ivick 2 Posted March 20, 2009 Jel imao neko iskustva sa slicnim problemom. Znaci kad ukljucim brisace odrade par operacija i onda samo stanu nasred soferke, i onda posle 10-tak sekundi nastave istim sablonom da rade, valjda dok se ne umore i ne rese da stanu skroz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 21, 2009 verovatno kontakti na velikom zubcaniku u motoru brisaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted March 21, 2009 Tripuju ponekad, meni se na najsporijoj brzini zatresu na sredini kad je hladno... A video sam to na jos par puntica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted March 22, 2009 au taj trpi sa tresenjem ima veze sa zupcanikom, ima i fora za sredjivanje bar na puntu, ali je malo cim pa me mrzelo da se udubljujem. . . ako nekoga bas nervira nacicu manual Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 22, 2009 slican princip na oba modela s tim sto kod punta je mnogo lakse prici i mnogo je jednostavno za sredjivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted March 22, 2009 Sta se konkretno radi deder da cujemo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 22, 2009 da skratim pricu-kad dodjes do poklopca motora brisaca,gde je konektor,odvrnes onih nekoliko toreks srafova i mozes odvojiti plocu ravno jer ima ispod ploce dva kontakta i za motor.elem kad si odvojio plocu videces na njoj sa donje strane dve ili tri polugice-kontakta koji se naslanjaju na veliki zupcanik koji ostaje sa motorom brisaca.e pa te dve ili tri polugice kontakta malo izcisti i napni da jace nalezu na veliki zupcanik.sklopi i vozi misko Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted March 22, 2009 Takodje zahvaljujem, videcu malo to da rasceprkam i da pogledam, voleo sam da se igram na jugu sa elektrikom i mehanikom, nadam se da cu i ovde imati uspeha Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted May 1, 2009 Pozdrav svima!Pre dva dana sam kupio STILA 1.9 JTD karavan, naravno imam problem sa brisačima ,pa me zanima gde se nalazi taj motor. Hvala puno na odgovoru unapredp.s.Predstavljam sebe i auto čim ga malo sredim, i spolja i iznutra, za slikanjePozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted May 2, 2009 нашао сам где се налази, али сад не знам како да дођем до њега, како се скида онај велики поклопац изнад њега?позз Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted May 2, 2009 obrati paznju na pravilnik foruma, ukratko da se ne smaras ne pisi cirilicom poZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted May 2, 2009 Nađi neku rupicu i naprskaj WD-a - ako u samom motoru i prenosu nema neke fabričke masti. Naravno, ukoliko je ceo sklop problematično rastaviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted May 4, 2009 Nista tesko sa tom plastikom, samo shto imash tri koliko se secam plasticne nitne( koje nisam u mom slucaju uspeo da skinem a da prezive, tako da sam postavio srafove mesto njih nakon popravke) koje uklonis i onda tu plastiku sa malo truda izvucesh sa vodjica na koje je nabijena, i posle kad dopresh do mehanizma uzmesh i skinesh sa onog pljosnatijeg dela mehanizma brisaca (nemojda dirash onaj deo gde je motor brizaca) plocicu koja ima nekih 6-7 onih cudnih srafova nalik na imbus srafove. Kad si to skinuo, samo malo iskrivish kontakte da malo bolje nalezu, ocistish suvishnu masnocu sa kliznih kontakata (ali ostavish na onom puzicu-zupcaniku) zatvorish i vozish bez brige Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 5, 2009 vidis,kazem nista komplikovano Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejand82 0 Posted June 2, 2009 Imao sam isti problem na jesen... Nasao sam uputstvo negde na netu sa slikama... samo se ociste kontakti i nema problema.... rade 100% bez greske Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted June 21, 2009 ovo su slike onog što je rečeno u postovima iznadE sad moji brisači rade ali im je "nulti" položaj kao na ovoj slici, ima li neko ideju?da ne bude zabune , oni se spuste dole ali se vrate u ovaj položaj i stanu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 21, 2009 sraf za kluc 13 sa donje strane motora popustiti namestiti rucice brisaca u zeljeni polozaj i zategnuti,paziti da prilikom odvrtanja se ne pomeri polozaj motora ako dodje do toga pustiti da motor odradi jedam krug sa otpustenom ili otkacenom polugom koju drzi gore navedeni sraf pa onda stegnuti polugu srafom Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted June 21, 2009 Da nije veče sad bih probao, ovako čekam da se vratim sa posla sutra.mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 21, 2009 javi rezultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted February 1, 2010 Ja imam problem koji mi se po nekad javlja, ustvari ne znam uopste da li je problem, ali kada rucicu na kojoj se pale brisaci gurnem na gore nema pravila koliko puta ce brisaci obrisati soferku, negde sam cuo da bi trebalo kad gurnem rucicu i odmah pustim da obrise samo jednom i stane. E sad nekad obrise jednom, nekada dva, a desavalo se da nastavi uzastopno tri ili cetiri ciklusa brisanja pre nego sto se zaustavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 1, 2010 Ručica na gore ( ali ona ne može sama da stoji u toj poziciji ), dobijaš jedno brzo brisanje, ili više od jednog...tj. sve dok držiš tako ručicu.Ručica na dole pali klasičan mod rada brisača, tj. jedna pozicija na dole je prva brzina sa povremenim radom brisača. Još jednom dole rade stalno i još jednom dole rade stalno ali najbrže što mogu.Okretanjem šteluješ brzinu intervala u onom prvom modu ( jedna pozicija ručice na dole ), tj. kada brisači malo rade, malo ne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted February 3, 2010 da, ali ja kada je podignem gore u polozaj u kome ne moze sama da stoji (i odmah naravno pustim) nema pravila koliko ce dugo brisati, znaci podignem je i pustim posle bukvalno pola sekunde, e sad obrise najcesce jednom i stane, ali nekada recimo obrise i 4 puta uzastopno i stane na pola soverke, nema pravila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 3, 2010 los kontakt na velikom zupcaniku kod motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted February 10, 2010 Pa sta da radim? Mogu li nekako to sam da sredim? Ili moram kod majstora? Koliko kosta to sredjivanje> Ili jednostavno mu nema pomoci pa da vozim dok ne crkne skroz... Da napomenem da se ovo ne desava cesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites