Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Baš ste me bacili u research raznorznih foruma i vidim da ljudi sunu neki kliner (STP recimo) na svakih 5-10 hiljada km. Nisam još nigde našao da je neko vadio ispravne dizne da bi ih čistio.

Ne bih pogrešno da me shvati narod koji živi od čišćenja dizni, neću da im kvarim posao, ali prosto imam zdravorazumsko pitanje upućeno mojim kolegama vozačima - je'l iko probao neki injektor kliner od 300 dinara pre nego što je zunuo 50 evra na vađenje dizni iz motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Da li se moze precizno odrediti uzrocnik ili se treba voditi procesom eliminacije, od 1 do 3 pa kako bude...

Pa, precizno i jeste određeno... ;)

Dizne se prvo provere, i vidi se kako rade.

Ako je sve ok sa njima, neće se ni čistiti...

Nosači motora se isto lako pregledaju u kakvom su stanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
je'l iko probao neki injektor kliner od 300 dinara pre nego što je zunuo 50 evra na vađenje dizni iz motora?

Jesam ja :bow:

Razlike nikakve nema. Da li cleaner ne radi šta mu je namena, ili su meni dizne već čiste pa nema šta ni da čisti, ne znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok znaci procesom eliminacije. klineri pomognu vrlo malo i vrlo kratko a sa ciscenjem dizni si miran mnogo duze vreme a i kliner ih ne steluje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar dizne ne šteluje ECU?

jboban, nisam mislio na tebe, nego na narod koji je platio ovo ozbiljnije čišćenje dizni.

Ja ću da sunem ovih dana jedan STP i verovatno ću imati isto iskustvo kao i ti. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto onda sipaš? :shock:

Nisam znao da se dizne šteluju, a nemam ni ideju kako. Mislio sam da se samo otvaraju, a da vreme definiše ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...rezultat rada dizni se vidi.

Rezultat rada posle čišćenja se opet proverava.

Razlika je vidljiva.

Ništa se ne radi napamet. :cool

Postoje posebni uređaji za čišćenje benzinskih, ili dizni na dizel motorima.

Nisu oni džabe napravljeni.

Uostalom, jednom će se uslikati po fazama kako to sve izgleda, a naročito kako bacaju dizne pre čišćenja, a kako posle... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo da pojasnimo ovu zavrzlamu.dizne na komonreil sistemima se nesteluju za razliku od dizela sa bos pumpom.racunar u zavisnosi od opterecenja i temperature motora regulise brzinu i duzinu otvaranja dizni,ali ako su one zaprljane kolicina goriva koju propuste je nedovoljna jer racunar nezna da li su i koliko zaprljane dizne on radi prema zadatom programu.vibracije motora se javljaju iz razloga sto zaprljanost dizni nije ista pa cilindri dobijaju razlicitu kolicinu goriva i usled paljenja razlicite kolicine smese u razlicitim cilindrima dolazi do neravnomernog rada,vibracija.u voznji je to tesko primetiti jer zamajc odradjuje tu svoj deo posla.da ponovim jos jednom aditivi za ciscenje su slabiji od sredstava koje se sipaju u ultrazvucnu kadu da nebi ostetili druge sklopove u sistemu napajanja gorivom a tu je i sam ultrazvuk.testirajte dizne pre sipanja aditiva i posle tretiranja istim i videcete koliko i da li je pomogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa mikisxy ali ce sve to izgleda morati da saceka neka srecnija vremena jer mi je pukla remenica radilicei izletela u voznji i za divno cudo se nista nije desilo samo puklo podkrilo a kais pao na onaj patrljak sto ide na na osovinu. Da ne zna neko koja joj je cena i gde ima osim u delti? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1083

Na mojoj laguni ciscenje dizni nije dalo nikakav rezultat, tj. to je radjeno s onom wynns masinom gde se umesto goriva ubacuje tecnost za ciscenje. Pretpostavljam da bi neki cleaneri koji se ubacuju u rezervoar bili jos manje uspesni, tako da mi deluje da je to bacanje novca.

Moguce da bi bila nesto bolja situacija da su dizne skinute i onda ciscenje na nacin na koji ste ovde predlagali...

Jedino sto sam ja zbog nedostatka vremena vozio par meseci s takvim nepravilnim radom motora uz prilicne vibracije, te su u medjuvremenu stradali i nosaci motora (dva komada). :mrgreen:

Posle su dizne skinute i odnete u bosch servis, tri su ako se dobro secam samo dostelovane (sta god im to znacilo), a jedna je remontovana (pretpostavljam zamenjen taj ulozak, ili sta je vec).

Je l' JTD motori imaju bosch ubrizgavanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li ko gde ima da se kupi remenica radilice nova i koja je cena? Danas sam pokusavao da dobijem deltu i ili je zauzeto ili se ne javljaju.

Izvinite za off glupo je da otvaram novu temu zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da na fiatu su bos dizne razvili su zajedno multi- dzet ubrizgavanje.remenicu bi trebalo da radi dajko mislim da bi trebalo da ih ima AP i KIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne šteluju dizne, kako se onda "rešava" kad bacaju više nego što treba, kao što neko reče? :shock:

Da li se dijagnostikom može utvrditi količina ubrizganog goriva za svaku od dizni pa tako videti eventualna neujednačenost ili manja vrednost od predvidjene ili pomažu samo odokativne menzura metode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dijagnostikom vrlo tesko se moze utvrditi(pracenjem parametara).najsigurniji nacin "odokativno" menzurama po izmerenoj kolicini.na samoj dizni postoji 5 rupica koje spiralno u krug rasprsuju gorivo u cilindar,kroz rupice nemozes provuci ni dlaku kolike su.moze da bacaju premalo i lose rasprsuju ili previse a to zavisi od zaprljanosti rupica i igle u samoj dizni koja pusta gorivo.ipak radni pritisak JDT dizni je od oko 280 do 1300 bara,a znajuci da je pritisak u gumi oko 2bara vidi kako one rasprsuju i pod kojim pritiskom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je jasno. Dakle, dizna ne može više da izbacuje, dizna se ne šteluje i dijagnostikom ne može da se odredi ispravnost raspršivanja. Čišćenjem se dobija samo dobro raspršivanje u vidu magle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle nekoliko dana od čišćenja dizni u servisu kod mikisxy da prijavim rezultate. Odlični su, a pošto sam već zamenio nosač motora, mislim da prvo treba raditi čišćenje dizni pa tek onda, ako treba, menjati nosač motora.

Prvo smo uradili dijagnostiku i utvrdili da jedna dizna ima zapušenje od oko 30%, a druga oko 20% dok su ostale 2 bile dobre. Videlo se koliko su zagaravljene i začepljene čak i posle 2 Wurth Diesel CR Additive-a. Posle čišćenja, vraćene su i sledilo je prvo paljenje. Tu sam se gotovo oduzeo, ali ni blizu koliko MarkoJTD :sofa:

To kako Stilo tuče i dimi belim gustim dimom pri prvom paljenju, treba videti, doživeti i preživeti :unworthy:

Onda je beli dim bivao sve slabili, a zvuk Stila sve normalniji. Pravi rezultati bili su vidljivi tek nešto kasnije, možda posle 50 km predjenih. Još uvek se oduševljavam potpuno smirenim volanom, gotovo bez ikakavih vibracija i mirnim radom motora, za koji sam mislio da mirniji ne može biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovde je svako napisao kako se rešava problem

ali nije opisao kako te vibracije izgledaju pri prvom paljenju motora

mislim, u kojoj meri one mora da se osete da bi se nosač morao menjati ?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ako ćeš iskreno, svaki diesel vibrira u leru. Neki manje, neki više...

Zato i pitam jer obični vozači i ne primete te vibracije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proavo za pravo razlika se baš oseti. Možda tebi ne smeta ili ti nije loš.

Meni je počelo da smeta jako od kako sam se vozio u mnogo mirnijem Stilu. Crv mi nije dao mira dok svoga nisam sredio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ vidi, 100% si u pravu, to je najbolji način za proveru

imam 161 000 km na njemu, nije skidana kilometraza i

moja sumnja je da moram menjati nosac,

jer vibracija ima, samo ne znam u kojoj meri

a ne poznam nikoga ko vozi JTD-a kako bih uporedio

Share this post


Link to post
Share on other sites

najbolje uporedi sa nekim uradjenim.nije stvar koliko vozacu smetaju vibracije vec konektorima,senzorima......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...