Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Kažu da na Stilu kat. ne vredi baš puno,zbog keramike u njemu,tipa 25-30eur. Ja za Puntov dobio cevku i 50eur. Ne znam kakav je ovaj na Stilu 59kw. Možda je isti kao Puntov. Po broju se zna sve!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekam sredu da majstor zavrsi neki auto. Rekao mi da kupim cev, samo ne znam koji precnik cevi? Taman cu i egr da blokiram, sutra stizu plocice... i map da ocistim, kao i interkuler... malo da prodise auto..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je cev 52mm. Idi kod nekog krštenog auspuh majstora, nemoj da ti vari cev, nek je proširi s obe strane i lepo je umetneš na postojeću. Najbolje da stavi šelne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mora da se iskljuci egr softverski ili je dovoljno staviti plocicu? Ovih dana skidam katalizatore pa bih uradio i to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji auto?

Obican jtd moze samo sa plocicim a jtd 16v (mjet) mora i softverski.

Obicno edc15 ne moraju softverski dok edc16 mora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora softverski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da kod tebe moze samo plocica, uostalom, stavis pa vidis, necea nista sjebati, gresku posle samo obrises ako prijavi.

@asterix, kao sto Dusan rece kod tebe mora softversko gasenje tvoj ecu je edc16c39

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ocigledno se nije oglasio ni jedan vozac Fiata/Lancie/Alfe sa motorom 2.4TD... Kod ovog motora gotovo da nije moguce iskljuciti EGR jer ECU odmah preko meraca mase vazduha prepozna izostalu funkciju i ometa normalan rad sistema za ubrizgavanje goriva. Auto sa ne ispravnim ili blokiranim EGR-om nakon (na kratko) ustaljenog gasa vise nece da ubrzava, vec trazi vracanje na obrtaje ler gasa i tako u krug... Kod JTD sistema nema takvih problema, a kolega Vukajlo je tacno napisao funkciju EGR-a. Posto mi je stuka ubrizgavanje kod dizel motora, moram se sloziti sa vecinom kolega da je gorivo koje se kod nas prodaje ne zadovoljavajuceg kvaliteta, i da se u usisnim kanalima javljaju vece kolicine naslaga garezi nego sto je predvidjeno.

Evo jednog korisnog saveta kako smanjiti funkciju EGR-a, a ne zatvoriti ga potpuno:

Jednostavno, napravite zaptivku od lima (debljine oko 1mm) po uzoru na limenu zaptivku gde se cev EGR-a spaja sa usisnom granom. Zatim, na sredini probusite rupu 3-4mm i postavite taj lim na mesto fabricke zaptivke. Na ovaj nacin niste potpuno iskljucili EGR, ali ste znatno smanjili dotok izduvnih gasova u usisni sistem. Napominjem da ce opet biti potrebno s vremena na vreme ocistiti sam ventil od garezi.

Konacno, na ovom forumu pronadjoh resenje mog problema sa fiat mareom 2.4 td 98 godiste kod koje je zatvoren EGR ventil pokusacu ovih dana da ga osposobim i otvorim ili da pokusam da na zaptivki probusim manju rupu pa javljam rezultate eksperimenta. Tacno se tako ponasa kao u postu forumasa bosim posle konstantne voznje nece da ubrzava kako treba kao da je ugusena kad pustim pedalu gasa i vratim obrtaje na ler ponovo vuce kao blesava nampominjem da nema nikakvog dima ni prilikom paljenja ni prilikom voznje

 

pozdrav. slazem se sa gospodinom "bosim" da kod kappe i maree se nemoze iskluciti egr samo mehanicki. imam kapu 2,4 td i bio sam kod bosh majstora i rekao mi je da je problem kod tih motora da se egr mora iskljuciti i softwerski. svaki elektronicar koji radi nekakav tuning ili remap moze vam to napraviti.(tako su bar meni rekli) za nekakvih tjedan dana idem kod auto elektronicara pa vam javim kako je proslo. cijena toga kod mene u hr je 600kn tj oko 80eur cca. da se nebi krivo shvatili potrebno je i mehanicki i softwerski onesposobit egr. 

zaboravio sam reci da imam iste simptope kao gospodin sa mareom. auto vuce super i odjednom ostane bez turba i trazi vracanje obrtaja pritiskom kvacila na par sekundi i onda opet vuce. 

Edited by rikard0204

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je na stilu Jtd  115ks  2005 godiste izbacio gresku na egr ventilu nakon zatvaranja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svakom jtd 59kw-85kw izbacuje ali ne pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbacuje grešku u računaru ali ne na tabli.

I na običnim JTD-ovima se može softverski ugasiti.

Kolega Igor mi je to objašnjavao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko od zatvaranja do greške si prešao?

Ja sam oko 1500 i još uvek ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na svaka 3-4 meseca izbaci grešku jer egr nije čišćen od zatvaranja.

Samo registruje da je prljav.

 

Eko neko želi da softverski zatvori mapu na jtd-u uradiću mu ja. Naravno džabe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...