Mijailović P. 3448 Posted November 9, 2012 Ne znam koja je žica al' nije problem raskačiti motoriće. Otvoriti poklopac i eto...rešenja ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted November 9, 2012 Na ulazu u far je ceo snop zica u konektoru, tu jedino da seces i da tacno znas koja je zica, sto ja ne bih radio.Kao sto ti kaze Mijailovic, otvori poklopac i malo izbunari po farovima, naci ces konektor elektromotorcica. E sad, jeste da je zeznutije za prilaz, ali mislim i da je pametnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted November 25, 2012 (edited) Pozdrav,Stilo MV 2005, Dynamic.Osigurac ispravan, na displeju se menja pozicija, farovi se ne dizu niti zuje.Gde je problem? Edited November 25, 2012 by batana Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted November 25, 2012 najverovatnije u samom motoricu, tj crkli su. Dobrodosao u klub Quote Share this post Link to post Share on other sites
sivi 0 Posted January 23, 2013 STILO JTD: stalno zuji motoric u levom faru (desni je verovatno otkazao) kada je upaljeno svetlo a naravno ne radi kada pokusas da promenis visinu snopa svetla. Da li to smeta prilikom duze voznje i da li moze doci do nekih vecih kvarova? H V A L A. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted January 23, 2013 Spremi novce za oba ! Neće ni taj dugo iako možda može i da se popravi ali treba skinuti svetlo. Drugo ništa ... ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 25, 2013 Da li su vama nejednaki podeoci za stelovanje farova? Znaci od 0 do 1 se najvise spustaju a od 2 do 3 najmanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted January 25, 2013 Imaš dobro oko ! Ja to nisam primetio.zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
olympus 0 Posted November 5, 2013 (edited) Pre neko veče sam primetio da mi desni far visoko baca.Mislio sam da se pomerila sijalica kratkih svetala jer sam je menjao pre nekih mesec dana.Međutim, kada sam hteo da proverim stvar, posle davanja kontakta i paljenja svetala (oborenih)čulo se neko zujanje. Da ne dužim, čuo se motorče koji je zaduženo za tu regulaciju - radi bez prestanka čim upalim svetlo. Da li je neko imao taj problem i kako ga je rešio ? Što se mene lično tiče, mogu i bez njega ali se plašim da ne napravi neki veći karambol. Ako neko ima neki savet, bio bih zahvalan. Edited November 6, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted November 5, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=57329&hl=%22motoric+fara%22 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 20, 2013 danas vozim i vidim svi mi ablenduju....nje mi jasno zasto...nisam upalio dugacka sveta...pretisnem da spustim farove i vidim da dugmici u autu rade , na displeju se menja 1.2.3. ali farovi ne mrdaju...stanem pored puta i vidim da levi far zuji non stop// /sve je radelo savrseno... odjednom ne radi?? zasto? ima li neko nekog resenja..mene izgleda ni jedan problem ne zaobilazi . skoro sam menjao sijalicu tog faram da nisam nesto ostetio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted November 20, 2013 Ne verujem da si ostetio prilikom zamene sijalice mada nije nemoguce. Iskreno mislim da je osovina koja pomera far spala sa potenciometra i onda nema pravog podatka u kom polozaju se far nalazi pa el.motor vrti u prazno. Mora sve da se skine i vrati u normalu pa ako oped bude zezalo da se sve ocisti i podmaze trebalo bi da radi. Pod uslovom da nije usla voda i napravila neki veci problem. Ne brini to je standardan problem na stilu. Послато са GT-I9300 користећи Тапаталк 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 20, 2013 evo sad sam bio napolju , radi desni far...a levi ne radi samo non stop zuji...a tu sijalicu sam menjao , sigurno sam nesto ostetio...jer moze nesto da se resi bez skidanja farova, da vratim osovicnicu u leziste bez skidanja branika?? jer skidati branik je smor veliki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted November 20, 2013 Mislim da mora sve da se skida. Послато са GT-I9300 користећи Тапаталк 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 20, 2013 (edited) idem onda u neki servis,,,stvarno mi je dosadilo da se mucim sam...platicu i neka ga naprave jel ima neko iz nisa sa foruma da mni pomogne da to popravim a da je vec skidao branik. Edited November 20, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 21, 2013 (edited) aj da se pohvalim,,,sredio sam motorcic. nije morao da se skida branik, dovoljno je skinuti potkrilo.kad se skine potkrilo sve je dostupno...motorcic se drzi na 2 srafa. odsrafe se i motocic se vadi tako sto se povuce u levo pa prema sebi jer ima ulaz kao po sinama.. ako je levi far. onda sa rastavaio motorcic vema lako nije zaliven niti zasravljen, nego se lepo otklapa na zabice..zatim ceo mehanizam izvadio napolje. i video da je potenciometar spao sa plastike. zaglavila ona bela osovina sa navojem .i nije htela da se okrece.. zasto ne znam ..vratio sam to malo teze je islo,vrteo sam , podmazao sve sastavio i sve radi kao pre . Edited November 21, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladan115ph 0 Posted February 12, 2014 (edited) zanima me da li postoji negde osigurac za motorice u farovima,koji sluze za podizanje i sputanje farova? Edited February 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 12, 2014 Nisam sto posto siguran,ali nemoj da te cudi,ako je motoric stradao ili oba,desava se .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted February 12, 2014 Bilo bi lepo kada bi jos znali koji je auto u pitanju. Ako je mozda (na osnovu ovih 115HP) Stilo u pitanju, isti je osigurac za podizac fara i oboreno svetlo. A o zameni, popravci je vec nasiroko pisano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladan115ph 0 Posted February 13, 2014 izvinjavam se sto nisam napomenuo stilo 1.9 jtd 3vrata je u pitanju.2004 god. juce sam skidao farove i vadio motorice,bili su zapekli od stojanja,kad sam ih razradio i probao direktno da ih spojim na punjac akumulatora radili su lepo i jedan i ddrugi.ali kada sam ih vradio u farove i sve sklopio nece da rade.zanima me da li je neko imao slicnih problema i sta bi moglo da bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 13, 2014 Napisa ti Ivan vec - proveri osigurac. Tj ako motor radi, do osiguraca stize struja pretpostavljam, onda je ili osigurac ili isprati instalaciju od odiguraca do fara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladan115ph 0 Posted February 13, 2014 da ali zar nije isti osigurac od kratkog svetla i motorica,da je osigurac logicno je da ne bi ni kratka svetla radila Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 13, 2014 Da, zato nadjes osigurac, proveris ima li struje ka motoricima i pratis instalaciju.., Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted February 13, 2014 (edited) Sta kolega nije jasno, da razjasnimo ? Evo ozicenja kompletnog sistema za nivelaciju (motorici, osiguraci, releji, komandna tabla i panel). Crvenom bojom sam oznacio konektore motora i osigurac (ono gde moze da bude problem, ukljucujuci naravno i sam motorcic). Za njega je, cini mi se kolega Kicerica, sve vec ranije lepo objasnio, rastavljanje, popravku potenciometra... Ako zatreba, mogu da okacim i dijagnostiku kontrolnog modula, mada nisam jos do sada video da je nekoga to zezalo. Dakle, kao sto rekoh, celokupno ozicenje: Kako ceo sistem radi: Body Comp (M1) kontrolise napajanje srednjih svetala, tako sto sa svog F konektora (pin 8) napaja rele T1, a on dalje srednja svetla (preko osiguraca F12 i F13). A u istom trenutku omogucava uopste rad levog i desnog motorica (kao sto znamo, rade samo pod srednjim svetlima), takodje preko osiguraca F13. Zato sam ranije i napomenuo da koriste isti osigurac. Ako vas zanima i logika - kontrolni modul za podesavanje visine svetala (H90) u zavisnosti od izbora polozaja (0-3) salje kontrolni signal panelu E50 (pin 11 na njegovom B konektoru). Nakon toga, E50 salje signal motoricima sa pina 5 konektora A. Dok pin 6 istog konektora prima ulazni signal da su oborena svetla ukljucena. Kontrolni signali se salju preko sabiraca ispod table (B2) u levi i desni far (F10 i F11), na njihove pinove 6 i 7 (pinove motorica). Evo sifarnika delova sistema sa gornje slike: Ako hoces da proveris bas signal motorica, evo ti i sema konektora fara. Stavljao sam je vec na temi o pozicionim svetlima, pa da ne vadim opet. S tim sto (za razliku od oznacenog) gledas konektore 6 i 7: Edited September 3, 2018 by Ivan Prebacene slike sa Postimage na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites