Guest 6687 Posted January 10, 2009 @mikisxyWurhova prodavnica ti se nalazi izmedju naselja Mala pruga i Galenika,znaci kad dolazis iz pravca grada,odnosno kad ides ka Novom Sadu,skreni levo ka Maloj pruzi i vrati se na autoput da ne bi radio polukruzno na autoputu jer je zabranjeno a i radar cesto stoji tamo i onda se vrati na autoput ka suprotnom smeru odakle si dosao znaci ka zemunu i videces sa desne strane wurth prodavnicu pre onog parkiralista za autobuse.I drzi ogranicenje 60,radar stoji tu uglavnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted January 10, 2009 daj villi ne ocajavaj i ne razmisljaj o kompresiji, vec o tome da zamenis crkli grejac, i bices zadovljan k'o iranije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 11, 2009 Pominjao si oksid na bateriji.Jel pravi,onaj sivi,kad oksidise olovo ili mislis na bele naslage? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 11, 2009 zelenkasto bele naslage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 12, 2009 Onda ti je baterija za zamenu.Mozda,ponavljam mozda onda izbacuje i gresku na grejacima.Probaj sa nekom sigurno dobrom baterijom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 12, 2009 Vrlo moguce, s' obzirom da sam ja kupio pre skoro dve godine auto sa tim akumulatorom (ni tada nije bio nov), ali on (posle ciscenja i dotezanja te kleme) sasvim lepo i dugo moze da vergla. Ja sam u svakom slucaju krenuo da trazim adekvatan akumulator, ali nije bas tako jednostavno naci ga. Bosch, na primer ne mogu da nadjem malu kockicu, a da je 52Ah. Imaju ga u cenovniku, ali ga niko nema na lageru. Sta ima od akumulatora u AP sportu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 12, 2009 vili...Probaj da stavis akumulator na punjac minimum 12 sati, a moze i malo duze... To ce sigurno pomoci bar za neko vreme...pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 12, 2009 Ako je smanjena kapacitivnost,slaba vajda.Najbolje zvati AP jer se baterije prodaju ko lude,pa se stanje brzo menja.Treba pitati za tip baterije koja te zanima i zamoliti da preko kompa vidi stanje u svim prodavnicama AP-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 12, 2009 epilog price: 2 grejaca uginula, a jos jedan sumnjiv. Zamenjena sva 4 nekim francuskim (evo, vec sam zaboravio naziv), kvalitetni koji se stavljaju u prvu ugradnju na francuska vozila, godinu dana garancija. Plus prelivno crevo, plus dihtung dekle, plus dijagnostika. Otelili su se dok su skinuli sva 4 grejaca (jedan je jako nezgodno pozicioniran, morala je da se skida usisna grana i jos ponesto). Sve djuture sa rukama 90€.Auto na -6 pali na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted December 22, 2010 i meni od juce popodne počela da se pali lampica grejaca 30 sec nakon paljenja kola, a sad sam bio u servisu termostat menjao. u punto imas li ti dusu, idi radi negde pa zaradi ako planiras toliko da se kvaris i toliko da trosis, ako si se zaljubio u majstora finansiraj ga sam, nisam ja tvoj sponzor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 22, 2010 Baš si emotivan ali ne preteruj. Grejači su potošan materijal, crkavaju i na novim. Proveri koji te zeza pa zameni. I meni je skoro crkao pa sam preživeo. Tvoj je i jeftiniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 22, 2010 Meni blinka grajac na tabli od kad vozim punta. Ali sasvim normalno pali i na veoma niskim temeperaturama(pod uslovom da je akumulator dobar ). Da ja to menjam, ipak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tb dragons 0 Posted December 22, 2010 meni je to blinkalo letos,znam da kad sam bio kod gorana,da su mi rekli da je to do kontakta i valjda su naprskali sprejom kontakte i od tad je sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
randrej 0 Posted December 23, 2010 Kako prići četvrtom grejaču na PUNTU 1.9D? Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted December 23, 2010 ma ja sam se samo malo salio, ne treba biti bukvalista, znam da su grejaci potrosni materijal, samo sto sam primetio da mi uvek nesto ode u momentu kada nemam para Quote Share this post Link to post Share on other sites
tb dragons 0 Posted December 24, 2010 Kako prići četvrtom grejaču na PUNTU 1.9D?veoma tesko,valjda mora da se skida dekl Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted January 13, 2011 a moze li mi neko reci ili pokazati na slici gde stoje grejaci na puntu jtd 1.9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkoa 0 Posted October 12, 2011 (edited) Veliki pozdrav svima.Pre 2 dana mi se pocelo desavati da posle startovanja motora lampica grejaca nastavlja da trepti jos nekih 60 sekundi! Pretpostavljam da je u pitanju predgrejac za gorivo posto se standardni grejaci ne koriste dok je napolju iznad 5 stepeni,ako se nevaram!Mozda gresim? koliko to malo cudo kosta i da li je opasno voziti ga jos neko vreme ovako.Puntic je presao navodno oko 180k.Hvala unapred! Edited October 12, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 12, 2011 Velika je verovatnoca da je tu neki grejac stradao,nakaci auto na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted November 30, 2011 Jel moze neko malo detaljnije opisati sta se sve skida da se zamene grejaci na Puntu JTD,ja bih se sam upustio u to ali ako treba puno vremena nemam garazu a nopolju je bas fino Ili da li je potreban neki specjalan alat?Samo malo detalja?Inace Wirtovi grejaci stavljeni pre 2zime i sad se javila greska na tabli...Tako da bas i nisam zadovoljan Wurtom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted December 8, 2011 Zar niko ne zna nista o zameni grejaca na JTD motoru ili nece da napise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 9, 2011 Pomaže li ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43109 Quote Share this post Link to post Share on other sites
123Pedja 0 Posted December 13, 2011 Evo i meni na Puntu JTD isti problem.Meni je majstor premozda dve godine zamenio dva, bili su Bosch, a ugradjeni Champion.Sa vrlo malo muke ih je zamenio, malo je gurao kluceve i pre toga skinuo i pomerio neki od delova, ali nisam gledao. Sve u svemu oko 20-ak minuta.Ne znam koji su menjani, Ali mi se cini da je neki mnogo teze dostupan. Videcu ovih dana ako je za zamenu da pokusam da sam zamenim, pa cu javiti.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
123Pedja 0 Posted December 19, 2011 Juce sam proverio grejace, jedan neispravan, menjam ga ovih dana.Dva imaju otpornost oko 0,3 oma, a treci oko 0,25 oma.Inace prica da se menjaju svi mi bas i nije OK, znam ja da je najbolje tako, ali kriza...Ja sam pre dve godine zamenio dva Bosch, ugradjeni su Champion.Videcu kada skinem koji je otisao sada.Zamena je malo zamuvana, ali javicu cim uspem da zamenim, od srede pa neki dan nadalje.pozdrav svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
123Pedja 0 Posted January 5, 2012 Evo, pošto sam rekao da ću napisati...Pre oko dve nedelje sam zamenio treći grejač, gledano sleva na desno.Kupio sam Febi Bilstain, 890 dinara.Zaboravio sam da izmerim otpornost tog novog, ali prilikom merenja otpornosti prva dva su imala istu otpornost, a četvrti nekih 0,5 oma manju.Da bih pristupio trećem grejaču morao sam da skinem EGR ventil, koristio sam cevasti ključ br 10, jer drugacije ne bi moglo.Koliko je vremena trajalo, mozda skoro 1 sat. Nisam gledao tačno jer sam se bavio i drugim stvarima nakon skidanja EGR-a.Inače pre oko 2 godine sam zamenio dva grejača (Bosch zamenjen Championom), sada je takodje crkao Bosch koji je zamenjen Febi Bilstain-om.Ovo pominjem zbog priče da ako jedan otkaže treba zameniti sva četiri. Naravno to je OK, ako poštujete pravilo da sve potrošne delove menjate na vreme da vam se ne desi da zbog iste stvari idete četiri puta kod majstora.Ali u vezi grejača možda je bolje gurati sa grejačima koji su originalna (prva) ugradnja i boljeg su kvaliteta nego neke zamene. S obzirom da su ovi koje sam skidao Bosch gotovo sam siguran da su prva ugradnja, i odlično su izgurali 2 kom oko 160 000 km, a treći 184 000 km. BHaš da vidim koliko će četvrti izdržati.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites