Jump to content
FAS Goran
Guest 13292

Aditivi za dizel/benzinske motore & za zaptivanje motora

Recommended Posts

verovatno neću ni ja ništa sipati, ali ako nađem Wurth injektor kliner verovatno će da padne ... :welcome::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
verovatno neću ni ja ništa sipati, ali ako nađem Wurth injektor kliner verovatno će da padne ... :welcome::welcome:

Bolje nemoj.Majstor je majstor.Ko sto rekoh Wurth je odlican i stvarno radi,ali ne moze da odradi ono sto vredne rukice mogu.Ja koristim preventivno trecinsku razmeru na benzinu da mi ne zapeknu dizne.Ti na dizlo nemas potrebe za tim,tebi treba samo majstor.Bolje kupi Wurth za ispiranje motora,to je stvarno potrebna stvar,pogotovu na dizelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi te stvari delovale kako treba, treba ih sipati najmanje pri svakom drugom sipanju goriva. mada se preporucuje pri svakom (bar ovo sto sam ja gledao za dizel). Naravno na pun rezervoar. Ko od nas sipa svaki put aditiv, i koliko nas svaki put puni rezervoar do cepa?

Malo smesno poredjenje ali je tako: pricao sam skoro sa serviserom ves masina i cuvenom "Kalgonu". Kaze kad preracunas koliko placas taj Kalgon, i koliko cesto treba da ga stavljas.. realno ti se vise isplati da posle par godina kupis NOVU ves masinu.

Tako je i ovde. Kad sve saberes i oduzmes, jeftinije (a i bolje) se ocisti jednom godisnje ili jednom u 2 godine kompletno kod majstora. Ok su aditivi kao usputno odrzavanje i blago ciscenje, ko moze sebi da dozvoli redovno koriscenje aditiva nece pogresiti naravno. Ali nije to to. Ja tu skolu naucio na skuplji nacin :) na kraju odvezo auto do majstora pre 20 dana da mi ocisti dizne i EGR. Kaze bile su bolje od proseka, ali opet im je trebalo ciscenje.

Da imamo u Srbiji stvarno kvalitetno i cisto gorivo, mozda bi i mogli da prodjemo sa aditivima, to vec ne znam. Ali sa ovim sto nam sad prodaju, naj*bali smo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zlox lepo rece.Ipak wurth za ispiranje motora je majka.Kad sam video sta iskaslje JTD prilikom ispiranja,postao sam poklonik auto-klistiranja.Dizne moraju na sto kod majstora,ali kako rece Mixi jednom prilikom,ispiranje motora na dizelu prilikom svake a na benzincu na svaku drugu zamenu ulja.Kad sam kupio auto,probao sam da isperem motor sa Liqvi Molijem,al nista nisam uradio,tek wurth je odradio nevidjeno dobar poso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ok, ubedili ste me neću bacati pare na aditive - osim onog wurth za ispiranje motora ...

@bokija- kako misliš ja na diesel nemam potrebe za čišćenjem dizni (samo majstor??), a ti na benz kao imaš ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moždaaaa mali off....ne sipajte u benzince octan booster, može se desiti da vam izgori katalizator pošto vam benzin jelte dobije više oktana, pa se desi slično kao da si sipao "super" umesto bezolovnog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada nisam verovao u te aditive, ali... ali, par prijatelja koji su "u struci", a koji mi misle dobro, mi je savetovalo da zimi sipam u rezervoar Castrol TDA aditiv (ne sluzi za "ciscenje" niti bilo sta slicno, vec olaksava paljenje dizela na niskim temperaturama). To radim vec dve zime i zadovoljan sam. Cak me je jedan serviser pitao da li koristim aditive i kada sam mu rekao da koristim samo i jedino Castrol TDA, potvrdno je klimnuo glavom.

Inace, ti aditivi za ciscenje nisu smisljeni da zamene pravo ciscenje, vec samo da ga malo odloze u slucaju potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok, ok, ubedili ste me neću bacati pare na aditive - osim onog wurth za ispiranje motora ...

@bokija- kako misliš ja na diesel nemam potrebe za čišćenjem dizni (samo majstor??), a ti na benz kao imaš ???

Ti dizel stalno trosis.Ja idem na benzin samo 1-2 km pa prelazim na plin.Da mi ne bi zapekle dizne sipam u benzin samo trecinu wurth aditiva koja je propisana za pun tretman ciscenja dizni.Tako dobijam da to malo sto odradi na benzinu efikasnije produva dizne nego da je skroz cist benzin.To me na kraju nece spasti ciscenja dizni al se nadam dizem intervalu.Ti stalno akas naftu pa ti nije potreban taj efekat produvavanja sa malo goriva.Inace ja sam se zakleo da cu uz svaku zamenu ulja i ako vozim benzinca odraditi tretman pranja motora.Cisti podizaci ventila supravo olaksanje za motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas rodjak,radi u jugopetrolu rece da su zatvorili(neka inspekcija) osam pumpi zbog muljanja sa euro dizelom-krstili ga sa D2 a covek kaze da mala kolicina dizela moze da dobrano upropasti euro4-5.bitno da je gorivo sto skuplje a kvalitet ko sisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inace ja sam se zakleo da cu uz svaku zamenu ulja i ako vozim benzinca odraditi tretman pranja motora.Cisti podizaci ventila supravo olaksanje za motor.

nema potrebe svaki put,i miki kaze svaki drugi put i nema glava da te boli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan sipam benzin na EKO pumpi, ispade nekih 30 litara, i dobijem vaučer za dva wynns tretmana: klima i sistema za gorivo.

E sada, interesuje me, da li je neko radio ili ima iskustva sa ovim tretmanima sistema za gorivo?

Auto koji vozim nema problema u radu, ali ovaj vaučer deluje primamljivo, pa me interesuje nije li to još jedna "šarena laža" ili je ipak ozbiljna stvar sa ozbiljnim koristima za auto.

Evo linka za ove tretmane:

http://www.wynns.rs/index.php?id=30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se odrade FULL tretmani onda generalno ima smisla raditi naročito za klimu. Poenta je da se tim tretmanima prvo očisti motor pa da se tek onda počnu koristiti preparati. Što se klime tiče, takođe jako dobra stvar jer se čišćenje radi parom koja može da dođe u najzabačenije delove sistema i očisti ih, što na primer druga sredstva ne mogu ni u snu.

Ne znam na koliko iznosi taj vaučer što si dobio, ali koliko se nešto sećam cena oba tretmana je bila nešto oko 9000rsd. Iskreno, da imam para za experimentisanje sigurno bih tako nešto uradio jer zasigurno ne može da škodi, a može samo da koristi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaučer je na 1200 dinara.

Već sam uradio za klimu, sad pred sezonu, a i nisam znao da li je ikada nešto tako rađeno, auto imam od januara tek, pa rekoh da pročistim malo te klima kanale.

Za gorivni sistem ću onda verovatno uraditi, da sakupim parice još koji dan.

Kad sam već pitao, da li postoji neki način/tretman da se očisti i rezervoar za gorivo? Kapiram da bi tek sa tim onda ceo sistem za gorivo bio "tretiran" kako treba? Gde bi to moglo da se uradi u Beogradu, i da li je praksa da se radi posle određene kilometraže (moj auto je prešao pravih 158000km)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wynn's tretman je rešenje svih problema sa zaprljanim diznama,AGR ventilom,usisnim i izduvnim sistemom,trokiranjem ili crnim dimom.(Ne sipa se u rezervoar,već se poveže da automobil radi na hemikaliji umesto goriva)Cena tretmana je 50e i radi se na svakih 20.000-30.000 km bez obzira na to koliko je "čisto" gorivo koje sipate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radis, imas radnju, sta, gde, kako?

Daj jos malo informacija. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobija se to da karike zalepe u klipovima i krepa i onako krepali motor skroz... vrlo losa stvar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuju me licna iskustva sa aditivima za gorivo, za ciscenje sistema, dizni i ostalog. Da li neko ima nekih pozitivnih iskustava sa odredjenim proizvodjacem ili je samo reklama u pitanju i nista drugo. Imao sam ranije iskustva sa ponekim proizvodjacima ali nikakvih primetnih razlika nije bilo. Sipao bih neko dobro sredstvo da malo procistim sistem, pa bih uzeo odmah ono "pravo" ako ga ima, da ne lutam :) .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam si sebi odgovorio da nikakvih primetnih razlika nije bilo, moderna goriva sadrže dovoljnu količinu deterdženata,

podmazivača itd tako da su aditivi nepotrebni. Doduše kod nas krste svime i svačime gorivo ali tu aditiv neće pomoći

a može da naškodi diznama. Za dizela ne bih ništa koristio za benzinca eventualno nešto za čišćenje dizni posle 150000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je nase gorivo katastrofa , ja licno sipam Wurth-ov cleaner dizni za dizele ( oko 1000 din za 75 L goriva -Auto Mika), i mogu ti reci da se vidno poboljsa rad motora s obzirom da najveci deo moje voznje je gradska voznja.

Ja zaista nisam imao probleme sa diznama ,narucito posle tretnama, naravno da je uvek bolje otici u servis ali...

-skidanje dizni 50e

-remont dizni 40e -100e po dizni u zavisnosti da li se samo chisti ili se menjaju delovi na njoj.

Naravno, ako postoji problem u sistemu za ubrizgavanje goriva nijedan cleaner ga nece resiti a,samo ciscenje u servisu se ne moze meriti sa cleaner-om...

Po mom misljenju cleaner je samo prva pomoc ako on ne pomogne ...350e u dzep pa u servis.... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamisli kad sipas neko sredstvo koje rastvori svu prljavstinu godinama nakupljanu u rezervoaru i nekim budzacima u sistemu za dovod goriva. Pa kad sve to grune na dizne i onako u ko zna kakvom stanju.

Moze sve da prodje kako treba, ali cini se i da moze da bude skuplja varijanta nego skinuti i ocistiti samo dizne. Mada i na to niko ne daje garanciju i zaista bukvalno svi kazu : Ko vam moze garantovati da ih prljavstina iz rezervoara nece odmah ponovo srediti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to mi je padalo nesto napamet :question: Imas pravo. Sto se tice ovoga za dizne, pre kada se na dizelima radio remont pumpi ili dizni zahtevali su da se ceo sistem ocisti, skidanje rezervoara, instalacije i sl. sto i ima logike, nevezano za pogonsko gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomozite, bio je negde onaj link za You... gde direktno vezuju sredstvo na sistem napajanja gorivom u motornom prostoru.

Inace , ja sam (moj mezimac) intenzivno koristio STP sredstvo nakon kupovine auta nekih 3-4 bocice. Primeti se razlika i evo neko vreme ne koristim pa je sve kako treba.

Preventivno , opet cu sipati ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...