Dante Bg 4 Posted March 26, 2015 @badgonzzooPitao si gde to imaju original delovi za 500e i ja sam te uputio. Ko je proizvodjac kog dela za Fiat stvarno nemam informaciju ali moze da se proveri.Ili da se pozove ili da navede neko ko je radio sa originalnim delovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Ma bre jel vi mene zezate ili sta? U ovlascenom su mi rekli da v.servis izadje oko 30000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 26, 2015 Ma bre jel vi mene zezate ili sta?U ovlascenom su mi rekli da v.servis izadje oko 30000dinsta se podrazumeva pod tim velikim servisom sama remenica radilice kosta 120 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Ko ti je rekao da se remenica radilice menja na v.servisu? Kolko kosta nova turbina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 26, 2015 (edited) pukla remenica na 207 000km , pre mene ne znam kad je radio i ko ja sam ga vozio 20 000 km , i naravno sad suhva ovo ono kilometraza proverena u servisu a i motor mi ne trosi na 10 000 ni 100 ml ulja zbog toga sam i radio servis prsla ko ti je rekao ne kontam , turbina nova nema ili racunaj da je 700 eura reparacija Uzice 320 eura Edited March 26, 2015 by badgonzzoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Sad ja ne kontam? Sta ko mi je rekao? I reparacija turbine ( nase stilo jtd) ne prelazi 250e kod njih. Polovna 140-150e. Reparacija bez garancije 150e Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 26, 2015 Moja greška za ovo što sam napisao. Trebao sam da napišem veliki servis+ remenica alternatora+ remenica radilice +2 nosača motora + reparacija alternatora sa rukama izađe 500e. Sam veliki servis je kako je Mića i rekao. @badgonzoo pravo da ti kažem baš me briga da li su delovi original ili ne. Dobio sam original pakovanje od svih delova i majstor mi garantuje 60 000km ili 5 godina da on snosi odgovornost ako nešto pukne ili zapne. A da li je stavio gumicu od tegle ili original kanalni kaiš baš me briga jer mu verujem i znam da bi sredio sve da se nešto desi. A ne znam zašto smatraš da je ovo skupo. Raspitaj se malo oko drugih modela. Niko ti nije kriv što ti je turbina otišla. Evo ja sam se vozio u barem 10 jtd-ova sa foruma koji imaju 150 - 200 000 i na svima su sjajne turbine. Da li to govori da su svi reparirali turbine i da neće da napišu na forumu ili da si ti uzeo loš auto? Bez ljutnje, tako stoje stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 26, 2015 Sad ja ne kontam? Sta ko mi je rekao? I reparacija turbine ( nase stilo jtd) ne prelazi 250e kod njih. Polovna 140-150e. Reparacija bez garancije 150evrati se procitaj svoje pitanje koje si postavio ... dao sam ti odgovor , ovo mi lici ko da smo naduvani Moja greška za ovo što sam napisao. Trebao sam da napišem veliki servis+ remenica alternatora+ remenica radilice +2 nosača motora + reparacija alternatora sa rukama izađe 500e. Sam veliki servis je kako je Mića i rekao. @badgonzoo pravo da ti kažem baš me briga da li su delovi original ili ne. Dobio sam original pakovanje od svih delova i majstor mi garantuje 60 000km ili 5 godina da on snosi odgovornost ako nešto pukne ili zapne. A da li je stavio gumicu od tegle ili original kanalni kaiš baš me briga jer mu verujem i znam da bi sredio sve da se nešto desi. A ne znam zašto smatraš da je ovo skupo. Raspitaj se malo oko drugih modela. Niko ti nije kriv što ti je turbina otišla. Evo ja sam se vozio u barem 10 jtd-ova sa foruma koji imaju 150 - 200 000 i na svima su sjajne turbine. Da li to govori da su svi reparirali turbine i da neće da napišu na forumu ili da si ti uzeo loš auto? Bez ljutnje, tako stoje stvari.Znaci ti si losije prosao nego ja 60 000 ja sam dobio 80 000 i naravno slazem se sa tobom donekle ovi ovde sto voze dizela oko mene svima je crkavela turbina u to vreme upravo sad reno 1.5 dci 208 000 bez neke opomene kao i kod mene pufff turbina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Pa ti si meni postavio pitanje " kakav ti je to v.servis kad samo remenica kosta 120e" (mada kod nas ih imas od 40-80e) , i ja sam te zbog toga pitao od kad se ona ubraja pod v.servisom. Ne ide u sklopu tog servisa, na to sam mislio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 26, 2015 Ovo je bila šala Nikome nije crkla turbina. Hoću da ti kažem da ne odlazi to tek tako. I da ode opet šta da se radi. Kupuješ polovan auto po ceni 10 puta jeftinije nego što je nov koštao. Pa nije ni realno da ništa ne crkne. Raspitaj se malo oko 1.9tdi kako crkavaju zamajci i turbine pa uporedi. Takođe proveri i cenu veiikog servisa i trapova. Imam praktično svakodnevni uvid u jedan B5.5 i koliko troši, košta i kako radi i po meni je Stilo daleko robusniji i bolji u daljoj eksploataciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 26, 2015 (edited) Nemam ja nista protiv nikoga ovde da se razumemo, ja iznosim svoje iskustvo bez lazi i bez ikakve lose namere mozda nisam imao srecu sa autom , ali sve sto mi se desilo jeste za ocekivati sem cena koje sam gledao o odrzavanju auta sve je to na forumima divno krasno dzaba dele ko nece biju ga , jeftino , ma nista sica ....realnost je sasvim drugacija matematicki gledajuci ---- 13 godina star auto , vrednost auta 2000-2500 eura , 60 000 moze da se predje godisnje pa ti racunaj veliki servis 500 eura za godinu godinu ipo bez ulja i filtera koji se menjaju na 10 000 u sta ulazes u krsa to je problem od babe devojka ne moze da se pavi to je bit svog mog chatanja ovde NIJE JEFTINO ODRZAVANJE PS. NISAM FAN WAUVE GRUPACIJE STALNO MI POTENCIRAS TO MRZIM GOLFOVE Edited March 26, 2015 by badgonzzoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 26, 2015 A šta znači jeftino? Da li je to 100,200,1000e godišnje?Prvo to definiši. Verovatno za 10 ljudi jeftino nije isti pojam. I onda ti kreneš da porediš auto sa nečim. I pošto je Stilo C klasa uporediš sa ostalim turbo dizelima u C klasi.I šta dobiješ? Jeftinije održavanje. Naravno da će biti preskup ako ga uporediš sa Jugom, Golfom i sličnim no-budget vozilima.Imaš temu oko održavanja vozila. Ja sam tamo lepo napisao koliko me košta auto godišnje kao i ostale kolege. Koliko sam video svi smo negde na približnoj cifri tako da nema laži i prevare. A ako si ti slušao nečije bajke i poverovao u njih to je već druga priča. I neka je serivs 500e(a nije ako sve što se okreće ne menjaš), mali servis 70e, registracija 250e, gume 100e godišnje pa saberi. Uporadi sa ostalima i javi šta si zaključio Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Ti ako si taxista uzmes na lizing nov auto i prve godine imas sve to u garanciji. Posle 100-tinak hkm ( ili u tvom slucaju nepune dve godine) gubis garanciju i placas debelo sve ovo navedeno za mlad auto Jeftino nije isto kao i dzabe, jeftino - u odnosu na druge proizvodjace vozila.Prestize me Igor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 26, 2015 Nije jeftino,ali nije ni onako kako je navedeno.Pogotovo za nekog ko prelazi velike kilometraze,ali on valjda ima i neku korist od toga.Nije 60 000 godisnje samo uzivanje Moze da se odrzava sa originalnim delovima ili kvalitetnim zamenskim,u OEM kvalitetu. Ali to su cene za sve automobile u toj klasi.Koliko je v servis za Megana,Astru,Golfa,307,C4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 26, 2015 Hahaha već 2-3 dana prestižem Milutine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 26, 2015 Najbrze kucas Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 26, 2015 Na tastaturi samo, ne zaboravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 27, 2015 Dobro ajde, na tastaturi prestižem Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 27, 2015 Oko 12-13 000 din je u originalu set za zupčenje sa pumpom za vodu u Pro Sportingu / AP Sport.Dalje po potrebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 27, 2015 (edited) Mislim da je najpametnije da uzmes nekog golfa. To se ne kvari u srbina junakaMislim da ti je komentar glup da izvines ...nemoj se naci uvredjen informacije na internetu u vezi stila konkrentno forumi su ne istinite kao sto sam vec gore ispravio lika da mu je servis 170 eura.... uopste nije jeftin za odrzavanje s pbzirom koliko je star auto, nazalost nismo svi u mogucnosti kupiti nov auto pa 5 godina po 150 eura servis da bude ....sto je najgore stila sam uzeo zbog informacija koje sam procitao i koje su daleko od istine to je svrha mog posta da se ljudi ne zalecu jer kazu da je servis 170 eura jeste ali u mesecu limburgu Glup? Je l'? Kad kupis dobrog stila, a i fiata uopsteno, prvo treba da znas kakvi te troskovi cekaju, sto uz malo truda i par dana provedenih na forumima mozes da saznas unapred. Ti si vidim ocekivao neke bajke. Drugo, fakat nisi kupio dobar auto. Mozes da biras gde ces platiti. Most, cuprija, poljski puteljak, carina... Ja sam odabrao da kupim auto koji je bio kao nov za 1500-2000 vise nego sto su tada isli. Moj komentar za golfa je na mestu, jer ljudi poput tebe, na ovom nasem brdovitom balkanu, kad ne urade posao sa kolima kako treba, odlepe i kupe golfa ili neko drugo nemacko biiip i voze ga na servis na svakih 100.000 kao sto radi vecina. Ako si znao u sta se upustas, zbog cega kukas?Ako nisi znao u sta se upustas, zasto se nisi informisao? Ne ljutim se i ne vredjam, bez brige. Odavno sam prerastao ta mentalna stanja. edit: Sto se tice servisa, uradio ja kod Ivana sa dedinja veliki servis i mali servis sve sa original delovima + ruke za 28.500 din. Ja bih rekao, odlicna cena Edited March 27, 2015 by Bocca Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 27, 2015 Jeste al ti delovi ti nisu bili original, ni ruke ti nisu bile original nego neke srpske, i kakav ti je to v.servis kad nisi pola auta izmenjao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 27, 2015 (edited) Prijatelju moj, drago mi je zbog tebe sto si zadovoljan sa autom, pascu ti ja na pamet vrlo brzo kad te cepi deo koji kosta cetvrtinu auta veruj mi sve ovo do 200 000 i nekako uz odrzavanje moze se gurati posle toga su problemi koji su ne realno skupi barem u Sarajevu mozda kod vas posto imate zastavu u KG fiata.. kao sto je nekad Sarajevo imalo golfa pa da kazem da je jeftinije , ja sad mogu da ocekujem kvar kvacila ne daj Boze to nisam jedino menjao na autu i sta mogu da ocekujem opet 500-600 eura.Ja licno nisam ovde da blatim , ovde iznosim svoje iskustvo za buduce kupce da se ne zajebu ko ja jer niko nekupuje stila novog sve ovo sto se meni desilo desice se i vama ova situacija zavrsavam temu sa postskriptumom za buduce kupce posto sam ja drugacije stekao dojam o delovima pa nek imaju i tu informaciju . PS: STILO POSLE 200 000 KM UZ ODRZAVANJE KAKVO GOD DA JE OCEKUJU SE KVAROVI KOJI MOGU DOSTICI CENU AUTA U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU TO JE MOJE LICNO ISKUSTVO, za auto koji je star 10-13 godina pricam o jtd motoru, tako uzmemo u obzir kupovinu takvog auto sta vas ocekuje prvo pametno bi bilo uraditi veliki servis kad kazem veliki mislim na 500 eura servis, moliti boga da ne rikne turbina jer ce ona pojesti 400 eura, moliti boga da ne zvizne kvacilo jer ce i ono pojesti 400-500 eura a sve te kvarove mozete ocekivati u tom intervalu milometara , da ne pominjem ostali potrosni materijal trpovi npr....ulozeno dobijeno nigdde veze TO JE REALNOST MOZEMO voleti italijane ili ne Edited March 27, 2015 by badgonzzoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted March 27, 2015 To moze da te uhvati na svakom autu,jer uzimas polovnu stvar. Mislis ds na golfu,bmw,audiju iste te stvari koje si nabrojao kostaju manje nego na stilu? Turbina,zamajac ? To su velike stvari i naravno da kostaju papreno na svakom autu,izdvajaju se sa cenom Quote Share this post Link to post Share on other sites
badgonzzoo 0 Posted March 27, 2015 (edited) jeste naravno smao sto to niko na forumu ne pominje ne samo ovom normalno je ocekivati sve to sto sam nabrojao za svaki auto ali stilo nije ferari nije ni bmw a nije ni mercedes uzevsi mozemo reci narodni auto i nase plate i zarade nije prijatno ako vec moram dati toliko para da sam ranije znao radije cu uzeti bmw-a lupam i mladji auto lupam i benzinca lupam nije stilo toliko dobar auto da su toliko skupi delovi ....i mi mozemo ovu temu kotrljati iz supljega u prazno sada narednih 100 godina , ja samo zelim da se moje iskustvo vidi negde koje nije uopste lepo nazalost mislim na iskustvo sa autom tj. sa prvim mojim dizelom iskustvo uzas . Edited March 27, 2015 by badgonzzoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 27, 2015 Ja samo ne kontam druže zašto nisi kupio auto od 10+k eura pa kad ti rikne turbina od 300~500 eura onda ti bude lakše jer je to 20~25deo vrednosti auta.Kako nerazumeš da su neki delovi cenovno vrlo slični ma o kom i ma kog godišta vozila se radilo. Turbina, dizne, zamajac, remenice.... isto kao i gume (možeš da kupiš najjeftiniju i da je metneš na BMW ili najskuplju na Juga)Činjenica je da se nekome zalomi neki lošiji a nekome neki bolji primerak ali šta sad?! Smara kukanje na "nesreću" koja te zadesila! Problem je što si kao i većina kupio auto sa poslednjim eurom u džepu pa kad se javi kvar mimo onoga što si ti predvideo i "odlučio" da može i sme da te zatrefi u prvih 3~5 godina onda glavobolja, nerviranje, kuknjava...itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites