosi odgovornost ako nešto pukne ili zapne. A da li je stavio gumicu od tegle ili original kanalni kaiš baš me briga jer mu verujem i znam da bi sredio sve da se nešto desi.

 

A ne znam zašto smatraš da je ovo skupo. Raspitaj se malo oko drugih modela. Niko ti nije kriv što ti je turbina otišla.

 

Evo ja sam se vozio u barem 10 jtd-ova sa foruma koji imaju 150 - 200 000 i na svima su sjajne turbine. Da li to govori da su svi reparirali turbine i da neće da napišu na forumu ili da si ti uzeo loš auto? Bez ljutnje, tako stoje stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ja ne kontam? Sta ko mi je rekao? :)

I reparacija turbine ( nase stilo jtd) ne prelazi 250e kod njih. Polovna 140-150e. Reparacija bez garancije 150e

vrati se  procitaj svoje pitanje koje si postavio ... dao sam ti odgovor ,  ovo mi lici ko da smo  naduvani 

Moja greška za ovo što sam napisao. Trebao sam da napišem veliki servis+ remenica alternatora+ remenica radilice +2 nosača motora + reparacija alternatora sa rukama izađe 500e. Sam veliki servis je kako je Mića i rekao.

 

@badgonzoo pravo da ti kažem baš me briga da li su delovi original ili ne. Dobio sam original pakovanje od svih delova i majstor mi garantuje 60 000km ili 5 godina da on snosi odgovornost ako nešto pukne ili zapne. A da li je stavio gumicu od tegle ili original kanalni kaiš baš me briga jer mu verujem i znam da bi sredio sve da se nešto desi.

 

A ne znam zašto smatraš da je ovo skupo. Raspitaj se malo oko drugih modela. Niko ti nije kriv što ti je turbina otišla.

 

Evo ja sam se vozio u barem 10 jtd-ova sa foruma koji imaju 150 - 200 000 i na svima su sjajne turbine. Da li to govori da su svi reparirali turbine i da neće da napišu na forumu ili da si ti uzeo loš auto? Bez ljutnje, tako stoje stvari.

Znaci ti si losije prosao nego ja  60 000  ja sam dobio 80 000  i naravno slazem se sa tobom  donekle  ovi ovde sto voze dizela oko mene svima je crkavela  turbina u to vreme   upravo sad  reno 1.5 dci  208  000  bez  neke opomene kao i kod mene   pufff  turbina 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti si meni postavio pitanje " kakav ti je to v.servis kad samo remenica kosta 120e" (mada kod nas ih imas od 40-80e) , i ja sam te zbog toga pitao od kad se ona ubraja pod v.servisom. Ne ide u sklopu tog servisa, na to sam mislio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bila šala :)
Nikome nije crkla turbina.

 

Hoću da ti kažem da ne odlazi to tek tako. I da ode opet šta da se radi. Kupuješ polovan auto po ceni 10 puta jeftinije nego što je nov koštao. Pa nije ni realno da ništa ne crkne.

 

Raspitaj se malo oko 1.9tdi kako crkavaju zamajci i turbine pa uporedi. Takođe proveri i cenu veiikog servisa i trapova. Imam praktično svakodnevni uvid u jedan B5.5 i koliko troši, košta i kako radi i po meni je Stilo daleko robusniji i bolji u daljoj eksploataciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ja nista protiv nikoga ovde  da se razumemo, ja iznosim svoje iskustvo bez lazi  i bez  ikakve lose namere  mozda nisam imao srecu sa autom , ali sve sto mi se desilo  jeste za ocekivati  sem  cena  koje sam  gledao  o odrzavanju  auta  sve je to na  forumima divno krasno  dzaba dele   ko nece  biju ga  , jeftino , ma nista sica ....

realnost je sasvim  drugacija  matematicki  gledajuci   ----   13 godina star auto , vrednost auta  2000-2500 eura  , 60 000  moze da se predje  godisnje  pa ti racunaj  veliki servis  500 eura  za godinu godinu ipo  bez ulja i  filtera koji se menjaju na 10 000  u sta ulazes  u krsa  to je problem  od babe devojka ne moze da se pavi  to je bit  svog mog  chatanja ovde   NIJE JEFTINO ODRZAVANJE  

 

 

PS. NISAM FAN  WAUVE GRUPACIJE  STALNO MI POTENCIRAS TO  MRZIM GOLFOVE 

Edited by badgonzzoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta znači jeftino? :)

Da li je to 100,200,1000e godišnje?

Prvo to definiši.

 

Verovatno za 10 ljudi jeftino nije isti pojam.

 

I onda ti kreneš da porediš auto sa nečim. I pošto je Stilo C klasa uporediš sa ostalim turbo dizelima u C klasi.

I šta dobiješ? Jeftinije održavanje.

 

Naravno da će biti preskup ako ga uporediš sa Jugom, Golfom i sličnim no-budget vozilima.

Imaš temu oko održavanja vozila. Ja sam tamo lepo napisao koliko me košta auto godišnje kao i ostale kolege. Koliko sam video svi smo negde na približnoj cifri tako da nema laži i prevare.

 

A ako si ti slušao nečije bajke i poverovao u njih to je već druga priča.

 

I neka je serivs 500e(a nije ako sve što se okreće ne menjaš), mali servis 70e, registracija 250e, gume 100e godišnje pa saberi. Uporadi sa ostalima i javi šta si zaključio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti ako si taxista uzmes na lizing nov auto i prve godine imas sve to u garanciji. Posle 100-tinak hkm ( ili u tvom slucaju nepune dve godine) gubis garanciju i placas debelo sve ovo navedeno za mlad auto :)

Jeftino nije isto kao i dzabe, jeftino - u odnosu na druge proizvodjace vozila.

Prestize me Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije jeftino,ali nije ni onako kako je navedeno.

Pogotovo za nekog ko prelazi velike kilometraze,ali on valjda ima i neku korist od toga.Nije 60 000 godisnje samo uzivanje :)

 

Moze da se odrzava sa originalnim delovima ili kvalitetnim zamenskim,u OEM kvalitetu.

 

Ali to su cene za sve automobile u toj klasi.

Koliko je v servis za Megana,Astru,Golfa,307,C4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 12-13 000 din je u originalu set za zupčenje sa pumpom za vodu u Pro Sportingu / AP Sport.

Dalje po potrebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mislim da je najpametnije da uzmes nekog golfa. To se ne kvari u srbina junaka

Mislim da ti je komentar  glup da izvines ...nemoj se naci uvredjen  informacije na internetu u  vezi stila  konkrentno  forumi  su ne istinite   kao sto sam  vec  gore  ispravio lika  da mu je servis  170 eura....  uopste nije jeftin za odrzavanje  s pbzirom koliko je star auto, nazalost  nismo svi u mogucnosti kupiti nov auto  pa 5 godina  po 150 eura servis da bude ....

sto je najgore  stila sam uzeo  zbog informacija koje sam procitao  i koje su daleko od istine  to je svrha mog posta  da se ljudi ne zalecu  jer kazu da je servis  170 eura  jeste ali u mesecu limburgu 

 

Glup? Je l'?

 

Kad kupis dobrog stila, a i fiata uopsteno, prvo treba da znas kakvi te troskovi cekaju, sto uz malo truda i par dana provedenih na forumima mozes da saznas unapred. Ti si vidim ocekivao neke bajke. Drugo, fakat nisi kupio dobar auto. Mozes da biras gde ces platiti. Most, cuprija, poljski puteljak, carina... Ja sam odabrao da kupim auto koji je bio kao nov za 1500-2000 vise nego sto su tada isli.

 

Moj komentar za golfa je na mestu, jer ljudi poput tebe, na ovom nasem brdovitom balkanu, kad ne urade posao sa kolima kako treba, odlepe i kupe golfa ili neko drugo nemacko biiip i voze ga na servis na svakih 100.000 kao sto radi vecina.

 

 

Ako si znao u sta se upustas, zbog cega kukas?

Ako nisi znao u sta se upustas, zasto se nisi informisao?

 

 

Ne ljutim se i ne vredjam, bez brige. Odavno sam prerastao ta mentalna stanja. ;)

 

edit: Sto se tice servisa, uradio ja kod Ivana sa dedinja veliki servis i mali servis sve sa original delovima + ruke za 28.500 din. Ja bih rekao, odlicna cena :D

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste al ti delovi ti nisu bili original, ni ruke ti nisu bile original nego neke srpske, i kakav ti je to v.servis kad nisi pola auta izmenjao? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju moj,  drago mi je zbog tebe sto si zadovoljan sa autom,  pascu ti ja na pamet vrlo brzo kad te cepi deo koji kosta cetvrtinu auta  veruj mi  sve ovo do 200 000 i nekako uz odrzavanje moze se  gurati posle  toga su problemi koji su ne realno skupi barem u Sarajevu mozda kod vas  posto imate zastavu u KG fiata.. kao sto je nekad Sarajevo imalo golfa  pa da kazem da je jeftinije , ja sad mogu da ocekujem kvar kvacila ne daj Boze  to nisam jedino menjao na autu  i sta mogu da ocekujem  opet  500-600 eura.

Ja licno nisam  ovde da blatim , ovde iznosim svoje iskustvo za buduce kupce  da se ne zajebu ko ja jer niko nekupuje stila novog sve ovo sto se meni desilo desice se i vama  ova situacija zavrsavam temu sa postskriptumom za buduce kupce  posto sam ja  drugacije stekao dojam o delovima pa nek imaju i tu informaciju .

 

 

PS: STILO  POSLE 200 000 KM  UZ ODRZAVANJE KAKVO GOD DA JE  OCEKUJU SE KVAROVI  KOJI MOGU DOSTICI CENU AUTA U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU  TO JE MOJE LICNO ISKUSTVO, za auto koji je  star 10-13 godina pricam o jtd motoru,  tako  uzmemo u obzir kupovinu takvog auto sta vas ocekuje prvo pametno bi bilo uraditi veliki servis  kad kazem veliki mislim na 500 eura servis, moliti boga da ne rikne  turbina  jer ce ona pojesti 400 eura, moliti boga da ne zvizne kvacilo jer ce i ono pojesti 400-500 eura a sve te kvarove mozete ocekivati u tom  intervalu milometara , da ne pominjem ostali potrosni materijal trpovi npr....

ulozeno dobijeno nigdde veze 

TO JE REALNOST MOZEMO voleti italijane ili ne  

Edited by badgonzzoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze da te uhvati na svakom autu,jer uzimas polovnu stvar. Mislis ds na golfu,bmw,audiju iste te stvari koje si nabrojao kostaju manje nego na stilu? Turbina,zamajac ? To su velike stvari i naravno da kostaju papreno na svakom autu,izdvajaju se sa cenom

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste  naravno smao sto to niko na forumu ne pominje ne samo ovom normalno je ocekivati  sve to sto sam nabrojao  za svaki auto ali stilo nije ferari  nije ni bmw a nije ni mercedes  uzevsi mozemo reci narodni auto i nase plate i zarade nije prijatno   ako vec moram dati toliko para da sam ranije znao  radije cu uzeti bmw-a lupam  i mladji auto  lupam i benzinca lupam nije stilo  toliko dobar auto da su toliko skupi delovi ....

i mi mozemo ovu temu kotrljati iz supljega u prazno sada narednih 100 godina , ja samo zelim da se moje iskustvo vidi negde  koje nije uopste  lepo nazalost mislim na iskustvo  sa autom tj. sa prvim mojim dizelom  iskustvo  uzas .

Edited by badgonzzoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo ne kontam druže zašto nisi kupio auto od 10+k eura pa kad ti rikne turbina od 300~500 eura onda ti bude lakše jer je to 20~25deo vrednosti auta.

Kako nerazumeš da su neki delovi cenovno vrlo slični ma o kom i ma kog godišta vozila se radilo. Turbina, dizne, zamajac, remenice.... isto kao i gume (možeš da kupiš najjeftiniju i da je metneš na BMW ili najskuplju na Juga)

Činjenica je da se nekome zalomi neki lošiji a nekome neki bolji primerak ali šta sad?! Smara kukanje na "nesreću" koja te zadesila! Problem je što si kao i većina kupio auto sa poslednjim eurom u džepu pa kad se javi kvar mimo onoga što si ti predvideo i "odlučio" da može i sme da te zatrefi u prvih 3~5 godina onda glavobolja, nerviranje, kuknjava...itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...