vicent 1261 Posted May 17, 2015 Sunce ti poljubim, ala prima gas. A tek zvuuuk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted May 17, 2015 Kada bi znali kako ide Yugo EFI prodali bi odmah te traktore , to cekicanje je karakteristicno za CR dizele na odredjenom broju obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 17, 2015 Ja juče i danas vozim benzinca i stalno gledam u ručnu, da je nisam slučajno podigao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted May 17, 2015 Na kom benzincu? Nisu svi isti. Verovatno jugišin jugo tako izgleda u vožnji Jugiša, koliko ti troši tvoj jugo?Na kom oces, ispod 2000ccm. Nema torka.Dzaba 150ks na 6500rpm. Ko normalan vozi automobil u saboracaju na 6500rpm?Sa modernim dizelom koristis 90% snage 90% vremena u realnim uslovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 17, 2015 ing Luca Piancastelli and ing Leonardo Frizziero tvrde da JTD može uz modifikacije da nagura 293-300 ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 17, 2015 Mozda mu labav lanac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 Na kom benzincu? Nisu svi isti. Verovatno jugišin jugo tako izgleda u vožnji Jugiša, koliko ti troši tvoj jugo?Na kom oces, ispod 2000ccm. Nema torka. Jesi vozio nekad turbo benzinca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted May 17, 2015 Pricamo o atmo benzincima, posto je takvih 95% Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 (edited) Mislim da ce taj procenat biti sve manji iz godine u godinu. Neki proizvodjaci su vec izbacili atmo motore iz ponude u nekim vozilima dok drugi povecavaju ponudu turbo benzinaca.Sigurno da ce na nasem trzistu biti veoma trazeni i zbog nacina na koji se obracunava registracija.Evo i na nasem forumu ako pogledamo statistiku novih auta taj procenat je manji (u korist turbo benzinaca). Edited May 17, 2015 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted May 17, 2015 A sto neko ne poredi atmo benzinca (bilo kog, pa eto i 1.2 8v) i eto Fiat-ov 1.9 D od 44kw, ima li on turbo rupu?Nasli tu babe i zabe da uporedjujete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 17, 2015 (edited) Obračunu registracije uopšte ne ide u prilog mnogo K.S.(bez obzira na malu zapreminu).Što je veća snaga, skuplje je osiguranje, a ono vuče više od 60% cene. Proveri u registacionom kalkulatoru na netu. Edited May 17, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted May 17, 2015 A sto neko ne poredi atmo benzinca (bilo kog, pa eto i 1.2 8v) i eto Fiat-ov 1.9 D od 44kw, ima li on turbo rupu?Nasli tu babe i zabe da uporedjujete.Ne uporedjujemo babe i zabe nego automobile koji se masovno voze i kupuju, a to su atmo benzinci i turbo dizeli.Kad situacija na trzistu bude drugacija onda cemo i pricati drugacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted May 17, 2015 Ne bih se slozio.Od pocetka teme se kroz istu provlaci superiornost JTD ili MJET (mozda i TDCI, CDTI, TDI, HDI) agregata u odnosu na tamo neke bedne benzince, koji su mahom bez turba, iako u naslovu teme lepo pise Benz vs. Dizlo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted May 17, 2015 Obejtkivno 1.4 turbo benzin ide bolje nego moj jtd.Ali ne povlači ni turbo benzin ispod 2000 obrtaja. Lepo ide od recimo 2300, a na 2500 već kida. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 @ vincent U pravu si.Mislio sam da je kubikaza presudna.Ali mogu se uzeti bas opasne masine za prihvatljivu cenu registracije: Evo sad gledam npr Golf 6 1.4 tsi 122 ks '09 registracija je 24 500 (4. premijski stepen). Golf 6 1.4 tsi 160 ks '09 registracija je 28 000 (4. premijski razred). Golf 6 GTI 2.0 211 ks '09 registracija je 33 000 (4. premijski razred). Alfa Romeo Giulietta 1.4 120 ks '13 registracija je 25 300 (4. premijski razred).Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair 170 ks '12 registracija je 28 700 (4. premijski razred).Alfa Romeo Giulietta 1750 tbi qv '10 235 ks registracija je 34 600 (4. premijski razred). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 17, 2015 Nesumnjivo da su "mali" turbo benz. u naletu. Takođe su moćni i po performansama. Ne kažem da ne bih želeo nešto od toga. Mene tu brine napucana snaga, elektronika u glavi, cene popravki, oni tek treba da se dokažu. Vreme će pokazati, a do tada je tu neprikosnoveni JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 17, 2015 Jesu mali turbobenz u naletu, ali da se ne zaboravi 2.0 25d 218ks, 2.0 bitdi 240ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 17, 2015 Cisto da ne bude, zavadio pa pobegao, ja sam se javio eto kao prvo ozbiljnije iskustvo sa dizelom, a u dalju raspravu se necu upustati sad kad sam licno sagledao situaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted May 17, 2015 Nema nikakve svađe, samo diskutujemo. Daleko od toga da je jedno pogonsko gorivo toliko bolje od drugog. Da je tako ne bi se ovo drugo ni koristilo.Sve ima svoje za i protiv. A na kupcima je da nađu balans između svega ponuđenog i prođu najoblje moguće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted May 17, 2015 Na poslu koristim 2 automobila, VW Polo 1.2TDI (75ks) što je najpribližnije mom GP-u 1,4 benz (77ks) i mogu samo da kažem da to čekićanje nisam čuo a u odnosu na GP-a ide i poteže kao lud, drugi auto je Škoda Oktavia 1,9TDI ali bilo bi blesavo to upoređivati sa GP-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted May 17, 2015 Zato se mazda npr opire ovom novonastalom ''turbo'' trendu, i prkosi sa svojim skyactiv motorima ostalim proizvođačima. Atmosferski benzinac, stepen kompresije 14, ide ko blesav. Potrošnja je odlična, a pritom nisu osakaćeni prdavci od motora kojima fali jedan ili dva cilindra i slično... Iskreno, meni se to sviđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 17, 2015 Nema nikakve svađe, samo diskutujemo. Daleko od toga da je jedno pogonsko gorivo toliko bolje od drugog. Da je tako ne bi se ovo drugo ni koristilo.Sve ima svoje za i protiv. A na kupcima je da nađu balans između svega ponuđenog i prođu najoblje moguće. Ako je komentar bio upucen meni, ja nisam nikad to rekao, svaka roba ima svog kupca i sve ima svoje prednosti i mane. Ali moje iskustvo sa dizelom je onakvo kakvo sam i dosad tvrdio da ih ja procenjujem i koliko sam ja cuo iskustva meni bliskih ljudi i neke stvari koje ja cenim kod motora ipak daju prednost benzincima Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 17, 2015 Gde nađe najslabiji motor za procenu. Ima samo još jedan slabiji Hundai I 10 1.1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 17, 2015 Pa bas je u tome i fora, ne vozim ni 2.0 benzince, najveci benzinac koji sam ja vozio je 1.6 a ni jedan nije bio ni turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted May 17, 2015 Zato se mazda npr opire ovom novonastalom ''turbo'' trendu, i prkosi sa svojim skyactiv motorima ostalim proizvođačima. Atmosferski benzinac, stepen kompresije 14, ide ko blesav. Potrošnja je odlična, a pritom nisu osakaćeni prdavci od motora kojima fali jedan ili dva cilindra i slično... Iskreno, meni se to sviđa. Videcemo kako ce se pokazati ti benzinci u Mazdi. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites