Jump to content
FAS Goran
Guest 12721

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD / D / Punto mk.1 TD - grejači ; treperi lampica grejača

Recommended Posts

Guest 6687

@mikisxy

Wurhova prodavnica ti se nalazi izmedju naselja Mala pruga i Galenika,znaci kad dolazis iz pravca grada,odnosno kad ides ka Novom Sadu,skreni levo ka Maloj pruzi i vrati se na autoput da ne bi radio polukruzno na autoputu jer je zabranjeno a i radar cesto stoji tamo i onda se vrati na autoput ka suprotnom smeru odakle si dosao znaci ka zemunu i videces sa desne strane wurth prodavnicu pre onog parkiralista za autobuse.I drzi ogranicenje 60,radar stoji tu uglavnom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj villi ne ocajavaj i ne razmisljaj o kompresiji, vec o tome da zamenis crkli grejac, i bices zadovljan k'o i

ranije!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominjao si oksid na bateriji.Jel pravi,onaj sivi,kad oksidise olovo ili mislis na bele naslage?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ti je baterija za zamenu.Mozda,ponavljam mozda onda izbacuje i gresku na grejacima.Probaj sa nekom sigurno dobrom baterijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo moguce, s' obzirom da sam ja kupio pre skoro dve godine auto sa tim akumulatorom (ni tada nije bio nov), ali on (posle ciscenja i dotezanja te kleme) sasvim lepo i dugo moze da vergla. Ja sam u svakom slucaju krenuo da trazim adekvatan akumulator, ali nije bas tako jednostavno naci ga. Bosch, na primer ne mogu da nadjem malu kockicu, a da je 52Ah. Imaju ga u cenovniku, ali ga niko nema na lageru. Sta ima od akumulatora u AP sportu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vili...

Probaj da stavis akumulator na punjac minimum 12 sati, a moze i malo duze... To ce sigurno pomoci bar za neko vreme...

pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je smanjena kapacitivnost,slaba vajda.Najbolje zvati AP jer se baterije prodaju ko lude,pa se stanje brzo menja.Treba pitati za tip baterije koja te zanima i zamoliti da preko kompa vidi stanje u svim prodavnicama AP-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

epilog price: 2 grejaca uginula, a jos jedan sumnjiv. Zamenjena sva 4 nekim francuskim (evo, vec sam zaboravio naziv), kvalitetni koji se stavljaju u prvu ugradnju na francuska vozila, godinu dana garancija. Plus prelivno crevo, plus dihtung dekle, plus dijagnostika. Otelili su se dok su skinuli sva 4 grejaca (jedan je jako nezgodno pozicioniran, morala je da se skida usisna grana i jos ponesto). Sve djuture sa rukama 90€.

Auto na -6 pali na pola kljuca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i meni od juce popodne počela da se pali lampica grejaca 30 sec nakon paljenja kola, a sad sam bio u servisu termostat menjao.

u punto imas li ti dusu, idi radi negde pa zaradi ako planiras toliko da se kvaris i toliko da trosis, ako si se zaljubio u majstora finansiraj ga sam, nisam ja tvoj sponzor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš si emotivan ali ne preteruj. Grejači su potošan materijal, crkavaju i na novim. Proveri koji te zeza pa zameni. I meni je skoro crkao pa sam preživeo. Tvoj je i jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni blinka grajac na tabli od kad vozim punta. Ali sasvim normalno pali i na veoma niskim temeperaturama(pod uslovom da je akumulator dobar :D ). Da ja to menjam, ipak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ja sam se samo malo salio, ne treba biti bukvalista, znam da su grejaci potrosni materijal, samo sto sam primetio da mi uvek nesto ode u momentu kada nemam para

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav svima.Pre 2 dana mi se pocelo desavati da posle startovanja motora lampica grejaca nastavlja da trepti jos nekih 60 sekundi! Pretpostavljam da je u pitanju predgrejac za gorivo posto se standardni grejaci ne koriste dok je napolju iznad 5 stepeni,ako se nevaram!Mozda gresim? koliko to malo cudo kosta i da li je opasno voziti ga jos neko vreme ovako.Puntic je presao navodno oko 180k.Hvala unapred!

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze neko malo detaljnije opisati sta se sve skida da se zamene grejaci na Puntu JTD,ja bih se sam upustio u to ali ako treba puno vremena nemam garazu a nopolju je bas fino :(

Ili da li je potreban neki specjalan alat?Samo malo detalja?

Inace Wirtovi grejaci stavljeni pre 2zime i sad se javila greska na tabli...Tako da bas i nisam zadovoljan Wurtom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i meni na Puntu JTD isti problem.

Meni je majstor premozda dve godine zamenio dva, bili su Bosch, a ugradjeni Champion.

Sa vrlo malo muke ih je zamenio, malo je gurao kluceve i pre toga skinuo i pomerio neki od delova, ali nisam gledao. Sve u svemu oko 20-ak minuta.

Ne znam koji su menjani, Ali mi se cini da je neki mnogo teze dostupan. Videcu ovih dana ako je za zamenu da pokusam da sam zamenim, pa cu javiti.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam proverio grejace, jedan neispravan, menjam ga ovih dana.

Dva imaju otpornost oko 0,3 oma, a treci oko 0,25 oma.

Inace prica da se menjaju svi mi bas i nije OK, znam ja da je najbolje tako, ali kriza...

Ja sam pre dve godine zamenio dva Bosch, ugradjeni su Champion.

Videcu kada skinem koji je otisao sada.

Zamena je malo zamuvana, ali javicu cim uspem da zamenim, od srede pa neki dan nadalje.

pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, pošto sam rekao da ću napisati...

Pre oko dve nedelje sam zamenio treći grejač, gledano sleva na desno.

Kupio sam Febi Bilstain, 890 dinara.

Zaboravio sam da izmerim otpornost tog novog, ali prilikom merenja otpornosti prva dva su imala istu otpornost, a četvrti nekih 0,5 oma manju.

Da bih pristupio trećem grejaču morao sam da skinem EGR ventil, koristio sam cevasti ključ br 10, jer drugacije ne bi moglo.

Koliko je vremena trajalo, mozda skoro 1 sat. Nisam gledao tačno jer sam se bavio i drugim stvarima nakon skidanja EGR-a.

Inače pre oko 2 godine sam zamenio dva grejača (Bosch zamenjen Championom), sada je takodje crkao Bosch koji je zamenjen Febi Bilstain-om.

Ovo pominjem zbog priče da ako jedan otkaže treba zameniti sva četiri. Naravno to je OK, ako poštujete pravilo da sve potrošne delove menjate na vreme da vam se ne desi da zbog iste stvari idete četiri puta kod majstora.

Ali u vezi grejača možda je bolje gurati sa grejačima koji su originalna (prva) ugradnja i boljeg su kvaliteta nego neke zamene. S obzirom da su ovi koje sam skidao Bosch gotovo sam siguran da su prva ugradnja, i odlično su izgurali 2 kom oko 160 000 km, a treći 184 000 km. BHaš da vidim koliko će četvrti izdržati.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...