blasterskv 0 Posted June 1, 2015 :D Eeeee majstore... Da je samo taj jedan jedini mali servis ceo trosak oko kola na nivou jedne godine. A registracija, a gume, a medjunarodna, a zeleni karton, a kirija, a vrtic... Mislim, da ne kukam sad. Svesni smo svi gde zivimo, tj. u kakvoj "drzavi" gde se mora svake godine registrovati registrovan auto... Ali dobro. Kazu mudri da ne postoji dovoljno siromasna drzava u kojoj nema ovcica za sisanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 1, 2015 Pa ne staje 2,8t ulja nego 2,8l tako da ne mozes da ustedis nista taman i da ti ga dzabe daju i jos 3000din preko Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 1, 2015 Ma necu Seleniju da sipam više pa da je još tolika, pogotovo 20 k koji je duplo skuplji a ne nudi ništa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 1, 2015 Nije stvar u ustedi.Vec jednostavno neko zeli bolje ulje za svoj motor.Bolje podmazivanje,bolje ciscenje,lepsi rad...Meni je kod ulja cena u drugom planu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 1, 2015 Ma to je bio odgovor kolegi konkretno a i vec desetak postova se ne prica o boljem nego o jeftinijem ulju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 1, 2015 Nije bolje uvek skuplje konkretno Ne bi vozili Stila i Punta nego Golfa i Polo Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 1, 2015 Sto se tice Syntiuma, ja sam zadovoljan.Mislim, sta znaci zadovoljan?Dok je bilo novo motor je bio tisi, kao i sa novim WR-om, dosta duze je bilo cisto u odnosu na WR, stoji na max kao i WR, ne dolivam, kao ni WR... Jeftinije je dosta a kazu da je bolje. Ja se ne zalim i verujem da cu ga ponovo sipati jer nemam ni jednu zamerku. Mada, planiram vec nekoliko zamena unazad da sipam Motul, svi ga hvale i kunu se u to ulje, i stalno mislim da kupujem litar po litar, pa kada dodje red na zamenu samo uzmem filtere (nije toliki udarac po dzepu), ali nikako da kupim taj prvi litar... ko zna, mozda cu sledece sipati Motul. Inace ja uvek sipam Wynns za ispiranje motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 1, 2015 Ne znam koliko je pametno sipati ta čuda za ispiranje. A što se tiče Syntiuma svi koji su ga sipali zadovoljni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 1, 2015 Znam, svestan sam rizika, nisam imao problema prvi put, pa ne vidim razlog zasto bih imao problema uopste. Auto sam kupio od kolege koji je redovno menjao ulje, cak i ranije nego sto realno treba, tako da mislim da nije zakatranisao unutra... pa kontam da ako je sada poceo da slaze naslage, taj razredjivac ce ih skinuti na vreme, ako naslaga nema lepse ce iscureti prljavo ulje... Ali opet kazem, svestan sam rizika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 1, 2015 Malo je nezgodan rad na tom čudu, koliko je potrebno da radi ? 10-20 km ili minuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 1, 2015 Koliko se secam ostavljao sam ga da radi na leru 10ak minuta, nisam ga vozio sa tim. Sipa se na zagrejan motor i ja ga ostavljao da radi na leru, pratio sam zvuk motora, da ne krene da ga menja, i lampicu ulja, nikada nikakav problem nisam imao. A iskreno, voleo bih da skinem karter, da vidim situaciju unutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 1, 2015 Čekaj da nabavimo endoskop pa svi da gledamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 1, 2015 Hahaha, bice zabava na skupovima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 2, 2015 Milane, nemoj da praktikuješ ISPIROL pri svakoj zameni ulja!!! Nije uopšte nežan prema gumicama, semerinzima, zaptivkama i td. On se praktikuje kad prelaziš na novu vrstu ulja ili kad tek kupiš auto pa menjaš ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 2, 2015 +1 Upravo tada.S' tim sto ni tada nije obavezno.Preporuka je nesto ranije 5-6k zameniti ulje kod prelazenja na novu vrstu(brend,gradaciju...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted June 2, 2015 Kupio sam taj wynns i hteo sam da sipam kada sam radio prosli servis ali sam odustao , citao sam svasta , najvise me plasi da nesto ne ostane u karteru ili da negde zapusi neki kanal sto moze da napravi karambol na 1.3 m-jet motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 2, 2015 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/45362-ispiranje-motora-ne-radi-sam/https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 2, 2015 Nikad to nisam sipao i ne vidim neku svrhu jer motorno ulje već ima u sebi deterdžentne aditive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 2, 2015 Svrha je kod prelaska na novu vrstu ulja.Poznato je da kod menjanja ne istekne svo staro ulje.E sad kolika je steta ako se nesto starog pomesa sa novim,ne bih znao reci Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted June 2, 2015 (edited) Ja sam sipao wynns nekoliko puta i nikad nisam imao problem. Da je toliko agresivno ne bi ni postojali toliko na trzistu. Jednu stvar znam sigurno, a to je da je ulje posle zamene duze zuckasto i sporije pocrni.. Edited June 2, 2015 by underground Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 2, 2015 Nema šanse da isteraš svo ulje iz motora. Uvek ostane u kanalima , glavi itd itd što znači i da ostane deo i tih sredstava za ispiranje motora. .....do nove zamene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted June 2, 2015 (edited) Kako ko voli.. Ja ispiram motor svaku drugu zamenu ulja..Ako za oko 100.000km nisam imao problem sa 5-6 ispiranja, necu ni ubuduce Edited June 2, 2015 by underground Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted June 2, 2015 (edited) Nakon Selenije, ja sam danas sipao Liqui Molly Top Tec 4200 5W-30 u svog 1.9 MJet pa cemo vidjeti kako se ponasa. Inace prilicno faljeno ulje. Mada meni samo nije jasno zasto pise: · Intervals : Change 35000 km / 24 months Ko jos mijenja ulje na 35000 ;-) Edited June 2, 2015 by Luka Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 2, 2015 Kamioni , busevi....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 2, 2015 I novija vozila po Eu. Zato i crkavaju Quote Share this post Link to post Share on other sites