Jump to content
FAS Goran
Bugi

Fiat Bravo / Multipla - poklopac pumpe za gorivo / skidanje pumpe goriva

Recommended Posts

Kazaljka benzina na inst. tabli mi retko kad pokazuje nivo goriva kako treba, pa krenuo u skidanje pumpe i čišćenje, ali... 

 

Na samoj pumpi su tri creva. Debelo crno, tanko crno i tanko žuto. Skinem tanko crno i benzin curi iz njega bez prestanka, a pošto mi žao benzina, nisam hteo čekati da samo stane (imam min. 30tak litara u rezervoaru), greota prosipati.

 

Kako skinuti creva a ne prosuti sav benzin, u čemu je fora?

Inače, pumpa benzina pišti, poprilično se čuje dok auto radi (bilo na benzin, bilo na plin), jel to ok ili jok ok?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvuces sav benzin u kantu...



a to sto se pumpa cuje je znak da je pri kraju zivota...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i da nadjes par srafova odgovarajuce debljine koje ces ubaciti u crevo da sluzi kao čep ili neki slican predmet,budi malo kreativan ;) a možes i da istočiš sve kao što Gusar kaže,bar ceš ispustiti prljavštinu ako je ima.

Mada kad malo bolje razmislim to ne može biti gorivo iz rezervoara vec mozda vraca sto je ostalo u crevima do motora a toga ne bi trebalo biti puno.

Debelo crno bi trebalo biti odlazno,tanko crno-povrat goriva i žuto odušak.

Kod mene se 2 godine (koliko imam auto) čuje pumpa da zuji,doduše cujem je samo dok motor ne radi tako da je tvoja možda stvarno pri kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je super radilo do danas. 4 dana nisam palio auto (bilo je dosta hladno ta 4 dana) i danas kada sam trebao da krenem na posao....zeeez. Vergla ali vise od toga nece... Goriva bi trebalo da ima jer me plovak nije ranije nikada zezao. Promenio sam senzor radilice ali nije bilo do njega. Nasao sam crevo kojim gorivo stize do motora. Razdvojio sam gumeni deo od metalne cevi i ustanovio da gorivo tj benzin ne stize do motora. E sad, pokusao sam da nadjem pumpu za benzin trazeci pristup ispod tapacirunga na podu auta ali sam samo izgubio vreme i nerve jer njoj ne moze da se pridje iz automobila. Na internetu NIGDE nisam uspeo da pronadjem informaciju o tome gde se nalazi pumpa za benzin kod Multiple Natural Power.

 

Da li neko moze da mi pomogne i da mi objasni GDE se nalazi pumpa za benzin kod Multiple 1.6 Natural Power?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Megabyt

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Tako ćeš videti i ovu sliku:

 

pumpa goriva.jpg

 

...kao i mogućnost da je pumpa možda ok, ali ne dobija više struju,..i kako to proveriti.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam apsolutno sve sto sam mogao da procitam. Jedino jos pumpu nisam nasao. Ova slika ne pomaze u mom slucaju jer sam izvadio zadnja sedista i nasao sam ispod tapacirunga poklopac ispod koga bi trebala da bude pumpa ali... Moja multipla je sa metanom i samo sam dosao do boca. Onda sam skinuo tapacirung u gepeku ali ni tamo ne postoji nikakav poklopac koji pokriva pristup pumpi. Jedino ako se ne pristupa pumpi ispod vozila... Zato mi i treba savet tj pomoc da mi neko objasni gde se nalazi pumpa za benzin na Multipla Natural power

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skines rezevoar i videces pumpu.Pazi na plasticne cevi koje su nakacene na rezervoar da ih ne prelomis,samo polako i oprezno.Kada skidas pumpu pazi da ne polomis veliku plasticnu maticu koja je drzi,postoji i fiatov kljuc za to ali ga niko nema.Maticu POLAKO kuckaj cekicem preko neceg drvenog,moze i drzalja drugog cekica,samo polako i nezno jer ako pukne skoro pa da nema resenja.

Pre nego sto skines pumpu proveri da li dobija struju,pumpa se cuje prvih nekoliko sekundi kada das kontakt.Dovod goriva proveravas tako sto sa mosta benzinskih dizni odvrnes poklopac(ako ga nije neki prethodni majstor bacio)pa srafcigerom pritisnes poklopac mosta i treba da siklja benzin,a postoji i alat za merenje pritiska pumpe.Probaj da spases tu pumpu jer je metansku nemoguce naci,a razlikuje se od obicne benzinske.Kazu i da moze da se prepakuje,sigurno ce neko sa foruma znati.

Edited by bratsaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...