Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

Isto brate na obe neverovatno...inace ja ih vozio 4 zime presao mozda 20k sa njima...ma ja svakih mesec dana proveravam vazduh u gumama i ne verujem da su bile mekane uvek su bile na 2.1 napumpane sem kad vozim pun gepek onda 2.2....inace sta se cudite desna gume bila dot 5008 a leva 2007 ☺☺ dakle sta predlazete sad da radim...da kupim sad odma dve letnje nove pa tamo u aprilu da ih montiram a da onda u julu recimo kupin dve zimske nove pa da imam za zimu 2015/2016 ...uh ludilo ovo sa gumama uvek neki trip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti pričam godinama unazad a ti se oslanjaš na neke testove. Moje sad imaju oko 8 mm.

Inače radnja je radnja kao što Dovla kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih bre pa mogle su ove WIntere još ihahaj... vidi koliko šare imaju. Ne kapiram ovog shortee-ja šta se istripovao moglo je opušteno da ide još do aprila, a možda i za sledeću sezonu... evo samo malo prelistaš ovu temu NIKO nije nikad imao nikakav problem sa Winterom... očigledno shortee ili ne zna da vozi ili ne održava auto kako treba. 

 

Sad šalu na stranu :) ali ovo je klasična deformacija gume zbog lošeg kvaliteta i to je to. Ovo niko nije mogao da predvidi niti da spreči. 

 

Što se tiče priče oko kupovine zimskih guma sada... to ima smisla ako gume traju dve, eventualno tri sezone, ali ako se voze 4-5-6 sezona onda gubljenje jedne godine u DOT-u gume nije baš isplativa priča ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi evo sad bio kod vulkanizera i stavio letnje gume pozadi i auto ne trese uopste

 

Ja sam auto kupio sa dve gume 2004. godište, i 2 2010. Apsolutno nikakav problem nisam imao, držale su super, nisu se krunile itd. Naravno, posle sam zamenio te dve matorke kada sam imao sredstava i eto.

 

Isto brate na obe neverovatno...inace ja ih vozio 4 zime presao mozda 20k sa njima...ma ja svakih mesec dana proveravam vazduh u gumama i ne verujem da su bile mekane uvek su bile na 2.1 napumpane sem kad vozim pun gepek onda 2.2....inace sta se cudite desna gume bila dot 5008 a leva 2007 ☺☺ dakle sta predlazete sad da radim...da kupim sad odma dve letnje nove pa tamo u aprilu da ih montiram a da onda u julu recimo kupin dve zimske nove pa da imam za zimu 2015/2016 ...uh ludilo ovo sa gumama uvek neki trip

 

Ovo ne može da bude zbog starosti. Ili su negde dugo stajale ispumpane pa se iskrivile, ili je to prosto jako nekvalitetno izliveno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, jel zna neko koliko vrede 4 ovakve felne 17 i 2 gume Dunlop kupljene u aprilu prosle godine, jos uvek u garanciji i sa sarom od oko 6-7mm ? 

 

image.jpg

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan novopazarac skoro davao ove felne i 4 gume sa 6mm sare za 180, pa za 160...

Smisli neku cenu pa javi.

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je kakve su gume ... ovde su sve 4 bile iste nove, sa ekstra sarom, ali je prosao covek kroz rupu i pocepao obe gume i ovi nasi vulkanizeri ne mogu to da saniraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi evo sad bio kod vulkanizera i stavio letnje gume pozadi i auto ne trese uopste...

 

Kako se ove lamelice na Winterama slepe. Nije prva. Tigar inače ne trpi rupe.

Jankoviću čekaj prvi sneg i progledaćeš (kao i svi) samo pazi na guzu. Ako još imaš sumnju rotiraj gume pa probaj isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi evo sad bio kod vulkanizera i stavio letnje gume pozadi i auto ne trese uopste a evo na sta lice moje zadnje zimske koje su zavrsile u kanti odma...

Ne znam dal se vidi al blagi uzas obe wintere dusu ispustile i iskrivile se....

 

Ovo deluje kao da su u letnjem periodu čuvane bez felni i da nisi rotirao gume na 4 nedelje (poslednja na vrh i tako svakih mesec dana), nemoguće je drugačije objasniti deformaciju u toj ravni.

 

Što se tiče "slepljenih" lamelica to ukazuje da bi trebalo proveriti i verovatno centrirati trap. Ne samo Tigar, sve gume imaju manju dubinu gazećeg sloja u predelu ramena. Ako je potrošen gazeći sloj u predelu oba ramena (i unutrašnji i spoljašnji) onda je bio nedovoljan pritisak u gumama. Ako se ispostavi da je trap dobar a da se guma tako istrošila na spoljašnjem rubu to najverovatnije ukazuje na sportski stil vožnje :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlado,leti su stajale u supi uspravne zasticene od vlage umotane u kese i da bez felni su bile posto imam samo jedan par felni za puntica...bio sam kod trapadzije kaze da je sve ok ..sto se tice pritiska ranije sam napisao na svake dve nedelje proveravam pritisak u gumama a za stil voznje ma jok za mene punto nije sportski auto tako da ga teram polako u granicama sem kad vozim tastu pozadi onda se trrudim da ispadne nekako na nekoj krivini al jbg drzi se baksuz ☺☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad odlazes gume zbog promene sezone ne ostavljaj ih uspravno, nego ih polozi jednu na drugu i povremeno im izmenjaj mesto, ona sa vrha ide na dno, ona sa dna ide na vrh gomile  itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zimskim michelin alpina gumama ne mogu da provalim kad su proizvedene ne pise na njima DOT, da li neko zna kako se na njima to gleda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad odlazes gume zbog promene sezone ne ostavljaj ih uspravno, nego ih polozi jednu na drugu i povremeno im izmenjaj mesto, ona sa vrha ide na dno, ona sa dna ide na vrh gomile itd..

Zasto bi ovo radio? Ja koliko se secam i ovi servisi za cuvanje guma cuvaju gume u uspravnom polozaju, gume po prodavnicama isto tako stoje uspravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zasto bi ovo radio? Ja koliko se secam i ovi servisi za cuvanje guma cuvaju gume u uspravnom polozaju, gume po prodavnicama isto tako stoje uspravno.

 

Zato sto je to pravilo. O dunsteraju nasih "servisa" i "majstora" se naveliko prica na raznoraznim temama na ovom forumu a verovatno imas i neke primere iz zivota tako da oni nisu nikakav uzor na koji se treba ugledati

Share this post


Link to post
Share on other sites

ova slika je iz nekog prodajnog salona gde je obicno brz promet, pa se gume i ne zabave nesto dugo stojeci uspravno :) Najbolja varijanta je kad imas komplet tockove, provuces sipku i podignes ih sve 4 od zemlje, stoje ko na raznju a gume ne trpe nikakav pritisak ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli, okačiš jednu cevku a prethodno je provučeš kroz centralnu rupu felni.  Što višlje to bolje, jeftino da ne može jeftinije a ne zauzima prostor.


Djole skoro istovremeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...