Jump to content
FAS Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

znam ja to sve matori ali ipak bolje sachekaj mesec dva ako ti nije hitno potreban auto!

a ti 500 cesh isplatiti kroz manje kesha koji je potrebno uloziti u auto koji je manje unishtavan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, slazem se sa ovim sto reaper napisa.

Ako kupish lesha, rachunaj da ces svakih mesec dana davati po 200-300 evra samo da ga odrzavas u zivotu dok stvarno ne gecrtkne.

Sachekaj malo sa kupovinom, ne kupuje se auto na bum, moras dobro da pogledas, a ne da kupis prvog ponudjenog, a za vreme dok trazis najboljeg, skupljaj pare za istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas na bum, auto trazim da kupim vec blizu 4 meseca, prvo sam hteo Fiat tipa *novi model, pa Alfu 155,145,146, pa Fiat Punta mk1, pa Punta mk2 van... Prijatelj sto mi doterava je proveren, moji familija od njega uzme godisnje najmanje 2 auta, rekao mi je da je ovaj mk2b teretni ali da ga je vozio samo jedan vozac i samo jednu smenu, kilometraza je prava,ima nove gume i kaze da je ekstra ocuvan. Cene sam malo uporedjivao i mislim da je ok. Danas jos treba da razgovaram sa njim pa cu vam preneti utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reaper_HGT & Manfred, sve je to tacno, ali u isto vreme i jako relativno.

Elem, evo na primer da vam ispricam moj slucaj:

Pre godinu dana sam skupio odredjenu sumu novca koja je bila strogo limitirana i nije postojala sansa da u neko dogledno vreme bude povecana i resim da kupim auto, prvi izbor je bio punto kao najbolji odnos cene i onoga sto mi treba u tom trenutku. Posle duze potrage izbor se sveo na putnickog benzinca 2000 ili vana dizelasa 2002. Zestoko sam se protivio kupovini van-a, bas iz gore navedenih razloga, ali me burazer nagovori da odem da pogledam tog van-a (on ga je nasao). Inace da pomenem da se moj burazer jako dobro razume u kola, pola drustva su mu mehanicari, limari... on je elektricar, a onako, vise kao hobi dosad je prodao 40-50 automobila u zuvotu i licno poznaje i saradjuje sa par uvoznika polovnjaka.

Kada sam video auto, bio sam iznenadjen. Na stranu eksterijer koji se lako sredi, iznutra je bio fantasticno ocuvan, od kokpita do patosa, pedala i ostalih habajucih delova. Suvozacko sediste i vrata izgleda nikada nisu ni bili korisceni, cak je i brava desnih vrata zaribala. Na satu je bilo 97000, a izgledao je kao da nije presao vise od 50000. Probao auto, lepo ide, utegnut, nikakvih problema. Na moj komentar da bih ipak vise voleo putnicki, on mi je samo dao kljuceve od jednog putnickog koji je bio tu (i skuplji za 800?‚¬) i rekao "pogledaj i probaj". Da skratim, auto je bio katastrofa i sto se tice stanja enterijera, a jos gori u voznji. Kada sam izasao iz kola lik se smejao i pitao me da li hocu da ga kupim :D.

Kupio sam van-a, vozim ga svakodnevno evo vec godinu dana (~1200km mesecno) uz pravilno i redovno odrzavanje, a osim standardnog zupcastog kaisa (sa pratecim delovima), zamenio sam samo manzetnu homokinetickog. I to sam otisao u renomiran servis i rekao "Probajte i pogledajte sve sto ne valja i recite sta da menjam". Prepipali, probali i rekli su mi samo za tu manzetnu.

Tako da, sve je relativno - mozes i dobro da prodjes sa van-om, a lose sa putnickim (ko ti ne garantuje da taj putnicki nije bio u rent-a-caru??). U svakom slucaju treba dobro paziti sta kupujes i od koga, a obavezno povesti jako verziranu osobu sa sobom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako biram izmedju motora 1.9D i 1.2 8v benzin sta mi preporucujete?

Ajmo glasanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7849

1.9D 2002. godiste

U gradskoj voznji sa teskom nogom na gasu u mom slucaju ne prelazi 6l/100km( zima,spic ), na otvorenom (auto put ) 5,1 pri 120 km/h

...a sto se tice pumpe viskog pritiska...nikako ne uzimaj sa lukasovom pumpom...u Srbiji ima jedan jedini majstor koji ima potrebnu opremu ( sto za ispitivanje i podesavanje) BT Diesel , kod hipodroma...

Ne bitno je da li ti ode elektronika, ili bilo koji mehanicki ili drugi kvar...ne gine ti od 350e do 550e, a moze i vise :lol: ..,.,.,sledeci naj blizi je u zagrebu i duplo je jeftiniji...

Predlog - izbegavaj LUKASOVU pumpu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Ja sam skoro kupio Punto mk2, 1.9jtd i bas sam bio odusevljen.. do juce.

Upalila se crvena lampica ECU u toku voznje (ustvari u toku leta iznad tramvajskih sina ;) ) i kaze mi majstor da je povukao vazduh. Sve jedno i dalje isto radi (prede) i ima isto snage i pali k'o mina i sve sto vole mladi... Ali me malo brine. pa ne bi se lampica upalila bez veze...

Inace rezervoar je bio do pola pun i sipam samo na JP osim poslednjeg tocenja na MOLu (deluje bas dobro onaj novi euro5).

Jel imao neko slican problem?

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5882

Evo i ja da se javim... :cool

Imao sam Punta 1.9D i Punta 1.9JTD i mnooooogo se vise isplati JTD od D .

Na 1.9D cale je menjao pumpu i jos neke sitnice...

JTD je presao kod nas u porodici preko 150 000 (uzeli smo ga sa 30K na satu, znaci, presao oko 180K i vise) bez problema, potrosnja je bila oko 6-7L a isao je sasvim fino ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuku od mene ima 1.2 16v, prilicno izdrzljiv motor. JTD svaka cast, ali je strasno skup za odrzavanje(Ako se uzme neki koji je dosta presao, medjtuim ako je presao vrlo malo onda je majka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste 1.2 16v dobar i izdrzljiv motor, ali ja to u kombinaciji sa klimom nebi vozio. =[

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa sad! nije trkalica ali je za grad super, jeste malo frka uzbrdo sa punim kolima i klimom ali jbg troshi 5l!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi pominjete 1.2 16v ali ja mislim da je ovaj koji mene zanima 1.2 8v, pa sta mislite o njemu? Znaci Fiat Punto 1.9D, 2001. god. nista posebno od opreme, bele boje, presao oko 100000 km, cena 3500e; ili Fiat Punto 2004. god. 1.2 8v, klima, crvene boje, presao oko 80000 km, cena 4000e?

Ovo su sada konkretni modeli koje razmatram da uzmem, pa sta je pametnije??? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaki moj izbor bi tu bio ipak 1.2 8v iz dosta razloga, prema tome od mene imash glas za njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

Bez polemike 1.2 8v...

logikom bolje jednom 650e za sekvent, nego MOZDA nijednom lucas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja glasam za 1.2, jer 3 godine je ipak 3 godine, bez obzira na sve! ;)

Jedino (kao sto vec rekoh) posmatraj ga kao da nema klimu, a i vrlo je vazno objektivno stanje oba automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez polemike 1.2 8v...

logikom bolje jednom 650e za sekvent, nego MOZDA nijednom lucas...

E to. Daj jos to za plin, i boli te cosak. Ja vozim 1.2 8v, auto je super, ako ga nadjes u ok stanju. Meni u NS-u trosi oko 7.2 l, na otvorenom od 5-5,5. Teoretski, moze da se spusti i ispod 5l :) Sve cifre vaze za penzionersku voznju, kad ga cepnes, zna da povuce i preko 10l.

O 1.9d ne razmisljaj, o 1.3 Mjet pogotovo ne.

JTD je dobar, ako volis dizele, i ako te ne smeta onako gadan menjac na dizelu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
"o 1.3 Mjet pogotovo ne" ?

1.3 Mjet je najvise HIGH TECH od svih, tj, najosetljiviji. Niz ljudi se zali na taj motor, sve od pocetka njegovog ugradjivanja, do danas. Moj cica je kupio novu corsu van, u njoj je taj motor, 2 brizgaljke su zakovale na 15k km.

Dakle, ko moze da podnese dizela, samo JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na JTD mogu da "zakovu" brizgaljke, ako sipaš "pravo" gorivo...

Ja vozim MTJ i ne žalim se... naprotiv :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, ok, ne kazem ja da on ne valja, na protiv, samo da je osetljiv... A 1.2 benzinac sa 8v se ne buni ni na sta... Samo sipaj gorivo, menjaj ulje i filtere redovno i boli te cosak za motor, nema sta da mu bude... :) Stvarno sve pohvale za taj motor i menjac od mene... Jedino da ima jos 20 konja vise i sestu brzinu. I plin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...