Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Novi Fiat Bravo je savršena ravnoteža lepote i materijalnog, drugi veliki korak u novom imidžu kompanije Fiat posle modela Grande Punto. Taj period promena simbolizuje se u novom crvenom znaku Fiat koji se nalazi po prvi put na nekom modelu. Fiat se sa modelom Bravo hvata u koštac sa izazovima budućnosti.
Novi znak Fiata je ustvari modernija verzija znaka koji se ranije koristio i upravo ta činjenica dodatno naglašava promene u kontinuitetu što se vidi i u modelima fabrike Fiat.


Novi Bravo je takođe razvijen u tom kontekstu oslanjanja na imidž fabrike uz izmene koje vode poboljšanju kvaliteta. Brz automobil, zabavan za vožnju, veoma dopadljivog dizajna, odličan odnos cene i kvaliteta su karte na koje igra Fiat sa ovim modelom. Želja je bila da se kupci novog Brava u njemu osećaju sigurno, bezbedno, da imaju pozzdan automobil, ali sve to spojeno sa ugodnom vožnjom kao i sa sportskim stilom vožnje ukoliko vlasnik i to poželi. Uz sve to, dosta opreme u standardnom nivou, a po konkurentnoj ceni. To je ono što svet očekuje od Fiatovih predstavnika u ovoj klasi automobila. To je svet i dobio...
 

 

Bravo je predstavljen spektakularno na Marble stadionu u Rimu, u okruženju belog mramora, u jednom od svetski najčuvenijih primera neoklasične arhitekture. Stadion je napravljen 1930. Ggodine, glavni arhitetka je bio Renato Ricci koji je insistirao na ukrašavanju statuama u Grčkom stilu, koje su opet pravili mladi vajari koji u to vreme još uvek nisu bili poznati. Upravo rad na ovoj građevini je učinio njihova imena poznatim. Rezultat je impresivna građevina.
Sa pažnjom na svaki detalj, ovaj stadion u Rimu je izabran kao lokacija na kojoj će svetu biti pokazan novi Bravo baš zbog toga što se i u pravljenju novog modela krenulo od istih načela kao i prilikom pravljenja tog neoklasičnog objekta. Napravljen je ‘’novi klasik’’, automobil za koji ne možete pomisliti da nije iz iItalije. Klasični, ali unapređen italijanski dizajn. Unapređen kvalitet materijala, izrade, novi motori, visok nivo standardne opreme…i kao što rekosmo na početku - savršen balans lepote i materijalnog.
Kako bi promocija bila savršena, Fiat je angažovao umetnike iz Le Cirque du Soleil koji broji oko 3.000 ljudi, sačinjen je od mnogih Olimpijskih šampiona i bivših šampiona koji svoje znanje koriste na osmišljavanje i izvođene najoriginlanijih predstava, koregrafija prilikom otvaranja raznih manifestacija širom sveta.
Publika je brojala preko 6.000 novinara iz svih država sveta, uvoznike, zastupnike, dilere Fiatovih vozila iz 72 države, plus 3.000 dece iz Rima.
 

78349340.th.jpg 32349702.th.jpg

Moderne tehnologije, a pre svega virtuelni razvoj novog modela, omogućili su da se određena tehnička rešenja provere do najsitnijih detalja i pre ngo što automobil bude proizveden. Hilladama puta se moglo proveravati, menjati, a da to ne košta ni približno kao da se pravilo na hiljada probnih verzija.
Ta mogućnost je presudno doprinela da po kvalitetu implementiranih inženjerskih rešenja novi Bravo bude predvodnik klase.
Dizaniran od strane Fiat Style Centre, novi Bravo želi da privuče javnost sa svojim glatkim linijama koje sa jedne strane treba da naglase pripadnost novoj seriji automobila u Fiatu počev od modela Grande Punto, a sa druge strane predstavljaju stilske elemente velike italijanske tradicije izrade automobila bez preterivanja ili stilski neadekvatnih rešenja. Boja izabrana za model koji će prvi biti pokazan je nijnasa crvene Maranello Red, što nesumnjivo predstavla namernu asocijaciju na najpoznatiji simbol italijanske autoindustrije - Ferrari.
 

66190876.th.jpg

Novi Bravo je model sa isljučivo 5 vrata, agresivnih linija, dužine 4.34 m, širine 1.79 I visine 1.49m. Međuosovinsko rastojanje je 2.6m a zapremina prtljažnog prostora je 400 L što ga stavlja među lidere klase.
Predstavljanje novog Brava je ujedno bio način da se predstave I novi turbo benzinski motori 1.4 T-Jet sa 120 KS ili 150 KS, uz Multijet common rail dizele 1.9 sa 120KS i 150 KS. Najslabiji motor u novom Bravu je 1.4 atmo. benzinac sa 90 KS. Od 2008. godine u novi Bravo ide i nov common rail dizelaš 1.6 M-Jet sa 105 KS, odnosno 120 KS. U poređenju sa 1.9 8v M-Jet od 120 KS, novi 1.6 16v M-Jet daje skoro 25% više obrtnog momenta, kao i smanjenu potrošnju za 8%. Takođe, ovi motori su prvi koji ispunjavaju euro5 normu, upareni sa menjačem koji ima 6 stepeni prenosa i po tome je novi Bravo jedan od tek samo nekoliko automobila koji u toj klasi imaju ovu kombinaciju. Zahvaljujući njima, novi Bravo ima najveći obrtni moment u klasi do 200 KS i plus na samo 1.900 obrtaja daje 290 Nm, od maksimalnih 300 Nm.
Novi Bravo sa ovim motorima je jedini automobil u klasi koji ima servisne intervale na 35.000 Km što ukupno smanjuje troškove održavanja za oko 25% u prvih 100.000 pređenih kilometara.
 

24931199.th.jpg 86234961.th.jpg

7 vazdušnih jastuka, pojasevi u tri tačke sa limiterima sile i zatezačima i sa naslonima za glavu za sve putnike, odnosno 5. Tu si i ABS sa EBD sistemom, ESP sa Hill holderom, kao i ASR.
Novi Bravo ima i novu generaciju Blue&Me Nav. sistema razvijenu zajedno sa kompanijom Microsoft, koja kombinuje sve funkcije prve generacije sa vrlo efikasnom navigacijom, plus omogućava pristup telematic uslugama. I ovaj sistem pokazuje osnovnu ideju Fiata : jednostavno, korisno i po prihvatljivoj ceni.
 

49266198.th.jpg


Uz ovo, tu je i dvozonska automatska klima, Hi Fi sistem, veliki panoramski krov, Cruise Control, senzori za kišu, parking senzori i svetla za maglu koja će pratiti okretaje volana prilikom skretanja i tako vam pružiti uvek preglednost na ivicu puta, kao i puno dodatne opreme kojom svako od budućih vlasnika može prilagoditi automobil svojim potrebama, a na zadovoljstvo svih putnika.
 

79015749.th.jpg

Novi Bravo startuje sa izborom od 5 motora, 12 boja i 4 nivoa opreme (Active, Dynamic, Emotion i Sport), svi osmišljeni da zadovolje vlasnika i ponude najviše vrednosti za uloženi novac.
Fiat od novog modela očekuje da ima zapaženu tržišnu ulogu na segmentu u kome je tokom 2006. godine u Evropi prodato 3.4 miliona automobila što predstavlja više od 20% ukupnog Evropskog tržišta automobila. Ujedno, u tom segmentu je i najteža konkurencija u kojoj imajoš oko 30 drugih automobila od svih proizvođača ne samo iz Evrope, već i Japanci, Korejanci i Amerikaci imaju svoje modele.
Od 2007. godine novi Bravo je zastupljen u 55 država širom sveta sa očekivanom maksimalnom godišnjom prodajom od 120.000 komada. Međutim, već u prvoj godini je prodat u preko 90.000 komada…
 

87393806.th.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nisam bio ljubitelj Brav-o/a modela, baš su mi bili ružni ali ovaj novi bravo je extra odrađen, danas sam video jednog uživo i mnogo dobro je izgledao, sad mi je prosto žao što nije taj model star jedno 7-8 godina da bi mogao da se kupi za 4-5k evra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pusti neso slike nove krome pa da cujem onda komentare :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

11999bravofacelift.th.jpg

new bravo za 2010,dal vam se svidja? :unworthy: stvarno je vrh,mali  facelift :thumbsup: odradjen,svaka cast fiatu 

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Place mi se kad vidim broj prodatih primeraka u Srbiji, i rado bi nekoga "osudio" za taj zlocin. Kad god vidim nekog Brava u gradu uvek se okrenem, mnogo cesce da pogledam vozaca koji se "usudio" da u moru Megana, Golfova, 308-ica odabere ovog lepotana ostavljenog na milost i nemilost hrabrosti kupaca da ga kupe bez ikakve podrske, reklame, marketinga. Nadam se da ce se uskoro to promeniti.

Elem, ono sto je zanimljivo su cene u Italiji koje su za ovaj facelift ostale iste kao za "stari" model i iznose od 16,650 evra za Active 1.4 16v 90KS, pa do 24,300 evra za najskuplji 2.0 Multijet 16v od 165KS u Emotion i Sport paketu opreme. Cene u Srbiji su dosta nize ali ni to nije bilo dovoljno da Bravo ostavri ozbiljnije rezultate u svom segmentu.

U Italiji je prosle godine prodato 38,997 komada i bio je treci najpordavaniji model u C-segmentu. Dok nije mogao da se meri u prodaji sa VW Golfom, u kategoriji vozila sa pogonom na LPG bio je najprodavaniji u svojoj klasi sa 40% od ukupno prodatih. Ovo je zanimljivo zbog buduce pojave polovnjaka koji ce dobrim delom vec imati ugadjen LPG uredjaj. Novi model Brava ce poceti da se prodaje u februaru, a sto se tice Srbije to sada niko pouzdano ne moze da potvrdi. Kao da je nekoga i briga. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da ne bude kao na kromi,izgled super a mnogo zezalica.kad sam je video odusevio se ali vremenom sam cak i odustao od kupovine jedne

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

...htedoh pre neki dan da postavim ovaj Bravo MY2010...ali nigde nisam pronašao nijednu konkretnu izmenu u spoljnem izgledu, jedino je pisalo da im se oprema razlikuje... :thumbup:

Taj auto će tek dolaziti kod nas...kao što je Stilo počeo da živi tek kao polovnjak, slična sudbina čeka i novi Bravo u Srbiji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemci još jednom odaju priznanje Fijatu!

U novom broju Auto Bilda (izdanje za Srbiju), možete pronaći supertest novog Brava 1.9 multijet!

38276317.jpg

12255930.jpg

50115890.jpg

91357843.jpg

55335471.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potkrala im se greška na kraju teksta... :whistle:

''Iz pažnje koja je posvećena detaljima može se zaključiti da je Stilo jedan od najboljih primera bogate italijanske tradicije u proizvodnji automobila. Uspeo je da nas iznenadi jer poseduje suštinu primerenu automobilu koji pruža bezbednost, pouzdanost i uživanje u vožnji.''

Ustvari...ovo i nije greška jer svi mi koji imamo Stila znamo da ga ove reči savršeno opisuju... :whistle: ..jedino što se isto može reći i za novi Bravo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe pazi stvarno im se omaklo.... potpuno su sludjeni bili, nisu više znali šta pišu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam Auto-bild skoro dve godine i mogu reci da im je rubrika polovni automobili i test 100.000km najbolja, nemoze im se poreci strucnost Dekra instituta.Inace i Fiat Panda i Grande Punto su odlicno prosli na istom testu ,jedino nova Fica nece proci dobro zato sto joj je crko motor na pola testa.Isto se desilo i karavan Alfi 159 2,4 sa dizel motorom zaribo jedan cilindar.To da li favorizuju Nemacke automobile je pitanje jer sta ako su stvarno kvalitetniji i povozniji u odnosu na konkurenciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe pazi stvarno im se omaklo.... potpuno su sludjeni bili, nisu više znali šta pišu :lol:

Ma ne znaju ni da prevode, u tome je problem. Prvi put čujem da veverica grize kablove. Koliko znam radi se o kunama. One su prava pošast u Nemačkoj a čujem da se i nama približavaju sa severa. Već ih ima i u Subotici i po gradu prave solidnu štetu i na automobilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako afirmativni tekst. Posebno mi je drago za motor....thumbup.gif

Inače uspešno krenulo za italijansku industriju: počelo sa trkama u Bahreinu, AutoBild nije mačiji kapalj od lista, prevodi se vazda po svetu...Odlično! Mada da budem iskren, Stilo mi se više dopadao od ovog Brava...Medjutim autor teksta je malko STILA i "očepio":

"Pretposlednji predstavnik Fiata u donjoj srednjoj klasi, model Stilo, promovisan 2001. pokušao je da se na tržištu promoviše prostranom karoserijom, širokom paletom motora i dizajnom, koji je za italijanski automobil bio atipično racionalan. Kako se to nije pokazalo kao preterano uspešan put"

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo nije bio uspesan jer je bio isuvise "germanski" auto, posebno izgled. S' druge strane cena mu uopste nije bila naivna (govorim o ceni novog auta), a realno, sa kvalitetom upotrebljenih materijala u kabini nije mogao da parira glavnom takmacu u klasi Golfu IV i posle Golfu V.

O kvalitetu motora JTD Unijet i posle JTD Multijet ne treba trositi reci sve pohvale. S' druge strane benzinci i nisu bili tako uspesni (ko bi rekao za FIAT) a bilo ih je mnogo u Stilu i ni jedan se nije dokazao kao "najbolja kupovina".

Sto se tice benziskih motora, imam utisak da u zadnjih 15-20 godina (ne racunajuci 1.1, 1,2 8v, 1,4 16v) Fiat nije imao benz. agregat koji ce moci da se uz neznatne izmene proizvodi 10 godina. Puno su brljali i trazili sebe.

Mislim da su konacno napravili odlican agregat kao polaznu osnovu za druge verzije a to je T-Jet motor ili ti TBi. Sa MultiAir sistemom na sebi (i bez njega) taj motor je verovatno najbolji motor na svetu u klasi.

Fiat Bravo je "cistokrvni" italijan. Dizajn cista petica, mehanika odlicna, tvrdim da ima najlepsi enterijer u klasi (posebno instrument tabla), a kvalitet materijala u kabini je u rangu, ako ne i bolji od Golfa V.

Kad se na to doda da koristi dokazano odlicne 1.9, 2.0 i 1.6 JTDM dizelase, i vec spomenuti "biser" 1.4 T-Jet od 150ks i meni omiljeni (zbog= cena+potrosnja+performanse) 1.4 T-Jet od 120ks, logicno se namece zakljucak da je Bravo odlicna kupovina (naravno ako imas novca). Pri tom vec u verziji Dinamic se dobija "brdo" opreme, o kojoj germanska, pa cak i francuska konkurencija mogu samo da sanjaju.

Edit: Jedina zamerka, doduse na racun rukovodstva Fiata a ne samog automobila.

Krajnje vreme je da izbace Abarth verziju, posebno sto sad imaju 1.8 TBi motor i novi menjac sa dvostrukim kvacilom!

Edited by Aleksandar NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

...imam utisak da u zadnjih 15-20 godina (ne racunajuci 1.1, 1,2 8v, 1,4 16v) Fiat nije imao benz. agregat koji ce moci da se uz neznatne izmene proizvodi 10 godina. Puno su brljali i trazili sebe.

Uh, uh...pogledaj istoriju 1.6 8v i 1.6 16v Fiatovih benzinaca... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodao sam Stila i planiram kupovinu polovnog "novog" Brava (1.9JTDm, 120KS, 2007.).

Bio bih zahvalan forumskim serviserima, a i kolegama, da daju svoje svoje misljenje o Bravu: na sta obratiti paznju prilikom kupovine (auto ce biti vozen u servis na pregled, ali, nije lose podsetiti majstora :)), dostupnost i cena rezervnih delova (kaisevi, spaneri, vodena pumpa, delovi alternatora, delovi vesanja, delovi klime - lezaj kompresora)...

Hvala unapred!

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega trazi prodavcu broj sasije i motora i zamoli u Delti da ti provere servisnu istoriju auta. Po servisnim intervalima ces proveriti da li mu je kilometraza prava i da li je eventualno imao neke vece intervencije. Sto se tice saveta, niko od redovnijih posetilaca foruma ne vozi novog Brava pa ces mozda najvise saveta naci OVDE.

Srecna kupovina! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na linku - odavno sam registrovan na Fiatistima, tako da sam vec procitao o Bravu...

U principu, sem letve i serija kod kojih se potencijalno menja centrala ABSa, nema ozbiljnijih promedbi...

Malo me brine dostupnost delova, ne bih voleo da zavisim samo od Delte, ali sta je tu je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti nesto znaci, smatram da je najlepsi u C segmentu i rado bih ga posedovao... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...