Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Kada bi znali kako ide Yugo EFI prodali bi odmah te traktore  :laughing:  :harhar: , to cekicanje je karakteristicno za CR dizele na odredjenom broju obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kom benzincu? Nisu svi isti. Verovatno jugišin jugo tako izgleda u vožnji

Jugiša, koliko ti troši tvoj jugo?

Na kom oces, ispod 2000ccm. Nema torka.

Dzaba 150ks na 6500rpm. Ko normalan vozi automobil u saboracaju na 6500rpm?

Sa modernim dizelom koristis 90% snage 90% vremena u realnim uslovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ing Luca Piancastelli and ing Leonardo Frizziero tvrde da JTD može uz modifikacije da nagura 293-300 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na kom benzincu? Nisu svi isti. Verovatno jugišin jugo tako izgleda u vožnji

Jugiša, koliko ti troši tvoj jugo?

Na kom oces, ispod 2000ccm. Nema torka.

 

 

Jesi vozio nekad turbo benzinca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ce taj procenat biti sve manji iz godine u godinu.

 

Neki proizvodjaci su vec izbacili atmo motore iz ponude u nekim vozilima dok drugi povecavaju ponudu turbo benzinaca.

Sigurno da ce na nasem trzistu biti veoma trazeni i zbog nacina na koji se obracunava registracija.


Evo i na nasem forumu ako pogledamo statistiku novih auta taj procenat je manji (u korist turbo benzinaca).

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto neko ne poredi atmo benzinca (bilo kog, pa eto i 1.2 8v) i eto Fiat-ov 1.9 D od 44kw, ima li on turbo rupu?

Nasli tu babe i zabe da uporedjujete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obračunu registracije uopšte ne ide u prilog mnogo K.S.(bez obzira na malu zapreminu).Što je veća snaga, skuplje je osiguranje, a ono vuče više od 60% cene. Proveri u registacionom kalkulatoru na netu.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto neko ne poredi atmo benzinca (bilo kog, pa eto i 1.2 8v) i eto Fiat-ov 1.9 D od 44kw, ima li on turbo rupu?

Nasli tu babe i zabe da uporedjujete.

Ne uporedjujemo babe i zabe nego automobile koji se masovno voze i kupuju, a to su atmo benzinci i turbo dizeli.

Kad situacija na trzistu bude drugacija onda cemo i pricati drugacije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se slozio.

Od pocetka teme se kroz istu provlaci superiornost JTD ili MJET (mozda i TDCI, CDTI, TDI, HDI) agregata u odnosu na tamo neke bedne benzince, koji su mahom bez turba, iako u naslovu teme lepo pise Benz vs. Dizlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obejtkivno 1.4 turbo benzin ide bolje nego moj jtd.

Ali ne povlači ni turbo benzin ispod 2000 obrtaja. Lepo ide od recimo 2300, a na 2500 već kida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vincent U pravu si.Mislio sam da je kubikaza presudna.

Ali mogu se uzeti bas opasne masine za prihvatljivu cenu registracije:

 

Evo sad gledam npr Golf 6 1.4 tsi 122 ks '09 registracija je 24 500 (4. premijski stepen).

                                 Golf 6 1.4 tsi 160 ks '09 registracija je 28 000 (4. premijski razred).

                                 Golf 6 GTI 2.0 211 ks '09 registracija je 33 000 (4. premijski razred).

 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 120 ks '13              registracija je 25 300 (4. premijski razred).

Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair 170 ks '12 registracija je 28 700 (4. premijski razred).

Alfa Romeo Giulietta 1750 tbi qv '10 235 ks registracija je 34 600 (4. premijski razred).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesumnjivo da su "mali" turbo benz. u naletu. Takođe su moćni i po performansama. Ne kažem da ne bih želeo nešto od toga.

Mene tu brine napucana snaga, elektronika u glavi, cene popravki, oni tek treba da se dokažu. Vreme će pokazati, a do tada je tu neprikosnoveni JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto da ne bude, zavadio pa pobegao, ja sam se javio eto kao prvo ozbiljnije iskustvo sa dizelom, a u dalju raspravu se necu upustati sad kad sam licno sagledao situaciju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nikakve svađe, samo diskutujemo.

 

Daleko od toga da je jedno pogonsko gorivo toliko bolje od drugog. Da je tako ne bi se ovo drugo ni koristilo.

Sve ima svoje za i protiv. A na kupcima je da nađu balans između svega ponuđenog i prođu najoblje moguće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poslu koristim 2 automobila, VW Polo 1.2TDI (75ks) što je najpribližnije mom GP-u 1,4 benz (77ks) i mogu samo da kažem da to čekićanje nisam čuo a u odnosu na GP-a ide i poteže kao lud, drugi auto je Škoda Oktavia 1,9TDI ali bilo bi blesavo to upoređivati sa GP-om

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato se mazda npr opire ovom novonastalom ''turbo'' trendu, i prkosi sa svojim skyactiv motorima ostalim proizvođačima. Atmosferski benzinac, stepen kompresije 14, ide ko blesav. Potrošnja je odlična, a pritom nisu osakaćeni prdavci od motora kojima fali jedan ili dva cilindra i slično... Iskreno, meni se to sviđa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nikakve svađe, samo diskutujemo.

 

Daleko od toga da je jedno pogonsko gorivo toliko bolje od drugog. Da je tako ne bi se ovo drugo ni koristilo.

Sve ima svoje za i protiv. A na kupcima je da nađu balans između svega ponuđenog i prođu najoblje moguće.

 

Ako je komentar bio upucen meni, ja nisam nikad to rekao, svaka roba ima svog kupca i sve ima svoje prednosti i mane. Ali moje iskustvo sa dizelom je onakvo kakvo sam i dosad tvrdio da ih ja procenjujem i koliko sam ja cuo iskustva meni bliskih ljudi i neke stvari koje ja cenim kod motora ipak daju prednost benzincima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde nađe najslabiji motor za procenu. Ima samo još jedan slabiji Hundai I 10 1.1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bas je u tome i fora, ne vozim ni 2.0 benzince, najveci benzinac koji sam ja vozio je 1.6 a ni jedan nije bio ni turbo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato se mazda npr opire ovom novonastalom ''turbo'' trendu, i prkosi sa svojim skyactiv motorima ostalim proizvođačima. Atmosferski benzinac, stepen kompresije 14, ide ko blesav. Potrošnja je odlična, a pritom nisu osakaćeni prdavci od motora kojima fali jedan ili dva cilindra i slično... Iskreno, meni se to sviđa. 

Videcemo kako ce se pokazati ti benzinci u Mazdi. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...