vicent 1263 Posted May 30, 2015 Zbog taloga u karterima i nemogućnosti uljne pumpe (koja je zaronjena u taj mazut), da ostvaruje odgovarajući pritisak ulja, mnogi motori su u problemu a mnogi su i dušu ispustili.U zavisnosti od konstrukcije motora, zveckaju hidro-podizači, uljni španeri lanca nemaju dovoljan pritiisak i lanac zveči, varijatori se čuju i sl.To nije neki težak ni skup posao (ali je prljav), a prva dijagnoza se postavlja manometrom koji se stavlja na mesto davača pritiska ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 30, 2015 Zna li neko kako se krecu cene za taj posao.Deluje mi kao nesto sto bi bas prijalo motoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 30, 2015 Ja sam se rešio da to radim na sledećem malom servisu, na jesen. Biće foto izveštaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 30, 2015 Ti bre sa tvojih 120hkm da sedis miran na pedu vise! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 30, 2015 (edited) Zna li neko kako se krecu cene za taj posao.Deluje mi kao nesto sto bi bas prijalo motoru...Ma to radiš sam na kanalu. Kupiš neku dobru diht masu i samo cepaj ! U Bgd-u, ne verujem da bi to neko radio bez 25-30 eur.Jedino treba obratiti pažnju na stezanje kartera, JTD ima aluminijumski, nežno i unakrsno.Kod mene bio k*o suza, al da nisam skidao, ne bih ni znao. Edited May 30, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 30, 2015 Ti bre sa tvojih 120hkm da sedis miran na pedu vise! Neće da mu škodi... Kod mene bio k*o suza, al da nisam skidao, ne bih ni znao.Sve čovek rekao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 30, 2015 Vreme je za ovu stvarčicu, gurneš u karter i gledaš naslage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 30, 2015 Će kupimo i to Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted May 30, 2015 Ljudi, smorilo me "istrazivanje" po forumu. Samo jedno pitanje - da li vredi sipatu u Stila 1,6 Nisotek ulje? Konkretno, interesuje me jer imam neki popust na njega a treba da radim veliki servis. Toliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 30, 2015 Koliko te izadje litra tog ulja sa popustom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted May 30, 2015 Ljudi, smorilo me "istrazivanje" po forumu. Samo jedno pitanje - da li vredi sipatu u Stila 1,6 Nisotek ulje? Konkretno, interesuje me jer imam neki popust na njega a treba da radim veliki servis. Toliko.Ako je obican Nisotek i nije neko ulje, imas G Energy to je vec drugi padež Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2015 Vreme je za ovu stvarčicu, gurneš u karter i gledaš naslageZanimljiva stvarcica, ali kako je gurnuti? Kroz cep za sipanje ulja? Da li ce doci do dole ili zapeti negde usput. Nije to bas ni tako malo da se moze provuci svuda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 31, 2015 Kroz čep za ispuštanje ulja da vidiš stanje dole... kroz usis da vidiš stanje grane, klapni ko ima.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 31, 2015 Vreme je za ovu stvarčicu, gurneš u karter i gledaš naslage. U jbt! Pa sa ovim se radi generalna kroz auspuh!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted May 31, 2015 A da li je cesca zamena manje kvalitetnog ulja, jeftinijeg pojednako dobra za motor ili strogo kvalitetno ulje na duzu zamenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted May 31, 2015 Ja se vodim logikom bolje ulje-manja kilometraza ( 10,000 km ) ! Ne mora znaciti al` po meni je tako ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted May 31, 2015 Ja bi ipak isao na kvalitetnije ulje pogotovo ako je vecinom gradska voznja, tu se motor najvise haba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2015 Kada se prica o nekvalitetnim uljima, prvo treba definisati sta je nekvalitetno ulje? Po meni to je ulje koje ne zadovoljava norme. Cim zadovoljava norme, ono je kvalitetno...A ulje koje ne zadovoljava norme ne treba sipati ni pod tackom razno... Ono koje zadovoljava treba menjati prema preporuci proizvodjaca i nema brige... Ako je preporuka proizvodjaca jednom godisnje ili na 20.000 km, onda je to kada treba menjati... Ja licno ne prelazim godisnje 20.000 km, ali verujem da oni koji prelaze vise voze van grada, sto je manje stetno za motor, pa zbog toga mogu i da ga menjaju na 20.000... Ko prelazi dosta po gradu - kreni stani... hladan motor... bi bilo dobro da prepolove, tj. da menjaju na 10.000... sto vecina od nas i radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted May 31, 2015 Pa da. U principu, treba slusati preporuke proizvodjaca i naci se iskljucivo na osnovu vrste voznje. Da li je gradska, otvoren put... Hvala u svakom slucaju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 31, 2015 nadjoh u uputstvu: " Servisiranje treba uraditi na svakih 20.000 km ili 12 meseci, " i "Ukoliko se vozilo koristi uglavnom za gradsku vožnju ili je godišnja kilometraža manja od 10.000 km, neophodno je zamenitimotorno ulje i filter motornog ulja svakih 12 meseci ""Stvarni intervali za zamenu ulja i filtera motornog ulja zavise od uslova korišćenja vozila, a na njih upozorava lampica upozorenjaili poruka na instrument ploči, ili u svakom slučaju to je svakih 12 meseci." Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted May 31, 2015 Ljudi, smorilo me "istrazivanje" po forumu. Samo jedno pitanje - da li vredi sipatu u Stila 1,6 Nisotek ulje? Konkretno, interesuje me jer imam neki popust na njega a treba da radim veliki servis. Toliko.nisotec 5w40 sint koje i sam sipam i nema problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 31, 2015 A da li je cesca zamena manje kvalitetnog ulja, jeftinijeg pojednako dobra za motor ili strogo kvalitetno ulje na duzu zamenu? Kvalitetnije ulje(skuplje) je bolje i jeftinije nego da sa uljem slabijeg kvaliteta cesce radis servis. Kada se prica o nekvalitetnim uljima, prvo treba definisati sta je nekvalitetno ulje? Po meni to je ulje koje ne zadovoljava norme. Cim zadovoljava norme, ono je kvalitetno...A ulje koje ne zadovoljava norme ne treba sipati ni pod tackom razno... Kriterijum fabrike je nesto sto je tik iznad minimuma.Preporuke fabrike su uvek kompromisi.S' jedne strane cene a sa druge proseka... Niko nece napraviti gresku ako sipa ulje koje fabrika preporucuje,ali ako neko zeli da sipa nesto kvalitetnije i bolje to svakako postoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted June 1, 2015 Ljudi, smorilo me "istrazivanje" po forumu. Samo jedno pitanje - da li vredi sipatu u Stila 1,6 Nisotek ulje? Konkretno, interesuje me jer imam neki popust na njega a treba da radim veliki servis. Toliko.Ako je obican Nisotek i nije neko ulje, imas G Energy to je vec drugi padež Da, jeste G Energy i 5W i ono drugo Ne znam tacno koje bese... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 1, 2015 Ja planiram da ga sipam na sledecem servisu, kazu da je odlicno za taj novac Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 1, 2015 Divim vam se kako vas ne mrzi da istrazujete i isprobavate zbog jednog m.servisa godisnje Quote Share this post Link to post Share on other sites