zlaya 0 Posted January 27, 2011 Moje iskustvo je ovako, lancia lybra jtd 2001, pravih 250.000km, uradjen veliki sevis. Za 3 meseca i prvi dizel (inace 12 auto po redu u mom vlasnistvu), i predjenih skromnih 4000km, ne trosi ni grama ulja, pali ko mina i vuce ko luda, pa vi vidite! Inace siguran sam da ce preci bar jos toliko, ako ne i vise! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted August 21, 2011 (edited) Nije mi jasno...razlika između JTD i MJet motora? Da li je to isto? Edited August 22, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted August 21, 2011 JTD - Jet Turbo Diesel - ubrizgava gorivo jednom u toku jednog ciklusaMultijet - ubrizgava gorivo više puta u toku jednog ciklusa Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted August 21, 2011 (edited) Naravno da nije isto. Sama reč MULTIJET ti kaže da se u jednom procesu ubrizgavanja goriva u cilindar isto odvija kroz više uzastopnih manjih ubrizgavanja. Edited August 21, 2011 by mica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted August 21, 2011 Ok.ok, znaci stilo 1.9jtd nije multijet. Da li postoji stilo sa multijet motorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted August 21, 2011 Postoji. To je verzija sa 140, tj sa 150 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted August 21, 2011 ili sa 120sa 80 i 115 je jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted August 21, 2011 (edited) Postoji i od 100 i 120 hp,ali mislim da svima na gepeku pise jtd tako da nemoj to da te buni Edited August 21, 2011 by stefanan Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted August 21, 2011 Radi lakšeg shvatanja šta je to multijet evo primera na otprilike 140-toj sekundi (doduše renaultov motor je u pitanju, ali bitan je princip rada): Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted August 21, 2011 Ok.ok, znaci stilo 1.9jtd nije multijet. Da li postoji stilo sa multijet motorom?Tačno tako. Postoji Stilo sa multijet motorom uglavnom su mlađi od 2003. i imaju 120 odnosno više konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 22, 2011 I pise pozadi koji je motor (Multijet ili JTD), ako se neko nije igrao sa etiketama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 22, 2011 Samo mala ispravka.jtd ubrizgava 2 puta po taktu. Predubrizgavanje i glavno.Prva generacija multijeta 2-4 puta, sada mislim da ide do 8. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted August 22, 2011 I pise pozadi koji je motor (Multijet ili JTD), ako se neko nije igrao sa etiketama. meni ne,tj pise mi jtd a multijet je Ko zna ko je ovaj moj pravio,sve mu je naopako hahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 23, 2011 Ili nisu njegova vrata ili nalepnica nije njegova. Najtacnije mozes videti po ePer programu po VIN broju stvarne karakteristike tvog auta do najsitnijeg detalja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted September 12, 2013 JTD jedno sjajno parče motora ali malo bučan, jedina mana kad stojiš pored njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 12, 2013 Ti mora sa se salis...tdi je traktor u odnosu na jtd. Jtd na nekih 1200rpm kao benzinac radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted September 13, 2013 Po meni su samo na Fiatu mogli da porade na zvučnoj izolaciji. Passat 1.9tdi napolju zvekeće kao da ga je IMT sklapao, ali u kabini je savršeno miran dok je jtd tiši, ali će te ga više čuti u kabini Mada na većim brzinama ne mogu da se požalim na buku. Na 90-110 više čujem gume nego motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted September 15, 2013 Meni je veci problem to sto se cuju gume nego motor sto se cuje. Na 100+ km/h vetar utisa motor fino, i da je bolja izolacija auta generalno, gume se nebi cule i bila bi tisina bas kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted September 15, 2013 Passat je celu klasu iznad Stila, D segment. Obično u C segmentu ima bučnijih primeraka dosta. Takođe gume često prave najveću buku, a to teško izolacija rešava jer karoserija prenosi zvuk. Obično kvalitetne performans gume su i najglasnije, a udobne sa manjim indeksom brzine i težine su tiše. Kome tišina znači mora mnogo da pazi pri kupovini guma. Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted December 25, 2013 (edited) Dodje danas do mene rodjak moje zene, da vidim sta mu na stilu ne valja jer ga nesto gusi. Prikacim ga ja i imam sta da vidim. 890.000 km predjenih. Nisam mogao da ne podelim sa vama ovu informaciju. Sve fercera osim EGR -a. Edited December 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted December 25, 2013 Gde je SS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted December 25, 2013 Ne razume . SS ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted December 25, 2013 SS, u narodu poznat kao ScreenShot Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted December 25, 2013 Video sam ja jednog Stila JTD sa 868 000 km u ECU-u,a majstor kaze po dihtunzima na motoru da nije otvaran, ili su uspeli da ga zadihtuju fabricki (malo verovatno)Na tabli magicnih 220 000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted December 25, 2013 Jel znao vlasnik koliko mu je presao auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites