Ryan 52 Posted November 9, 2012 (edited) Oce meni neko nesto da odgovori vezano za moj problem, a strucnjaci Na 1.2 punto ne moze da se stavi univerzalni katalizator iz dva razloga. Prvi razlog je sto se katalizator nalazi na grani auspuha i fizicki je jako tesko postaviti univerzalni katalizator umesto postojeceg, razlika je u oblicima i gabaritima. Drugi, krucijalni razlog je sama konstrukcija univerzalnog katalizatora koji nije predvidjen da se postavlja na to mesto ,na samoj grani i ne funkcionise na tom polozaju kao originalni katalizator. Univerzalni katalizator apsolutno menja originalni katalizator na mestima gde je udaljen od izduvne grane(obicno ispod auta na ravnom delu) ali na grani ne..i dalje ce pokazivati gresku u 80-90 posto slucajeva. Ovo govorim iz iskustva svojih kolega jer smo mi bili dovoljno veliki vizionari pa takve stvari nismo ni pokusavali. Ako ti je vredno rizika probaj to da uradis ali mnogo para za 10-20 procenata uspesnosti. Mislim da je problem u samom katalitickom sadrzaju koji nije u mogucnosti da obradi tako brzo gasove na povecanim pritiscima..Ovo je moje razmisljanje tako da ne uzimas kao zdravo za gotovo... Edited November 9, 2012 by Ryan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 7, 2012 (edited) Danas pocela da sija ta cuvena lampica i da se oseca u kabini miomiris izduva, pa sad imam par pitanja... Procitao sam temu o katalizatorima, imam jos nekih nejasnoca vezano za isti. U pitanju je katalizator na Fiat Brava 1.2 16v. E sad...Prvo, koje su cene novih katalizatora, originalnih i univerzalnih?Drugo, da li vredi ugradjivati univerzalni katalizator posto sam na par mesta cuo da i nije najpametnija stvar, navodno nista ne dobijam time i moze da steti motoru?Trece, ako uklonim totalno katalizator, hoce biti nekih problema u radu i tome slicno i da li moze da mi pravi problem kada budem isao negde preko (ne on sam, nego tamosnje vlasti)?Cetvrto, cuo sam da auto gubi Euro 3 standard ako se ukloni, sto zasad u Srbiji nije problem, ali da li sa ugradnjom univerzalnog katalizatora taj standard ostaje?P.S. Nisam imao nikakvih problema dok nisam sipao jednom prilikom na NIS-ovoj pumpi neki mulj od goriva, od kog je auto stucao kao magarac sa kamenom u bubregu, tako da verujem da je to jedan od razloga zasto pisem sve ovo... Edited December 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ryan 52 Posted December 9, 2012 Univerzalni katalizator sluzi kao zamenski katalizator, kako po konstrukciji tako i po funkcionalnosti. Na fiat brava 1.2 moze da se ubaci univerzalni katalizator i njegova cena je oko 100 eura. Apsolutno ce zameniti standardni katalizator i nece ti se pojavljivati nikakva greska. Taj koji kaze da steti motoru nema pojma sta prica, voleo bih da cujem njegove argumente. Na fiat brava mozes i da izbacis katalizator i ubacis mali neki zamenski lonac, neces imati nikakvih problema. Bolje je kada ima katalizator ali ovo je Srbija tako da moze da radi auto i bez njega..Da li gubi euro-3 standard, naravno da ne gubi sve dok ti ne izmere kvalitet izduvnih gasova. U tom slucaju mozda ce izgubiti a mozda i ne ali sa nasim kvalitetnim benzinom kvalitet izduvnih gasova bice ispod svakog standarda. Na kraju krajeva odakle ce oni znati da to nije originalni katalizator? Univerzalni katalizator nije univerzalan zato sto je to neka imitacija, univerzalan je po svom obliku, postoji jedno 10 standardnih oblika i to je to....I na kraju zar mislis da svi koji prelaze granicu imaju katalizator...nemaju druze, sedi i vozi i niko te nece dirati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted March 16, 2013 Kolika je cena polovnog katalizatora za Stilo 1.6 ? Gde se može naći?A kolika je cena novog katalizatora?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
n3nE 1 Posted September 3, 2013 Imam Punto mk2 1.2 8v, skinut mi je katalizator. Imam problem sa Check Engine lampicom, ugasim je dijagnostikom ali posle 100tinak predjenih kilometara mi se ponovo pali. Citao sam po netu i forumu svasta o toj greski, spominju razne emulatore za sondu, distancere, ali ne vidim konkretno da je neko uradio to i da nema vise problem sa tim. Da li bi neko mogao da napise konkretno resenje za taj problem? Mislim da bi mnogi ljudi bili veoma zahvalni. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 3, 2013 Mislim da je Milutin na HGT-u improvizovao na mestu katalizatora samo širu cevku i da to radi bez problema http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44915&p=933292 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted September 3, 2013 Distancer ce da ti resi problem, imas u temo kod milutina koju je sikter postavio pa pogledaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 3, 2013 Kako prepoznati simptome zapusenog katalizatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
n3nE 1 Posted September 3, 2013 Mislim da je Milutin na HGT-u improvizovao na mestu katalizatora samo širu cevku i da to radi bez problema http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44915&p=933292 Zanimljivo rešenje, samo deluje malo zakomplikovano Distancer ce da ti resi problem, imas u temo kod milutina koju je sikter postavio pa pogledaj. Našao sam neki post u kome je neko napisao da je stavio distancer od 5cm dužine, sa jedne strane se nalazi navoj da se ušrafi u cevku, a s druge strane rupa za sondu, ali je takođe napisao da to nije upalilo, pa je skinuo i stavio ALU foliju preko sonde, i da to pali... U principu ugušio je sondu, ja sam to probao samo bez distancera i nije uspelo (da ne tvrdim, možda je otpala folija). Ali da li je moguće da mora biti takvo rešenje? Onda to isto dođe kao i kad bih izvadio sondu napolje da visi i učitava čist vazduh... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 3, 2013 Čitao sam i ja to sa alu folijom, ali me to buni jer time ne rešavaš problem, već samo sprečavaš dobijanje informacije o tom problemu,.. Slično kao kada bi izvadio sijalicu check engine.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
n3nE 1 Posted September 3, 2013 Pa ako to funkcioniše, rado bih rešio na taj način problem, ali je stvar u tome što sam to video jedino u tom postu, nigde drugde na internetu nisam našao da je neko tako nešto uradio i konkretno rešio problem. I jeste rešenje zavarati sondu, ali pitanje je kako... Tako ako radi, verovatno ne očitava gasove i komp uzima prosečne ili neke njegove normalne podatke pa ne izbacuje grešku... Pokušaću ovih dana i ja to da uradim pa da vidimo da li je to konačno rešenje. Napraviti dinstancer i staviti Alu foliju na sondu... ali bih zaista voleo kada bi se neko izjasnio da je zaista rešio taj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 3, 2013 Sto ne ugasis softverski drugu sondu? Ove sto cipuju auta se reklamiraju da mogu softverski da je ugase... Ili da stavis drugi polavan kat, oko 30-ak eura? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 23, 2013 Ima li efekta skinuti katalizator na stilu 1,8 16v... ZNam da je Milutin skinuo na Djuntu HGT al ne znam dal je dobio nesto time ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 23, 2013 Uvek ima efekta, prodise auto ali malo postane i bucniji Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted December 24, 2013 (edited) Ima li efekta skinuti katalizator na stilu 1,8 16v... ZNam da je Milutin skinuo na Djuntu HGT al ne znam dal je dobio nesto time ? Pitaj Milutina kako se ponasa njegov punto bez katalizatora i koliko mu sada trosi punto. Ako hoces da cu ti ja da provozas stila 1.8 bez kata pa uporedi sa svojim. Edited December 24, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 24, 2013 Pa pitam se da li postoji neka tema u kojoj nisam vec pisao o svojim iskustvima sa skidanjem kat-a, samo treba naci i sve pise Punto je ubijen katalizatorima, ja za razliku od vas stilista imam 3 komada...tj imao sam. Jedan pametan covek je to objasnio slikovito-kao da trcis maraton sa zapusenim nosem...e to je prica. Nema razloga ne skidati ih, jedino postane malo bucniji ali ako smeta i to se da resiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 25, 2013 Ima li efekta skinuti katalizator na stilu 1,8 16v... ZNam da je Milutin skinuo na Djuntu HGT al ne znam dal je dobio nesto time ? Pitaj Milutina kako se ponasa njegov punto bez katalizatora i koliko mu sada trosi punto. Ako hoces da cu ti ja da provozas stila 1.8 bez kata pa uporedi sa svojim. Trosi vise ? Manje ? Ajd na nekom skupu ako dolazis da dojem i ja pa da uporedimo ? A ? Mada mozemo i ovako da se vidimo neki dan posto vidim da si iz Bga ? Pa pitam se da li postoji neka tema u kojoj nisam vec pisao o svojim iskustvima sa skidanjem kat-a, samo treba naci i sve pise Punto je ubijen katalizatorima, ja za razliku od vas stilista imam 3 komada...tj imao sam.Jedan pametan covek je to objasnio slikovito-kao da trcis maraton sa zapusenim nosem...e to je prica. Nema razloga ne skidati ih, jedino postane malo bucniji ali ako smeta i to se da resiti Na mom bivsem kadetu kad sam skinuo,osecalo se da bolje poteze nekako imao je kendlu na nekim obrtajima i urlao sto niej bio slucaj kad sam ga skinuo,sad moguce da je bio u raspadu jer je i smrduckao po malo...Dok se nakraju nije i raspao skroz..Nakon skidanja nisam stavio lonac a usput sam skinuo i prednji i vozio samo na zadnjem loncu Isao je dosta bolje,sad ne mogu da se setim dal je trosio vise ili manje bem li ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 25, 2013 Trosi manje...kad bih rekao koliko sam potrosio pre par dana za 110 km otvorene voznje...rekli bi ste - kako? E pa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 25, 2013 7.5 ukupno Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 25, 2013 A jeeeeeeeste 5,5 pa nije 1,0 panda Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 25, 2013 Covek je lepo rekao da mu necemo verovati Pa stilo 1.9 16v 140ks 4,5 ne prelazi,otvorenog puta! Da se vozi do 90 km/h. Ubaci se u 6 brzinu i uzivas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 25, 2013 Ma dobro...nije nista toliko neobicno ali posto se za ovaj motor uglavnom vezuju neke abnormalne potrosnje od 9-10 litara na otvorenom ajd cisto da kazem...1000 dinara = 110 km, 90% otvoreni put i brzina oko 100-120 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted December 25, 2013 Ma kojih 10l,ja letos do Bele crkve i nazad pun auto nas 4 i brdo stvari 2 somica ne punih 14 litara a oko 210 km,po bordu bilo 7,1 neka normalna voznja.A punto + laksi jos ako ti je kat smanjo 5-10% to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted December 25, 2013 (edited) Ma dobro...nije nista toliko neobicno ali posto se za ovaj motor uglavnom vezuju neke abnormalne potrosnje od 9-10 litara na otvorenom ajd cisto da kazem...1000 dinara = 110 km, 90% otvoreni put i brzina oko 100-120 km/hI onda ja malo prvozam punta, cisto da proverim da li je sve ok i razhebem mu prosek. @Sale ja sam na Karaburmi, ako te put nanese u ovom pravcu, javi se da probam kako ide tvoj stilo. Edited December 25, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites