Jump to content
FAS Goran
Guest 12721

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD / D / Punto mk.1 TD - grejači ; treperi lampica grejača

Recommended Posts

Upalim auto, ali se lampica za grejac ne gasi vec treperi nekoliko sekundi, a onda ugasi. Sta mi indicira? Otisli grejaci...?

Punto mk.2 1.9D

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisao je neki od grejaca ... ako nisi menjao skoro onda zameni sva 4, ako si menjao onda proveri koji pravi problem pa ga zameni, prva 3 su delimicno laka, a poslednji je bas tezak za skidanje, ja sam zamenio sebi 3, a cetvrti nisam mogao

grejac ti kosta od 500 do 1000 dinara po komadu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, riknuo onaj sakriveni do kog nikako ne moze da se dodje, a da se ne skida pumpa ili bar neki njen deo. Moze neko malo da uputi ko ima iskustva sa ovim problemom? Znaci 1.9 D grejac br4 ili br1, zavisi sa koje strane se gleda... Znaci sta skinuti da bi se doslo do njega? Cela pumpa? :(

Prva dva idu lagano, treci malo zeza ako je zapekao, ali se i do njega dodje, ali ovaj je skroz ispod pumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokusaj da skines samo poklopac motora, ja sam skoro skidao poklopac i mislim da se vidi grejac i da moze da se pridje, lakse ti je to nego pumpu da skines

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Punto td 70 1997, 51 kw, pocela je da mi treperi lampica grejaca, kada dam kontakt lampica se lepo ugasi auto lepo upali ali cim upali lampica grejaca istog trenutka pocinje da treperi, ne znam u cemu je problem, takodje sam primetio i da mi turbina prilikom prebacivanja u nizi stepen brzine zapisti ili se cuje nekakav vazduh ali samo u nizi, ne i u visi i auto malo slaboje vuce.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki od grejaca je crkao i trebalo bi da se zameni ... neko kaze da kad krenu da crkavaju, crkavaju jedan za drugim, a opet neko.proveri koji je crkao i zameni samo njega, cena jednog grejaca je oko 700 dinara, pa ti predlazem da zamenis sva 4 jer ako menjas jedan po jedan da bude jeftinije, na kraju ce biti skuplje!

Ima tema o grejacima, prebacice neko od nadleznih pa ces moci da procitas i bice ti jasnije...

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam promenio sva cetiri, neki wurt, proveravao sam ih i svi su ispravni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da cu auto morati da kacim na diagnostiku, inace drug mi je rekao da moye da bude do EGR ventila, da je on kao zapusen i temperatura usisnog vazduha je mala i da kao zato prijavljuje gresku, da li je to moguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neku gresku za masu, da li neko zna sta moze da bude, a da i ponekad iznad vrati oce malo struja da pecka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam upalio auto ali nije treperela lampica grejaca nego jedna crvena u obliku nekog ventilatora ili sta vec i konstantno je svetlela a auto vidno slabije vuce.ovako izgleda ta lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim za pomoc, sve je pocelo pre jedno mesec dana kada se prvi put desilo. Dam kontakt i lampica grejaca se ugasi tek kad relej za grejace cakne posle jedno 15 sekundi i posle ponovnog paljenja lampica se normalno ugasila da bi posle mesec dana ponovo ostala da svetli ali se problem nije resio ponovnim startovanjem. Probao sam da skinem (-) klemu ali nista. Znaci lampica se ugasi tek kada grejaci izgube struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neki grejac ti ne valja. Jesi proverio grejace. Da li imas neku promenu kod paljenja. Da li teze pali? Kad ostane lampica upaljena kad upalis motor daje ti znak da neki grejac nije u redu. Zato i toliko dugo treba da zagreju, mislim na tih 15sekundi sto ti kazes. Mislim da treba dosta brze. Bar duplo brze da cakne relej tj automotat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neki grejac ti ne valja. Jesi proverio grejace. Da li imas neku promenu kod paljenja. Da li teze pali? Kad ostane lampica upaljena kad upalis motor daje ti znak da neki grejac nije u redu. Zato i toliko dugo treba da zagreju, mislim na tih 15sekundi sto ti kazes. Mislim da treba dosta brze. Bar duplo brze da cakne relej tj automotat.

Prvo sam pomislio na to pa sam skinuo sve grejace i povezao ih van i svi se zare na vrhu i svi ispravno rade, mene buni i to sto kada upali auto lampica se opet upali i svetli dok se ne zagreje auto na radnu temperaturu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si oh proverio? Svaki na svoju struju? Ili ? Po ovome sto pticas tj pises takvi su simptomi kada neki grejac ne radi. A da probas u relej - automat da proveris struju? Na prethodnom dizelu sam imao takav problem. Kad ih izvadim zare sva cetri. Ali jedan nije zario dovoljno tj onoliko koliko treba. Kad sam zamenio nije se palila lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako: izvadim sva 4 grejaca i vezem jedan po jedan na plus i minus akumulatora i svi se lepo greju. A lampica se gasi tek po gubitku struje na samom releju. Ja kolko se malo razumem u taj relej valjda on u sebi ima cip koji po temperaturi motora gasi lampicu na tabli pa ja sumljam u ispravnost samog releja i pomenutog cipa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali normalno, ujutru na prvo paljenje kad cakne relej vergla jedno 4 sekunde i sastavi i upali ali kad upali dosta se trese prvi minut kao da ce da se ugasi a posle je sve uredu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav ti je sa potrosnjom. To sa tresenjem bih reko da je do pumpe. Proveri ti sutra ili kad vec mozes grejece. Grejaci bi trebalo da nekih 7-8sekundi gtrju na ove plus temperature. Sta ce da bude kad udari minus? Relej cim cakne bih reko da je ok, jer salje struju do grejaca. On odradi svoj poso ali neki grejac slabije radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja je oko 7 litara ali mislim da je to ok sobzirom da je auto ovo godiste, Mozda je do pumpe posto sam pre tri godine imao nesrecu da izgubim kljuc a imao sam kopiran samo nije bio kodiran i onda sam auto slepao u aleksandrovac i jedan auto elektricar mi skinuo cekicem i srafcigerom neku kuticu sa bos pumpe izicu povezao na automat rikverc svetala, e kasnije kad sam isao u rikverc gusio se i ja kao neki pametnjakovic skinuo sa tog automata i povezao na onaj konektor sto je on otkacio i tako radilo super ali dosta o tome da se vratim temi. Sutra obavezno idem kod druga da mi proveri grejace i da vidimo koliko ostavlja relej upaljene grejace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...