Jump to content
FAS Goran
Guest 5827

Fiat Stilo - letva volana

Recommended Posts

pa bilo bi potrebno prvo proveriti o cemu se radi pre popravke jer stabilizatori su najcesci kvar prednjeg trapa na stilu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas preuzeo kola sa servisa, lupkanja vise nema, a problem nije bila letva volana. Zamenjene obe prednje viljuske, uporne spone i silen blokovi. Sa zadovoljstvom sam se provozao nakon servisa :)

Edited by Ivica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam odlučio da sredim letvu. Kucka i lupka na neravninama od kada sam ga kupio (imao 17" felne), i sad mi je već dosta toga :wacko: , kaže mi majstor da je otišla teflonska čaura...

Ali nešto se razmišljam. Šta mislite da li se više isplati kupiti u AP-u "x" novu letvu za 9.990,00 din (koje inače nema trenutno), ili otići do Subotice i uraditi reparaciju za oko 6-7.000 + 1.000 centriranje + 2.400 din za gorivo (oko 394km po Garminu u oba pravca :smiling: ) + malo razgledati i nešto klopati u gradu :smiling: = oko 11.500...

Po meni, ako radim reparaciju ostaje mi letva iz prve ugradnje ali reparirana (99% da je samo čaura riknula), ili uzeti novu u AP-u pa neka traje i 50k km tj. meni oko 3 godine...

Ili kao što neko reče u Delti je 28.000,00 din...

Ili je mikisxy osmislio reparaciju???

Pozdrav...

uzimaj novu, na kraju se uvek se isplati... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mane, prijatelju, reparirao sam letvu pre jedno mesec dana... Radi ko sat, a dokle će, videćemo. Imam garanciju godinu dana...

Pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Odnedavno, kad stojim u mestu i brzo volan levo-desno chuje se lupkanje kad 'na desno', na samom kraju. Majstor pogledao i misli da je tek pochetak lufta negde kod letve volana. U vozhnji nishta ne primecujem ali, ako i kada dodje do potrebe za 'neshto preduzeti'... ima li nekog novijeg odgovora, ovaj je s' pochetka godine.

Prochitao sam dosta postova i nijedna varijanta (sa reshenjem) mi nije skroz gotivna.

Uskoro menjam motorno ulje, i filter.

Pocetkom maja ove godine menjani zadnji diskovi (Meteli 3000) i Plochice (Original 3900), Svecice (Original 4x400), cishcen leptir i dijagnostika, dosuto priblizhno 2,5 dcl Selenia 20K posle 5000km (od zamene). (Ruke 3900).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam već neko vreme problem sa letvom volana... problem se uglavnom svodi na to što mi curi ulje recimo od MAX do MIN na nekih 4-5-6 hiljada... u poslednje vreme se javilo i lupkanje, ali nisam još stigao da prostudiram o čemu se tačno radi, ali sumnjam na letvu pošto je jelte ona procurela pa kontam da se i malo razvalila...

Pitanje je uzeti novu ili raditi reparaciju? Cene kažu ovako:

AP Sport - 28000rsd

Delta - 80025rsd

Reparacija u Subotici (preporuka sa ove teme) - ~150eur iliti ~14 000rsd + centriranje trapa + neki dodatni delovi ako su potrebni (gumice, dihtunzi i sl.) pa na to još ide i gorivo do Subotice (cenim oko 3500rsd). U svemu tome još mi kažu da to ne može da se uradi za jedan dan kao kod Stila ili Punta (citiram: Nije to bicikla :D ) već mora da bude dva dana... 'ajde za prenoćište i hranu bih se snašao kod neke familije, ali je očigledno da će to preći preko 20 000rsd i onda se pitam da li se cimati oko toga ili uzeti ovu iz AP Sporta...

Obrazloženje zašto se radi dva dana, a ne jedan dan kao kod npr. Stila je da kod mene ima nekakva hidraulika i da dvojici treba pola dana samo da je skinu... može li neko da objasni šta mu dođe ta hidraulika i zašto je to toliko komplikovano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ti imaš pumpu za servo volana. Pumpa se pokreće kaišem preko motora. Ono što tebi omogućava da lako vrtiš volan je upravo rad te pumpe i ulja.

Kod Stila ili Punta nema pumpe, nema ulja, već je servo elektični. Stilo ili Punto imaju elektromotor i njegova snaga je ono što nama pomaže da lagano vrtimo volan... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne paznja ili ne znanje ali posle reparacije letve i njenog vracanja pri motanju volana odmah pali greske-AIR BAG,ABS,ASR.....plus sirena naravno ne radi vise.

sumnja i to opravdana pala na spulnu ispod volana.greska napravljena da je volan okretan kad je bio otkacen od letve sto je dovelo do kidanja trake u spulni i greske u poziciji volana u servo racunaru.ovo je vec treci slucaj za krace vreme pa cisto napomenite za svaki slucaj majstoru da pripazi ako ne zna za "caku"

16Buki.jpg

16BBOJ.jpg

16BLNi.jpg

16BVLS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istu stvar je i meni majstor zeznuo pre par godina kada mi je menjao mali hladnjak u kabini na Puntu mk1. Hteo sam da ga obesim na prvu banderu...

Posle ga je namestio, ali se vrlo brzo opet otkinulo. Pa sam ja morao opet da ga nameštam. Ali na puntu mk1 ima samo 4 žice a ovde na Stilu vidim ima mnoooglo više.

Zato veoma pažljivo, i ne skidati oprugu sa belim plastičnim prstenom, tj. osigurač...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima,

Interesuje me, s obzirom da mi se ''lupkanje'' skoro javilo, koliko može da izdrži da se ne menja ili reparira letva volana tj. koliko utiče na vožnju, može li da nešto otkaže... naravno osim što nervira lupkanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...da vratimo temu u zivot :)

Eto meni posle zamene svega na trapu( viljuska, stabilizator,kraj letve,kraj spone,solja amortizera) i dalje nesto lupka(prednja desna strana)...na kraju ispade da caura letve volana ima taj famozni luft i to se cuje.

E sad, vidim sa je etibor to reparirao pre godinu dana, pa me interesuje kako se pokazalo i ako je jos neko to radio u Subotici, neka napise svoje imprasije.

AP ima neku za 11.500 din kao italijansku,pa me interesuje misljenje, da li reparirati ili uzeti iz AP-a.

Da li to prilikom reparacije moze da se napravi lose, tj. moze li to da se sjebe u voznji ( mozda je pitanje glupo, ali ne znam kako taj deo izgleda ). I da li je sa tako repariranom letvom sigurno voziti brzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas brige dodji u Suboticu :respect: ..ja cu te docekati i bices zadovoljan..dok majstor resava letvu.. prosetas po gradu i vidis lepe madjarice :heart:

I meni je isto reparirao letvu volana.. i sta ces vise prezadovoljan :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada sam zadovoljan. Letva se ne čuje, i radi ko švajcarski sat...

Sve pohvale za majstora u subotici...

Despot te sačeka kao što je i mene, i upoznaš čoveka :)

I malo odeš na Palićko jezero da se okupaš :)

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Koliko dugo je trajala reparacija? 1 ili 2 dana? Da li su reparirali samo letvu ili i pumpu?

Uh, sad vidim da je Stilo u ptanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drugari :)

POzvao sm majstore, na odmoru su do 10 avgusta tako nekako, a posto ja putujem na Ohrid 9 avgusta, citavu akciju pomeramo za posle odmora ( ostace nesto para nadam se ) :)

Tako da se cujemo i vidimo. Jos jednom hvala.

Pozzz

P.S. Moze li neko sa tehnicke strane da da misljenje o reparaciji? Posto sam od nekih cuo da to ne moze da se reparira, pa me interesuje sigurnost u voznji. Moze li to da ispadne,polomi se,sta vec...

Malo sam dosadan ali jos me to kopka, volim da poteram karavance do 200 pa ne bih da mi tu nesto ispada uz put...niti da zavrsim u vecnim lovistima :D

Edited by radoje76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

citam postove i ne mogu da shvatim da nema ni jedan blizi i dobar servis koji radi remont letve volana.

Imam stila, lupka mi na malim neravninama, viljuske sam zamenio, otklonio to lupkanje,sada je ostala viljuska.

Takodje nisam pametan da li da kupujem novu ili remontujem, ali svakako mi nije jasno da nema servis koji radi remont u Beogradu i okolini.

Raspitivao sam se i nista nisam saznao, ako neko zna neka podeli sa nama na forumu.

Hvala, pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Koliko dugo je trajala reparacija? 1 ili 2 dana? Da li su reparirali samo letvu ili i pumpu?

Uh, sad vidim da je Stilo u ptanju.

Zvao sam ja za Bravu... treba im 2 cela radna dana... postoji opcija da im pošalješ post expressom i da ti je oni vrate kad je završe ili da budeš u SU 2 dana. Cena je tada (pre 4-5 meseci) bila 180-200€. Navodno može da bude i manje, ali ne više od 200 zavisno od toga šta je na letvi otišlo, tako su mi bar oni objasnili.

Pozdrav svima,

citam postove i ne mogu da shvatim da nema ni jedan blizi i dobar servis koji radi remont letve volana.

Imam stila, lupka mi na malim neravninama, viljuske sam zamenio, otklonio to lupkanje,sada je ostala viljuska.

Takodje nisam pametan da li da kupujem novu ili remontujem, ali svakako mi nije jasno da nema servis koji radi remont u Beogradu i okolini.

Raspitivao sam se i nista nisam saznao, ako neko zna neka podeli sa nama na forumu.

Hvala, pozdrav!

Ja imam preporuku od dva druga i jednog servisa za BG, ali ja nisam radio tamo tako da ne mogu ništa da kažem iz svog iskustva, ali ova dva druga su zadovoljna, a i taj servis je prilično pouzdan i oni šalju njemu letve volana... Izvesni Coka 064 1120284 je neki avio mehaničar kur*ac palac ispričao mi je lik iz servisa svašta o njemu i nahvalio ga, a taj Coka mi je prilično precizno objasnio šta on tačno radi sa tom letvom i objasnio zašto se ta letva radi 2 dana, a na Stilu može za jedan dan i delovalo mi je da čovek zna šta radi... tada kada sam ga zvao (pre 4-5 meseci) rekao mi je da letvu mogu da donesem ili pošaljem poštom, tj. da on nema gde da je skida i montira već samo radi sa skinutim letvama... pozovi ga i pitaj radi li to još uvek pa napiši utiske... inače cena je bila vrlo slična ovoj gore navedenoj 180-200€...

Inače, anegdota sa ovim iz Subotice...

Ja: Želeo bih da uradim remont letve volana, koliko treba vremena za to?

Subotica: Treba dva radna dana.

Ja: Moj jedan drug je radio Stila (misleći na etibora) kod vas i rekao mi je da ste uradili za jedan dan?!

Subotica (sa onim vojvođanskim naglaskom): Ta, da vam kažem nešto, pa nije to bicikla...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i u pravu je covek.. :thumbsup: ne pravi biciklu.. :scooter: mi lalosi moramo to polako,ali kvalitetno.. :thumbup:

sto kaze majstor ko veruje veruje.. :rtfm: razlika je izmedju servo letve i elektricne letve,u radu u postupku obrade i remontovanja,a za svaki kvalitetno odradjen posao treba VREME ;) a mi uvek samo jurimo.. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači Stilo je bicikla :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Da ipak je na Stilu električni servo volan... Nema toliko posla sa skidanjem i vraćanjem, kao "servo na ulje"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas kupila musterija u KIT komercu za 10ak hiljada letvu i ja mu zamenih za dva sata pa ode covek da centrira trap ali dogovorili se da se vidimo sa vremena na vreme da bi pratili stanje te letve jer i mene zanima kako ce se pokazati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto i mene u skorije vreme ceka promena letve...citam postove i zanima me razlika izmedju "fabricke reparacije" i ove iz SU..u AP-u kosta 11.500..pa me zanima ima li neko iskustva sa tim fabricikim reparacijama?? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...