Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

To gov*o postoji samo da bi mogao da se digne Euro nivo motora i smanji zagađenje. Apsolutno nikakvu drugu svrhu nema. Samo guši motor kome vraća čađ umesto da ga pusti da "diše" čist vazduh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga zbog toga i cistim svake godine. Volim da budem ekoloski svestan koliko je u mojoj moci u datim uslovima.

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

To gov*o postoji samo da bi mogao da se digne Euro nivo motora i smanji zagađenje.

Ipak se za nijansu brze i zagreje zimi. Ali je to neznatno u poredjenju sa tim koliko stete nanosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga zbog toga i cistim svake godine. Volim da budem ekoloski svestan koliko je u mojoj moci u datim uslovima.

Ozbiljan si ili se zezas? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga zbog toga i cistim svake godine. Volim da budem ekoloski svestan koliko je u mojoj moci u datim uslovima.

Onog dana kada Golf 2 više ne bude mogao da se registruje u Srbiji, počeću da se ponašam ekološki savesno. On dok upali use*e tu razliku koju ti napraviš za pola godine vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' moze da se stavi placica kod strelice broj 1, umesto kod strelice br 2 gde su uglavnom stavlja? Koliko vidim ne bi trebalo da ima neke razlike, samo slepo crevo se bezveze napravi ako se stavi na mesto br 2? Ili gresim? :)
stilo_19jtd_egr_626.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga zbog toga i cistim svake godine. Volim da budem ekoloski svestan koliko je u mojoj moci u datim uslovima.

Ozbiljan si ili se zezas? :)

Ozbiljan kao infarkt. Za 15 dana cistim egr ako bude lepo vreme. Ovo ce biti peta godina da to radim svake godine polovinom aprila.

Traje 2-3 sata, znaci puno, osecam se sjajno posle toga.

Zasto mislis da se zezam?

@bogisha: to sto golf 2 djubre moze da se registruje ne znaci da svi teba da budemo nesvesni. Cenim da svako treba da uradi svoj deo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad misliš da čistiš usis i glavu? Realna pretpostavka je da ti je usis smanjen sa 50mm na 30mm,a ista priča je i u glavi,verovatno mora špaklom da se skida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, to ide sve zajedno, nisam spomenuo :)

 

A razlika posle je prilicno primetna. Doduse, poslednjih 2 godine sipam iskljucivo na MOL-u i OVM-u i ponekad na Lukoilu i naravno djubre u EGR-u i usisu se znacajno smanjilo

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, po ovom uputstvu cistim usis i leptir:

 

http://www.fiatforum.com/stilo-guides/83260-cleaning-your-inlet-control-valve.html

 

Logicno je kad sam vec razbatalio EGR... A ostalo u glavi (koliko mogu da dohvaatim) cistim tako sto uzmem onu stvarcicu za otvaranje koverti, usisivac i bukvalno izlomim garez a usisivac je usisa da ne upadne dalje

Share this post


Link to post
Share on other sites

E zamisli to što si tokom 5 godina očistio iz usisa (a kažeš da su odvaljivao parčiće gareži),sve ti se to nataložilo i zapeklo na zidovima dekla glave! Sam dekli je tako dizajniran da se vazduh kontrolisano,nadpunjenjem,raspoređuje po cilindrima i max. efikasno snabdeva motor. Kod tebe su slojevite naslage koje sprečavaju pravilno i efikasno ubacivanje vazduha,sama zapremina je smanjena u određenom procentu, a uvek postoji mogućnost da se neko parče odvali i napravi za*ebanciju (upadne pod ventil,rastaloži se u ulju i sl.). Pri tom i MAP nepravilno radi.

Pa ti sad budi ekolog !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj tako da cackas, bolje ne cisti usis

 

Bez problema za svo ovo vreme. Nemaj brige.

 

@vicent: Odvaljivao sam prvi put, ostalo sam samo grebao. OK, a kako da ocistim sa zidova dekla? Otvaranje glave motora? Kapiram da postoji nacin, pitanje je samo koliko je tesko. MAP radi odlicno. On je takodje ociscen i povremeno pratim vrednosti preko dijagnostike.

I cisto ako nekoga interesuje a nije lenj, evo linka:

 

http://www.fiatforum.com/stilo-guides/263681-clean-egr-valve-1-9jtd-8v-engine.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da se pohvalim da sam to radio na kolima. Koliko je komplikovano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si malo vičniji mehanici,nije tako strašno. Kao što si skidao EGR i MAP, samo nastaviš dalje. Koliko se sećam potrebni su torex-i. Uglavnom,ako si oko egr -a provodio 3 sata,za ovo odvoj ceo dan.

Ili vidi sa nekim mehaničarem,ne bi trebalo da je više od 30-ak eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma, ostavio bi to majstoru.

Vicent preduhitrio si me, za tu cifru nisam cuo da neko radi ja cuo od 60-100€, a po mojim saznanjima mora i cr pumpa da se skine, samim tim da se razupci auto ili nanforu da se ne razupci da se blokira remen pumpe.

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam davno gledao da pazarim dizela (a tada je JTD bio jos uvek prilicno retka pojava na putevima, a kod majstora zabarsko govno), kopao sam po netu i trazio iskustva. A kada sam video kakve sve ljudi kuke i motike vade iz usisa zbog EGR, na pamet mi nije padalo da se zezam sa gov*etom. Kao sto kolege vec napisase - em garez smanji precnik cevi i dotok svezeg vazduha, smanji zapreminu, greje ulazni vazduh produktima sagorevanja (a intercooler ispred njega ima cilj da uradi upravo suprotno i rashladi i obogati sabijen vazduh iz turbine), zacadi MAP senzor, uvek postoji mogucnost da napravis stetu prilikom ciscenja grane, EGR je tu jos najmanja muka ocistiti...

Tako da su bukvalno prvi radovi na Stilu te 2007. bili veliki servis i fizicko blokiranje EGR iako je sve radilo kako treba. Moje licno misljenje i logika su takvi.

Slazem se da treba biti ekoloski svestan. Ali ako uzmem u obzir da u Srbiji maltene ne mozemo da kupimo ni krsteno gorivo, o cemu pricamo (a uopste ne razmisljam na temu sta se sve kotrlja po putevima, da se cepa lozak, da smo mi kao pojedinci kap u moru, naprotiv). Svoju ekolosku svest cu pokazati na mnogo drugih nacina ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je sve puno nemam gde da odem da zatvorim egr, ja kazem simptome trza u drugoj na malim obrtajima, kazaljka obrtaja seta gore dole, sad oni mi predlazu dijagnostiku a veci kaze da je egr?? Stavljanje lima i ciscenje map,protokomera, iverbosta je 3000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si malo vičniji mehanici,nije tako strašno. Kao što si skidao EGR i MAP, samo nastaviš dalje. Koliko se sećam potrebni su torex-i. Uglavnom,ako si oko egr -a provodio 3 sata,za ovo odvoj ceo dan.

Ili vidi sa nekim mehaničarem,ne bi trebalo da je više od 30-ak eur.

 

Hvala ti :) Uzecu da citam o tome ovih dana pa cu videti da uradim kad budem cistio EGR. Jedan vikend zabave... Dobro provedeno vreme, cenim!

Danas je sve puno nemam gde da odem da zatvorim egr, ja kazem simptome trza u drugoj na malim obrtajima, kazaljka obrtaja seta gore dole, sad oni mi predlazu dijagnostiku a veci kaze da je egr?? Stavljanje lima i ciscenje map,protokomera, iverbosta je 3000din

 

Pa ti treba leptir usisa da ocistis koliko vidim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma, ostavio bi to majstoru.

Vicent preduhitrio si me, za tu cifru nisam cuo da neko radi ja cuo od 60-100€, a po mojim saznanjima mora i cr pumpa da se skine, samim tim da se razupci auto ili nanforu da se ne razupci da se blokira remen pumpe.

Skidanje glave jeste toliko,treba ti još i dihtung glave,,ravnanje glave,to nije posao za amatere.

Ja sam mislio na skidanje i čišćenje usisnog kolektora.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...