Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ulje i ostale tečnosti - fabričke specifikacije

Recommended Posts

Fiat Barchetta

Allestimento : 1.8 16v

Motore : 188A6000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,9 L

Tutela Car Technyx - SAE 75W-85

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 1.8

Motore : 939A4000

Coppa motore e filtro : Selenia Multipower - 4,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx

Selenia MultiPower - SAE 5W-30

Tutela Car Matryx - SAE 75W-85

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 2.2

Motore : 194A1000

Coppa motore e filtro : Selenia Multipower - 5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 2.2 CAE

Motore : 194A1000

Cambio : automatico

Coppa motore e filtro : Selenia Multipower - 5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio : Tutela GI/V

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 1.9 MultiJet 8v

Motore : 939A1000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 1.9 MultiJet 16v

Motore : 939A2000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx

_________________________________________________________________________

Fiat Croma

Allestimento : 2.4 MultiJet 20v CAE

Motore : 939A3000

Cambio : automatico

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 5,4 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 8,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,75 L

Cambio : Tutela GI/VI

_________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.2

Motore : 199A4000

Coppa motore e filtro : Selenia K - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,5 L

_________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.4

Motore : 350A1000

Coppa motore e filtro : Selenia K - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,5 L

_________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.4 T-Jet

Motore : 198A4000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,3 L

Impianto freni : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,5 L

Selenia K P.E. - SAE 5W-40

Selenia K Pure Energy is the new fully synthetic lubricant for new petrol engines...

__________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.3 M-Jet 75CV

Motore : 199A2000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,8 L

__________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.3 M-Jet 90CV

Motore : 199A3000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 2,1 L

__________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.9 M-Jet

Motore : 939A1000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 2,1 L

__________________________________________________________________________

Fiat Grande Punto

Allestimento : 1.9 M-Jet Sport

Motore : 199A5000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 2,1 L

__________________________________________________________________________

Fiat Linea

Allestimento : 1.4

Motore : 350A1000

Coppa motore e filtro : Selenia K - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,8 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,5 L

__________________________________________________________________________

Fiat Linea

Allestimento : 1.4 T-Jet

Motore : 198A4000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,5 L

__________________________________________________________________________

Fiat Linea

Allestimento : 1.3 M-Jet

Motore : 199A3000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,8 L

__________________________________________________________________________

Fiat Marea

Allestimento : 1.6 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 3,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car ZC 75 Synth. - 1,98 L

Tutela Car ZC 75 Synth. : 75W-80

__________________________________________________________________________

Fiat Marea

Allestimento : 2.0 20v 150CV

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car ZC 75 Synth. - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Marea

Allestimento : 1.9 JTD 110CV

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car ZC 75 Synth. - 1,5 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.2 8v

Motore : 188A4000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.2 16v

Motore : 188A5000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.4 16v

Motore : 843A1000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.8 HGT - Abarth

Motore : 188A6000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4,1 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,8 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,65 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.3 M-Jet

Motore : 188A9000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 2 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.9 JTD 85CV

Motore : 188A7000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,65 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Punto

Allestimento : 1.9 JTD M-Jet HGT

Motore : 188B2000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,65 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Seicento

Allestimento : 1.1

Motore : 187A1000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx

__________________________________________________________________________

Fiat Idea

Allestimento : 1.2 16v

Motore : 188A5000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,7 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Idea

Allestimento : 1.4 16v

Motore : 843A1000

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,6 L

Note: In alternativa e' possibile utilizzare Selenia K SAE 5W-40

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Idea

Allestimento : 1.3 M-Jet 70CV

Motore : 188A9000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Idea

Allestimento : 1.3 M-Jet 90CV

Motore : 199A3000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Idea

Allestimento : 1.9 M-Jet

Motore : 188B2000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,4 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova 500

Allestimento : 1.2 8v 69CV

Motore : 169A4000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,9 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova 500

Allestimento : 1.4 16v 100CV

Motore : 169A3000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,9 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova 500

Allestimento : 1.3 M-Jet 75CV

Motore : 169A1000

Coppa motore e filtro : Selenia WR P.E. - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova Bravo

Allestimento : 1.4 16v

Motore : 192B2000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,9 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,87 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova Bravo

Allestimento : 1.4 T-Jet 150CV

Motore : 198A1000

Coppa motore e filtro : Selenia K P.E. - 2,9 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 2,4 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova Bravo

Allestimento : 1.9 M-Jet 8v

Motore : 192A8000

Coppa motore e filtro : Selenia WR P.E. - 4,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,76 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova Bravo

Allestimento : 1.9 M-Jet 16v

Motore : 937A5000

Coppa motore e filtro : Selenia WR P.E. - 4,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,87 L

__________________________________________________________________________

Fiat Nuova Bravo

Allestimento : 1.6 M-Jet

Coppa motore e filtro : Selenia WR P.E. - 4,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,1 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,5 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,8 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : Benzina 1.4 77 KS

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,6 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 2 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : 1.9 MultiJet 120 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : 1.3 MultiJet

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : Benzina 1.6 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 3,9 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 4,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : 1.3 MultiJet 85 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 3,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : 1.9 MultiJet

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Doblo

Allestimento : 1.9 MultiJet 105 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,55 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Multipla

Allestimento : Benzina 1.6 16v 100 KS

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 3,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Multipla

Allestimento : 1.9 JTD 120 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,4 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Sedici

Allestimento : Benzina 1.6 16v 107 KS

Coppa motore e filtro : Selenia K - Capacita' non disponibile

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - Capacita' non disponibile

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - Capacita' non disponibile

Cambio e differenziale : Tutela Transmissions Car XVI - Capacita' non disponibile

__________________________________________________________________________

Fiat Sedici

Allestimento : 1.9 MultiJet

Motore : 939A1000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - Capacita' non disponibile

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - Capacita' non disponibile

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - Capacita' non disponibile

Cambio e differenziale : Tutela Transmissions Car XVI - Capacita' non disponibile

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo

Allestimento : Benzina 1.2 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,87 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo

Allestimento : Benzina 1.4 16v

Coppa motore e filtro : Selenia K - 2,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 5,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,87 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo

Allestimento : Benzina 1.8 16v

Coppa motore e filtro : Selenia K - 4,2 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo

Allestimento : 1.9 JTD 115 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,7 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo Multiwagon

Allestimento : Benzina 1.6 16v

Coppa motore e filtro : Selenia K - 4,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo Multiwagon

Allestimento : 1.9 MultiJet 120 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,7 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,76 L

__________________________________________________________________________

Fiat Stilo Multiwagon

Allestimento : 1.9 MultiJet 150 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,7 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,76 L

__________________________________________________________________________

Fiat Ulisse

Allestimento : Benzina 2.0 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4,25 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,62 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,9 L

__________________________________________________________________________

Fiat Ulisse

Allestimento : Benzina 2.0 16v CAE

Cambio : automatico

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4,25 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,62 L

Cambio : Tutela Car GI/E - 4,5 L

__________________________________________________________________________

Fiat Ulisse

Allestimento : Benzina 3.0 V6 24v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4,75 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 11 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,62 L

Cambio : Nessun Prodotto - 6 L

__________________________________________________________________________

Fiat Ulisse

Allestimento : 2.0 MultiJet 120 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,75 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 9,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,62 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Experya - 2 L

__________________________________________________________________________

Fiat Ulisse

Allestimento : 2.0 MultiJet 136 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,75 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 9,5 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,62 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Experya - 2 L

__________________________________________________________________________

Lancia Lybra

Allestimento : 1.6 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 3,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 8 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Lancia Lybra

Allestimento : 1.8 16v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 4,3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6,8 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,56 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Lancia Lybra

Allestimento : Benzina 2.0 20v

Coppa motore e filtro : Selenia 20K - 5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 8,6 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,56 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Lancia Lybra

Allestimento : 1.9 JTD

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,8 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,56 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Lancia Lybra

Allestimento : 2.4 JTD

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 5,5 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,4 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,56 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Matryx - 1,98 L

__________________________________________________________________________

Svi podaci preuzeti sa Selenia.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel postoji razlika izmedju ulja Selenia K,i Selenia 20K ?

 

Posto vidim da pise za Stila 1,8 16v da ide Selenia K ili je to isto hvala pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravila se Selenia 20K. U vreme kada su za Fiate uvođeni servisni intervali na 20.000 kilometara, Selenia je i iz marketinških razloga imala tu oznaku (ranija je bila Gold).

Onda je Selenia izbacila broj 20 iz imena, i tako nastade Selenia K. Izbacila zato što su kod novijih Fiata intervali počeli da budu i na 30.000 kilometara. Tamo gde se sipala 20K, sipaš sada K i sve ok.

Gold > 20K > K > K P.E. (pure energy)

Ovo ti je geneza naziva, jedino kod ovih poslednjih bi valjalo sipati u ove nove turbo benzince (TJet), kao što se Selenia WR P.E. sipa u MJet motore koji imaju DPF, dok u ove bez njega sipaš slobodno WR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde jedno pitanje.

 

Koliko ulja staje u motor Stila 1.6 16v u iz 2003 godine (po proizvodnji 05.2002.)?

 

U uputstvu koje sam ja uz auto dobio stoji da staje 3.9 L sa zamenom filtera.

 

U uputstvu koje sam skinuo foruma pise da staje 4.9 L sa zamenom filtera.

 

A u prvom postu pise da staje 4.5L sa zamenom filtera.

 

Koji je podatak tacan?

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u Bravu sa istim motorom stajalo tacno 4 litara ulja sa zamenom filtera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve različito  

 

 Stilo_2.jpg Stilo_3.jpg Stilo_a.jpg
 
 
Stilo.jpg
 
 
Verovatno manje količine do 2004.god a od 2004. motor je doživeo modifikacije klipova, radilice, kartera i smršao za 4 kg.
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije motor iz prvih par godina proizvodnje Stila doživeo modifikacije, već je Fiatov izvađen i stavljen Opelov 1.6. :)

Inače, imao sam 1.6 2002. godište, kupiš 4 litre ulja i to ti je to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo MY 2004

 
1.6 16v, 103 bhp 
 
The 76 kW (103 bhp) 1.6 16v unit has undergone structural changes to lengthen stroke and reduce bore. The result is lower fuel consumption, increased torque and lower weight. 
 
When fitted with this engine, the Fiat Stilo 3 door can reach 185 km/h (183 for the 5 door). Acceleration from 0 to 100 km/h takes place in 10.5 seconds (10.9 in the case of the 5 door). The power unit consumes 7.3 l/100 km over a combined cycle (7.4 for the 5 door). 
 
The improved thermodynamic efficiency (with the attendant fuel economy) is due, in particular, to a more compact combustion chamber, pistons that are 20% lighter and lower timing system friction: each valve now comes with one spring instead of two. 
 
Combustion efficiency, on the other hand, has been improved by adopting a longer stroke that allows improved performance in general and increased torque at low speeds in particular (maximum torque is 145 kgm at 4000 rpm). Driving flexibility can only benefit. 
 
Power unit weight is also reduced by 4 kg through changes to the following: crankshaft, pistons, crankcase, mountings and auxiliary components. The new flexible belt that drives the compressor makes the tensioner superfluous and ensures the component lasts as long as the engine itself. 
 
The 1.6 16v 76 kW (103 bhp) engine also adopts a drive by wire electronic engine control device, that allows: a smoother drive, lower fuel consumption and lower emissions. Pencil coils also do away with the need for HT leads, reduce weight while ensuring the spark plugs last longer, more energy is available, cold starts are improved and on-board equipment is subject to less interference. 
 
The 76 kW (103 bhp) 1.6 16v unit comes with a catalytic converter with high chamber density located in the engine bay that is active even when the engine is warming up. 
 
Imao je 1596 ccm hod i prečnik 80,5x78,4 mm 103 ks / 5750 o/min i 145 Nm 4000 o/min i pojavljuje se u podacima do 2005.god. Od 2006 kreće izgleda taj Opelov 1598 ccm 79x81,5 mm 105 ks/6200 o/min i 150 Nm 3900 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao je za ovaj motor:

 

 

Koliko ulja staje u motor Stila 1.6 16v u iz 2003 godine (po proizvodnji 05.2002.)?

 

Klasičan Fiatov, 4 litre ulja kupi i to je. Moj Stilo 1.6 je bio mart 2002. godište.

 

------------------------------

 

Ovaj redizajniran Fiatov 1.6 posle 2004. postoji pre na papiru nego u praksi. U to vreme kad se radi taj ''redizajn'' ubacuje se u ponudu Stilo 1.4 16v sa nepunih 100 KS i 6 brzina...i ko bi u salonu 2004. kupio Stila sa više kubika, manje brzina, a skoro isto KS... ;)

A, onda i taj papirni biva zamenjen sa Opelovim 1.6 Z16XEP motorom. Ima ga već od 2005. godine, kao što je npr. ovaj:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/56967-k-korpu-kvacila-za-stila-16-16v-77kw-105hp-2005/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oznake motora

Fiat 182B6000

Opel 192B3000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedoumica...

Ide mi mali servis, pozovem juce servis Goran na Altini, i zena mi kaze da vec godinu dana unazad u Fiat automobile sipaju Shell ulje, posto je fabrika presla na to sa Selenia ulja... 

Pozovem prodavnice delova, niko nije cuo za tu "nebulozu", svi mi preporucuju Selenia gold ulje.

Sta preporucuje kolegijum?

Auto je Punto 1.2 16v (2003)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi redom sipaju to Shell ulje u poslednje vreme, dobili ga izgleda po dobrim cenama, a usput kao pokriće je neko pustio priču o Selenia falsifikatima. No o.k. je ulje, nije loše izgleda, ili tačnije ništa lošije od Selenije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko se nije zalio na Seleniu? Naisao sam na forumu na par mesta gde ljudi tvrde da su imali problem sa Seleniom, ali nije defenitivno utvrdjeno da li je problem samo ulje ili konkretan motor. 

U AP sportu mi rekose (onako usput, nezvanicno naravno) da Miskoviceva zena uvozi Shell pa ga forsira po ozbiljnijim servisima... :question:

Baj d vej, isto tako naidjoh na forumu da se masovno sipa Total. Ja sam u prethodni automobil sipao Total 10/40 i bio sam prezadovoljan...

Edited by sajko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko iskustva sa MOL motornim uljima? Imam kombinaciju da se prebijem za sve MOL proizvode, pa reko sto da placam ziv kes ako je kvalitet OK??

Evo i link ako nekome znace tehnicko/hemijske karakteristike

http://www.molserbia.rs/sr/mol_u_srbiji/mol_maziva/ulja_za_vozila/vrhunska_motorna_ulja_za_putnicke_automobile_i_transportna_vozila/mol_dynamic_max_10w-40_semi-synthetic_motor_oil/

 

Hvala

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje sipaš ono što proizvođač kaže da možeš, tj. ulje koje ima njegov (u ovom slulčaju Fiat) certifikat. Ima li to konkrento MOL ulje? Ako nema tu je onda kraj priče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam tek izvalio da recimo ulje Selenia K, i Selenia 20k nisu ista ulja prvo je 5w40 i skuplje je u odnosu na Seleniu 20k koje je 10w40 i jeftinije je !

 

U AP sportu imaju oba ulja i dalje

 

Znam da sam negde gore vec pitao i dobio neki odgovor, ali sam tripovao da je do jedno isto a nije !

 

I sad tek videh u ovoj tabeli da u moj ide K a ne 20k, videcu bas sta pise u mojoj italijanskoj onoj knjizici .

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo ce da te zbuni, citao sam uputstva gde za taj motor pise k a imas uputstva gde pise 20k, nisu bas u vinkli italijani

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju siapo sam Sintium 3000, 5w 40 na predlog druga chlana Kicerice i motor peva bolje nego na 20k + jeftinije ulje dosta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam sipao 75w-80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...