swifty_kg 1 Posted December 24, 2010 (edited) Mislio sam link ka termostatu (artiklu na sajtu), ne ka sajtu. Lepo sam napisao - link NA Ap Sportu. @Migun - Termostat cu sigurno da menjam. Sto se tice lampice, praticu situaciju pa krenuti redom sa utvrdjivanjem. Nije se palila nakon brisanja greske. Edited December 24, 2010 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2010 Nismo se razumeli...dakle, ti misliš da je ok da neko drugi traži deo za tvoj auto...i da onda kada ga pronađe tebi postavi samo link...onako, sve na gotovo da ti da... Klikni i traži...nemoj da si toliko lenj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted December 24, 2010 Ma, daleko od toga da sam lenj. Pretrazio sam ja ceo Ap Sport. Jednostavo, nisam siguran koji termostat ide za 1.2 motor pa sam zbog toga pitao da me neko uputi, a procitao sam na drugoj temi da je Bokija uzeo u Ap Sportu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2010 Pa, tamo imaš termostate za JTD i TD motore (piše u nazivu termostata) i imaš više varijanti Facet termostata gde pored njega ne piše za koji benzinac. Okreni bilo koju njihovu prodavnicu i pitaj koji od tih Facet ide za 1.2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted December 24, 2010 Odi ko čovek u KiT Komerce u Dimitrija Tucovića i kupi termostat. Lampica je moguće da se upalila i ako je slab akumulator, jer elektronika pobrljavi zbog manjka struje (pogotovo ako je napolju bilo hladno). Ako se lampica nije upalila ponovo znači da je bila trenutna greška i da je komp nije registrovao ponovo, a ako je do akumulatora opet će čim malo zahladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka75 0 Posted December 24, 2010 ....sigurno je termostat.... ja sam ga menjao pre 10 tak dana...Kupio ga u Kit komercu-1300 din, radnu temperaturu postigne jhako brzo i drzi je konstantno ( tacno na pola ) ... auto mnogo bolje greje, mnogo lakse radi i manje trosi naravno.... ne razmisljaj nego menjaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted December 25, 2010 @Migun - Rekli su mi i to za akumulator u servisu. Nakon toga, dopunio sam akumulator (stvarno je bio zreo za punjenje) i auto bolje pali ali se lampica nakon nekog vremena opet upalila. Izbacio sam gore koje sam greske ocitao dijagnostikom. Sada su izbrisane pa cu videti da li ce se opet pojaviti. Tesko da mogu da svratim posto sam iz Kragujevca. Jedino da narucim preko interneta ako ne nadjem kod nas povoljnu cenu. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted December 25, 2010 Ne znam sad napamet kako tacno radi ali znam da ECU prati porast temperature mootora i ako u odredjenom vremenskom intervalu temperatura ne poraste za odredjenu vrednost ECU registruje gresku koja ukazuje na senzor rashladne tecnosti.Ovo je klasicna greska koja se javlja kada je termostat neispravan a posebno zimi kada se motor inace sporije zagreva.A greska O2 senzora je verovatno povezana sa termostatom jer motor dobija vise goriva kada je hladan.Znaci,zamenom termostata ces verovatno resiti sve probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted December 25, 2010 Hvala na objasnjenju! Narucio sam Facet termostat u Ap Sportu pa cu videti i da slikam zamenu, a i zamenu antifriza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted December 25, 2010 Kupio sam Fiat Bravo 1.2 16v, 2001. god., pre 7 dana uradjen veliki servis + predihtovanje glave motora i bregaste. Pri voznji u jako malim obrtajima ponekad pocne da treperi narandzasta lampica, ja mislim da je od ubrizgavanja goriva, i cim ubacim u nizu i malo ga "isprzim" ona nestane. Medjutim, pre dva, tri sata se upalila i nikako da spadne. Ima li neko objasnjenje i resenje? Unapred zahvalan na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted December 25, 2010 mogao si je bar uslikati kad se vec ne gasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 25, 2010 Covece , cekamo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted December 25, 2010 Najverovatnije je u pitanju famozna lampica u obliku prskalice koja svetli kada neki od parametara koje ocitavaju razni senzori nije u granicama normale vezano za rad motora.Jedini siguran nacin utvrdjivanja uzroka paljenja lampice je povezivanje na dijagnostiku pa kada se iscita koja je vrsta greske moguce je utvrditi sta konkretno pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted December 25, 2010 Ma uslikacu je sutra, pa cu je postaviti. Drugar mi rece da, dok je imao model Brava, ta lampica bila upaljena non-stop, da je tako presao 50.000 i da je sve bilo ok. U svakom slucaju cu otici na dijagnostiku pa cemo videti. Moje neko misljenje ja da je negde nesto zapuseno, posto na malim obrtajima vuce slabije, a onda kao da prokine i povuce kao azdaja. E sad, tu je jos i pomalo nepravilan rad na leru u jednakim intervalima, tako da moze da bude i do paljenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted December 26, 2010 Prenocilo, pa se lampica ugasila. Ostaje mi da odem na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted December 29, 2010 (edited) Ja zamenio termostat i sipao antifriz. Ubacio sam Vernet termostat iako sam prvobitno narucio Facet. Skala na pola zakucana, greje kao blesav i sto je vazno, auto se vise ne gusi, nema vise onu knedlu. Prezadovoljan sam! Pozdrav!EDIT: Ovaj moj post vise pripada temi o radnoj temperaturi ali ja rekoh da se dopisem na ono smo pisali. Edited December 29, 2010 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted December 29, 2010 Zasto im nisi vratio taj termostat,ako si narucio FACET neka ti i daju FACET,ja sam pre nekoliko meseci menjao termostat i stavio vernet ali nece nikako da zadrzi skazaljku na pola,podigne je na pola pa je odmah obori dve crte ispod i tu i ostane!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted December 29, 2010 (edited) Ma nisu mi greskom poslali vec sam ja otkazao narudzbinu jer sam nasao u Kg-u. Nije mi se isplatilo da stize postom.Ne znam druze sta da ti kazem. Evo, sad sam ga provozao i vrlo brzo se zagreje i stoji zakucano na polovini. Vozio sam sa grejanjem i namerno sam isprobao nizbrdo jer mi je pre zamene padala temperatura cim krenem nizbrdo. Sada je sve u redu. Edited December 29, 2010 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted December 30, 2010 I meni je ito bilo prvih nedelju dana,ali posle podigne brzo temperaturu na sredinu,ali je odmah obori dve crte ispod i tu i ostane!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted December 30, 2010 Kod mene na auto je stavljen facet ali temperatura nikad ne stize do pola nego se zaustavi par milimetara pre i tu stoji.Doduse nisam ga jos probao leti kada je vruce ali ce mozda biti malo veca (kada treba da pali ventilator). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted January 1, 2011 Ja se sad vracam na svoj problem. Izgleda da je u pitanju katalizator, pa me zanima sledece: da li Bravo 1.2 16v ima jednu ili dve lambda sonde i , ako ima dve, kako da premostim signal u slucaju skidanja katalizatora i stavljanja cevi? Da li je neko od vas vec skidao i kakvi su rezultati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 1, 2011 Ima EURO 2 sa jednom sondom i EURO 3 sa dve.Prvom je komp na firewallu a drugom na throtlu.Po tome se razlikuju na prvi pogled. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted January 2, 2011 Moj je EURO 3, ja sam i pretpostavljao da ima 2. Moram naci nekoga ko je vec radio, pa da mi kaze kako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadPaja 0 Posted November 8, 2011 (edited) Ljudi problem se javio danas kad sam ga upalio.Auto je upalio iz 2 put i treso je mnogo.Zamenjeni su novi kablovi i nove svecice.Posle zamene lepo radi auto,lepo vuce .Ali problem je sto je ostala da radi zuta lampica pumpe za gorivo i nikako da se iskljuci.Ako moze nekakva pomoc,probao sam da odkacim akumulator na 1 cas ali nece.Sta moze biti tu problem,pumpa se lepo cuje,kad dam kontakt cuje se da nabije pritisak i stane,jedino ako je ta lampica za servis ili ako nije za pumpu,da li moze na elm327 da se ugasi ako ima neke greske? Edited November 9, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 8, 2011 to je lampica za prijavu kvara.pisano je vec dosta o tome pa onda samo ukratko neke kvarove moras izbrisati dijagnostikom iz memorije da bi ugasio tu lampicu Quote Share this post Link to post Share on other sites