Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

@Yugisa

A u kojim kolima si terao tog 1.3 dizela?

 

Inace, sto se tice poredjenja benzina vs. dizela - kao pogonskog goriva, dizel ima vecu energetsku vrednost po litri od benzinca, tako da se sa litrom dizela moze dobiti  vise energije nego sa litrom benzina :)

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 mjet imam u Doblu, ali je 90ks, veruj mi da bi se oduševio kako ide pick-up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yugisa

A u kojim kolima si terao tog 1.3 dizela?

 

Inace, sto se tice poredjenja benzina vs. dizela - kao pogonskog goriva, dizel ima vecu energetsku vrednost po litri od benzinca, tako da se sa litrom dizela moze dobiti  vise energije nego sa litrom benzina :)

 

Corsi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta kod dizela je da se manje energije rasipa na toplotu, zato manje trose, potrebno je manje goriva za isti rad, zato se zimi sporije greju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corsa ima potpuno drugačiji menjač i prenose u odnosu na Punta sa istim motorom.

Corsa čak ima i plivajući zamajac dok Puntex nema.

Tu Corsu nisam vozio a u 1.3mjetu sam se vozio i išao je vrlo dobro, čak i odlično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yugisha svima sam rekao, ne samo tebi :)

 

Što se 1.3 motora tiče ja sam ga prvi put probao pre 7 godina i baš se razočarao. Nisam tada ni nešto znao da vozim. A i bilo je 1-2-3 na 1500 obrtaja gde je totalno mrtav.

 

Sledeći put kada smo se sreli sam imao daleko lepše mišljenje o tom agregatu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga ispod 2000 obrtaja nisam ni vozio, ispod 2500 obrtaja je vozen samo za odrzavanje brzine pri 80km/h u najvisem stepenu prenosa (mislim da je to oko 2100). Na 120km/h ide na oko 3200 obrtaja, a najvise je vozen u rasponu 2500-3500 kod ubrzanja.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te tačke gledišta, stvarno je malo kilavo. Moj Punto 120kmh ide na nekih 2200 o/min, a sa 3200p/min je na 170kmh.

Turbo rupa na postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj sad čiji je veći! Za mali motor je normalno da ima kratak menjač, al Mislim da su ga kod 1.3 mjet prekratili. S druge strane, za grad ne smeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džabe kad je vozio neispravnu Corsu.

Panda i Punto 1.3 MJ povlači od 1700 o/min dok Grande tek od 2000 o/min tako da povlačenje od 2500 baca senku na taj auto.

A što se tiče prenosa on je prilagođen karakteristikama agregata. 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za menjač i meni smeta. Mada opametili su se.

 

Koliko sam video novi 1.3 85ks u GP Evu ima prenose kao moj Stilo što je 3000 obrtaja pri 150 po cajgeru.

 

Nemojte me baš 100% držati za reč jer sam ovo video po klipovima sa youtube-a, ali većina ih se gađa.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj punto je na 120 km/h negde oko 28-2900 obrtaja, mozda corsi i ostalima zbog tog plivajuceg mu treba malo vise obrtaja za istu brzinu.

Edited by Markoni Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne funkcionise tako pogon po pitanju obrtaja ;) No svidja mi se ova tema, kad god neko napise neko iskustvo koje dizel ne podize u nebesa, odmah nije bio ispravan :laughing: I bas i drugi 1.3JTD sa kojim sam imao iskustvo je imao bas totalno iste simptome neispravnosti i bas je isto tako vozac demonstrirao njegove osobine kao moje iskustvo sa ovim 1.3JTD na 2000km :laughing: Bese neka prica da 1.3 nema varijabilnu turbinu, onda ako se ta pali na 1700 obrtaja, mogu misliti kako je sa varijabilnom, odmah u leru pun bust gura :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misle ljudi da bolje puni kad je duzi menjac iako tako samo povecavaju sansu da se vise vozi u turbo rupi :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno ne poznajem turbo rupu na mom Stilu. On već na 1500 isporučuje max torque.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 kad god neko napise neko iskustvo koje dizel ne podize u nebesa, odmah nije bio ispravan :laughing:

 

Dzabe pokusavate ova tema je kao osinje gnezdo, treba u naslovu da stoji DANGER!  :laughing:  :nuke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo malo... Da li je to 1.3 JTD ili 1.3 Multijet? Ako je JTD onda je sve moguce. Moj 1.3 Multijet II npr u 5.brzini ide 120 sa oko 2.700 obrtaja. Turbo rupu nema, vuce od 1700 obrtaja do 3.500 bez ikakve rupe. Jedino ako mu voznju na 1500 obrtaja smatrate kao turbo rupu, ali voznja na 1500 obrtaja je samo za rekorde u maloj potrosnji po ravnom i nista vise ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 i jeste samo MultiJet.

 

A to na koliko obrtaja se vrti na 120, zavisi samo i isključivo od prenosa, kako u koji model automobila su pakovali, razlikuju se menjači u Puntu, Corsi, Agili, Merivi, 500L...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel je tu nešto brljao oko menjača.

Kako sam čitao ni Corsa 1.7 zeldi ne ide nešto posebno dobro a imajući u vidu masu i snagu motora trebala bi da leti.

I ovo znam samo iz priče kada sam kupovao auto, pa sam svašta čitao.

Nemam lično iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...