Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

@Vicent, ne nisam na glavu mislio, nego bas usisnu granu komplet, znaci glava se ne dira, kod Goran je cini mi se 9000 i nesto dinara, kod nekog decka u starim banovcima 60€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da trebam leptir usisa da cistim?

 

To sto si nabrojao si sumptomi. Neko moze da potvrdi ili da me opovrgne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta da razmisljas, blokiras egr, cistis leptir i map. To se ionako radi a i jedno je do drugog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj leptir usisa u toku vožnje uvek je u horizontalnom položaju = max. protok vazduha, znači nema uticaja na performanse. Aktivira se podpritiskom kod gašenja motora kako bi se gašenje obavilo što mirnije - bez ritanja.

Čišćenjem leptira nećeš  da dobiješ ništa posebno (pošto je samo površinski zaprljan bez izraženog smanjenja prečnika cevi) osim mirnijeg sna zbog savesti. Možeš da rasklopiš deo sa leptirom i odvojiš kolenastu cev kako bi sve lepo očistio (carb cleaner ali nafta je bolja). Ponavljam ceo taj postupak ne daje neke primetne rezultate.

 

Dovoljno je da staviš pločicu gde ti je najlakše, imajući u vidu putanju gasova. A pažljivo čišćenje MAP-a pod obavezno.

 

Odavno je zaključeno da egr u tzv. funkciji smanjuje efikasnost dizel motora u opsegu od 3% do 8%, zavisno od modela. Približno u tom istom procentu se povećava potrošnja zato što sada vozač više gazi po gasu kako bi postigao osmeh na licu i eto opet više čađi na izduvu.

 

Logično, sledeći korak je bio ugradnja DPF kako bi se smanjio procenat čađi u izduvu zato što EGR daje mizerne rezultate u pogledu zaštite okoline i to u uskom opsegu rada.

 

Dizel motor će uvek emitovati čađ, bez obzira na nadogradnje izduva. Zato su Grci dizele opteretili visokim haračem (u cilju sprečavanja oštećenja istorijskih znamenja produktima dizela) tako da građani voze benzince a samo komunalne službe dizele.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj auto nema dpf ali ce sledeci imati, hteo ja ili ne.

Takodje, klinacki efekat osmeha na licu ne postizem na gasu nego u spavacoj sobi sa zenom. Nemam potrebe za glupiranjem u kolima. Vozim umereno i ne ostavljam crne tragove za sobom.

Svest o ekologiji je nesto sto imam zbog sebe i zato sto smatram da je to pravac u kome se treba kretati generalno, ne samo sa kolima. Bice mi interesantno kad jednom budete naterani na takvo ponasanje, a mi dezurni ekolozi cemo se jako lako uklopiti u civilizovan zivot, koji ce neminovno i u ovoj budjavoj zemlji biti uspostavljen pre ili kasnije

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da primetio sam kad gasim auto malo kako da kazem nemirnije se ugasi cimne,drdne kako da kazem to je verovatnk zbog leptir usisa?

Bocco tebi svaka cas skroz postujem tvoje ekolosko solidarisanje, kad bi ceo svet tako gde bi nam bio kraj, nazalost 3% razmislja tako a nas 97% ne razmislja, iskreno vise volim da mi auto lepse vuce i ne moram na svakih godinu dana to da cistim, nego da "stitim planetu", nista licno al to je moje misljenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da jeste. Jos uvek je samo tvoj izbor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam clanu predlozio jedno validno resenje. A to je da ocisti sve to. Ne vidim problem sa time. Navikao sam da budem u manjini.

 

@MS PS: Kao klinci vec 8 i kusur godina!

 

Sad onako generalno. Samo medju ovakvim narodnom, siromasnim na sve moguce nacine, moze da se desi situacija da ja sam mojim stavom nisam u pravu. Dakle predlazem ciscenje i odrzavanje onoga sto je fabrika i neki inzenjer postavio, zagovaram ekologiju i zdrav razum.

 

Ali OK, vi predlazite zatvaranje EGR-a a ja cu ciscenje.

Edited by Ivan
Recnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, mi ti kazemo da je ok to da cistis ali da je bolje da se blokira, znaci i jedno i drugo je dobro. Na tebi je odluka. A za zenu...pa naravno da je ok i to, samo se salim malo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je Bocca suštinski u pravu.

Ipak pare su najveći problem.

Ovde lanac odgovornosti kreće od države koja nam ne daje dovoljno i valja nam krš gorivo a počela sada da fura neke ekološke takse a mi pucamo od sreće kada iz auta starog 20 godina sednemo u nešto staro 10 godina.

A to smo uzeli na kredit sa kamatnom stopom najvećom u Evropi jer nam je država jadna i slabo kotirana.

Naravno to nas ne opravdava da mi budemo neodgovorni.

Mnogi ovde i kradu pa ne krademo i mi.

Ja ne znam da li mi je EGR blokiran. Ako bude pravio probleme očistiću ga.

Ako bude crkao verovatno ću ga blokirati.

Od mene dosta.

Ovo za ženu mi je čudnije od EGR-a :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pločice i ostale zajebancije su sa trulog zapada stigle ovamo. Tamo se to radi godinama unazad tako da nismo samo mi bez svesti.

Ekološke.

Boca i ja sam posle par godina zablindirao EGR čisto da ne bi pravio odvratnu masnu smešu izduvnih gasova i uljnih para u usisu. Koliko god ekološki to na kraju dođe glave motoru, naročito ako se otkači neki grumen.

Malo smirite strasti na forumu a povećajte tamo gde treba. Niste deca.

MS PK šta tebi da kažem , nađi neku vatrenu čisto da te zapali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih za pristojan recnik, bez licnog prepucavanja na temi.

Svako od nas ima pravo na svoje misljenje, kao i da sa svojim autom radi sta zeli. Nema potrebe za licnim kvalifikacijama.

Iz tog razloga je par poslednjih postova preuredjeno, a zamolio bih cenjene kolege da se nadalje drzimo teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo blokiran egr i ociscen map... Sta da kazem drugi auto ljudi, sem osetno boljeg ubrzanja, nema vise vibracija na niskim obrtajima, konkretno drugom na 1000obrtaja sto je veliko veliko olaksanje!!! E sad isao sam da ga produvam sto se kaze al potrosnja je skocila....zasto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ne ne, samo sto sam izasao na otvoren i reko ajde prvo lagano 105kmh a ono 6l sto je mnogo, znam da ovde nije tema za to al me zanima dal je zbog egr skocila ili ociscenog mapa, a inace svakom preporucujem isto drugi auto vala:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao sam ti svoje iskustvo na temi o potrosnji goriva, izbegavajte ponavljanje istih pitanja na razlicitim mestima ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jednu ali treba da je premerim da li tebi odgovara, pa ako odgovara tvoja je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazi brate. Mada nema sta da mi je poklanjas, samo mi za probu treba :)

 

Cak i ako je malo veca sve to ja mogu da obrusim lepo i da izbusim rupe, imam i alata i vestine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...