Jump to content
FAS Goran
Damjanović

Nuova Lancia Thema / Chrysler 300

Recommended Posts

Ova varijanta kao limuzina je onako, ali je zato SW fenomenalna. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

obe su mi lepe na svoj nacin ,limuzina ima izgled kao kupe,a sw mu dodje kao neki veliki hatchbeck,ali najvaznije je da se u lancii opet nesto desava,na opstu radost ljubitelja te marke :cheers: ,sto vise modela to bolje :yes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi sa pogonom na sva četiri točka, predvidjahu se sledeći motori:

benzinski 3.0, šestak u V od 250 do 300 ks

diselaši, komon reil 3.0 petak redni, od 220 - 280 ks

i opciono Ferarijev nov model motora nekad stavljan u Themu, inovirani već vidjeni 8.32

Share this post


Link to post
Share on other sites

57858-lancia%20thema.jpg

Nakon promocije novog Chryslera 300 (na poslednjem NAIAS Salonu automobila u Detroitu), na tržište će stići i njegova verzija sa Lancia znakom.

Lancia će naime u martu 2011. na Salonu u Ženevi javnosti predstaviti i svoju novu limuzinu koja će se bazirati upravo na novom Chrysleru 300. Kao što se i pretpostavljalo, ova najluksuznija Lancia će se zvati Thema (dužina 5084 mm, širina 1891 mm, visina 1507 mm, međuosovinsko rastojanje 3051 mm), što je ime koje italijanska marka već koristila.

Prodaja nove Theme će u Evropi početi u oktobru ove godine, i to sa samo sa šestocilindričnim motorima. To su 3.6 litarski V6 Pentastar benzinac sa 292KS i 353 Nm obrtnog momenta (sa osmostepenim automatikom, 230 km/h, od 0-100 km/h za 7.2 sec, emisija CO2 je 199 g/km) i VM Motori 3.0 litarski V6 turbo-dizelaš sa 190KS, odnosno 224KS (obe dizel verzije sa petostepenim automatikom).

U opremi nove Theme će moći da se dobiju i dvozonski automatski klima uređaj, navigacioni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, adaptivni cruise control, sistemi Forward Collision Warning, Blind Spot Detection, Parkview sa kamerom...

preuzeto sa - Auto Blog

Full rezolucija (1600x1200):

thema1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da pocinje proizvodnja nove Lancia theme ali sam razocaran sto je amerika pravi umesto Italije :thumbdown:

i nece imati taj italijanski smek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Aleksandar NS

VM Motori S.p.A.

VM Motori was founded in 1947. The Company is specialised in the design and production of high technology diesel engines for a variety of users.

http://www.vmmotori.it/en/index.jsp

FPT (Fiat Powertrain) ima 50% vlasništva, drugu polovinu ima GM. Svoju polovinu je Fiat skoro kupio od Penske Corp.

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110211/COPY01/302119961/1424

----------------------

Thema će imati, u odnosu na Chrysler, drugu masku, malo drugačiji prednji branik zbog toga, drugačija svetla za maglu, luksuzniju unutrašnjost u vidu Poltrona Frau i malo drugačije vešanje.

Naravno i ove dizel motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je starom "petaku" dodat šesti cilinder i da je na tome dobio tih "tri litre" motor. Reklo bi se i po snazi da je to u pitanju. Nego nešto drugo me malko žulja (mada sam oduševljen dizajnom modela 300 u Krajzlerovoj varijanti), ne znam što opet menjaju masku hladnjaka... Mislim da to nije dobro nikako (kao ni promena znaka fabrike, uradjena kod Delte...kažu neki siguran put u gubitak identiteta). Mada, živi bili pa videli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dal su italijani prolupali il glupi ameri,pa zar italijani nemogu da dizajniraju po svom ukusu neki sjajan auto,nego su uzeli krajslerov model od pre par godina :wallbash: ,na nega nakacili lancia znak i kao ovo vam je nova thema za 2011,sto bi rekao sojic,o maj gaddd

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem sasvim iskremn C300 je jedini Krajzler koji mi se ikada sviđao.

Jeste američki ali nije dizajnerski promašaj.

I neće biti najružnija Lancia, (Thesis, Musa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sad ovo:

Nuova+Lancia+Thema+2011+-+ItalianTestdriver+copy.jpg

Reč je o istom automobilu, članak je objavljen 17.01.2011 (ni mesec dana nije prošlo)... U intervjuu koji je Sedjo Markione dao izveštaču ovog lista, reč je o potpuno novom i revolucionarnom vozilu - hibridu, sa do sada nevidjenim motorom:

Cambio+ZF+a+9+rapporti+Lancia+Thema+-+ItalianTestdriver.JPG

i potpuno novim sistemom transmisije razvijenom i proizvedenom u Fridrihshafenu AG sa osmostepenim i devetostepenim menjačem:

Cambio+ZF+a+8+rapporti+Lancia+Thema+-+ItalianTestdriver.JPG

izvor:http://italiantestdriver.blogspot.com/2011/01/lancia-thema-versione-ibrida-nel-2013.html

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...