Jump to content
FAS Goran
Guest 12993

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa check engine lampicom

Recommended Posts

Pre par dana na mom Fiatu Bravo 2001 1.2 16v se desila nelogičnost. Na relaciji od jedno 200-tak kilometara dešava mi se to da se MIL lampica ukljuci sije ne trepće,gubi snagu,neće u obrtaj ali ne trokira. Stanem i ugasim ga ,posle para min upalim,MIl lampica ne sija,poteže solidno i još bolje posle izvesnog vremena. Da napomenem da auto vozim na plin.

Pre nego što me oterate na dijagnostiku jel imao ko iskustva slično opisanom.

Unapred hvala,kolege

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam uz problem imao sam grešku P0220 što upućuje na senzore položaj leptira gasa. Šta mi je dalje činiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I posle temeljmog čišćenja usisa uključila se MIL lampica sa greškom P0638 (Kontrola aktuatora leptira, grupa 1 - problem sa opsegom/radom Nisu izvrsena osnovna podesavnja (ukoliko se moze

primeniti), ISC aktuator/motor leptira, APP senzor)

Ljulja na leru od 1000 do 1300. Resetovao sve greske Creader-om i dalje zaleće na leru.

Da dodam uz problem imao sam grešku P0220 što upućuje na senzore položaj leptira gasa. Šta mi je dalje činiti?

1.2 16v 2001

Edited by vave

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nišlija

Ako nemaš kvar na autu pošto kompjuter izuči sve parametre da korektno funkcionišu,lampica će se ugasiti sama. Ako te baš nervira pravac na dijagnostiku neka se isčitaju greške i rokaj snimaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voznjom kroz grad,auto ide skroz ok i spusta se rampa,lepo ugasim motor posko se kod nas cekaju da voz prodje i po 15 min.Upalim auto i posle 100 metra vidim upalila se lampica za servis,auto lepo vuce i ide.Stignem ja kuci i odmah povezem na elm 327 v1.4 sa FES i vidim ima 4 greske.Ovaki ide redom P0139,P0136,P0141 i P1141.Stim sto ovu graska P0141 ne mozgu da je obrisme i kaze da je prisutna?

Znam da se radi oko lambda seonde to jest da ona zeza nesto.

Ako moze neko objasnjenje sta da radim da li treba da je zamenim novom ili se moze nekako popraviti?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

O2 ht crt malf(bank1-sen2)

Detail description:

DTC definition

P0141 Heated oxygen sensor (HO2S) 2.bank 1 –heater control – circuit malfunction

Circuit Description/Operation

Monitor/set condition

With battery voltage greater than 10.5volts,at a cold start,ECT less than 147℉, battery

temperature sensor epual to or less than 27℉, and engine at idle for at least 12 seconds.

O2 sensor voltage greater than 3 volts for 60 to 240 seconds.

Possible Cause:

Wiring.

HO2S.

ECM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi posto je ovo greska P0141 02 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) da li znate koja je ova lambda sonda ona iznad katalizatora bliza izduvnoj grani ili ona ispod? Kako da je ispitam da li je ona neispravna?

FES kaza da je napon 0.5volti i sasvim pomalo varira u mV. Da li ima neki relej i gde se nalazi posto FES ima opciju da proverim relej ali on ne klikce opste kao sto diagnostika kaze da bi trebalo naravno relej je vezano za lambda sondu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.2 16v slabo se odziva na gas,slabo vuče MIL status ON. Kada sam ga zakačio na računar izbacio je grešku P0220,Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "B" Circuit Malfunction. Otvorio potenciomer od pedale,dobar sloj grafita dobri klizači,očišćeno i vraćeno na svoje mesto. 800 o/min,pozicija klapne 4 procenta

Možemo li malo prodiskutovati o ovoj grešci.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAVAČ/PREKIDAČ POLOŽAJA LEPTIRA -neispravnost u funkcionisanju.

Tako pise u uputstvu koje ja imam za ovaj kod koji si naveo.

Dalje, kaze da je preporucljivo pogledati signal koji stize sa aktuatora( potenciomer pedale i leptira), kao i proveriti da nema naslaga na leptiru i usisu.

Ne znam koliko ovo pomaze, ali tako pise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš,juče sam očistio pot. pedale gasa i uskoro kačim fotke. Za sada nema greške. Ne mogu da nadjem ulazne napone na računaru kako bih iskontrolisao da li je pad napona sa klizača u fabričkom podešavanju. Klapnu kao i TPS sam čistio pre par meseci i pregledao grafit i klizače.

ŠTA je prekidač u ovom krugu upravljanja i čemu služi prekidač na kvačilu

Edited by vave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana sam kupio Fiat bravu 1.2 16v 2000. godiste. Vozio sam je dvadesetak kilometara bez ikakvih problema, a onda sam sipao benzin premijum 95 na NIS pumpi i posle predjenih nekoliko stotina metara upalila se lampica check engine i auto je poceo da secka pomalo i da ima nemiran rad u mestu. Interesesuje me da li je moguce da je to zbog goriva. Majstor koji je gledao auto pri kupovini kaze da je to(do goriva) ili neka svecica. Pozdrav iz Nisa :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Ukratko, mora da se očita šta je problem jer se ta lampica pali iz 1001 mogućeg razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Malo pre mi se upalila zuta lampica na instrument tabli. Podignem haubu i skontam da deo sa slike zuji. Jel moze neko da mi odgonetne misteriju sta je to? :)

 

Poz,

n1k

 

cxcb420150.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda zuje bobine...

Ali, na dijagnostiku da se vidi da li zbog toga pali check engine, ili to zuji ko zna od kada, a tek si sada provalio...dok greška možda sija iz nekog drugog razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2015 at 6:21 PM, n1k said:

Pozdrav svima. Malo pre mi se upalila zuta lampica na instrument tabli. Podignem haubu i skontam da deo sa slike zuji. Jel moze neko da mi odgonetne misteriju sta je to? :)

 

Poz,

n1k

 

cxcb420150.jpg

 

meni tu zuji dok je pod kontaktom a auto nije upaljen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su ti dzekovi za kompjuter sto si zaokruzio,ispod je kompjuter,a on stoji na klapni gasa,valjda treba da zuji dok je pod kontaktom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

koje sve lampice moraju svjetliti kad se uključi konktakt?
mora li svjetliti i lampica turbine, stavio sam žaruljicu jer je nije bilo, ali ne pali se ni tijekom vožnje ni kad okrenem kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav,danas mi se u voznji upalila lampica,pa razmisljam da li to ima veze s tim sto mi je majstor juce vario rupu na cevi iza katalizatora i izbacio isti sa obrazlozenjem da je zapusen i da nista nece smetati i bez njega,mozda nesto brlja sonda ili su dizne prljave?ili....

 

Screenshot_4.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbacii katalizator? Ne brljavi sonda nego daje realnu i formaciju da izduvni gasovi nisu u redu jel nema katalizatora. Il da se navari cevcica da se lambda malo izvuce da bi citala netacnu informaciju i gasila gresku il da se vrati katalizator. ne znam koji je motor al jel mozda taj majstor uzeo taj katalizator i kao bacio ?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...