Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiatovi dizel motori / benzinski motori

Recommended Posts

Moje iskustvo je ovako, lancia lybra jtd 2001, pravih 250.000km, uradjen veliki sevis. Za 3 meseca i prvi dizel (inace 12 auto po redu u mom vlasnistvu), i predjenih skromnih 4000km, ne trosi ni grama ulja, pali ko mina i vuce ko luda, pa vi vidite! Inace siguran sam da ce preci bar jos toliko, ako ne i vise! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD - Jet Turbo Diesel - ubrizgava gorivo jednom u toku jednog ciklusa

Multijet - ubrizgava gorivo više puta u toku jednog ciklusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nije isto. Sama reč MULTIJET ti kaže da se u jednom procesu ubrizgavanja goriva u cilindar isto odvija kroz više uzastopnih manjih ubrizgavanja.

Edited by mica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji i od 100 i 120 hp,ali mislim da svima na gepeku pise jtd tako da nemoj to da te buni

Edited by stefanan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi lakšeg shvatanja šta je to multijet evo primera na otprilike 140-toj sekundi (doduše renaultov motor je u pitanju, ali bitan je princip rada):

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.ok, znaci stilo 1.9jtd nije multijet. Da li postoji stilo sa multijet motorom?

Tačno tako. Postoji Stilo sa multijet motorom uglavnom su mlađi od 2003. i imaju 120 odnosno više konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mala ispravka.

jtd ubrizgava 2 puta po taktu. Predubrizgavanje i glavno.

Prva generacija multijeta 2-4 puta, sada mislim da ide do 8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pise pozadi koji je motor (Multijet ili JTD), ako se neko nije igrao sa etiketama. ;)

meni ne,tj pise mi jtd a multijet je <_< Ko zna ko je ovaj moj pravio,sve mu je naopako hahahaha :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili nisu njegova vrata ili nalepnica nije njegova. :) Najtacnije mozes videti po ePer programu po VIN broju stvarne karakteristike tvog auta do najsitnijeg detalja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni su samo na Fiatu mogli da porade na zvučnoj izolaciji. Passat 1.9tdi napolju zvekeće kao da ga je IMT sklapao, ali u kabini je savršeno miran dok je jtd tiši, ali će te ga više čuti u kabini :)

Mada na većim brzinama ne mogu da se požalim na buku. Na 90-110 više čujem gume nego motor  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je veci problem to sto se cuju gume nego motor sto se cuje. Na 100+ km/h vetar utisa motor fino, i da je bolja izolacija auta generalno, gume se nebi cule i bila bi tisina bas kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passat je celu klasu iznad Stila, D segment. Obično u C segmentu ima bučnijih primeraka dosta. Takođe gume često prave najveću buku, a to teško izolacija rešava jer karoserija prenosi zvuk. Obično kvalitetne performans gume su i najglasnije, a udobne sa manjim indeksom brzine i težine su tiše.

Kome tišina znači mora mnogo da pazi pri kupovini guma.

Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodje danas do mene rodjak moje zene, da vidim sta mu na stilu ne valja jer ga nesto gusi. Prikacim ga ja i imam sta da vidim. 890.000 km predjenih. Nisam mogao da ne podelim sa vama ovu informaciju. Sve fercera osim EGR -a.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam ja jednog Stila JTD sa 868 000 km u ECU-u,a majstor kaze po dihtunzima na motoru da nije otvaran, ili su uspeli da ga zadihtuju fabricki (malo verovatno)

Na tabli magicnih 220 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...