Manfred 2 Posted March 10, 2009 Prva Delta je proizvedena 1979 godine u "osnovnom obliku", a prodavana je pod imenom Lancia Delta u svetu i u Svedskoj, pod "okriljem" Saab-a kao Saab 600.Usput je dobila nagradu za Naj auto 1980 Ono za sta ja znam je: 1. takozvana nulta generacija, tj osnovna Delta, ravna krila i hauba, sa 1.6 motorom i kockastim farovima, a postojala je i 1.6 Turbo, pogon samo na prednjoj osovini. 2. HF 4wd (ravna), 16v i 8v integralka i varijacija oblika krila i haube sa 2.0 turbo i pogonom na sva 4 tocka, sa okruglim farovima. 3. EVO 1 prva evolucija 4. 5. specijalna edicija 5. 6. specijalna edicija 6 EVO 2 druga evolucija. Ko zeli vise da sazna http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta A ima dosta toga i svuda po netu.Google je keva Kao jedan od modela Delte ne treba zaboraviti ni S4 za koji cisto sumnjam da ce iko od nas videti na prostorima Srbije, sem u slucaju Gumball-a Redom Osnovna GT i.e. HF Turbo 4wd HF integrale HF Integrale Evoluzione, Club Italia, najredje, specijalno izdanje Delte HF Integrale 16 v Evoluzione 2, limited final edition Delta S4 I Cabrio Specijalna Martini 5 edicija EVO 1 integralke Ako sam negde pogresio izvinjavam se, neka me neko ispravi. Delta zasluzuje i dosta vishe, ima dosta toga sto nije recheno u vezi nje, a trebalo bi Ovo je tek pochetak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 10, 2009 Jedna koja je u novije vreme poklonjena Kimiju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 11, 2009 Prva generacija delte pojavljivala se u dve, tj. verzije. Prva je bila 1.6 GT sa 105 KS, odnosno GT i.e. sa elektronskim ubrizgavanjem i 108 KS i pogonom samo na predjoj osovini. Zatim se pojavila i 1.6 GT HF Turbo, koja je imala oko 130 KS sa karburatorom, pa zatim u daljoj proizvodnji i do 140 KS sa ubrizgavanjem. Prva generacija postojala je i u 2.0 turbo dizel varijanti od 80 KS, ali ona nije interesantna za dalju pricu.Sledeci model koji se pojavljuje 1986. godine bio je HF 4wd Turbo. Izgled joj je bio slican izgledu 1.6 GT HF Turbo, nije imala prosirena krila, ali je dobila motor od 2.0 turbo motor sa 166 KS, i pogon na sva 4 tocka.Vec godinu dana kasnije pojavljuje se model HF 4wd Integrale, koja sa drugim ubrizgavanjem i drugom turbinom dobija 20 KS vise, pa sada ima 185 KS. Takodje dobija i izmene u izgledu u obliku prosirenih krila (blatobrana) i drugacije haube.Oba modela imaju DOHC 8v motore, sto znaci da imaju dve bregaste i dva ventila po cilindru. Pogon na sva 4 tocka i turbina se podrazumevaju vec od prvog modela sa motorom od 2000 ccm, a od modela HF Integrale se podrazumevaju i prosirena krila i grbava hauba.Vec 1989. pojavljuje se HF Integrale 16v. On je dakle dobio jos dva ventila po cilindu i dobio jos desetak KS, i sada ima tacno 197 KS1991. godine unapredjuju HF Integrale 16v koji zadrzava isto ime, ali dobija drugaciji izgled i jos 10 KS. Tako da sada ima 207 KS i shira krila i haubu sa vise otvora.Dopisacu posle josh, ne mogu sve da stignem sada... imam posla Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted March 13, 2009 Gde iskopa ovu cabrio , jel to fabricki ili neka prerada ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 13, 2009 napravljeno je svega tri komada, za nekog rodjaka direktora fabrike i tako nesto malo ljudi zna da postoji uopste, nastavak sledi Malo domacih delti I to nije sve.... Neke varijacije na temu delte : Pa malo namuljanih delti : Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted March 15, 2009 Eh ta DELTA jedna i neponovljiva tesko da ce iko napraviti takav auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 15, 2009 A mi nazalost zivimo u Srbiji i ne postoji maltene ni jedna u odlicnom stanju, skoro svaka je u prosecnom - dobrom, i loshem ili jako loshem stanju, a ljudi sve manje para imaju da rade restauracije.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted March 16, 2009 Milovanova iz NS je ekstra sad je uzeo jos dve od Joce celavog pa ima tri Quote Share this post Link to post Share on other sites
stajnajn 0 Posted April 25, 2009 E ovo je zver od auta.Zna li mozda neko gde je zavrsila ona iz jagodine sto se prodavala pre jedno godinu dana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted November 11, 2010 Ima li neko iz N.Sada da bi uslikao te Milovanove Delte i predstavio ih na neki nacin? Dosta se prica o njegovim Deltama, ali malo slika i informacija... Evo malo za odmaranje ociju: E, ovo su okupljanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 45 Posted November 12, 2010 Drugar moj je kaparisao onu ednu gore sa slike BG 182-493... Kazu da je ta najocuvanija kod nas, i meni izgleda bas dobro... Ima pravih 92000 km i 2 vlasnika... Bice slika cim je preuzme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted November 12, 2010 Markoni, nadam se da ces nas obradovati detaljnim predstavljanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted May 11, 2011 ima jedna kod nas u ns,tacnije u sremskoj kamenici,stoji vec dugo. dva,tri puta sam obuilazio oko nje i niko ne zna ko je vlasnik. crne je boje hf integrale,ima i rabricke felne. slikacu je ovih dana kad budem prolazio tuda. steta za takav auto,propada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted April 19, 2014 Bila je Delta i sa motorima 1.3 i 1.5. Milovan iz Futoga je kupio od sina Joce celavog delte ali ne moze da ih prevede jer su Jocino vlasnistvo, tako da...Ta u Sremskoj Kamenici ceka bolje dane, nije na prodaju.Moja nije u odlicnom stanju pa je ni ne pokazujem mnogo. Inace, limarijski u odlicnom fabrickom stanju, boja matirala od nekoliko poliranja. Motor rasturen zimus, sledi pakovanje. Dosla i Dedra Integrale u ergelu pa su radovi na Delti malo odlozeni. Polako, ne zurim nigde, ja sam joj poslednji vlasnik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 10, 2014 Lancia Delta Integrale Spider Nedavno je i zvanično potvrđeno da će Lancia svoje automobile ubuduće prodavati isključivo na domaćem, italijanskom tržištu odnosno da će postati brend samo za Italiju. Lancia će takođe u narednom periodu iz svoje ponude izbaciti modele Delta, Thema i Voyager, što u praksi znači da će kupcima na raspolaganju ostati samo najmanji model - Ypsilon. Ovde se postavlja pitanje šta će se desiti kada se istekne životni ciklus i tog Ypsilona (oko 2018. godine); da li će dobiti naslednika ili će Fiat odlučiti da tada i definitivno ugasi Lanciju kao marku? Imajući sve to u vidu, budućnost Lancije je pod velikim znakom pitanja, pa fanovima ostaje da se sa setom sećanju nekadašnjih modela poput legendarne Delte Integrale. Ovih dana posebnu pažnju privlači i jedan specijalni primerak Delte Integrale, prepravljen u kabriolet. Naime, novinari britanskog magazina Autocar su nedavno u Italiji imali priliku da zavire u privatnu kolekciju automobila bivšeg velikog šefa Fiata Giannija Agnellija (12. mart 1921 – 24. januar 2003). Među brojnim specijalnim modelima Fiata (kao što su recimo Fiat 125S sedan, Fiat 130 estate i Fiat 131S), Lancije i Ferrarija nalazi i unikatni primerak Agnellijeve Delte Integrale Spider. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 25, 2014 Omiljen od strane publike, omražen od strane konkurencije, ali i dalje jedan od najpoštovanijih modela automobila našeg doba Poštovani čitaoče, pred tobom se nalazi priča o jednom sasvim običnom automobilu i njegovom nestašnom blizancu. Ovo je priča o pitomoj Lancii Delti i divljoj Lancii Delti Integrale, njihovim usponima i padovima, kao i sitnim stvarima koje su učinile ovaj automobil legendarnim. Period od 1969 do 1979 godine predstavlja verovatno jedan od najtežih u istoriji Lancie. Stratos, Gamma i Beta, poslednji predstavnici jednog perioda, su imali pristojan izgled i perfomanse, ali su bili daleko od savršenih. Loš kvalitet izrade, niska pouzdanost, slaba do nikakva antikorozivna zaštita (čuveni ruski čelik) i loša servisna podrška su doveli do dramatičnog pada prodaje. Neko vreme se čak govorilo da će Lancia zbog svih problema prestati da postoji. Srećom, to se nije desilo. Rad na potpuno novom modelu, kodne oznake (Progetto-projekat) 831, je započeo davne 1975 godine. Lepršave linije prethodnih modela Lancie su ustupile mesto daleko konzevativnijim, a Giorgetto Giugiaro je na osnovi modela Fiat Ritmo stvorio model sa dizajnerskim karatkeristima sličnim onim viđenim na Volkswagenovim modelima Golf i Scirocco. Prve skice su pokazale široku i strogo uglastu karoseriju (3.895 x 1.621 x 1.364 mm), sa više unutrašnjeg prostora od Golfa. Zanimljiv detalj, danas veoma rasprostranjen, je prvi put primenjen na jednoj Lancii. Delta je od samog početka bila zamišljena sa branicima integrisanim u karoseriju, u boji vozila. Prvobitno rešenje zadnje svetlosne grupe je podrazumevalo horizontalan položaj (kao kod Scirocca), ali se zbog praktičnosti i povećanja otvora prtljažnika ipak primenilo originalnije rešenje sa vertikalnim svetlima. Testiranje prototipova na raznim stazama je rađeno u turama od po 10.000 kilometara, a same ture su bile podeljene na zasebne etape i to: 3.800 km na zemljanim putevima, 2.800 km na kaldrmi, dok je ostatak bio bio predviđen za asfaltne puteve. Intenzivnim testovima su bili obuhvaćeni sistemi za grejanje i ventilaciju, kako bi se Delta ponudila kupcima u što više klimatskih područja. Karoserija je zbog veličine i izgleda zahtevala čvrstu kontrukciju, što je značilo da će se prilikom sklapanja delovi spojiti u 4.247 tačaka zavarivanja i fiksiranja, čak 1.000 više od Ritma. Mekši i bezbedniji materijali u unutrašnjosti su omogućili izradu kompleksnijih oblika, a naglasak je posebno stavljen na prvorazrednu udobnost u vožnji. Godina 1979. Šah Reza Pahlavi je svrgnut sa vlasti, Sovjetski Savez vrši invaziju na Avganistan, Lancia Delta je premijerno prikazana na salonu automobila u Frankfurtu. Reakcije specijalizovanih novinara su bile povoljne, a rezultat rada celog tima na projektu Delta je nagrađen u vidu titule Automobil godine 1980, ispred Opel Kadetta i Peugeota 505. Na početku prodaje Lancia je kupcima ponudila benzince u dve verzije. Slabiji motor je imao 1.3L i 75 ks, snaga se na prednje točkove prenosila preko četvorostepenog manuelnog menjača, a kupcima je uz doplatu na raspolaganju bio i menjač sa pet stepeni prenosa. Snažniji benzinac od 1.5L i 85 ks je pokretao luksuzije opremljenu Deltu. Nastavak proizvodnje donosi zanimljive novitete po pitanju pogona. Javnosti su predstavljene LX (luksuzna) i GT (sportska) verzije opremljene benzincem od 1.6L sa 105 ks, poreklom iz modela Fiat Ritmo 105TC. Evolucija ovog motora je u GT ie verziji donela blago povećanje snage, na 108 ks, a kasnija Kat verzija je snagu skinula na 90 ks. Sledeći veliki korak je bio Salon automobila u Torinu 1982 godine, gde je Lancia prvi put pokazala pravac u kome će se kretati Delta narednih deset godina. Posetiocima je prikazana Turbo 4x4 verzija, sa motorom od 130 ks. Bilo je potrebno još godinu dana da se sajamska verzija uvrsti u zvaničnu ponudu pod imenom Delta HF Turbo, doduše bez integralnog pogona. Garrett T3 turbo punjač je omogućio ovoj verziji maksimalnu brzinu od 190 km/h, a vlasniku ovog modela startnu prednost na svakom semaforu. Od kraja 1982 pa sve do 1989 godine Lancia, na osnovi modela Delta, proizvodi klasičan trozapreminski sedan pod imenom Prisma. Sedan možda nije imao značajnu istorijsku ulogu, ali je sa 317.378 proizvedenih primeraka u dobroj meri pomogao poslovanje Lancie. Jedinstvena Prisma je svojevremeno izrađena za vlasnika Fiata, Giovannija Agnellija, a radi se o modelu 2.0 turbo 8v integrale, sa kompletno kožnim enterijerom, elektropodizačima svih stakala i klima uređajem. Avvocato Agnelli je ovaj automobil koristio sve do 1988 godine, kada je stigla zamena u vidu modela Thema. Sve do sredine 1980tih nije bilo većih promena na karoseriji Delte. U ponudu je uvršten automatski menjač, a 1985 godine u ograničenoj seriji od samo 200 primeraka se pojavila S4 verzija. U želji da ispuni standarde za učestvovanje u Grupi B, Svetskog reli šampionata, Lancia je proizvela manju seriju drumskih legalnih sportista. Delta S4 Stradale je sa dotadašnjim modelom delila samo izgled, sve ostalo uključujući i motor, je bilo specijalno izrađeno. Motor smešten pozadi je iz 1.8L razvijao 250 ks, znatno manje nego reli verzija sa početnih 400 ks. Samo mesec dana nakon što je dobila odobrenje za takmičenje, Lancia Delta S4 osvaja prva dva mesta na RAC reliju. Prvo veće ulepšavanje Delta doživljava 1986 godine. Primetne su bile određene izmene na karoseriji, naročito u predelu branika, dok je unutrašnjost sa redizajniranom instrument tablom postala prijatnija. Benzinci od 1.3L i 1.5L su opremljeni novim karburatorima, verzija 1600 GT ie dobija sistem za ubrizgavanje goriva i elektronsko paljenje, a u ponudu se ubacuje turbodizel motor – 1.9L i 80 ks. Verzija HF Turbo takođe dobija sistem za ubrizgavanje goriva, a snaga motora se povećava na 140 ks. Samo za tržište Grčke je u ponudu uvršten benzinac od 1.1L i 64 ks. Najznačajniji novitet za 1987 godinu je predstavljanje HF 4WD verzije Delte, pokretane dvolitarskim motorom sa 165 ks. Verzija sa integralnim pogonom je dobila duple okrugle farove, koji će kasnije postati zaštitni znak svih verzija sa ovim sistemom raspodele snage na točkove. Srce Deltinog integralnog pogona čine tri diferencijala, a snaga se između osovina raspodeljuje u odnosu 56:44, preko centralnog Ferguson viskoznog kvačila. Prava snaga se krije na zadnjoj osovini, u Torsen diferencijalu, koji raspodeljuje obrtni moment između zadnjih točkova, prema stanju puta i mogućnosti prijanjanja točkova. Naredne godine se umesto 4WD verzije u prodaju pušta Delta Integrale 8v, sa 185 ks i 304 Nm obrtnog momenta. Automobil je opremljen novim turbo punjačem sa interkulerom, kvačilom sa modela Thema 8.32, montirane su jače opruge i amortizeri, a pneumatici su porasli za jedan broj - 195/55 VR 15. Razvoj Delte Integrale se polako ubrzava. Godine 1989 na Salonu automobila u Ženevi, se pojavljuje 200 ks jaka 16v verzija, koja u ponudi zamenjuje slabiju. Perfomanse su postale nešto impresivnije – maksimalna brzina od 220 km/h i ubrzanje od 0–100 km/h za 5.5 sekundi. Vizuelno se ističu blago uzvišenje na poklopcu motora i širi lukovi oko točkova, dok je sa mehaničke strane prvi put ugrađen ABS. Raspodela pogona je promenjenja, tako da je odnos između osovina 47:53. Ovakvo rešenje je učinilo Deltu življom i nešto komplikovanijom za vožnju i pored mase od 1.240 kg. Tek je 1991 godine ponuda verzija Delte ponovo osvežena. U prodaji su ostali benzinac od 1.3L i 1.5L, u standardnoj u luksuznijoj verziji, u ''sportistu'' od 1.6L u GT se ugrađuje katalizator i snaga mu se smanjuje sa 108 ks na 90 ks, kao i u HF Turbo verziju, tako da umesto 140 ks, sada ima 132 ks. Poslednji primerci Delte sa pogonom na dva točka su sišli sa proizvodnih traka 1993 godine, dok je samo godinu dana kasnije definitivno stavljena tačka na proizvodnju Delte sa pogonom na svim točkovima. Oktobar 1991 godine, premijera prve Delte HF Integrale Evolution. Fantastičnog izgleda sa ujednačenim duplim okruglim farovima, još većom grbom i prorezima na haubi, širim lukovima oko točkova, većim branicima i nižim pragovima. Ovo su bili poslednji automobili iz Evo I serije potrebni za homologaciju za takmičenje u Svetskom reli šampionatu. Kasnija verzija sa katalizatorom nikada nije učestvovala na trkama. Alcantara na anatomski oblikovanim Recaro sedištima je predstavljala standardnu opremu, dok su koža u enterijeru i klima uređaj, kao kod rasnog sportskog automobila, bili dostupni samo uz doplatu. Lancia Delta HF Integrale 16v Evoluzione II iz 1993 godine je poslednje izdanje legendarnog automobila, ako ne računamo specijalne verzije. Dvolitarski motor je u skladu sa ekološkim zahtevima opremljen katalizatorom, multipoint ubrizgavanjem i novom Garrett turbinom. 215 ks i 314 Nm obrtnog momenta su za početak 1990tih godina prošlog veka već predstavljali redovnu pojavu, ali je atraktivan spoljašnji izgled, naglašen zanimljivim felnama i pneumaticima dimenzija 205/45 ZR 16, ipak uspeo da privuče kupce. Druga evolucija Delte Integrale se nije proizvodila u pogonima Lancie, već je taj zadatak preuzela Maggiora. Karoserije su nakon sklapanja poslate u pogone Bertonea, gde se vršilo farbanje i konačno montiranje komponenti. Delta je mnogim ljubiteljima automobilizma poznata po specijalnim izdanjima, koje danas dostižu veoma interesantne cene – čak i do 200,000 evra. Od izuzetno retkih treba spomenuti i Delta Evoluzione - Rosso Monza, Rosso Winner, Bianca, Nera, Blu Madras, Blu Lord, Verde Derby, Gialla Ferrari, Blu Zeland i Viola primerke. Jedinstvena Delta Integrale Cabrio, koja je svojevremeno izrađena za Giovannija Agnellija, se trenutno nalazi u Nacionalnom muzeju automobila u Torinu. U periodu od 1979-1993 godine je proizvedeno ukupno 483,162 Delti, od čega je oko 45,000 u verzijama 4WD – Integrale – Evoluzione. Pre samog kraja proizvodnje, holandski zaljubljenik u klasične automobile, Paul Koot, u saradnji sa dizajnerskom kućom Zagato i Lanciom je planirao da na osnovi Delte Integrale izradi 500 primeraka kupea, pod imenom Hyena. Prvobitna ideja je bila da se celokupna proizvodnja obavi u pogonima Lancie, ali je italijanski proizvođač u poslednjem trenutku odustao, dok je Fiat kao vlasnik Lancie odbio svaku dalju asistenciju na projektu. Samo 24 primerka su došla do kupaca spremnih da plate visokih 75,000 dolara. Delta Integrale je u ogoljenom stanju transportovana u Holandiju, gde se vršilo spajanje sa karoserijom od kompozita. Konačni rezultat rada je bio automobil 200 kg lakši od modela na kome se bazirao, ali i snažniji. Uz manje modifikacije motor je postizao 250 ks, dok je ubrzanje do 100 km/h iznosilo oko pet sekundi, uz maksimalnu brzinu od 230 km/h. Najveći broj proizvedenih Hyena je, pomalo neverovatno, završio u rukama japanskih kolekcionara automobila. Saradnja Saab-a i Lancie je početkom 1980tih godina prošlog veka na tržište Norveške, Švedske, Danske, Finske i Islanda izbacila model Saab-Lancia 600. Švedski proizvođač je bio u dobrim odnosima sa Fiatom i kroz njegovu prodajnu mrežu su prodavani neki italijanski modeli, kao što je Lancia A112, tj. Autobianchi. Saradnja na modelu 600 je započela već u maju 1980 godine, a Saab 600 je kupcima nuđen kao zamena za stari Saab 96. U ponudi se nalazio samo motor od 1.5L sa 85 ks, a kupcima su nuđena dva paketa opreme. Dovoljno je reći da se cela odiseja sa italijanom u Skandinaviji završila fijaskom. Automobil je bio u prodaji samo do 1982 godine, kada se na veliko zadovoljsto tvrdokornih ljubitelja Saab-a povlači iz prodaje. Razlozi za neuspeh su mnogobrojni, počevši od cene koja je bila samo za nijansu manja od Saab-a 99. Kvalitet izrade nije bio na očekivanom nivou, zbog čega su mnogi primerci sa metalik farbom počeli da se ljušte već nakon godinu dana. Najveći problem sa motorom je zapravo bio sasvim banalan. Da bi prilagodili vozilo hladnijim uslovima vožnje na severu, Saab-ovi inženjeri su podigli temperaturu termostata sa 82 na 92 ºC. Ironijom sudbine leto 1980 godine je bilo najtoplije do tada, što je prouzrokovalo da se motori pregrevaju. Sledeće godine je problem rešen, podešavanjem na 82 ºC za leto i 87 ºC za zimu, ali je tada već bilo kasno za bilo kakve promene. Kasnija saradnja Saab-a i Lancie, na projektima 9000/Thema je dala mnogo bolje rezultate. Ukupno je prodato 6.419 primeraka. Stvaranje mita o nepobedivosti Delte na reli takmičenjima je započelo krajem 1984 godine sa razvojem S4 verzije. Naslednik modela 037 je za takmičenje u Grupi B dobio motor od 1.8L i prvi put primenjeni sistem dvostukog punjenja – preko kompresora i turbine – što je davalo izlaznu snagu od 400 ks. Svi radovi na motoru su delo Abarth tima, koji se godinama unazad pripremao sa Lanciom za takmičenja. Godinu dana kasnije je snaga povećana na 450 ks, pri 8.000 obrtaja. Delta S4 u kompaktnom i laganom pakovanju je pobedila već na prvom takmičenju, čuvenom RAC reliju, a u narednoj sezoni Delta S4 beleži pobede na tri relija – Monte Karlo, Argentina i Grčka. Niz nesreća na takmičenjima, uključujući i smrt Henrija Toivonena u fabričkom timu Lancie, je prourokovao brzi kraj Grupe B i prebacivanje fokusa sa neukrotivih automobila na nešto civilizovanije, u Grupi A. S4 nakon pet pobeda, od kojih jedna nije zvanično priznata, svoje mesto u takmičenju ustupa Delti HF 4WD. Nagla promena pravila je mnoge proizvođače ostavila bez adekvatnog vozila, što je Lancia odlično iskoristila. Godine 1987 Lancia beleži devet pobeda na takmičenjima, a sledeće deset pobeda na 11 takmičenja. Godine 1989 Lancia Delta Integrale 8V pobeđuje na prvih šest takmičenja i osvaja titulu mnogo pre kraja godine. Sledeće sezone je predstavljena Delta Integrale 16V, Lancia ponovo beleži šest pobeda i borba između Carlosa Sainza i Juhe Kankkunena besni sve do poslednjeg relija u sezoni. Kankkunen u udesu ispada iz dalje borbe, Sainz u Toyoti uzima prvo mesto, a Lancia osvaja još titulu za konstruktore. Godine 1991 Lancia i Kankkunen pobeđuju na relijima u Keniji, Argentini, Finskoj i Australiji, dok Didier Auriol pobeđuje na Sanremu. Peta uzastopna titula u konkurenciji konstruktora je obezbeđena uz titulu u konkurenciji vozača. To je bila i poslednja sezona učestvovanja fabričkog tima. Sledeće sezone polu-privatni Jolly Club tim, uz pomoć Martinija, preuzima Deltu u Integrale Evolucione verziji od fabričke ekipe. Sa osam pobeda u zadnjoj sezoni, i šest uzastopnih titula u konkurenciji konstruktora, Delta blistavo odlazi u istoriju. Do danas se nije pojavio automobil koji je osvojio više od 46 reli pobeda, a male su šanse da se u budućnosti to i desi. preuzeto sa - brzabrzina.com preuzeto sa - Auto Blog ------- Više o: Lancia Delta S4 Lancia 037 Fiat 131 Abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 27, 2015 ...samo zvuk: Plus...a, sve počinje onim govorom Marchionne-a o ''budućnosti'' Lancie: Ima titl na engleskom, ne zaboravite zato da kliknete na CC Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 27, 2015 Delta HF Integrale (Lancia - vers. '91) \ 1991 \ eng Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted January 29, 2015 Na prodaju Lancia Delta Integrale iz 1992. sa pređenih 50km Automobil koji predstavlja pravu ikonu automobilizma poslednjih 30. godina, Lančija "delta integrale" iz 1992. godine sa pređenih samo 50km će biti ponuđena na prodaju na Silverston aukciji u Engleskoj. Ova "glanc nova" Lancia je samo jednom bila vožena i to 50km od prodajnog salona do garaže trenutnog vlasnika gde je provela poslednjih 22. godine u idealnim uslovima, a njena trenutna cena je procenjena između 90.000 i 100.000 funti(oko 134.000 evra). "Ovaj model je proizveden u ograničenoj seriji od samo 400 primeraka za proslavu uspeha na Svetskom reli šampionatu pa predstavlja neverovatno otkriće i pravi raritet", rekao je ovom prilikom Gaj Lis-Milne, generalni direktor Silverston aukcijske kuće. Kako bi se poboljšalo upravljanje, ovaj model je imao šire gume u odnosu na ranije "delte", a kako bi se one uklopile u karoseriju, široki lukovi točkova su dodatno povećani. Da bi se nadomestila povećana težina, 16V turbo motor je dodatno unapređen da proizvodi 210KS. Ovaj primerak, sa serijskom oznakom 124 je trenutno neregistrovan, a uz njega ide originalna servisna knjiga, uputsvo i alat. Izvor: Blic/Moj Auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted January 29, 2015 idem da isecem vene. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted January 30, 2015 Sviđa mi se tabla. Kao Mig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted January 30, 2015 Šta reći?Ovako nešto vredi bar milion eura! Quote Share this post Link to post Share on other sites