Jump to content
FAS Goran
Guest 12993

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa check engine lampicom

Recommended Posts

Guest 12993

Pozdrav svima.

Pre paljenja, kad dam kontakt, posle svakog 10. puta davanja kontakta upali mi se ova žuta lampica. Interesuje me da li onda treba da se pali svaki put kada dam kontakt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 12993

Ne pali mi se uvek ,svako 10 paljenje.. Nema pravila. sta se desava

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kad se ta lampica upali dok radi motor prijavljuje neki kvar ili gresku.nacrtano je u dve verzije1. prskalica, svecica, dizna ili kako je jos zovu 2. nacrtan motor, slavina, pumpa opet vise naziva. Inace, kod starijih verzija crvene, a kod novih zute boje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 12993

Žuti motorić, a i ja baksuziram, evo sad pocela da mi se pali i u voznji,pa se ugasi, ali auto radi perfektno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koja god varijanta chek lampice bila ima isto znacenje-nesto nije kako treba bilo senzor,davac ili neki parametri nisu u redu zbog bilo kakvog kvara.postoje dva rezima za kvarove kad se lampica pali pa ugasi-privremena greska i ostaje u memoriji centrale i stalna kad lampica ostaje da sija- prisutna greska i potrebno resetovanje.posto moze da bude milion stvari jedini nacin je prikljucenje na dijagnostiku.za ulje u motoru imas lampicu tipa "aladinova lampa"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 12993

da li imas neki servis od poverenja da predlozis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja imam problemcic sa tom lampicom... kod mene je crvena prskalica i pali se iskljucivo kad izadjem na otvoren put i kad odrzavam odredjenu brzinu (npr 120), tada se upali ta mala prskalica i nakon nekog vremena se ugasi, pa opet nakon nekog vremena upali i tako... a u gradu mi se nikad nije desilo ali bas nikad...

da li neko ima pojma sta to moze da bude...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa lampicom ne postoj,ako je je sve ok....Definitivno negde je problem.To se na forumu ne moze otkriti,vec samo prikljucenjem na dijagnostiku.Nekada cak ni lampica nece da se upali,a da komp ipak ima neku gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno, slazem se :) nisam ni mislio da je lampica u kvaru :)

u medjuvremenu sam kacio auto na kompjuter i nema zapamcenu gresku, ali smo mu pratili parametre protoka goriva pri turiranju i drzanju na 2000 ili 3000 obrtaja i svasta jos nesto i dosli do zakljucka da se javlja neki problemcic na nekom malom "djoki" koji odredjuje kolicinu vazduha (zaboravio sam kako se zove to) i rece mi majstor da ce drugi put kad dodjem skinuti taj deo i procistiti jer se desava da se "to" malo zapusi tj zaprlja i da se tu javi oscilacija u protoku vazduha pa to javi ona lampica na tabli :)

sve u svemu, kaze nista strasno, mada nisam se ni sekirao jer mi se to desava jos od kad sam kupio auto (godinu i po) a nista se ne desava sa kolima za sve to vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relativno skoro mi je nakon paljenja ostala upaljena zuta check engine lampica. Posto je bila subota vece, celu nedelju nisam vozio posto je palio lampicu i tog dana. U ponedeljak, pozovem ja servis, posto imam garanciju. Oni me upute na dijagnostiku. Ipak, kad sam upalio auto tada je sve bilo u redu, lampica nije svetlela. Cujem se sa serviserom i on kaze da je moguce da je pad napona(?), kontakt ili lose gorivo. :rolleyes: Meni je malo tesko da poverujem u to iako je akumulator bio zreo za ozivljavanje. Nakon toga, sigurno 2-3 nedelje nije palio lampicu u voznji.

Evo, juce mi je opet upalio nakon paljenja i gori u lampica u voznji. Danas je nije bilo pa se opet pojavila predvece.

Auto radi normalno. Jedini simptomi koje sam ja primetio malo pre problema sa lampicom su da auto malo slabije vuce dok je hladan. Tacnije, kao da se malo gusi izmedju 1000 i 2000 obrtaja.

Ima li neko ideju sta bi moglo da bude? Znam da je moze biti milion stvari ali sam veoma radoznao i nervozan. :wallbash:

U ponedeljak cu opet da zovem i definitivno da odem na dijagnostiku. Sto je sigurno - sigurno je.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto u servisu nisu ocitali gresku u memoriji?Moguce da te zeza lambda sonda.Uvati majstora da ti odradi dijagnostiku i proveri trenutne parametre i ako je ostalo u memoriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam ja ocitao greske i u toku dana cu okaciti slike pa da protumacimo. Sve u svemu, greske su oko O2 (oxygen) senzora i neka u vezi rashladne tecnosti. Tamo u parametrima sam ocitao temperaturu +37 za rashladnu tecnost. Meni to deluje cudno.

Koliko je potrebno da se auto zagreje do radne temperature? Recimo, po temperaturi oko nule.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo gresaka i parametara koje sam ocitao dijagnostikom:

greska1.jpg

greska2.jpg

parametri1.jpg

Neko objasnjenje? :)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

smesa goriva je povezana i sa senzorom temperature i sa O2 (lambda sondom) senzorom tako da verovatno racunar ne moze da razluci u cemu je problem. pre par godina sam imao jedan slican problem i javljao je te greske prilikom ponovnog paljenja kola nakon krace voznje-problem je bio termostat koji nije zatvarao kako treba. vidim da je dijagnostika radjena za model 100 16v a to je motor 1.6L, zar tvoj nije 1.2 16V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam greskom izabrao taj model i napravio slike tad. :wallbash: Posle sam povezao za moj model, doduse, ne vidi se na slici sa parametrima.

Ako je termostat u pitanju, da li bi mu tada trebalo dosta vremena da postigne radnu temperaturu? Nisam puno obracao paznju otkad je hladno vreme doslo jer uglavnom vozim krace relacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za tvoj motor bi trebalo dosta brzo da zagreje ali imas ovde kolega sto voze 1.2 pa nek napisu iskustva da mozes da uporedis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greske sam izbrisao tako da cu pratiti ovih dana ponasanje i radnu temperaturu pa ako je termostat, onda da ga menjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 0 stepeni napolju, upalim,u leru radi oko 30 secundi,vozim 2km i temperatura je na cetvrtini skale,da dodje do polovine skale,gde i treba da stoji stalno,treba jos oko 1-1,5 km.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tako onda kod mene definitivno to nije u redu. Do malopre sam vozio dok ne dodje do radne. Presao sam oko 25km i jedva stigne do pola. Kad sam digao skoro do pola, krenuo sam nizbrdo i tu je ohladio motor. Sta mi je ciniti sada? Koji termostat ide na Bravisu 1.2 16v? Ako moze link na Ap Sportu.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se isti taj motor na Stilu zagrevao zimi za nekih 3-4km do polovine skale, tebi je sigurno otišao termostat, ali ne vidim kako bi to imalo vezu sa lampicom. Moguće je da je lambda sonda i termostat zajedno. U svakom slučaju termostat moraš da zameniš, nije skup, lako se menja a znači puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...