Jump to content
FAS Goran
stefanves

Fiat Bravo - ugradnja plina

Recommended Posts

Vidi,Eroj,to ti je rekao osvedoceni plinomrzac.Covek koji daje gas lopatom.Da moze vozio bi na mazut.Inace iz njega govori samo zavist,sto on ne moze nikog da zgazi,jerbo mu se dizlo najavljuje tri bloka u napred.Inace sama racunica za exploataciju plina je malo komplikovana za Srbe.Ima tu mnogo relativnih vrednosti.Samo od tvog stava prema odrzavanju vozila,zavisi koliko ces kaznenih para dati majstoru.A Mixy da je pametan,svima bi ugradjivao plin za dz,imao bi vise posla kod neodgovornih vlasnika.thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da posle toliko tema po raznim forumima gde je sve objasnjeno do detalja, neko kaze da je plin lose resenje? :wallbash: Ja se sit navozah na plin zadnjih 6-7 godina sa 4 razlicita auta. Znaci 4 razlicita motora, od toga 2 italijanska i nikakav problem nisam imao. Osim sto sam presao enormne kilometraze i potrosio gomilu para. A kazu plin jeftin. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si.Kad uporedim koliko sam godisnje prelazio na benzin i sad na plin,ispadne vise nego duplo.Padaju svi kriterijumi stednje goriva.Sedas u kola bez razmisljanja o trosku,stiskas gas ko da je tudje...Nista ne valja taj plin.whistle.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam relativno nov na ovom forumu a pretrazio sam ga i nisam nasao neke bash konkretne odgovore u vezi da li ugraditi plinski uredjaj ili ne u bravo ( 1.6 2001, plastiicna grana)

Pitao bih da li i gde je najbolje igraditi uredjaj u bg po vasim iskustvima, da li su problemi vezani za njega toliko veliki kao sto je ovde opisano i sl...

Ja ga licno nebih ugradjivao ali ako cena benz. bude to isforsirala mislim da bih stavio...

pa ako ima dobar savet ..samo napred....i poneki br tel zadovolj. servisa za isti...

hvala mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u mog punta ugradio prosle godine i sasvim sam zadovoljan, jedini problem koji imam su benzinske dizne koje se zapuse posto ga nevozim cesto na benzin, jeste malo veca investicija ali posto se bas dosta vozim pa cak i do 100km dnevno za sad mi se isplati posto mi ne prelazi 9,5l sad zimi tako da ne znam sta da ti kazem. Ja sam ugradio kod jednog drugara za 500eur i dao mi je na 3 rate u kesu ne znam koja je varijnta placanja za druge, verovatno daje na cekove ili kako to ide. Za njega mogu samo da kazem da je super majstor, drzao je obuku ovim pajserima iz zastave i mnogim drugima . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradi to u nekom renomiranom servisu,recimo AC Rasic i slicno.70% toga kako ce te sluziti uredjaj zavisi od majstora i ugradnje.Zasto bi taj auto imao ikakvih problema zbog plina? question.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budi in ugradi plin :thumbsup: šalu na stranu sekvencijalnom sistemu je sada toliko opala cena da ko zeli da ugradi gas nema sta da razmislja samo da se dobro dobro raspita za poznati i renomirani servis . I jos jedna informacija od nove godine svi multipoint sistemi (motori sa euro3) moraju da imaju zbog atesta ugradjen sekvencijalno ubrizgavanje gasa,bez obzira da li grana alu , metalna ili ti plastična . Od marta cena atesta 6.000.00 dinara +vanredni tehnički pregled, i to je to ne treba više potvrda iz supai ne plaća se taksa!!! znaci oko para isto ali manje peripetija. :thumbup:

Sekvent :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle poskupljenja, AMSS u lokalnom tehnickom pregledu samo papiri od plina i 5300. Nista se vise ne placa i ne radi se nikakav vanredni tehnicki. Ko nema papire placa 1000 vise za ocitavanje. Uverenje se izdaje odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle poskupljenja, AMSS u lokalnom tehnickom pregledu samo papiri od plina i 5300. Nista se vise ne placa i ne radi se nikakav vanredni tehnicki. Ko nema papire placa 1000 vise za ocitavanje. Uverenje se izdaje odmah.

:w00t:

EEEEEEE pa ja sam iz Banata...kod nas za sada tako :lol: , ta videcemo ,kako ce da tece vec sve to!

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da Bravi 1.6 16V 2001. god ugradim plinsku instalaciju. Znam da na njoj mora sekvent sistem i on sa ugradnjom i atestom u Sarajevu košta oko 450 eura i dobiju se 2 god garancije. Firma je iz Novog Sada i ima predstavništvo u Sarajevu.

Majstor iz ovlašćenog Fiat servisa mi je rekao da mi podese da motor dok ne dostigne radnu temperaturu radi na benzin pa da onda pređe na gas i da jedno tada dugoročno ne bi trebao da imam problema sa motorom. Kakva su vaša iskustva? Koje su svjećice najbolje, kablovi paljenja?

Unaprijed hvala na pomoći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su pomalo prazne price. Sta sa onim motorima koji imaju klasican gasni uredjaj i koji na mrazevima pale direktno na plin? Takvih je dosta. Uprkos tome prelaze zavidno. Moje predlog je da ti podeso na 30-35 stepeni i to je to. Korisi NGK ili Bosch kablove i svecice ukoliko imas mogucnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za auto neću da žalim :D Ima li neka posebna vrsta?

Čuo sam da se to prebacivanje vrši i nakon određenog broja obrtaja. Ali ako je bolje ja idem na temperaturu kao parametar prebacivanja.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parametar prebacivanja su i obrtaji i temperatura. Sve zavisi od podesavanja. Ukoliko se postignu obrtaju ali ne postigne zadata temperatura nece preci na gas i obrnuto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bio podesen na 30 stepeni ali je na plinu trzao ko som dok se malo ne ugreje pa je prestelovan da prebacuje na 45

Share this post


Link to post
Share on other sites

off ukljuceno:

Punto 2. Ide sekvent. Pristojan sekvent sad kosta koliko... 600+ E?

Gas se, dakle, pali kad se postigne temp, i kad se dignu obrtaji. Auto se najcesce vozi kratke relacije, do 10 km. Grad. Potrosnja benzina < 7 l.

Ugradjivati plin, ili ne?

off iskljuceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Izračunaj koliko benzina potrošiš godišnje, pa vidi da li će ti to opravdati ugradnju plinske instalacije. Firma iz Novog Sada koja ima predstavništvo u Sarajevu (ne znam da li smijem da kažem naziv) radi sekvent sisteme za 4cilindrične motore sa atestom 450 eura i daje garanciju od 2 godine.

Rade Lovato, Zavoli, Tomaseto, Landirenzo, poljski AC i turski Atiker. Koliko sam ja njih svatio oni od svakog ovog proizvođača uzimaju komponente i na kraju sklope tu instalaciju.

Takođe sam čuo da je za Fiat najbolji BRC, ali je on i osjetno skuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

off ukljuceno:

Punto 2. Ide sekvent. Pristojan sekvent sad kosta koliko... 600+ E?

off iskljuceno

Ne znam odakle ti ta informacija da je 600+e. Pristojan sequent je od 400 do 500e- u zavisnosti od majstora. Uređaj je uglavnom STAG-Tomaseto kombinacija i radi savršeno na 99% automobila. BRC, Lovato... to je bacanje para. Ranije je razlika postojala, ali sad se izbrisala. Govorim iz iskustva, jer vozim Yarisa 2007 VVTi a taj motor neće da radi dobro ako je uređaj barem malo loš (promenjivo otvaranje ventila).

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ zato sto imam poverenja samo u doru, a kod njega je najjeftiniji sekvent 550+

mozes slobodno na pp da mi opicis gde si ugradjivao plincugu u yarisa, koliko je sve komplet izaslo, i kakvi su utisci posle ugradnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlucio sam se da ugradim plin pa ne znam kako da postavim toroidnu bocu kada je ispod centra gde treba da se izbusi rupa kuda treba da prolaze cevi I ona tri srafa za fiksiranje boce rezervar ? Vidi se I na slici da je rezervar za benzin prekrio ceo centar. Na prvoj slici gde sam nacrtao crveni krug trebala bi da bude rupa za cevi ?

Kako je to kod vas koji vec imate ugradjenu toro bocu i prosli ste atest ? Da li mozete da postavite neku sliku gde se vidi kako je postavljeno ?

Pomagajte, samo me to koci !

ww1.jpg

ww2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezervoar otpusti svucu ga jedno 20cm i izbusi rupe,dve za ucvrscivanje boce i jednu veliku za cevi.Bakarne cevi postavljas uz pod gepeka,pa prema napred i utakacu.Mpras odseci i onaj lim na koji ti se rezervni tocak ucvrscuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.cbc.rs/showthread.php?25520-Fiat-Brava-1-4-12V-59kW-dimenzije-toro-boce

Dora kaze da mora da se spusti rezervar. A ja sam razmisljao o necemu drugom, pa moze da se vidi na link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,ja sam nedavno uradio atest i prosao sam bez ikakvih problema,imam toro bocu. (u amss je radjen atest)

Rezervoar se spusta samo zbog ugradnje,posle se vraca gde je i bio,tj 2cm nize, a to je neprimetno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada si uradio atest ?

Meni je problem zbog toga sto kazu da ne moze tako proci atest bez obzira da li se rezervar spusti za 2 cm ili ne. Problem je u tome sto smatraju da nema ventilaciju ako se tako postavi I zato ne daju atest (bez obzira sto mi mislimo da ima ventilaciju).

Mozes li mi postaviti neku sliku da vidim kako je kod tebe postavljeno tacno? Koje su dimenzije boce kod tebe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...