Jump to content
FAS Goran
Guest 12993

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa check engine lampicom

Recommended Posts

Mislio sam link ka termostatu (artiklu na sajtu), ne ka sajtu. Lepo sam napisao - link NA Ap Sportu. :)

@Migun - Termostat cu sigurno da menjam. Sto se tice lampice, praticu situaciju pa krenuti redom sa utvrdjivanjem. Nije se palila nakon brisanja greske.

Edited by sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo se razumeli...dakle, ti misliš da je ok da neko drugi traži deo za tvoj auto...i da onda kada ga pronađe tebi postavi samo link...onako, sve na gotovo da ti da... :whistle:

Klikni i traži...nemoj da si toliko lenj. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, daleko od toga da sam lenj. Pretrazio sam ja ceo Ap Sport. Jednostavo, nisam siguran koji termostat ide za 1.2 motor pa sam zbog toga pitao da me neko uputi, a procitao sam na drugoj temi da je Bokija uzeo u Ap Sportu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, tamo imaš termostate za JTD i TD motore (piše u nazivu termostata) i imaš više varijanti Facet termostata gde pored njega ne piše za koji benzinac. :thumbup:

Okreni bilo koju njihovu prodavnicu i pitaj koji od tih Facet ide za 1.2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odi ko čovek u KiT Komerce u Dimitrija Tucovića i kupi termostat. Lampica je moguće da se upalila i ako je slab akumulator, jer elektronika pobrljavi zbog manjka struje (pogotovo ako je napolju bilo hladno). Ako se lampica nije upalila ponovo znači da je bila trenutna greška i da je komp nije registrovao ponovo, a ako je do akumulatora opet će čim malo zahladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

....sigurno je termostat.... ja sam ga menjao pre 10 tak dana...Kupio ga u Kit komercu-1300 din, radnu temperaturu postigne jhako brzo i drzi je konstantno ( tacno na pola ) ... auto mnogo bolje greje, mnogo lakse radi i manje trosi naravno.... ne razmisljaj nego menjaj :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Migun - Rekli su mi i to za akumulator u servisu. Nakon toga, dopunio sam akumulator (stvarno je bio zreo za punjenje) i auto bolje pali ali se lampica nakon nekog vremena opet upalila. Izbacio sam gore koje sam greske ocitao dijagnostikom. Sada su izbrisane pa cu videti da li ce se opet pojaviti.

Tesko da mogu da svratim posto sam iz Kragujevca. Jedino da narucim preko interneta ako ne nadjem kod nas povoljnu cenu. :)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sad napamet kako tacno radi ali znam da ECU prati porast temperature mootora i ako u odredjenom vremenskom intervalu temperatura ne poraste za odredjenu vrednost ECU registruje gresku koja ukazuje na senzor rashladne tecnosti.

Ovo je klasicna greska koja se javlja kada je termostat neispravan a posebno zimi kada se motor inace sporije zagreva.

A greska O2 senzora je verovatno povezana sa termostatom jer motor dobija vise goriva kada je hladan.

Znaci,zamenom termostata ces verovatno resiti sve probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam Fiat Bravo 1.2 16v, 2001. god., pre 7 dana uradjen veliki servis + predihtovanje glave motora i bregaste. Pri voznji u jako malim obrtajima ponekad pocne da treperi narandzasta lampica, ja mislim da je od ubrizgavanja goriva, i cim ubacim u nizu i malo ga "isprzim" ona nestane. Medjutim, pre dva, tri sata se upalila i nikako da spadne. Ima li neko objasnjenje i resenje? Unapred zahvalan na odgovorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije je u pitanju famozna lampica u obliku prskalice koja svetli kada neki od parametara koje ocitavaju razni senzori nije u granicama normale vezano za rad motora.

Jedini siguran nacin utvrdjivanja uzroka paljenja lampice je povezivanje na dijagnostiku pa kada se iscita koja je vrsta greske moguce je utvrditi sta konkretno pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uslikacu je sutra, pa cu je postaviti. Drugar mi rece da, dok je imao model Brava, ta lampica bila upaljena non-stop, da je tako presao 50.000 i da je sve bilo ok. U svakom slucaju cu otici na dijagnostiku pa cemo videti. Moje neko misljenje ja da je negde nesto zapuseno, posto na malim obrtajima vuce slabije, a onda kao da prokine i povuce kao azdaja. E sad, tu je jos i pomalo nepravilan rad na leru u jednakim intervalima, tako da moze da bude i do paljenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamenio termostat i sipao antifriz. Ubacio sam Vernet termostat iako sam prvobitno narucio Facet. Skala na pola zakucana, greje kao blesav i sto je vazno, auto se vise ne gusi, nema vise onu knedlu. Prezadovoljan sam! :thumbsup:

Pozdrav!

EDIT: Ovaj moj post vise pripada temi o radnoj temperaturi ali ja rekoh da se dopisem na ono smo pisali. :)

Edited by sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto im nisi vratio taj termostat,ako si narucio FACET neka ti i daju FACET,ja sam pre nekoliko meseci menjao termostat i stavio vernet ali nece nikako da zadrzi skazaljku na pola,podigne je na pola pa je odmah obori dve crte ispod i tu i ostane!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisu mi greskom poslali vec sam ja otkazao narudzbinu jer sam nasao u Kg-u. Nije mi se isplatilo da stize postom.

Ne znam druze sta da ti kazem. Evo, sad sam ga provozao i vrlo brzo se zagreje i stoji zakucano na polovini. Vozio sam sa grejanjem i namerno sam isprobao nizbrdo jer mi je pre zamene padala temperatura cim krenem nizbrdo. Sada je sve u redu.

Edited by sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je ito bilo prvih nedelju dana,ali posle podigne brzo temperaturu na sredinu,ali je odmah obori dve crte ispod i tu i ostane!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na auto je stavljen facet ali temperatura nikad ne stize do pola nego se zaustavi par milimetara pre i tu stoji.

Doduse nisam ga jos probao leti kada je vruce ali ce mozda biti malo veca (kada treba da pali ventilator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se sad vracam na svoj problem. Izgleda da je u pitanju katalizator, pa me zanima sledece: da li Bravo 1.2 16v ima jednu ili dve lambda sonde i , ako ima dve, kako da premostim signal u slucaju skidanja katalizatora i stavljanja cevi? Da li je neko od vas vec skidao i kakvi su rezultati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima EURO 2 sa jednom sondom i EURO 3 sa dve.Prvom je komp na firewallu a drugom na throtlu.Po tome se razlikuju na prvi pogled.rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je EURO 3, ja sam i pretpostavljao da ima 2. Moram naci nekoga ko je vec radio, pa da mi kaze kako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi problem se javio danas kad sam ga upalio.Auto je upalio iz 2 put i treso je mnogo.Zamenjeni su novi kablovi i nove svecice.Posle zamene lepo radi auto,lepo vuce .Ali problem je sto je ostala da radi zuta lampica pumpe za gorivo i nikako da se iskljuci.

img0957fu.jpg

Ako moze nekakva pomoc,probao sam da odkacim akumulator na 1 cas ali nece.Sta moze biti tu problem,pumpa se lepo cuje,kad dam kontakt cuje se da nabije pritisak i stane,jedino ako je ta lampica za servis ili ako nije za pumpu,da li moze na elm327 da se ugasi ako ima neke greske?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je lampica za prijavu kvara.pisano je vec dosta o tome pa onda samo ukratko neke kvarove moras izbrisati dijagnostikom iz memorije da bi ugasio tu lampicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...