Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

:D :D Eeeee majstore... Da je samo taj jedan jedini mali servis ceo trosak oko kola na nivou jedne godine. A registracija, a gume, a medjunarodna, a zeleni karton, a kirija, a vrtic... :D Mislim, da ne kukam sad. Svesni smo svi gde zivimo, tj. u kakvoj "drzavi" gde se mora svake godine registrovati registrovan auto... Ali dobro. Kazu mudri da ne postoji dovoljno siromasna drzava u kojoj nema ovcica za sisanje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne staje 2,8t ulja nego 2,8l tako da ne mozes da ustedis nista taman i da ti ga dzabe daju i jos 3000din preko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma necu Seleniju da sipam više pa da je još tolika, pogotovo 20 k koji je duplo skuplji a ne nudi ništa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije stvar u ustedi.Vec jednostavno neko zeli bolje ulje za svoj motor.Bolje podmazivanje,bolje ciscenje,lepsi rad...

Meni je kod ulja cena u drugom planu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je bio odgovor kolegi konkretno a i vec desetak postova se ne prica o boljem nego o jeftinijem ulju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice Syntiuma, ja sam zadovoljan.

Mislim, sta znaci zadovoljan?

Dok je bilo novo motor je bio tisi, kao i sa novim WR-om, dosta duze je bilo cisto u odnosu na WR, stoji na max kao i WR, ne dolivam, kao ni WR... Jeftinije je dosta a kazu da je bolje. Ja se ne zalim i verujem da cu ga ponovo sipati jer nemam ni jednu zamerku.

 

Mada, planiram vec nekoliko zamena unazad da sipam Motul, svi ga hvale i kunu se u to ulje, i stalno mislim da kupujem litar po litar, pa kada dodje red na zamenu samo uzmem filtere (nije toliki udarac po dzepu), ali nikako da kupim taj prvi litar... ko zna, mozda cu sledece sipati Motul.

 

Inace ja uvek sipam Wynns za ispiranje motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je pametno sipati ta čuda za ispiranje.

A što se tiče Syntiuma svi koji su ga sipali zadovoljni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, svestan sam rizika, nisam imao problema prvi put, pa ne vidim razlog zasto bih imao problema uopste. Auto sam kupio od kolege koji je redovno menjao ulje, cak i ranije nego sto realno treba, tako da mislim da nije zakatranisao unutra... pa kontam da ako je sada poceo da slaze naslage, taj razredjivac ce ih skinuti na vreme, ako naslaga nema lepse ce iscureti prljavo ulje...

 

Ali opet kazem, svestan sam rizika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je nezgodan rad na tom čudu, koliko je potrebno da radi ? 10-20 km ili minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam ostavljao sam ga da radi na leru 10ak minuta, nisam ga vozio sa tim. Sipa se na zagrejan motor i ja ga ostavljao da radi na leru, pratio sam zvuk motora, da ne krene da ga menja, i lampicu ulja, nikada nikakav problem nisam imao. A iskreno, voleo bih da skinem karter, da vidim situaciju unutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj da nabavimo endoskop pa svi da gledamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milane, nemoj da praktikuješ ISPIROL pri svakoj zameni ulja!!!

Nije uopšte nežan prema gumicama, semerinzima, zaptivkama i td. On se praktikuje kad prelaziš na novu vrstu ulja ili kad tek kupiš auto pa menjaš ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 Upravo tada.S' tim sto ni tada nije obavezno.


Preporuka je nesto ranije 5-6k zameniti ulje kod prelazenja na novu vrstu(brend,gradaciju...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam taj wynns i hteo sam da sipam kada sam radio prosli servis ali sam odustao , citao sam svasta , najvise me plasi da nesto ne ostane u karteru ili da negde zapusi neki kanal sto moze da napravi karambol na 1.3 m-jet motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad to nisam sipao i ne vidim neku svrhu jer motorno ulje već ima u sebi deterdžentne aditive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svrha je kod prelaska na novu vrstu ulja.Poznato je da kod menjanja ne istekne svo staro ulje.E sad kolika je steta ako se nesto starog pomesa sa novim,ne bih znao reci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao wynns nekoliko puta i nikad nisam imao problem. Da je toliko agresivno ne bi ni postojali toliko na trzistu. Jednu stvar znam sigurno, a to je da je ulje posle zamene duze zuckasto i sporije pocrni..

Edited by underground

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šanse da isteraš svo ulje iz motora. Uvek ostane u kanalima , glavi itd itd što znači i da ostane deo i tih sredstava za ispiranje motora. 

 

 

 

.....do nove zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ko voli.. Ja ispiram motor svaku drugu zamenu ulja..

Ako za oko 100.000km nisam imao problem sa 5-6 ispiranja, necu ni ubuduce

Edited by underground

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon Selenije, ja sam danas sipao Liqui Molly Top Tec 4200 5W-30 u svog 1.9 MJet pa cemo vidjeti kako se ponasa. Inace prilicno faljeno ulje. Mada meni samo nije jasno zasto pise:

 

· Intervals : Change 35000 km / 24 months

 

Ko jos mijenja ulje na 35000 ;-)

Edited by Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...