Jump to content
FAS Goran
vaskez

Naknadna ugradnja Lambo vrata

Recommended Posts

Uvek sam se slagao da o ukusima ne vredi raspravljati i uopste o tome ne raspravljam. Postujem to sto se tebi ne svidja jugo i nemam ni nameru ni zelju da te ubedjujem u suprotno. I sam sam rekao da bas ne volim jugice. Moja poenta je da ti sve vreme opisujes kvalitet automobila (ponovicu: "Yugo je kanta", "made in Yugoslavia", "Nece dugo", "to za mene nije auto"...), a uopste u ovom slucaju ne pricamo o tome. Nadam se da kapiras.

Generalno, obrati paznju na svoje postove poslednjih nekoliko dana - ima ih bas mnogo i u vecini postova imas negativan stav prema svemu i svacemu. Cemu to? Koji je razlog i poenta?

No, necemo vise da trujemo temu, mozemo o ovome da nastavimo u offtopicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisli smo mnogo u off necemo vise....

Ostatak sam ti poslao na PM...

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cekaj vili nepreterujem sve je stvar ukusa a i ovaj sto si postavio meni nevalja jednostavno sta god uradio na njemu ostaje yugo i ono made in Yugoslavia, sta ce ti vise od ovoga ja sam i ovim sve reko za mene je to tako a ostali po ukusu, eto i meni se mozda vise svidjaju crnke a tebi plavuse pa to ne znaci da da je plavusa za mene ruzna daleko bilo ali nije po mom ukusu i nijednu plavusu u zivotu nisam imao....

Za mene je yugo kanta i ja ga tako dozivljavam ali veruj mi nepreterujem samo sam iskren.

A tebi moze da se svidja taj yugo to ti ne sporim, ali taj yugo nece dugo....

sedi 1

aVCLJq9.jpg

aVCMeR0.jpg

aVCMwj0.jpg

aVCMDNr.jpg

aVCMIMJ.jpg

aVCMQg9.jpg

aVCN1JS.jpg

aVCNgHJ.jpg

aVCNob9.jpg

aVCNtar.jpg

aVCNAES.jpg

aVCNN7A.jpg

aVCNUC0.jpg

aVCO3AA.jpg

aVCOiyr.jpg

aVCQjLJ.jpg

aVCQrf9.jpg

gxkSQzA.jpg

gxkST3J.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ko kaze da jugo ne moze dobro da izgleda, taj se drogira... Jedini auto koji nikako ne moze dobro da izgleda je FIAT Multipla :D hahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ne drogiram i imam pravo da mislim ono sto mislim.... a za ovo drugo se slazem sa tobom tj. za multiplu,a li tema su lambo vrata za yuga, jos jednom cu reci nepotreban detalj a moze se nesto drugo uraditi za te pare na yugu, mada bolje da radi taj volvo, to je moje skromno misljenje mozda se drug i predomisli, pitaj ga... pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kak'e to ima veze, bitno da su jugishe :D

pa ima veze, posto je tuzno da se taj auto proizvodio dugi niz godina u nashoj zemlji, a sada braca hrvati prave bolje jugishe od nas...

ne mislim nista lose o tome sto su na slikama "stranjski" jugici... nemojte pogresno da me shvatite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim necemo da se lazemo, pogledajte projekte na crofiatu, pa onda pogledajte kod nas... sve je jasno ;)

A problem je, naravno, novac, standard... A tako su i slovenci ispred njih, kao sto su oni ispred nas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasno kao dan... drugar iz SLO je za 18. rodj dobio bmw e36, dok sam ja vozio reebok classic, sad ja vozim punta, a on bmw e60.. toliko o standardima i kinti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ima i u tome da je kod njih rašireniji brzi Internet ( opet zbog standarda ), pa je više ljudi uopšte aktivno po raznim Forumima.

Npr. ima i kod nas zanimljivih automobila, ali se slabo piše o njima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cim je brzi internet, opet, jaci je standard :D sve je to povezano... u golemi offtopic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

video sam pre par meseci lik iz srbije prodavao golf 2 sa vratima koja se podizu gore kao kod lamburgini diabla i mnogih drugih supersports automobila..

Videti tako nesto na najobicnijem automobilu je ekstremno retka i interesantna pojava, pogotovu kad to napravi neko u srbiji..

Da li iko zna kako to moze da se napravi i koliko kosta? Sad svako ima svoje misljenje, ali meni je to ekstra i mocnije od bilo kod fara ili spojlera...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je vec davno isfurana fora u Srbiji, ranije na tuning styling manifestacijama je bilo i po par njih koji imaju ta vrata, inace to su samo sarke, lambo sarke se zovu i ili lambo door kit, kao sto si rekao svako ima svoje misljenje tj ukusi su razliciti, meni se iskreno to ne svidja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to ni mnogo komplikovano a mislim da nije ni mnogo skupo (ne znam tačno cene pa da ne lupam napamet), znam da sam video ranije da to rade i kod nas al nema šanse da se setim gde!!! uglavnom u pitanju su samo posebne šarke i par amortizera, vrata naravno ostaju tvoja i malo se ojača onaj deo gde se montiraju šarke ako se ne varam. Potraži na netu ili jutjubu ovo> lambo doors kit ili lambo doors installation.

P.S. I meni je to interesantno za videti ali je prilično nepraktično za korišćenjen :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kuvalja

Ma gde isfurano (ako ih je bilo samo par, to je nista),, mislim da je bolje reci "vec vidjeno" uostalom, to je show, a uzivo ja u Nisu (drugi,treci grad u zemlji) nikada nisam video ni jedan jedini takav auto.. A verujem da bi bila danas ekstra stvar imati na svom autu tako nesto bilo da si u Nisu, beogradu, ili bilo kojem mestu u srbiji, nismo mi amerika pa da to ima puno ljudi..

@sirius

Zasto bi bilo neprakticno, mislim da je i sa prakticnosti dobro jer se na manjem mestu mozes parkirati, jer vrata idu u vis a ne u stranu, tako da se i na manjem prostoru mozes parkirati i izaci i kola a da ne ogrebes sebe ili drugoga.. E sad ja ne mislim na onaj fazon gde se vrata otvaraju kao kod filma "back to the future", http://en.wikipedia....e:Back_left.JPG (mada ni tom nista ne hvali), nego mislim na ovako http://www.fiat-lanc...showtopic=54310..

Bas me zanima ko u srbiji to pravi, da li moze obicni limar ili nesto treba vise? sad cu pogledati i taj lambo kit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu ja da ti dam broj čoveka iz Kraljeva koji to pravi, imao je do sada na par svojih automobila odradjeno, mada jeste nepraktično, vrata se dižu u vis, ali nijedna ne mogu da se dignu skroz i moraš bukvalno da se saginješ kada ulaziš, a verovatno ćeš nekoliko puta i glavu da lupiš o vrata... Na polovnim automobilima je svojevremeno bilo preko 10tak auta sa lambo vratima, ložio sam se i ja svojevremeno na to, ali kasnije shvatiš da je to samo neko momačko zamlaćivanje...

Edit:

Evo našao sam ti oglas, nego mislim da je preskupo

caa115.jpg

http://www.polovniau...86/lambo_vrata/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja nasao neki sajt sada http://www.automobil...et/lambo-vrata/ pisu puno o tome, cak ima i saveta za ugradnju, (al bar sto se mene tice daleko sam od te majstorije..), al vidim da jeste vrlo skupo, a taj na oglas prodaje univerzalni, a na sajtu kazu da postoje 3 univerzalna, zavisno od tipa vozila, a naravno da taj nikad nemoze da bude dobar kao tipski, a 400e za deo + 100 za ugradnju = min 500evra i to je pitanje kakav bi ispao.. neisplati se to ni pokusati ako nemas auto od bar 5000evra.. A prava moc je kad se otvaraju vrata automatski, kao sto kazu i na samom sajtu, al to je 1500e, i netreba ni razmisljati o tome ako nije u pitanju sportski ili luksuzno sportski auto od bar 10000evra.. Sta da se radi, ipak je to jos jedan od mnogih neostvarenih zelja za prosecnog srbina..

Nego ima li neka slika gde se direktno vide vrata, da bi video koliko ima mesta za coveka da udje u kola? Lako je kod lamba, vrata dugacka a plitka, pa kad se podignu 90c, ima puno mesta da covek udje, a recimo kod kompaktnih automobila, vrata sira a kraca, i pretpostavljam mnogo manje prostora da dodjes do sedista, pogotovu za krupnijeg coveka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ugradjujes nadam se da ti je Tipo trovratni,jer na auto sa 5.vrata to ne ide,nece da lici ninasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 500e mislim da je bolje ugraditi neki N2O sistem, isto nije cest a sigurno bi privukao vise paznje ljubitelja automobila i verujem da bi vise to odobravali a interesantno bi bilo kada dobijes neki "brzi" auto na ubrzanju... U svakom slucaju, slazem se sa Banetom da je totalna glupost staviti na auto sa 5 vrata, a takodje meni je to vise fazon za automobile koji nemaju okvir oko stakla a usustini, najbolji fazon je na kabriu... Ali sad to je vise stvar ukusa...

Svakako je stvar prakticnosti, pre svega te jeftine sarke su vecinom takve da jedva otvaraju vrata na gore, treba se zavlaciti ispod a da ne kazem kako je ako se tako vozilo koristi svakodnevno, zamisli po snegu i po kisi kada svo to blato krene da curi i kapa sa vrata na tebe... Postoje sarke koje omogucavaju i sirom otvaranje vrata i tako na gore, ali dati tolike pare da bi par puta leti dizao gore je meni licno bzvz... A opet ako su kvalitetne sarke, onda dizu visoko vrata, problemi nastaju u garazama i slicno...

Takodje njih je bolje staviti na trovratni auto jer ima duza vrata pa je lakse uci ali kad ih dignes, otice i vise u vis pa moze da zakaci nesto. Naravno ti to radis zbog sebe, pa nema razloga zasto da odustanes jer drugi misle drugacije, ali vecina ljubitelja automobila nece to gledati sa odobravanjem kad stavis na jedan manje vise obican auto i nece im biti nista interesantno... Sto kazu, nema ih vise ni Lambo...

Ne znam kako ti izgleda auto, ali kupi bolje neke dobre gume i felne ili ako imas to, spusti ga kvalitetno, ulozi u kocnice i slicno, vece je zadovoljstvo kada unapredis performanse koje mogu zivot da ti spasu nego sto ces neku supljoglavu klinku/sponzorusu da pokupis na fazon vrata... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma drugari nisam ja mislio da na Tipo ugradjujem lambo vrata, ne znam sto ste to pomislili. Meni su lambo vrata onako pala na pamet, (nije mi palo na pamet da ih ugradjujem u tipo, nego sam hteo da se raspitam kako to funkcionise, kako se krecu cene itd, tj da dobijem neko opste znanje o tome), jos kao dete sam ih voleo, pa reko ovde ima velikih poznavaoca automobilizma, pa ce znati da kazu nesto, dok da sam pitao nekog drugara iz kraja, jos manje bi znao od mene.. Vidite i da sam napisao u gornjem post da za imati smisla nesto tako raditi, treba auto od 10000e, ne znam sto ste mislili da se raspitujem za tipo.. A i to sto kazes, treba auto bez okvira za stakla, dakle sportski kupe, a treba i imati jos neki auto, jer nije to za zimu,kisu...

A za N20 ,po meni treba imati auto sa motorom i kompletnom ostalom mehanikom u tip top stanju, a to vrlo retko ko ima.. Dakle treba prvo uloziti puno para u auto, pa tek onda N20... Ti si u juga samo oko mehanike ulozio 1500evra, tako da verujem da ti je jugic kao nov, al meni tipo nije, iako sam dosta toga sredio od kad sam ga kupio, sve su to bile manje stvari..

p.s. nije mi bio fazon zbog klinki, imam ozbiljnu vezu, nego sam pitao, posto sam kao klinac mnogo zeleo takva vrata,da ako nekada imam neki auto na koj vredi staviti takva vrata, da vidim da lito vredi stavljati.. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, pa meni to onako po stilu pisanja zvucalo kao da si odlucio da ugradis na svoje vozilo pa te interesuje sta i kako a posto ti pise da imas u garazi Tipa, predpostavio sam (a verujem i ostali) da zelis na njega ;) Pa dobro, u modifikovanje auta vredi zalaziti tek kad se auto dovede u fabricko ispravno stanje i kada ostane viska para da moze da se doradi... ;)

PS: Priznaj da si poslednju poruku napisao u tom fazonu jer ti je devojka visila iznad glave pa ne smes da joj kazes da bi potrosio 500e na auto a da njoj neces da das za nove stikle i da zelis sa tim vratima da provuces paznju nekih klinki :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...